Ok, we zullen wel zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:54 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Kans is klein voor nu. Met yoshi en new mario bros.
Als er al wat komt verwacht het pas volgend jaar. Maar waarschijnlijk gewoon niet.
Er zijn nog tig games die je moet hebben (gespeeld). Voor de games die je nu hebt zou Phoenix Wright & Trauma center iig goede afwisseling zijn. Advance Wars DS adviseer ik ook als je van strategy games houd. Ik mis de multiplayer games.. Dus Animal crossing (voor de fijnproevers onder ons) & Mariokart kunnen goede aankopen zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu New super mario en Mario & Luigi: partners in time.
Leuke spellen
Ik wil er nog een spel bij gaan halen en twijfel nu tussen: Phoenix wright en Under the knife...
welke raden jullie aan?
Waarschijnlijk wel (routers die problemen geven staan op www.nintendowifi.com gesorteerd).quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:14 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja Mario kart lijkt me ook leuk.
Ik heb een wireless router ( met wep-encryptie ) kan ik hiermee gewoon online DS'sen?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Deze al gepost?
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=6693
Game vinden zonder freeze hoeren.. Succesquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef _petjan het volgende:
Ik heb net Metroid, das best een vet spel. Maar online kan ik er niks vanHeeft iemand nog tips voor me?
freeze hoeren? Wat is dat? Ja ik ben een echte noob.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Game vinden zonder freeze hoeren.. Succes
You must be kidding mequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Game vinden zonder freeze hoeren.. Succes
Zijn mensen die een character kiezen met een freeze gun.. Ze rennen dan op je af en laten hun trigger los.. Dit zorgt ervoor dat je 100% zeker bevroren raakt voor enkele seconden.. In die seconden krijg je een paar schoten tegen je hoofd en je bent dood.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef _petjan het volgende:
[..]
freeze hoeren? Wat is dat? Ja ik ben een echte noob.
Ja, net als snaken, base rapen, botsautotje spelen in PGR3 & respawn killen dat is in andere games.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef Pranfeuri het volgende:
da's toch gewoon onderdeel van het spel dan
Nope, het zijn mensen die het plezier van andere verzieken voor punten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef Pranfeuri het volgende:
meeste van die dingen zeggen me niks
Maar dan ligt de schuld toch bij Nintendo: slecht uitgebalanceerde gameplay.
Het kan wel, alleen gaat ie dan zeurenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:23 schreef __Saviour__ het volgende:
verander de datum van je ds, misschien trapt ie daar in!
PES?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:17 schreef damian25 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede voetbalgame op de DS.. Ik heb alleen fifa gezien tot nu toe maar ik ben niet zo'n fifafan. En de referentie waren ook niet heel best voor dit spel. Speel op mijn xbox altijd pes 5 dus zoiets zou mooi zijn.
quote:
Helemaal waar maar hij is nog geen verleden tijd (als de Wii komt wordt hij gewoon Retroquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik wil ook nog wel een aantal Cube games en ik heb er nog zat te spelen. Maar dat zijn meer naweeën dan een levendige console. Net als met de Xbox eigenlijk.
Ik herken je situatie, Final Fantasy 3 & 12 moet ik ook nog spelen samen met Dragon Quest. Alleen weet ik niet of ik er de tijd voor vindquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nog niet pas in november
alleen denk ik dat ik de Wii wat later koop er staat nu een PS2 thuis en mij wish list van RPG is in een keer gegrooid van 2 naar 10+ dus ik ben voorloping nog zoet met de GC en PS RPG.....
Ja ik ben ook als de dood voor een kras, maar k vrees toch dat ik m ooit wel eens laat vallen zoals dat altijd gebeurt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Ja maar daar is ie te mooi voor. Ik leg hem gewoon neer op een tafeltje thats it, toch knap dat er dan krasjes op de bovenkant komen. Maar ja ik zal wel eens voor een hoesje o.i.d gaan kijken.
Ja precies, had namelijk met een ex collega gesproken welke RPG die je moet hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik herken je situatie, Final Fantasy 3 & 12 moet ik ook nog spelen samen met Dragon Quest. Alleen weet ik niet of ik er de tijd voor vind![]()
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Oksel het volgende:
Heeft er iemand een link met het filmpje van NSMB waarin je alle geheime uitgangen etc kan zien?
Zo verpest je juist de duurbaarheid van het spel, het spel uitspelen kan iedereen maar alle gangetjes vinden is juist leuk... of is dit alleen mijn mening?...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Oksel het volgende:
Heeft er iemand een link met het filmpje van NSMB waarin je alle geheime uitgangen etc kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |