*Lennox sluit zich hierbij aan* .quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:57 schreef Yankee_One het volgende:
Vormdaling
TSI stijging
En geen pops, volgende week dan maar
Dat helemaal. Dat 5-3-2 is vaak irritant. Tegen iemand die het spelletje maar een beetje snapt kom je vaak al tekort op middenveld. Nu kan ik het vaak nog oplossen door 2 def's op aanvallend te zetten en met 2 IM te spelen, maar opschieten doet het niet.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet niet dat je met deftraining aan een vervelende tactiek vastzit.. dat is het grote nadeel.. (vraag maar aan Komrad)
Als goedmakertje hier m'n TU dan maar:quote:
Dat denk ik niet.. binnen nu en twee weken misschien, je vergeet de p/d duelsquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
idd, ben ik ook benieuwd naar.... nu maar hopen dat de "in welke competitie kom ik" applicaties een beetje werken binnen nu en een week
5-3-2 is nog te doen. Drie goede innermids en twee aanvallende centrale defs kunnen je middenveld leuk maken hoor, maargoed.. als je defs traint zijn centrale defs met pm vaak niet rendabel denk ik en daarnaast zit je nog altijd met je aanval..quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat helemaal. Dat 5-3-2 is vaak irritant. Tegen iemand die het spelletje maar een beetje snapt kom je vaak al tekort op middenveld. Nu kan ik het vaak nog oplossen door 2 def's op aanvallend te zetten en met 2 IM te spelen, maar opschieten doet het niet.....
Mn broertje traint vleugelspel en dat is toch wel grappig. Aan de andere kant trekt scoren me ook weer, maar ik heb net wat counter trainees aangeschaft...
Eerst maar afwachten in wat voor competitie ik volgend jaar kom (VIII) dan zien we wel verder.
"Komtie dan hè, komtie, komtie dan hè"quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm.. ik ben er weer fftjes en ik krik het topic gelijk met 4 5 posts achter elkaar op
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
"Komtie dan hè, komtie, komtie dan hè"
Omg het is te erg voor woordenquote:Wieger zegt:
ik had even een vraagje he
Wieger zegt:
Hoe neem ik een nieuwe coach
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Btw.. hebben we een award voor de grootste Hattricknoob van Fok!?
Dan nomineer ik Chen bij deze:
[..]
Omg het is te erg voor woorden
Ben er 140 onderweg kwijtgeraakt en dan nog 10% straks eraf.. dus totaal 300 supporters pleite danquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:al dat gepraat over 5-3-2 zijnde een kansloze tactiek en middenveld proberen te halen
als je 5-3-2 speelt counter je natuurlijkal naar gelang met één of twee innermids
joralf: aardige winst dit seizoenhoe is het met je supporters
mwah.... nee niet echt.. met 1400 supporters zit een stadion van 20k nog steeds vol... Uddel heeft er inmiddels 1800 en volgens mij krijgt hij zelfs 40k vol... dus ik ga na mn wedstrijd dit weekend ook uitbreiden naar 30k stadion (o.a. vanwege de loondruk volgend seizoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |