Verwacht je geen grotere winsten als je wat langer bezig ben? Als de SP echt richting goddelijk ed gaat?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Te weinig winst voor de hoeveelheid werk. Het is niet veel werk, maar nog minder winst.
Ik twijfel, ben nog in berraad. Hangt ook van laatste comp. wedstrijd af.
dat is de grote hamvraag waar ik mee zit....wordt de winst per trainingsweek dan ook hoger? Dat betwijfel ik namelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Verwacht je geen grotere winsten als je wat langer bezig ben? Als de SP echt richting goddelijk ed gaat?
Zitten er al spelers richting goddelijk? Dan zou ik daar op wachten. En heeft het ook niet te maken met de transfermarkt, dat die zo erg is ingestort?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is de grote hamvraag waar ik mee zit....wordt de winst per trainingsweek dan ook hoger? Dat betwijfel ik namelijk.
Ja ook wel, maar dat hebben anderen ook natuurlijk. Het probleem is dat het bij 49x opgaat dat een trainie voor minder geld verkocht kan wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Zitten er al spelers richting goddelijk? Dan zou ik daar op wachten. En heeft het ook niet te maken met de transfermarkt, dat die zo erg is ingestort?
Das minder, wat ga je nu trainen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar dat hebben anderen ook natuurlijk. Het probleem is dat het bij 49x opgaat dat een trainie voor minder geld verkocht kan worden
Wanneer ga je switchen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar dat hebben anderen ook natuurlijk. Het probleem is dat het bij 49x opgaat dat een trainie voor minder geld verkocht kan worden
excellent of formidabel.....we zien over 8 weken wel in ieder gevalquote:Op donderdag 6 april 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok.. dus mn spelertje loopt geen gevaar ? Ik wilde hem rond week 6-8 terugkopen
Wat voor niveau zit ie nu?
Ik ben ook blij dat ik volgend seizoen van de X af benquote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef Grumpey het volgende:
maar III klinkt zo leuk...dan ben je van de 'V' af.... en nu ik ineens 20% kans heb begint het toch wel te kriebelen
Mijn grootste winst zal zitten in het niet hebben van 3 ton salaris, maar wel de inkomsten van sponsoren en sups. dat is al 3 miljoen op seizoensbasis. Tel daar 1,5 miljoen rente bij op en ik moet beginnen met trainen dan. Overigens zal ik de stijger laten voor wat het is, ik zou lekker 10 verdedigers laten ballen bij wijze van spreken, en er niet meer naar omkijken. Hooguit een stijgende nummer 11 voor het geval dat (verdedigen is voorbeeld)quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef maniack28 het volgende:
hehehe.... doen danmaar geloof me... het kost je gigantisch veel tijd, een seizoen lang met stijgers trainen...
Zal trouwens over een weekje de eindbalans opmaken qua winst dit seizoen. zal niet ver boven de 5 mil liggen ben ik bang
Train je PM?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Ruudt het volgende:
[afbeelding]
Verkocht voor ¤ 1.100.000
Kan zondag eindelijk m'n stadion vergroten, is hard nodig..
Heb hem als 23 jarige uitstekende middenvelder gehaald, omdat ik naast m'n trainees een speler nodig had die er al meteen stond.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Train je PM?
Waarom heb je hem dan zo lang door getraind als dat zo is?
Schaam je!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
Late tvp
Ben er bar weinig de laatste tijd..
Bij conditietraining train je sowieso toch altijd iedereen? En niet alleen de spelers die de wedstrijd spelen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Na volgende week. Dan heb je nog een keer het maximale aantal spelers kunnen trainen, de week erna nog maar voor 1 wedstrijd
yupyupquote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij conditietraining train je sowieso toch altijd iedereen?
*Lennox sluit zich hierbij aan* .quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:57 schreef Yankee_One het volgende:
Vormdaling
TSI stijging
En geen pops, volgende week dan maar
Dat helemaal. Dat 5-3-2 is vaak irritant. Tegen iemand die het spelletje maar een beetje snapt kom je vaak al tekort op middenveld. Nu kan ik het vaak nog oplossen door 2 def's op aanvallend te zetten en met 2 IM te spelen, maar opschieten doet het niet.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet niet dat je met deftraining aan een vervelende tactiek vastzit.. dat is het grote nadeel.. (vraag maar aan Komrad)
Als goedmakertje hier m'n TU dan maar:quote:
Dat denk ik niet.. binnen nu en twee weken misschien, je vergeet de p/d duelsquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
idd, ben ik ook benieuwd naar.... nu maar hopen dat de "in welke competitie kom ik" applicaties een beetje werken binnen nu en een week
5-3-2 is nog te doen. Drie goede innermids en twee aanvallende centrale defs kunnen je middenveld leuk maken hoor, maargoed.. als je defs traint zijn centrale defs met pm vaak niet rendabel denk ik en daarnaast zit je nog altijd met je aanval..quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat helemaal. Dat 5-3-2 is vaak irritant. Tegen iemand die het spelletje maar een beetje snapt kom je vaak al tekort op middenveld. Nu kan ik het vaak nog oplossen door 2 def's op aanvallend te zetten en met 2 IM te spelen, maar opschieten doet het niet.....
Mn broertje traint vleugelspel en dat is toch wel grappig. Aan de andere kant trekt scoren me ook weer, maar ik heb net wat counter trainees aangeschaft...
Eerst maar afwachten in wat voor competitie ik volgend jaar kom (VIII) dan zien we wel verder.
"Komtie dan hè, komtie, komtie dan hè"quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm.. ik ben er weer fftjes en ik krik het topic gelijk met 4 5 posts achter elkaar op
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
"Komtie dan hè, komtie, komtie dan hè"
Omg het is te erg voor woordenquote:Wieger zegt:
ik had even een vraagje he
Wieger zegt:
Hoe neem ik een nieuwe coach
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Btw.. hebben we een award voor de grootste Hattricknoob van Fok!?
Dan nomineer ik Chen bij deze:
[..]
Omg het is te erg voor woorden
Ben er 140 onderweg kwijtgeraakt en dan nog 10% straks eraf.. dus totaal 300 supporters pleite danquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:al dat gepraat over 5-3-2 zijnde een kansloze tactiek en middenveld proberen te halen
als je 5-3-2 speelt counter je natuurlijkal naar gelang met één of twee innermids
joralf: aardige winst dit seizoenhoe is het met je supporters
mwah.... nee niet echt.. met 1400 supporters zit een stadion van 20k nog steeds vol... Uddel heeft er inmiddels 1800 en volgens mij krijgt hij zelfs 40k vol... dus ik ga na mn wedstrijd dit weekend ook uitbreiden naar 30k stadion (o.a. vanwege de loondruk volgend seizoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |