Klopt, maar ik wilde je even ongelijk gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef disjfa het volgende:
Tsja dat is niet via ebay héHier kan het wel makkelijker. Hier zijn mensen vaak wat aardiger
In m'n dorpje in het zuiden hebben ze bij de Intertoys zowel de witte als de zwarte op voorraad. Woon je toevallig in het zuiden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:03 schreef snagt het volgende:
Ik ben al 2 weken op zoek naar de zwarte DS Lite, maar hij is overal uitverkocht! Ik ben in twee weken meerdere malen bij o.a. de Dixons, Mediamarkt, Bart Smit, Intertoys in Utrecht, Den Haag en Maastricht geweest, maar ze hadden nergens de zwarte DS Lite. Bij sommige winkels nog wel de witte.
Weet iemand waar hij nog te koop is (winkel + stad)?
Bij consoleshop.nl is hij wel op voorraad, maar ik wil de DS liever niet bij een online winkel kopen, want ik wil graag naar een echte winkel toe kunnen als er wat mis is met het scharniertje, dode pixels enz. Alvast bedankt!
Dus omdat ik zeg dta je niet op ebay moet kijken voor gba spellen voor 15 euro zeg jij dat je dat wel moet doen omdat je op fok een gba spel voor 15 euro gehaalt hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde je even ongelijk geven![]()
Nee, ik doelde op dit zinnetje "En voor 15 euro krijg je geen tweedehands gba spel die in de winkel nog 45 is"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus omdat ik zeg dta je niet op ebay moet kijken voor gba spellen voor 15 euro zeg jij dat je dat wel moet doen omdat je op fok een gba spel voor 15 euro gehaalt hebt![]()
Ja je kan gewoon games krijgen voor die prijs alleen ze zijn dun gezaaid dus kan is groter dat je een kopie koopt. Maar als je via fok handeld hoef je daar niet veel zorgen over te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dit zinnetje "En voor 15 euro krijg je geen tweedehands gba spel die in de winkel nog 45 is"![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Durf zelf marktplaats ook niet echt aan.
20 euro bij de bartsmit, meer is hij ook niet waard vind ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:34 schreef Otto215 het volgende:
Net Nanostray (Japanse versie) gespeeld, zeer vet spel! Ik ben nog niet ver maar de eerste indrukken waren goed hoor! Even de Europese zien te krijgen
OMFGquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij heb ik net geen slechte aankoop gedaan![]()
klikker
homebrewquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:10 schreef Webby het volgende:
[..]
20 euro bij de bartsmit, meer is hij ook niet waard vind ik.
De mogelijkheid om met je DS tegen mensen op de computer te spelen vind ik anders aardig vernieuwend hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef Semargofni het volgende:
Dacht een echte nieuwe versie van doommet mooie grafix enzo.
Helaasch.
Idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:07 schreef Pranfeuri het volgende:
Brain Training net op RTL Nieuws...noemen ze het een gameboy spel
http://pricecompare.mezzin.com/ wordt het gelijk omgerekend in euro's inclusief verzending (met een stuk of 20 webshops vergelijken)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope online shop, eventueel in het buitenland, voor DS games?
ey, cool man.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://pricecompare.mezzin.com/ wordt het gelijk omgerekend in euro's inclusief verzending (met een stuk of 20 webshops vergelijken)
Als iemand nog een game mist in de pricecompare moeten jullie het gewoon doorgeven dan voeg ik ze zo snel mogelijk toe
Ik heb een aantal spellen gekocht op Marktplaats rond de 15-20 euro. In eerste instantie alleen van verkopers bij mij in de beurt zodat ik het persoonlijk kon ophalen, toch wel handig zo'n leaseautoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef Epica het volgende:
Hmm, das wel een tegenvaller wat ik hier zo lees over die GBA spellen. Ik heb zojuist een spelletje gekocht via Marktplaats. Hopen dat het een goede is dan.
Was juist ook beetje reden om DS Lite te halen, aangezien de GBA spellen goedkoop zijn, maar dat is dus veel nep?
Hebben jullie nog goede tips voor redelijk geprijsde GBA spellen dan?
Ik heb New Super Mario Bros. en ik had Resident evil... maar lol wat een klote game. ik heb m de zelfde dag terug gebracht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Welke spelletjes heb je erbij gekocht?
Ik mis Wario Ware Touched! nogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:03 schreef MeZZiN het volgende:
Done
[[url=http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=196]afbeelding][/url]
Als jij het weet weten wij het ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand al wanneer deroze
ds lite uitkomt?
Importeer hem uit Japan, daar is ie al uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand al wanneer deroze
ds lite uitkomt?
Zet je bright wel even op 1? Is goed voor je accu en je ogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb de verschillen tussen de lite en normale versie gezien...!
Heb nu een lite versie gehaald...wow...in de avond lekker verstand op nul en gaan met die ...euhh...DS![]()
![]()
Ik wist dat ie fel zou zijn maar in de donker zie je pas hoe fel die is op stand 4... "burn in" in je ogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zet je bright wel even op 1? Is goed voor je accu en je ogen![]()
Welke van die "hersenspellen" is nou het leukste?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef BMH het volgende:
Ik was laatst in de bios.. Ik me scherm op het hoogste zetten ff lekker patsen met de felheid... Hoor meteen allemaal mensen praten "oooh Gameboy DS"... "ooh hij speelt dat hersenspel".. Kwam ik er thuis pas achter dat ik em op schermniveau 3 had staat.. Dat ding is zoooo fel
Brain Training is leuker in de singleplayer, Big Brain Academy is leuker in de multiplayer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Welke van die "hersenspellen" is nou het leukste?
Ik zie volgens mij overal BigBrainAcademy liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |