45 euroquote:Nintendo DS Browser PAL Termin
08.08.06 - Der Nintendo DS Browser kommt laut Nintendo am 06.10.06 in Europa auf den Markt. Preis: ca. Euro 45 (USD 57 / Yen 6.581)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Thomper het volgende:
Geen boeiende games, maar het zijn er vier.Catz, Dogz, Hamsterz Life, en Horsez, verschijnen allemaal in november 2006.
Nee man. Je weet toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Sorry dat ik een hoop over spellen vraag, maar ik durf nooit zo goed af te gaan op reviews. Ik hoor liever van mensen zelf wat ze ervan vinden. Nog zo'n titel waar je eigenlijk weinig over hoort: Super Mario 64 DS. Doen of niet doen als je NSMB een leuk spel vond en sowieso van platformers houdt? Het is natuurlijk niet écht een (2D) platformer natuurlijk... Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Nee, ik weet niet. Vandaar dat ik het vraag.quote:
Ik heb geen NDS maar Mario 64 is een van de beste platformers ooit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Nooit Mario64 gespeeld?!?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Sorry dat ik een hoop over spellen vraag, maar ik durf nooit zo goed af te gaan op reviews. Ik hoor liever van mensen zelf wat ze ervan vinden. Nog zo'n titel waar je eigenlijk weinig over hoort: Super Mario 64 DS. Doen of niet doen als je NSMB een leuk spel vond en sowieso van platformers houdt? Het is natuurlijk niet écht een (2D) platformer natuurlijk... Komt bij dat ik Mario 64 nog nooit heb gespeeld, is het dan wel wat?
Je weet dat reviews ook meningen van mensen zijn hé. Daarom zijn het reviews en kan je daarop bouwen. Worden ze iets algemener gehouden zodat je als algemeen publiek er makkelijker in komt. Dus of je een regel extra wilt van een willekeurige fok!ker die zegt "ja moet je kopen" of "nee man, kutspel" en daarmee een spel gaat kopen vind ik erg .... Tjsaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet. Vandaar dat ik het vraag.
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc. Kunnen we alsjeblieft een keer ophouden met het geneuzel over het wáárom van een vraag elke keer? Vind je het een domme vraag: antwoord dan niet. Wil je me niet helpen: prima, antwoord dan niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat reviews ook meningen van mensen zijn hé. Daarom zijn het reviews en kan je daarop bouwen. Worden ze iets algemener gehouden zodat je als algemeen publiek er makkelijker in komt. Dus of je een regel extra wilt van een willekeurige fok!ker die zegt "ja moet je kopen" of "nee man, kutspel" en daarmee een spel gaat kopen vind ik erg .... Tjsa
Ik heb een review gelezen, gezien en nog wat. Daarbij ben ik tot conclusie gekomen dat hij op de 64 beter wegspeelde aangezien een analoge stick lekkerder werkt dan de 4punts toets op de ds.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc.
Die zit goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die opera browser?
Vergeet niet dat de review rekening houdt met het feit dat het reeds een bestaand spel is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, ik heb natuurlijk ook wel gezien dat -ie met 8.9 gereviewed wordt op IGN bijvoorbeeld, maar hier kan ik erbij zeggen dat ik nog nooit Mario 64 heb gespeeld etc, etc. Kunnen we alsjeblieft een keer ophouden met het geneuzel over het wáárom van een vraag elke keer? Vind je het een domme vraag: antwoord dan niet. Wil je me niet helpen: prima, antwoord dan niet.
Maar dat cijfer kan je onmogelijk ook aan de DS versie geven, want voor zo'n cijfer wordt ook gekeken naar dingen als besturing, en die is wel minder met de DS versie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:54 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de review rekening houdt met het feit dat het reeds een bestaand spel is.
Hij kreeg toen ie uitkwam een 9.8.
Nou gewoonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
Ok, maar de DSversie heeft wel weer meer content dan de N64 versie en subgames. Dat en het feit dat het een portable game is zou dit moeten rechtzetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar dat cijfer kan je onmogelijk ook aan de DS versie geven, want voor zo'n cijfer wordt ook gekeken naar dingen als besturing, en die is wel minder met de DS versie.
Ik heb het spel en ik vind het erg leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
Ohw moeten we zeikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niemasnd nog heeft gereageert op m'n eerste bericht in dit topic45 euro is toch schandalig duur
![]()
![]()
Opera rulezquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Otto215 het volgende:
En dan denk jij dat ik hem in de winkel ga kopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou gewoonHet werkt.
Ik snap ook niet waarom niemasnd nog heeft gereageert op m'n eerste bericht in dit topic45 euro is toch schandalig duur
![]()
![]()
Nog even wachten en dan..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op nieuwe, goeie DS games
Ik heb zo iets met opera werkt wel aardig maar niet goed genoeg nog. Te weinig support en beperkte implementatie van de standaarden. Ik ga hem ook niet kopen denk ik. Heb mijn laptop voor echt internet werk en mijn treo voor mobiel internetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef Slappy het volgende:
[..]
Opera rulez![]()
Ik heb alle vertrouwen in Opera op de Ds![]()
Firefox.
Helemaal mee eens. Als je firefox gebruikt. Overstappen op opera. Direct !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:18 schreef Xrenity het volgende:
Overigens is het dus wel even FireFox >>>> Opera.
+quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan..
Final Fantasy
Zelda
Pokémon
DragonballZ RPG
![]()
Werken is bijna overdreven, want er zit geen flash, video, of audio ondersteuning in, en hij doet gemiddeld een minuut over het laden van een pagina.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou gewoonHet werkt.
![]()
![]()
Zucht opera heeft het gewoon niet voor mij. Tevens is opera erg beperkt kwa funtionaliteit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als je firefox gebruikt. Overstappen op opera. Direct !
Idd. Kan je net zo goed IE gebruiken aangezien daar dezelfde vreemde bugs in zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en als je webdeveloper bent is firefox de enige browser die echt lekker werkt
Staat op wiki, dus kunnen de AC mensen het zelf aanpassenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Het Animal Crossing topic is inmiddels bij deel 27 en het is nog steeds niet aangepast in de OP
Ik heb helemaal geen WPA en WEP aan, gewoon Mac Adres filterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Hebben we een draadloos netwerk, mag ik de beveiliging niet op WEP zetten.. wat is dat nou voor raars.. misschien stiekem zelf maar eens wijzigen.
Maar alles open te zetten is niet echt een goede idee zet er in iedergeval WEP op want anders is het eind zoek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:57 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen WPA en WEP aan, gewoon Mac Adres filteren
Nee die rijden `s nachts langs. In geblindeerde busjes en blauwe neon lampenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:20 schreef Tomasso het volgende:
Alsof er op elke hoek van de straat een hacker zit die ff alle draadloze netwerken langsgaat...![]()
Genoeg mensen die het leuk vinden om met een laptop rond de rijden en kijken waar open netwerken zijn. Op internet zijn tig mappen te vinden met alle onbeveiligde netwerken mooi bij elkaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:20 schreef Tomasso het volgende:
Alsof er op elke hoek van de straat een hacker zit die ff alle draadloze netwerken langsgaat...![]()
Nee, tenzij je een crappy router hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:42 schreef Mikani het volgende:
Ik ben dus nu met AC:WW via WiFi aan 't spelen, alleen valt de verbinding vaak uit. Wat erg irritant is want dan is alles wat je in 't andere dorpje hebt gedaan weg.
Gaat dit via zo'n nintendostick beter?
Ik heb een 3com. Dus ik moet er bijna naast gaan zitten? De router staat beneden, pc staat boven, daarmee is het bereik wel goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, tenzij je een crappy router hebt.
Waar staat de router en hoever is ie weg?
Ikzelf heb er nooit last van, een kameraad van me wel maar die speelt ook op 20m afstand van de router.
Het is een D-Link, die het niet eens door de deur van mijn slaapkamer haalt. Ik heb alle mac's denied, met als uitzondering mijn ds en laptop en hij broadcast zijn naam niet. Tevens verwacht ik als hij 1 houten deur niet red dat hij ook niet door de muren straalt of naar buiten vanuit mijn appartementje op de 3e verdieping (Geen galerij flat).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef MeZZiN het volgende:
Maar alles open te zetten is niet echt een goede idee zet er in iedergeval WEP op want anders is het eind zoek.
Maar ja het is wel handig dat mensen hun AP open stellen (wel of niet mac filteren) het is handig als je email wilt checken
Precies waar ik op wacht!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan..
Final Fantasy
Zelda
Pokémon
DragonballZ RPG
![]()
Nou het verschil is groot vind ik, ik zou zeker een Lite kopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:20 schreef Dragonetti het volgende:
klein vraagje, ben geen DS kenner dus het is een beetje n00bish...
Wat is het verschil qua beeldqualiteit tussen de lite en de eerste versie van de DS?
Ik kan namelijk heel misschien voor een zacht prijsje de eerste versie krijgen... of is het toch een must om voor de lite te gaan.
Qua batterij duur maak ik me niet zo druk, het zal alleen binnen gebruikt worden...maar goed...wat is jullie oordeel? Zijn er mensen hier die hun oude DS hebben of is iedereen hier lite...?
Het zijn de knoppen die me irriteren eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Pranfeuri het volgende:
Dat uitsteken van gba bij de lite valt echt wel mee, het niet is niet storend ofzo
100 euroquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:30 schreef Pranfeuri het volgende:
voor hoeveel kun je die gewone krijgen?
is idd kaal... (wel alle normale acc. die je erbij krijgt)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:46 schreef SPK het volgende:
[..]
Kaal zonder spellen?
Best een stevige prijs nog hoor
Ja ... jullie hebben me overtuigd... ik wacht er even mee....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:46 schreef Pranfeuri het volgende:
dan zou ik toch voor die lite gaan. da's een spel duurder, maar het zeker waard.
Het verschil is HUGE; beter scherm, betere knoppen, betere looks, betere positionering van de microfoon, IMO betere gevoeligheid touchscreen, betere accu/ stroomverbruik, kleiner en had ik al gezegd betere looks?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:20 schreef Dragonetti het volgende:
klein vraagje, ben geen DS kenner dus het is een beetje n00bish...
Wat is het verschil qua beeldqualiteit tussen de lite en de eerste versie van de DS?
Ik kan namelijk heel misschien voor een zacht prijsje de eerste versie krijgen... of is het toch een must om voor de lite te gaan.
Qua batterij duur maak ik me niet zo druk, het zal alleen binnen gebruikt worden...maar goed...wat is jullie oordeel? Zijn er mensen hier die hun oude DS hebben of is iedereen hier lite...?
Serieus? Ik heb 't geluid dus nooit op z'n hardst omdat ik dat te hard vindquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Enigste minpunt van de Lite is het geluid, die is namelijk iets zachter dan de oudere versie.
Verassing: Je kan hem via de wifi online spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef SPK het volgende:
Kutkikker als er nu een online doom komt
Die prime hunters is matig als online shooter
Speel maar eens in een omgeving met achtergrondgeluid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:47 schreef Mikani het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb 't geluid dus nooit op z'n hardst omdat ik dat te hard vind, DS Lite dus
. Grappig hoe dat verschilt p.p.
.
Wario Ware Twistedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:09 schreef Pranfeuri het volgende:
Welke GBA-games zijn het nog waard om eventueel aan te schaffen?
Nuttig ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Erasmo het volgende:
Omfg... Doom is geport naar de DS![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
zal ik mijn adres geven aan je vriend?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:10 schreef Mikani het volgende:
Roept m'n moeder net: Post!
Ligt Brain Training in de bus, cadeautje van m'n vriend.
Ga 'm gelijk spelen!
Dat heeft toch niets met betere mensen te worden te maken. Ik ben ook niet heilig en heb het dan ook niet geschreven om een brein verhaaltje te houden. Ik schrijf het omdat het frustrerend is voor mensen omdat ze op deze mannier opgelicht worden. Dat is een groot verschil. Mij kan het geen donder schelen als je een zooi roms download en via een flashcart speelt. Maar wanneer je zoals ik niet altijd 45 euro kan neertellen voor elke nieuwe game en dus gaat zoeken naar leuke tweedehands dan heb je geen zin om een klote cartridge te ontdekken in de post. Ik kreeg 3 spellen thuis gestuurd waarvan er 2 te groot waren en dus niet eens in de ds passen. Dat is dan dus mooi 15 euro weggegooit geld. En probeer maar eens te achterhalen waar je moet zeuren wanneer de post verstuurt is vanuit een ver land.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef disjfa het volgende:
Dank je wel DragonFire. Je hebt ons weer geholpen betere mensen te worden
Koop gba spellen in de winkel. Dan weet je zeker dat je de goede hebt. Klaar
Hoe bedoel je de uitslagen? Iedereens leeftijd? Ik ben 20quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:02 schreef polo306 het volgende:
[..]
zal ik mijn adres geven aan je vriend?
dan heb ik mario 64 op mn lijstje staan
staat ergens op fok ook de uitslagen van brain age?
Hij zou nog uit moeten komen ja, maar anders is import uit USA het zeker waard.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:24 schreef Pranfeuri het volgende:
Komt die ooit nog uit dan? Die blijft maar uitgesteld worden toch
Oudere games mogen ook, er moeten vast wel wat toppertjes tussen zitten. Ik ben bijvoorbeeld nu bezig met super mario advance: yoshi's island. ijzersterte topgame is dat, ook nu nog.
Ik zou m gewoon reserveren bij een winkel. De levering van de zwarte lite gaat niet helemaal zoals hij zou moeten. Veel tekorten enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:03 schreef snagt het volgende:
Ik ben al 2 weken op zoek naar de zwarte DS Lite, maar hij is overal uitverkocht! Ik ben in twee weken meerdere malen bij o.a. de Dixons, Mediamarkt, Bart Smit, Intertoys in Utrecht, Den Haag en Maastricht geweest, maar ze hadden nergens de zwarte DS Lite. Bij sommige winkels nog wel de witte.
Weet iemand waar hij nog te koop is (winkel + stad)?
Bij consoleshop.nl is hij wel op voorraad, maar ik wil de DS liever niet bij een online winkel kopen, want ik wil graag naar een echte winkel toe kunnen als er wat mis is met het scharniertje, dode pixels enz. Alvast bedankt!
moet je maar geen m3 en pascard gebruiken fool!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:18 schreef Maraca het volgende:
Nu het toch over wifi gaat.. mijn vriend heeft ook een probleem daarmee..
Als hij Mario kart speelt gaat alles goed, gaat hij online (wereldwijd) gaat alles goed, speelt hij tegen mij loopt zijn DS vastHij vind dat het aan mijn router ligt omdat de verbinding nog eens wil uitvallen (draadloos) maar bij ACWW en bij Mario Kart blijf ik gewoon online. Alleen als ik tegen hem speel gaat het mis.. (zijn scherm loopt dus vast en ik krijg de melding dat mijn vriend de verbinding heeft verbroken)
ben jij van BREIN ofzo??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:50 schreef DragonFire het volgende:
bla bal huilie mag niet illegaal kopen blalbla is slecht.
Of hij is erachter gekomen dat de tweedehands markt van gba spellen overvloeit met illegale spellen. Dus kan hij dat vertellen hierquote:
Jawel hoor.. heb hier Pokémon Ruby liggen.. gekocht voor 10 euroquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of hij is erachter gekomen dat de tweedehands markt van gba spellen overvloeit met illegale spellen. Dus kan hij dat vertellen hierEn het is goed voor mensen die dat nog niet weten
En voor 15 euro krijg je geen tweedehands gba spel die in de winkel nog 45 is
Heb je dat via ebay geregeld? Zo ja, dan vind ik het wel tof dat het nog kanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel hoor.. heb hier Pokémon Ruby liggen.. gekocht voor 10 euroEn het is ook nog eens geen vervalsing
Zeg anders lees je even de andere post van mij in dit topic. Loser. Ik probeer alleen andere users die hiervan niet op de hoogte zijn te helpen miskoop te verkomen. Van mij part koop je alleen nog maar illiigale games of download je alles. Dat boeit me totaal niet. Maar goed indien zo hoop ik dat ze brak zijn en niet kunnen saven of je DS mollen.quote:
Gewoon goed dat je het doorgeeft en tevens aangeeft hoe je het kan herkennenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zeg anders lees je even de andere post van mij in dit topic. Loser. Ik probeer alleen andere users die hiervan niet op de hoogte zijn te helpen miskoop te verkomen. Van mij part koop je alleen nog maar illiigale games of download je alles. Dat boeit me totaal niet. Maar goed indien zo hoop ik dat ze brak zijn en niet kunnen saven of je DS mollen.
Klopt, maar ik wilde je even ongelijk gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef disjfa het volgende:
Tsja dat is niet via ebay héHier kan het wel makkelijker. Hier zijn mensen vaak wat aardiger
In m'n dorpje in het zuiden hebben ze bij de Intertoys zowel de witte als de zwarte op voorraad. Woon je toevallig in het zuiden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:03 schreef snagt het volgende:
Ik ben al 2 weken op zoek naar de zwarte DS Lite, maar hij is overal uitverkocht! Ik ben in twee weken meerdere malen bij o.a. de Dixons, Mediamarkt, Bart Smit, Intertoys in Utrecht, Den Haag en Maastricht geweest, maar ze hadden nergens de zwarte DS Lite. Bij sommige winkels nog wel de witte.
Weet iemand waar hij nog te koop is (winkel + stad)?
Bij consoleshop.nl is hij wel op voorraad, maar ik wil de DS liever niet bij een online winkel kopen, want ik wil graag naar een echte winkel toe kunnen als er wat mis is met het scharniertje, dode pixels enz. Alvast bedankt!
Dus omdat ik zeg dta je niet op ebay moet kijken voor gba spellen voor 15 euro zeg jij dat je dat wel moet doen omdat je op fok een gba spel voor 15 euro gehaalt hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde je even ongelijk geven![]()
Nee, ik doelde op dit zinnetje "En voor 15 euro krijg je geen tweedehands gba spel die in de winkel nog 45 is"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus omdat ik zeg dta je niet op ebay moet kijken voor gba spellen voor 15 euro zeg jij dat je dat wel moet doen omdat je op fok een gba spel voor 15 euro gehaalt hebt![]()
Ja je kan gewoon games krijgen voor die prijs alleen ze zijn dun gezaaid dus kan is groter dat je een kopie koopt. Maar als je via fok handeld hoef je daar niet veel zorgen over te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dit zinnetje "En voor 15 euro krijg je geen tweedehands gba spel die in de winkel nog 45 is"![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Durf zelf marktplaats ook niet echt aan.
20 euro bij de bartsmit, meer is hij ook niet waard vind ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:34 schreef Otto215 het volgende:
Net Nanostray (Japanse versie) gespeeld, zeer vet spel! Ik ben nog niet ver maar de eerste indrukken waren goed hoor! Even de Europese zien te krijgen
OMFGquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij heb ik net geen slechte aankoop gedaan![]()
klikker
homebrewquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:10 schreef Webby het volgende:
[..]
20 euro bij de bartsmit, meer is hij ook niet waard vind ik.
De mogelijkheid om met je DS tegen mensen op de computer te spelen vind ik anders aardig vernieuwend hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef Semargofni het volgende:
Dacht een echte nieuwe versie van doommet mooie grafix enzo.
Helaasch.
Idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:07 schreef Pranfeuri het volgende:
Brain Training net op RTL Nieuws...noemen ze het een gameboy spel
http://pricecompare.mezzin.com/ wordt het gelijk omgerekend in euro's inclusief verzending (met een stuk of 20 webshops vergelijken)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope online shop, eventueel in het buitenland, voor DS games?
ey, cool man.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://pricecompare.mezzin.com/ wordt het gelijk omgerekend in euro's inclusief verzending (met een stuk of 20 webshops vergelijken)
Als iemand nog een game mist in de pricecompare moeten jullie het gewoon doorgeven dan voeg ik ze zo snel mogelijk toe
Ik heb een aantal spellen gekocht op Marktplaats rond de 15-20 euro. In eerste instantie alleen van verkopers bij mij in de beurt zodat ik het persoonlijk kon ophalen, toch wel handig zo'n leaseautoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef Epica het volgende:
Hmm, das wel een tegenvaller wat ik hier zo lees over die GBA spellen. Ik heb zojuist een spelletje gekocht via Marktplaats. Hopen dat het een goede is dan.
Was juist ook beetje reden om DS Lite te halen, aangezien de GBA spellen goedkoop zijn, maar dat is dus veel nep?
Hebben jullie nog goede tips voor redelijk geprijsde GBA spellen dan?
Ik heb New Super Mario Bros. en ik had Resident evil... maar lol wat een klote game. ik heb m de zelfde dag terug gebracht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Welke spelletjes heb je erbij gekocht?
Ik mis Wario Ware Touched! nogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:03 schreef MeZZiN het volgende:
Done
[[url=http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=196]afbeelding][/url]
Als jij het weet weten wij het ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand al wanneer deroze
ds lite uitkomt?
Importeer hem uit Japan, daar is ie al uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand al wanneer deroze
ds lite uitkomt?
Zet je bright wel even op 1? Is goed voor je accu en je ogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb de verschillen tussen de lite en normale versie gezien...!
Heb nu een lite versie gehaald...wow...in de avond lekker verstand op nul en gaan met die ...euhh...DS![]()
![]()
Ik wist dat ie fel zou zijn maar in de donker zie je pas hoe fel die is op stand 4... "burn in" in je ogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zet je bright wel even op 1? Is goed voor je accu en je ogen![]()
Welke van die "hersenspellen" is nou het leukste?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef BMH het volgende:
Ik was laatst in de bios.. Ik me scherm op het hoogste zetten ff lekker patsen met de felheid... Hoor meteen allemaal mensen praten "oooh Gameboy DS"... "ooh hij speelt dat hersenspel".. Kwam ik er thuis pas achter dat ik em op schermniveau 3 had staat.. Dat ding is zoooo fel
Brain Training is leuker in de singleplayer, Big Brain Academy is leuker in de multiplayer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Welke van die "hersenspellen" is nou het leukste?
Ik zie volgens mij overal BigBrainAcademy liggen.
Dat word beide halen dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef Pranfeuri het volgende:
Super Mario 64 DS is een superspel, net zoals New Super Mario Bros. Tussen die 2 moet je niet kiezen, maar gewoon allebei halen. Beiden zijn het zeker waard.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Pranfeuri het volgende:
dat zou ik zeker doen ja, je zult er geen spijt van krijgen.
en wat reviews en scores van beide games:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920758.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920787.asp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:19 schreef Oksel het volgende:
Ik schaam me voor deze vraag.. daarom maar even beetje verbergen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler tag
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:19 schreef Oksel het volgende:
Ik schaam me voor deze vraag.. daarom maar even beetje verbergen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Die ga ik zeker halen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Wat een toffe boxartEn
BabyWario
en het spel gaat dus ook online, ik ben benieuwd![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Dankje.. waarom is dat zo onlogisch gedaan? Is er een minimario paddestoel te vinden in deze levels? Of moet je daar ook nog moeite voor doen? Heel apart dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet wachten Yoshi Island was al een van de best plaformersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Wat een toffe boxartEn
BabyWario
en het spel gaat dus ook online, ik ben benieuwd![]()
Amen, alleen jammer dat er geen baby Luigi is. Mis ik eigenlijk toch wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:24 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
Die ga ik zeker halen!
Yoshi's Island 1 is de gaafste platformer die ik ooit gespeeld hebt.
van de lode runner sitequote:Hudson brengt alweer een oude klassieker terug op de markt. Na Dig Dug is het de beurt aan Lode Runner, een spannend puzzelspelletje waarin je een mannetje doorheen een doolhof moet leiden, monsters moet ontwijken en goudstaven moet opsporen.
Op het touchscreen zal de actie zich afspelen, terwijl Hudson het bovenste scherm gebruikt om een kaartje weer te geven van het level. Niet innovatief, wel handig!
Lode Runner DS verschijnt op 26 oktober in Japan. Wij verwachten dat de game in de loop van 2007 in Europa verschijnt.
EAquote:David Gardner: 'EA gaat zich meer richten op DS'
Nieuws | 12 augustus 2006 - David Gardner, een medewerker van Electronic Arts, heeft zich negatief uitgelaten over de PlayStation Portable. David Gardner is van mening dat de PlayStation Portable niet genoeg plezier biedt en deelt mede dat men zich meer wil gaan focussen op de Nintendo DS:
I don't think Sony can afford to sit back. I think they still have things they can do with the price and performance of the machine-- things that they need to address. [...] There's no doubt that EA has historically bet more on PSP. I think we were excited by the technology, but the consumers have proven that actually what they want is fun. [...] EA is putting more effort behind DS games -- and creative ones that really take advantage of the hardware.
Tot in hoeverre de PlayStation Portable minder ondersteund zal worden is onbekend. Echter, dit is slechts een uitspraak van één persoon. Zal Electronic Arts echt een stap terug doen in de ondersteuning van de PlayStation Portable? De tijd zal het leren.
2 december.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:22 schreef Wessiej het volgende:
In de USA 13 November, hier heb ik geen idee.
En toch draaien ze verlies.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:01 schreef Pranfeuri het volgende:
EA poept gewoon alleen maar sportlicentiegames uit. Ze gooien elk jaar een roosterupdate erin en voila, een nieuw spel!
Slaapstand kost maar heel weinig stroom. Het is bedoelt voor als je even gaat eten of een half uurtje iets anders gaat doen. Om hem nu 's nachts aan te laten vind ik onzin (tenzij je een game hebt waarbij je niet kunt saven op het moment dat je hem op sleepmode zet).quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef Semargofni het volgende:
Gebruiken jullie de slaapstand? Op zich kan je dat ding in de slaapstand zetten en dan de volgende dag weer verder gaan maar ik zet het hem liever uit, maakt niks uit of wel?
Gewoon voor en achter kijken ja, net als in Marioworld.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef Otto215 het volgende:
bij NSMB wat heeft dan het nut van L en R? Dat je alleen verder kan kijken ofzo?
Dat je met Luigi kan spelen ipv Mario.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef Otto215 het volgende:
bij NSMB wat heeft dan het nut van L en R? Dat je alleen verder kan kijken ofzo?
Als je elke dag om kwart over 12 daar achter komt maakt het toch niet uit?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:21 schreef Maraca het volgende:
WAAROM kom ik er steeds om kwart over 12 achter dat ik Brain Training ben vergeten?![]()
Ja maar daar is ie te mooi voorquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:47 schreef Pranfeuri het volgende:
altijd in een opbergtasje doen
Nee natuurlijk niet, dat is een GameCube-game.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef Dragonetti het volgende:
Weet iemand of super paper mario op de DS uit zal komen?
heb mijn DS net een paar dagen, dus ben nog niet zo bekend met de huidige en toekomstige DS games...
Tevens in new mario bros net uit en komt yoshi island nog uit denk dat wel ff de nintendo platform toppers zijn voor dit jaar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is een GameCube-game.
Hehe.. daar heb je een punt, maar rond 12 uur ben ik nogal brak en moequote:Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je elke dag om kwart over 12 daar achter komt maakt het toch niet uit?
Hij vroeg aan mij of ik ook van mannen hield... Heel vaag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef number50 het volgende:
gisteren in de pauze nog ge-brain trained.... heb nu eindelijk alles unlocked.... de prof. vroeg een beetje geirriteerd waarom hij me al drie weken niet gezien had![]()
dat wist ik nog wel, ik bedoelde dus een soort poort naar de DS?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is een GameCube-game.
Kans is klein voor nu. Met yoshi en new mario bros.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
dat wist ik nog wel, ik bedoelde dus een soort poort naar de DS?
Waaromquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
dat wist ik nog wel, ik bedoelde dus een soort poort naar de DS?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
WaaromDe ds is geen psp ofzo hoor
![]()
Ok, we zullen wel zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:54 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Kans is klein voor nu. Met yoshi en new mario bros.
Als er al wat komt verwacht het pas volgend jaar. Maar waarschijnlijk gewoon niet.
Er zijn nog tig games die je moet hebben (gespeeld). Voor de games die je nu hebt zou Phoenix Wright & Trauma center iig goede afwisseling zijn. Advance Wars DS adviseer ik ook als je van strategy games houd. Ik mis de multiplayer games.. Dus Animal crossing (voor de fijnproevers onder ons) & Mariokart kunnen goede aankopen zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu New super mario en Mario & Luigi: partners in time.
Leuke spellen
Ik wil er nog een spel bij gaan halen en twijfel nu tussen: Phoenix wright en Under the knife...
welke raden jullie aan?
Waarschijnlijk wel (routers die problemen geven staan op www.nintendowifi.com gesorteerd).quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:14 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja Mario kart lijkt me ook leuk.
Ik heb een wireless router ( met wep-encryptie ) kan ik hiermee gewoon online DS'sen?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Deze al gepost?
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=6693
Game vinden zonder freeze hoeren.. Succesquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef _petjan het volgende:
Ik heb net Metroid, das best een vet spel. Maar online kan ik er niks vanHeeft iemand nog tips voor me?
freeze hoeren? Wat is dat? Ja ik ben een echte noob.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Game vinden zonder freeze hoeren.. Succes
You must be kidding mequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Game vinden zonder freeze hoeren.. Succes
Zijn mensen die een character kiezen met een freeze gun.. Ze rennen dan op je af en laten hun trigger los.. Dit zorgt ervoor dat je 100% zeker bevroren raakt voor enkele seconden.. In die seconden krijg je een paar schoten tegen je hoofd en je bent dood.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef _petjan het volgende:
[..]
freeze hoeren? Wat is dat? Ja ik ben een echte noob.
Ja, net als snaken, base rapen, botsautotje spelen in PGR3 & respawn killen dat is in andere games.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef Pranfeuri het volgende:
da's toch gewoon onderdeel van het spel dan
Nope, het zijn mensen die het plezier van andere verzieken voor punten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef Pranfeuri het volgende:
meeste van die dingen zeggen me niks
Maar dan ligt de schuld toch bij Nintendo: slecht uitgebalanceerde gameplay.
Het kan wel, alleen gaat ie dan zeurenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:23 schreef __Saviour__ het volgende:
verander de datum van je ds, misschien trapt ie daar in!
PES?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:17 schreef damian25 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede voetbalgame op de DS.. Ik heb alleen fifa gezien tot nu toe maar ik ben niet zo'n fifafan. En de referentie waren ook niet heel best voor dit spel. Speel op mijn xbox altijd pes 5 dus zoiets zou mooi zijn.
quote:
Helemaal waar maar hij is nog geen verleden tijd (als de Wii komt wordt hij gewoon Retroquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik wil ook nog wel een aantal Cube games en ik heb er nog zat te spelen. Maar dat zijn meer naweeën dan een levendige console. Net als met de Xbox eigenlijk.
Ik herken je situatie, Final Fantasy 3 & 12 moet ik ook nog spelen samen met Dragon Quest. Alleen weet ik niet of ik er de tijd voor vindquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nog niet pas in november
alleen denk ik dat ik de Wii wat later koop er staat nu een PS2 thuis en mij wish list van RPG is in een keer gegrooid van 2 naar 10+ dus ik ben voorloping nog zoet met de GC en PS RPG.....
Ja ik ben ook als de dood voor een kras, maar k vrees toch dat ik m ooit wel eens laat vallen zoals dat altijd gebeurt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Ja maar daar is ie te mooi voor. Ik leg hem gewoon neer op een tafeltje thats it, toch knap dat er dan krasjes op de bovenkant komen. Maar ja ik zal wel eens voor een hoesje o.i.d gaan kijken.
Ja precies, had namelijk met een ex collega gesproken welke RPG die je moet hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik herken je situatie, Final Fantasy 3 & 12 moet ik ook nog spelen samen met Dragon Quest. Alleen weet ik niet of ik er de tijd voor vind![]()
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Oksel het volgende:
Heeft er iemand een link met het filmpje van NSMB waarin je alle geheime uitgangen etc kan zien?
Zo verpest je juist de duurbaarheid van het spel, het spel uitspelen kan iedereen maar alle gangetjes vinden is juist leuk... of is dit alleen mijn mening?...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Oksel het volgende:
Heeft er iemand een link met het filmpje van NSMB waarin je alle geheime uitgangen etc kan zien?
Dat vond en vind ik ook het grootste probleem bij Mario in 3Dquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef RaymanNL het volgende:
sm64? Ik heb het gespeeld, maar ik hou niet zo van dat "doe allemaal verschillende opdrachten in de zelfde ruimte" Doe mij maar een A-B platformer ala Rayman![]()
Ik heb ook respect voor Pong, maar die hoef ik niet meer te spelen hoor. Iig niet langer dan een half uurtje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef BMH het volgende:
Mario 64 is misschien niet zo fantastisch verouderd. Het was in 1996 wel DE game die liet zien dat je games geweldig om kunt zetten naar 3d.
En daarom heb ik respect voor de game.
Ik heb altijd medelijden met Luigi in die game, hij krijgt alle klappen altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Doe mij Mario & Luigi Partners in Time maar, DAT is pas leuk
(ben nog niet ver, maar had tranen in mijn ogen van t lachen bij de eerste bossfight met die koopa bros)
Ja, new mario was erg tof, en je kunt zoiets ook makkelijk om zetten in het 3D naar een toffe platformer, ik hoop ook dat Mario Galaxy ook meer een A-B platformer wordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vond en vind ik ook het grootste probleem bij Mario in 3DNew Mario was leuker wat dat betreft, maar ik vond 64 en ook Sunshine toch zeker wel erg tof ook
Daar is ook niets mis mee hoor. Vind zelf de 2D zelda's de beste maar de 3D versie is ook erg goed maar gewoon niet zo fijn spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:11 schreef Jarno het volgende:
Ik snap de drang naar 3D ook niet zo goed. Als 2D zich érgens voor leent, is het wel platformen. Wat zou daar mis mee zijn?
jij gekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Super Mario 64 DS gehaald, maar ik moet eerlijk zeggen... ikvinnemniezo.. Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar afgezien van het 3D gebeuren (wat voor een Mario spel wel leuk is voor de afwisseling) kan het me niet echt boeien. Besturing is echt heel, heel moeilijk (zeker als je geen uren per dag de tijd hebt zoals ik) en ik kan me maar lastig door de levels heen worstelen. Ik grijp in ieder geval sneller naar NSMB en Tetris dan naar SM64DS. Helaasch.
Al die geluidjes ook, sommigen noemen het kinderachtig, maar ik blijf er van ''smelten''quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met Luigi in die game, hij krijgt alle klappen altijd
Luigi komt er in veel games lullig van af. Wordt aangesproken als 'de groene' en wordt er keer op keer op gewezen dat hij het nét niet is in vergelijking met z'n broerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, enkel GBA en DS games
In Paper Mario was het helemaal grappig/zieligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Luigi komt er in veel games lullig van af. Wordt aangesproken als 'de groene' en wordt er keer op keer op gewezen dat hij het nét niet is in vergelijking met z'n broer![]()
wat een gaaf ding!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef Dragonetti het volgende:
Heeft iemand trouwens deze thumb-stylus uitgeprobeerd?
Ik vond de Biker Mice from Mars op de SNES wel heel erg leuk, ieder char. zijn eigen wapens en lekker scheuren maar, maar deze lijkt me een stuk minder leuk.... jammer...quote:
Ik loop al een tijdje te zoeken naar een soort thumb-strap dan kom je dat soort dingen wel tegen ook dit bijvoorbeeld:quote:
idd dat heb ik ook ergens gelezen, misschien toch maar bellen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef _petjan het volgende:
Ik had gehoort dat je Nintendo moet bellen als je een thumb strap wilt. Want Nintendo gaf ze gratis bij de Phat DS, maar niet bij de lite.
Ik heb het vandaag 2 uurtjes gespeeld, maar inderdaad wat wordt hij voor lul gezetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een rubbere van bigben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje te zoeken naar een soort thumb-strap dan kom je dat soort dingen wel tegen ook dit bijvoorbeeld:
[afbeelding]
(als plaatje niet doet)
doet het zelf zeg maar...
Hij is trouwens hier te koop voor 9 euro excl. 2 (?) euro verzendkostenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb die dragon screen protector geprobeerd erop te zetten, maar iedere keer glipt er stof tussen... nu weer... (bij mijn pda is het wonderwel wel gelukt...).
Heeft iemand trouwens deze thumb-stylus uitgeprobeerd?
thanks voor die link!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is trouwens hier te koop voor 9 euro excl. 2 (?) euro verzendkosten
met dank aan user Cadfael
Dat pakket wat ik heb gekocht staat er niet bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Van deze site?
http://www.bigben.fr/index.php
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Jarno het volgende:
Hmpf. Was er geen ruiltopic ergens?
ff in V&A kijkenquote:
Daar zit ik ook al dagen te klootzakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Fuck, wat is wereld 8 van NSMB moeilijk
Stomme vijanden allemaal
Tja, ik waarschuwde je al dat de besturing het zorgenkindje was van de DS versie. Toch zou ik gewoon doorspelen, dan krijg je vanzelf de feeling wel te pakken van de controls.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Super Mario 64 DS gehaald, maar ik moet eerlijk zeggen... ikvinnemniezo.. Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar afgezien van het 3D gebeuren (wat voor een Mario spel wel leuk is voor de afwisseling) kan het me niet echt boeien. Besturing is echt heel, heel moeilijk (zeker als je geen uren per dag de tijd hebt zoals ik) en ik kan me maar lastig door de levels heen worstelen. Ik grijp in ieder geval sneller naar NSMB en Tetris dan naar SM64DS. Helaasch.
8 is idd irri, vooral dat level waar die lavastenen steeds uit de luchtvallenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Fuck, wat is wereld 8 van NSMB moeilijk
Stomme vijanden allemaal
Same herequote:
Ja idd, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het rare is dat ik New Super Mario juist critiseer vanwege diens besturing, ik vind de besturing niet fijn. Je krijgt de Mario3 controls terwijl die van Mario World zo geweldig waren.
Waar gekocht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Same hereZat in een een tasje voor de DS+2 stylussen+ doosjes voor je cartridges+de thumpstrap en dat voor maar ¤14,95
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |