Dat vond en vind ik ook het grootste probleem bij Mario in 3Dquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef RaymanNL het volgende:
sm64? Ik heb het gespeeld, maar ik hou niet zo van dat "doe allemaal verschillende opdrachten in de zelfde ruimte" Doe mij maar een A-B platformer ala Rayman![]()
Ik heb ook respect voor Pong, maar die hoef ik niet meer te spelen hoor. Iig niet langer dan een half uurtje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef BMH het volgende:
Mario 64 is misschien niet zo fantastisch verouderd. Het was in 1996 wel DE game die liet zien dat je games geweldig om kunt zetten naar 3d.
En daarom heb ik respect voor de game.
Ik heb altijd medelijden met Luigi in die game, hij krijgt alle klappen altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Doe mij Mario & Luigi Partners in Time maar, DAT is pas leuk
(ben nog niet ver, maar had tranen in mijn ogen van t lachen bij de eerste bossfight met die koopa bros)
Ja, new mario was erg tof, en je kunt zoiets ook makkelijk om zetten in het 3D naar een toffe platformer, ik hoop ook dat Mario Galaxy ook meer een A-B platformer wordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vond en vind ik ook het grootste probleem bij Mario in 3DNew Mario was leuker wat dat betreft, maar ik vond 64 en ook Sunshine toch zeker wel erg tof ook
Daar is ook niets mis mee hoor. Vind zelf de 2D zelda's de beste maar de 3D versie is ook erg goed maar gewoon niet zo fijn spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:11 schreef Jarno het volgende:
Ik snap de drang naar 3D ook niet zo goed. Als 2D zich érgens voor leent, is het wel platformen. Wat zou daar mis mee zijn?
jij gekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Super Mario 64 DS gehaald, maar ik moet eerlijk zeggen... ikvinnemniezo.. Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar afgezien van het 3D gebeuren (wat voor een Mario spel wel leuk is voor de afwisseling) kan het me niet echt boeien. Besturing is echt heel, heel moeilijk (zeker als je geen uren per dag de tijd hebt zoals ik) en ik kan me maar lastig door de levels heen worstelen. Ik grijp in ieder geval sneller naar NSMB en Tetris dan naar SM64DS. Helaasch.
Al die geluidjes ook, sommigen noemen het kinderachtig, maar ik blijf er van ''smelten''quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met Luigi in die game, hij krijgt alle klappen altijd
Luigi komt er in veel games lullig van af. Wordt aangesproken als 'de groene' en wordt er keer op keer op gewezen dat hij het nét niet is in vergelijking met z'n broerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, enkel GBA en DS games
In Paper Mario was het helemaal grappig/zieligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Luigi komt er in veel games lullig van af. Wordt aangesproken als 'de groene' en wordt er keer op keer op gewezen dat hij het nét niet is in vergelijking met z'n broer![]()
wat een gaaf ding!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef Dragonetti het volgende:
Heeft iemand trouwens deze thumb-stylus uitgeprobeerd?
Ik vond de Biker Mice from Mars op de SNES wel heel erg leuk, ieder char. zijn eigen wapens en lekker scheuren maar, maar deze lijkt me een stuk minder leuk.... jammer...quote:
Ik loop al een tijdje te zoeken naar een soort thumb-strap dan kom je dat soort dingen wel tegen ook dit bijvoorbeeld:quote:
idd dat heb ik ook ergens gelezen, misschien toch maar bellen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef _petjan het volgende:
Ik had gehoort dat je Nintendo moet bellen als je een thumb strap wilt. Want Nintendo gaf ze gratis bij de Phat DS, maar niet bij de lite.
Ik heb het vandaag 2 uurtjes gespeeld, maar inderdaad wat wordt hij voor lul gezetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een rubbere van bigben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje te zoeken naar een soort thumb-strap dan kom je dat soort dingen wel tegen ook dit bijvoorbeeld:
[afbeelding]
(als plaatje niet doet)
doet het zelf zeg maar...
Hij is trouwens hier te koop voor 9 euro excl. 2 (?) euro verzendkostenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb die dragon screen protector geprobeerd erop te zetten, maar iedere keer glipt er stof tussen... nu weer... (bij mijn pda is het wonderwel wel gelukt...).
Heeft iemand trouwens deze thumb-stylus uitgeprobeerd?
thanks voor die link!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is trouwens hier te koop voor 9 euro excl. 2 (?) euro verzendkosten
met dank aan user Cadfael
Dat pakket wat ik heb gekocht staat er niet bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Van deze site?
http://www.bigben.fr/index.php
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Jarno het volgende:
Hmpf. Was er geen ruiltopic ergens?
ff in V&A kijkenquote:
Daar zit ik ook al dagen te klootzakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Fuck, wat is wereld 8 van NSMB moeilijk
Stomme vijanden allemaal
Tja, ik waarschuwde je al dat de besturing het zorgenkindje was van de DS versie. Toch zou ik gewoon doorspelen, dan krijg je vanzelf de feeling wel te pakken van de controls.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Super Mario 64 DS gehaald, maar ik moet eerlijk zeggen... ikvinnemniezo.. Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar afgezien van het 3D gebeuren (wat voor een Mario spel wel leuk is voor de afwisseling) kan het me niet echt boeien. Besturing is echt heel, heel moeilijk (zeker als je geen uren per dag de tijd hebt zoals ik) en ik kan me maar lastig door de levels heen worstelen. Ik grijp in ieder geval sneller naar NSMB en Tetris dan naar SM64DS. Helaasch.
8 is idd irri, vooral dat level waar die lavastenen steeds uit de luchtvallenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Fuck, wat is wereld 8 van NSMB moeilijk
Stomme vijanden allemaal
Same herequote:
Ja idd, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het rare is dat ik New Super Mario juist critiseer vanwege diens besturing, ik vind de besturing niet fijn. Je krijgt de Mario3 controls terwijl die van Mario World zo geweldig waren.
Waar gekocht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Same hereZat in een een tasje voor de DS+2 stylussen+ doosjes voor je cartridges+de thumpstrap en dat voor maar ¤14,95
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |