Dr was een deen die ze allemaal had, d8 ik..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
zal er ooit iemand komen die ze allemaal heeft?![]()
Als je het goed aanpakt maak je ook winst. Vorige keer iets van 9k (moest alleen die 6k ofzo er nog af)quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef Space-Chinees het volgende:
Geen internationale wedstrijden meer voor mij voorlopig.
Kost alleen maar geld. En het duurt ook nog lang voordat ze weer terug zijn. En de ervaring die erbij krijgt is, zoals gezegd, ook niet geweldig.
Zoals ik al had gezegd een paar topics terug, je moet Internationale wedstrijden thuis spelen, uit kost teveel.. Internationale wedstrijden uit zijn hetzelfde als je jeugdopleiding, het is pas slim om er mee te starten als je voldoende inkomsten hebt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef Space-Chinees het volgende:
Geen internationale wedstrijden meer voor mij voorlopig.
Kost alleen maar geld. En het duurt ook nog lang voordat ze weer terug zijn. En de ervaring die erbij krijgt is, zoals gezegd, ook niet geweldig.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:
even als antwoord op de opmerking van Ciscus in vorige topic --> Is dat belangrijk?
Nee, dat is niet belangrijk, sterker nog, het boeit geen ruk
maar gun die jongen ook zijn lolletje :p
latvia, omdat ik weer team uit een geen klein land zo ver kreeg mijn uitdaging te accepteren.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
waar heb je je jubilaris vlaggetje behaald komradski?
heb vanavond tegen lortnoc geoefend, for old time's sakewel 1-0 verloren en een verse trainee 2 weken geblesseerd, lekker
volgende week maar weer flagchasen
350k zou wel moeten kunnen (mijn prijzenkennis is niet helemaal meer up to date)quote:Op woensdag 5 april 2006 21:56 schreef Lennox het volgende:
Verbal. Wat is 17 jaar uitstekend waard op dit moment denk je? Bij TL vergelijking kon hij niks vinden....
Specialiteit: Snel en nog een paar keer zwak erbij(passen/conditie)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Nationaliteit: flag Deutschland Total Skill Index (TSI): 1 000 Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Krayn's eleven Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: zwak |
komende woensdag? volgende week woensdag? u zegt het maar oh heerquote:Op donderdag 6 april 2006 01:04 schreef sir_dalord het volgende:
ps: bier[14.gif]
formi kaal is ongeveer 3,5 ton en formi met passen kan flink oplopen, eentje met matig passen moet je wel voor 5 ton kunnen charteren met beetje geluk.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:46 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een spits kopen nu de prijzen nog laag zijn, maar wat zijn de huidige prijzen voor een kale formidabele spits of een formidabele met passen..
Ik sta nu weer 65k in de plus. Alleen die economische update kwam op een ongelukkig moment (net gekocht en 2 nog niet verkocht)quote:Op donderdag 6 april 2006 00:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
klinkt klote lennox
die 17jarige uitstekend (laag) moet wel rond de 350k kunnen. de markt is nu wat onvoorspelbaar, lijkt wat aan te trekken, maar soms zijn de prijzen nog laag. zou m listen voor 295k ofzo, net onder die psychologische grens
misschien toch niet zo slim die nog te kopen. als je echt bijna failliet gaat, gewoon wat spelers in de verkoop die zeker genoeg opleveren...beter dan uitgesloten worden
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zoals ik al had gezegd een paar topics terug, je moet Internationale wedstrijden thuis spelen, uit kost teveel.. Internationale wedstrijden uit zijn hetzelfde als je jeugdopleiding, het is pas slim om er mee te starten als je voldoende inkomsten hebt kansloos.
Ik had vorige week 12k en nu 8,5k..
Das toch beter dan 2k..![]()
En oh jah!
JD!
![]()
omdat wij geen noobvragen meer beantwoord hoeven te hebben en daar dus niet naar zoekenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:41 schreef twisteddlogic het volgende:
Waarom kenden jullie wiki hattrick nog niet?
Was meer een tvpquote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omdat wij geen noobvragen meer beantwoord hoeven te hebben en daar dus niet naar zoeken
Dat is iig een goed beginquote:Op donderdag 6 april 2006 15:15 schreef Wackyduck het volgende:
Dank jullie allemaal voor de hulp in het vorige topic.![]()
Ik heb maar een redelijk trainer aangeschaft en wat 17-jarige trainees met redelijk positiespel en zwak/matig conditie. En voor 1k/2k per stuk kunnen dat nooit echt grote miskopen zijn.![]()
Na volgende week. Dan heb je nog een keer het maximale aantal spelers kunnen trainen, de week erna nog maar voor 1 wedstrijdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef Lemming22 het volgende:
Wanneer is het tijd om om te schakelen naar conditietraining? Wanneer is de eerste training van het tussenseizoen dus zeg maar??
Dan kan ik er eindelijk vanaf juistquote:Op donderdag 6 april 2006 17:45 schreef MrMoon het volgende:
ja inderdaad, dan kan ik eindelijk weer spelhervatting trainen
Geen succes?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dan kan ik er eindelijk vanaf juist
nog wat dripplers (ofzo) rondlopen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dan kan ik er eindelijk vanaf juist
Ik heb nu nog 125k, en ik krijg nog wat voor de rest van mijn trainers-diploma. Even afwachten wat dat oplevert en dan wat versterkingen halen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:49 schreef Lennox het volgende:
2 redelijk / redelijk spitsen erbij voor een tiental k (matig ervaring bijvoorbeeld) en nog een redelijk keeper, wat verdedigers met ervaring redelijk/goed. En je draait in de lagere regionen gelijk mee.
In IX heb ik nog steeds mijn beide startspitsen rondlopen (redelijk / redelijk ook)
Te weinig winst voor de hoeveelheid werk. Het is niet veel werk, maar nog minder winst.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Geen succes?
Of te veel werk?
En wat ga je nu trainen?
Verwacht je geen grotere winsten als je wat langer bezig ben? Als de SP echt richting goddelijk ed gaat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Te weinig winst voor de hoeveelheid werk. Het is niet veel werk, maar nog minder winst.
Ik twijfel, ben nog in berraad. Hangt ook van laatste comp. wedstrijd af.
dat is de grote hamvraag waar ik mee zit....wordt de winst per trainingsweek dan ook hoger? Dat betwijfel ik namelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Verwacht je geen grotere winsten als je wat langer bezig ben? Als de SP echt richting goddelijk ed gaat?
Zitten er al spelers richting goddelijk? Dan zou ik daar op wachten. En heeft het ook niet te maken met de transfermarkt, dat die zo erg is ingestort?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is de grote hamvraag waar ik mee zit....wordt de winst per trainingsweek dan ook hoger? Dat betwijfel ik namelijk.
Ja ook wel, maar dat hebben anderen ook natuurlijk. Het probleem is dat het bij 49x opgaat dat een trainie voor minder geld verkocht kan wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zitten er al spelers richting goddelijk? Dan zou ik daar op wachten. En heeft het ook niet te maken met de transfermarkt, dat die zo erg is ingestort?
Das minder, wat ga je nu trainen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar dat hebben anderen ook natuurlijk. Het probleem is dat het bij 49x opgaat dat een trainie voor minder geld verkocht kan worden
Wanneer ga je switchen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar dat hebben anderen ook natuurlijk. Het probleem is dat het bij 49x opgaat dat een trainie voor minder geld verkocht kan worden
excellent of formidabel.....we zien over 8 weken wel in ieder gevalquote:Op donderdag 6 april 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok.. dus mn spelertje loopt geen gevaar ? Ik wilde hem rond week 6-8 terugkopen
Wat voor niveau zit ie nu?
Ik ben ook blij dat ik volgend seizoen van de X af benquote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef Grumpey het volgende:
maar III klinkt zo leuk...dan ben je van de 'V' af.... en nu ik ineens 20% kans heb begint het toch wel te kriebelen
Mijn grootste winst zal zitten in het niet hebben van 3 ton salaris, maar wel de inkomsten van sponsoren en sups. dat is al 3 miljoen op seizoensbasis. Tel daar 1,5 miljoen rente bij op en ik moet beginnen met trainen dan. Overigens zal ik de stijger laten voor wat het is, ik zou lekker 10 verdedigers laten ballen bij wijze van spreken, en er niet meer naar omkijken. Hooguit een stijgende nummer 11 voor het geval dat (verdedigen is voorbeeld)quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef maniack28 het volgende:
hehehe.... doen danmaar geloof me... het kost je gigantisch veel tijd, een seizoen lang met stijgers trainen...
Zal trouwens over een weekje de eindbalans opmaken qua winst dit seizoen. zal niet ver boven de 5 mil liggen ben ik bang
Train je PM?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Ruudt het volgende:
[afbeelding]
Verkocht voor ¤ 1.100.000
Kan zondag eindelijk m'n stadion vergroten, is hard nodig..
Heb hem als 23 jarige uitstekende middenvelder gehaald, omdat ik naast m'n trainees een speler nodig had die er al meteen stond.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Train je PM?
Waarom heb je hem dan zo lang door getraind als dat zo is?
Schaam je!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
Late tvp
Ben er bar weinig de laatste tijd..
Bij conditietraining train je sowieso toch altijd iedereen? En niet alleen de spelers die de wedstrijd spelen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Na volgende week. Dan heb je nog een keer het maximale aantal spelers kunnen trainen, de week erna nog maar voor 1 wedstrijd
yupyupquote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij conditietraining train je sowieso toch altijd iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |