Hehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef peristilius het volgende:
Kuthoer, jij was eerder, ga dan mijn topic maar op slot gooien!
Ik, of eigenlijk m'n pa want die kwam er mee aanzetten, heb een third party kabel die je tenminste WEL kunt vinden. Doet het prima hoor. En geloof me het ziet er veel beter uit in het echt, maar er gaat nou eenmaal een hoop verloren tijdens zo'n compressie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:28 schreef Lampie_ het volgende:
Hellfire. Speel jij nou met je x360 op een LCD monitor van Dell? Of wat anders?
Want die VGA adapters zijn nergens te vinden.
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=24134&category_id=4058quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef Lampie_ het volgende:
Wat voor monitor is dat? Ik vind het er goed uitzien. Link zou te gek zijn.
Nou, ik vind het toch wel prettig om gewoon een wedstrijd uit te spelen in de sports-series demo's van EA, in plaats van slechts een helftje van 5 minuten, of in elk geval een snelle manier om de demo(wedstrijd) te restarten in plaats van helemaal terug te gaan naar het dashboard en de demo weer te herstarten.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om om een impressie van de game te geven en niet om de demo zelf? Die heb je echt wel in 5 minuten.
uhhuhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey wat leuk, ik zie TA hier, zonder dat ze post
6e tot 10e plaats winnaars Nederlandquote:Wat had je gewonnen dan?
zal ook wel anders zijn als je het spel vanaf het begin speelt en dan echt in het verhaal zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Raar want de reviews zijn niet slecht..... vond er echt geen reeet aanFilm was idd top
290 en 390 zul je bedoelen. Maar goed, 390 is wat ik ervoor betaalde op de releasequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:48 schreef DarkManta het volgende:
XBOX 360 leuk ding, trouwens al verkrijgbaar vanaf 295 en 395 euro.
Dead or alive 4 is erg cool! Bewegingen zijn iedere keer weer anders, water is na mijn mening nog steeds knullig in elkaar gezet betreft het spatten van water in een gevecht.
Need for Speed Most wanted is op de PC vind ik cooler, alleen op de XBOX 360 is het wat levendiger. Waterdruppels die bewegen tegen je LCD-scherm van de wind. Reflectie op het wegdek wanneer het heeft geregend, alleen vind ik het jammer dat dat dan weer niet natuurgetrouw weergegeven wordt. De regen fade weg, maar de refelctie is uit het niets plotseling weg.
Zo zijn er nog een paar games die ik heb, maar die moet ik nog eens grondig testen, eerst eensPerfect Dark Zero uitspelen
Ben het ding nu aan het downen. Heb niet al te veel verwachtingen dan...Eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd dus...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:17 schreef Lampie_ het volgende:
KK Demo is inderdaad een beetje kut. Film was tevens onwijs goed.
Ja zou hem cancellen, als ik de reviews zo lees dan doet deze demo het spel totaal geen eer aan. Level waar je King Kong speelt speelt bijna hetzelfde als Disney's Tarzan...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben het ding nu aan het downen. Heb niet al te veel verwachtingen dan...Eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd dus...
intertoys spijkenissequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:11 schreef masterdave het volgende:
iemand enig idee of er nog ergens een xbox 360 premium te koop is?
Probeer MM eens. In R'dam hebbenn ze een stuk of 30 premiums.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:11 schreef masterdave het volgende:
Het was inderdaad de moeite niet waard. En het verhaal interesseert me ook geen hol, dus deze game gaan we nooit kopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja zou hem cancellen, als ik de reviews zo lees dan doet deze demo het spel totaal geen eer aan. Level waar je King Kong speelt speelt bijna hetzelfde als Disney's Tarzan...
Gewoon ff alle MM/Dixons/Eplaza in de buurt bellen, dan heb je een redelijke kans.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef masterdave het volgende:
Ook nog ergens in de buurt van gelderland/utrecht toevallig? Ga zodadelijk om 10 uur even Mediamarkt in utrecht proberen te bellen
[vmbo-mode]Is heT een kk dEmoO?[/vmbo-mode]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Vanavond die KK demo eens downloaden, heb er zin in
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Op gamespot net wat GR3 movies gekeken..... denk toch dat ik die ga halen. Kan ik die spelen tot eind maart (Oblivion) Het ziet er erg cool uit en de filmpjes op gamespot laten echt goed zien wat het is ! Vind het heel coolSoort FSW maar dan MET controle
Ze hebben tevens een videopreview voor de geinteresseerd
http://www.gamespot.com/x(...)ostrecon3/media.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin het te geloven..... maar ik hoor graag zodra je wat coole clips hebt !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]. Ik heb ook filmpjes van 15 sec.
home-made.
Pics (met watermerk nu) komen zo weer online hehe.
Maar idd, Gamespot is so right, the game 0wns. VEEEEEEEEEEL beter dan Battlefield 2.
Ik heb goede ervaring met Dixons dus die zou ik in de buurt allemaal proberen. Anders Bart Smit/Eplaza/Intertoys, vast wel iemand die er toevallig net 1 of een paar binnen heeft. En anders ff vragen of ze er een voor je vast houden, dan heb je er zeker 1 voor het einde van de week.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef masterdave het volgende:
MM in rotterdam utrecht en ede hebben niks meer liggen...
Ja ik krijg er steeds meer interesse in.... reviews moeten wel goed zijn uiteraard want echt een idee heb ik nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
IK WIL NU OOK HEEL ERG GRAAG GR:AW
*HYPE*HYPE*HYPE*
Ja. Maar het herladen gaat zo snel dat het niet echt ergelijk wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin het te geloven..... maar ik hoor graag zodra je wat coole clips hebt !
Het lijkt net CNN,.. geen muziek, realistische beelden en scherp geluid zeg!! Heel intens.... het enige wat ik wel eens hoor van GR games is dat je wel heeeeel snel dood gaat zeg maar... klopt dat in deze?
Hoeveel moet je er hebben? Ik heb er nog 30 voor ¤290, uiteraard mét de wettelijke 12 maanden garantie etc etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:11 schreef masterdave het volgende:
Wow! Dat ziet er erg indrukwekkend uit!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/29420
Zo, daar staan ze nu. Verwacht de preview (SP + MP) een dezer dagen (w.s. morgen).
Een premium pack voor 290?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er hebben? Ik heb er nog 30 voor ¤290, uiteraard mét de wettelijke 12 maanden garantie etc etc.
Gerepliedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/29420
Zo, daar staan ze nu. Verwacht de preview (SP + MP) een dezer dagen (w.s. morgen).
Wil alleen de premium versie, en voor ¤290 eurotjes lijkt me dat er toch iets fishie aan de hand is.Helemaal als je er 30 hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er hebben? Ik heb er nog 30 voor ¤290, uiteraard mét de wettelijke 12 maanden garantie etc etc.
Even voor de duidelijkheid... De Core voor ¤ 290 en de Premium voor ¤390. Sorry voor de verwarring, mijn vergissing. Dan is het weer de Video game system, dan weer de core system, dan weer de premium, en dan weer de Basic system, zelfde met de PSP. Dan is het weer de value pack, en dan is het weer de +value pack, en dan staat die + voor dat je 1 van de 8 titels een gratis game kunt kiezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een premium pack voor 290?.
Of bedoel je de Core?
De premium is voor 390, en ik heb 30 omdat ik een kleine voorraad wil hebben. Niet omdat ze van de vrachtwagen gevallen zijn, want daar zou de belastingdienst niet zo blij mee zijn. Maar nog een heleboel instanties waar ik me tegenover moet verantwoorden, die zouden ook niet blij zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Wil alleen de premium versie, en voor ¤290 eurotjes lijkt me dat er toch iets fishie aan de hand is.Helemaal als je er 30 hebt.
www.xbox.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef PabloEscobar het volgende:
Welke xbox live zijn er??? en hoeveel kosten ze??? en wat is het verschil??
heeft er iemand misschien een link met de info ofzo....ik wil namelijk graag via internet gamen!!
Geen andere kosten. Maar je moet wel een harddisk hebben in je Xbox 360 geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef PabloEscobar het volgende:
ik hoef alleen zo'n pakket aan te schaffen en ik kan meteen beginnen?? of zijn er nog andere kosten naast die 60 euro???
Ja, iedereen zowat.quote:en oja iemand ervaring met xbox live gold ???
Je gaat naar de winkel en koop een pre-paid kaartje, je hebt ze ook voor een maand, dat kost je dan wel iets meer dan 5 Euro...Volgens mij 7 Euro ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef PabloEscobar het volgende:
ik zie dat je 2 pakketten hebt silver en gold.....gold versie kost 60 euro (voor een jaar) en 20 euro voor (3 maanden).....dat vind ik opzich best goedkoop 5 euro per maand....ik hoef alleen zo'n pakket aan te schaffen en ik kan meteen beginnen?? of zijn er nog andere kosten naast die 60 euro???
en oja iemand ervaring met xbox live gold ???
Niet betalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef H.Flick het volgende:
Op 1 maart loopt mijn live account af. Helaas had ik een creditcard via mijn studentenrekening, maar aangezien ik nu niet meer studeer heb ik die creditcard ook niet meer. Bovendien speel ik eigenlijk toch nooit online, dus kan ik het account net zo goed omzetten naar een silver-account. Dan kan ik later altijd nog terug gaan naar gold.
Hoe doe ik dat precies?
Savegames, mp3, downloadable content, Xbox live, XBLA, Football Manager, FFXI en in de toekomst nog wel meer games.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef PabloEscobar het volgende:
moet ik ook nog eens een harddisk hebben pffffff....maar waarom dan??
Iedereen hier ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef PabloEscobar het volgende:
ik zie dat je 2 pakketten hebt silver en gold.....gold versie kost 60 euro (voor een jaar) en 20 euro voor (3 maanden).....dat vind ik opzich best goedkoop 5 euro per maand....ik hoef alleen zo'n pakket aan te schaffen en ik kan meteen beginnen?? of zijn er nog andere kosten naast die 60 euro???
en oja iemand ervaring met xbox live gold ???
niet te ruig he....anders moet ik je binnekort eens online verslaanquote:
Dat is de nette manier. Op het moment dat het afloopt wordt je automagisch omgezet. Dan kun je weer op de bekende manieren betalen en dan heb je weer gold.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan het niet op een nettere manier?
bellen met MSquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan het niet op een nettere manier?
Ok, hoe kom ik met je in contact? Het is voor een maat van me, maar je bent gewoon een bedrijfje of zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De premium is voor 390, en ik heb 30 omdat ik een kleine voorraad wil hebben. Niet omdat ze van de vrachtwagen gevallen zijn, want daar zou de belastingdienst niet zo blij mee zijn. Maar nog een heleboel instanties waar ik me tegenover moet verantwoorden, die zouden ook niet blij zijn.
Plus het feit als ze van de vrachtwagen zouden gevallen zijn, zou ik je nooit 12 maanden garantie kunnen bieden.
Omkleden en weer naar bed gaan, dit is niet jouw dag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Ipho het volgende:
wtf moet ik nou weer doen?
Het is wel mijn dag hij is perfect net uit Rotjeknor uiteen mooi hotel dus. Mijn dag kan niet stuk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omkleden en weer naar bed gaan, dit is niet jouw dag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef Ipho het volgende:
Het is wel mijn dag hij is perfect
quote:net uit Rotjeknor
Logisch, iedereen is blij als 'ie weg is uit R'damquote:Mijn dag kan niet stuk eigenlijk![]()
Dat komt omdat je sucktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef washandje het volgende:
PGR3 heb ik nou wel gezien. Die gaat in het archief
Spelen jullie dat nog vaak? Want dan doe ik ook wel es een keer mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Nog steeds Project Gotham Racing 3 Pablo
Een enkeling speelt Dead Or Alive 4. Heb je trouwens heel snel een game mee gevonden als je met 'onbekenden' wilt spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef PabloEscobar het volgende:
kan iemand me vertellen welke spellen er zoal online gespeeld worden door jullie (hiermee bedoel ik de fokgebruikers en anderen)??? zodat ik weet welke spellen veel online worden gespeeld en welke ik moet kopen.
Alvast bedankt!
Op de foto's die je van GR: AW had gemaakt lag hij nog derdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Bij mij ligt ie ook ergens onderaan de stapel tbh.![]()
Het hele spel heeft maar 2 seconden laadtijd waar dan ook.. dus online is het ook "klik, klik.. gamen"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een enkeling speelt Dead Or Alive 4. Heb je trouwens heel snel een game mee gevonden als je met 'onbekenden' wilt spelen.
Prachtig hoor..... erg veel interesse inquote:
quote:
Okee je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op de foto's die je van GR: AW had gemaakt lag hij nog derde![]()
http://www.gamer.nl/nieuws/29354quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef =HellFire= het volgende:
Klopt, ze waren al eens gepost en zijn dus verwijderd. Dit keer waren ze wel zonder watermerk, maar toch. Redundantie he.
Et voila! Daar vind je ze nog een keer.
Alweer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Ipho het volgende:
Al mijn save games kwijt.
Nee, dit is de PC demo. En die is al uit trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/29354
Is die demo ook voor de 360
Je gaat me toch niet vertellen dat er vandaag een glitch was waardoor de savegames weg zijn he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef Lampie_ het volgende:
Mijn savegames waren ook opeens weg in DOA4. Gelijk genokt met dat spel. Had daar geen trek in.
Gaat zeker ook weer geld kosten om op de servers te mogen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik verwacht dat Huxley echt een console-seller gaat worden..
Is het een console exclusive eigenlijk?
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat zeker ook weer geld kosten om op de servers te mogen ?
Het spel komt waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar uit, dus ze hebben nog vrij lang om de framerate hoger te krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Lampie_ het volgende:
Even over iets anders.
Zou Gears Of War echt zo mooi zijn als het er uitziet? Ik betwijfel of de X360 dat eigenlijk wel aankan. Ik zie toch echt lage framerates in de meeste filmpjes.
Het is nog vroeg, het is nog vroeg. Maar toch![]()
Idd, lijkt me vrij logisch dat Huxley maandelijks geld gaat kosten, er is bij mijn weten geen een gratis kwaliteitsMMO.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
Tis een MMO dus hou ieder geval rekening met een extra bedrag van 10-15 euro per maand
In theorie betaal je al voor Xbox Live Gold. Ik kan me voorstellen dat een exclusieve MMO voor de 360 in de toekomst niks kost boven je Gold abbo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, lijkt me vrij logisch dat Huxley maandelijks geld gaat kosten, er is bij mijn weten geen een gratis kwaliteitsMMO.
Door die kloten storing van ze. Ik ga dage naar ze bellen met klachten.quote:
We hebben inderdaad een bedrijf, maar ik zal je mijn gmail adres geven. Anders ga ik tegen de policy in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ok, hoe kom ik met je in contact? Het is voor een maat van me, maar je bent gewoon een bedrijfje of zo?
Vond de demo al zo kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
die demo van king kong is echt brakVoice acting ontbreekt, de triggers triggerren niet , het hele spel klopt niet.
Doet geen eer aan de full version
Nu weet ik dat jij mars15 bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwam vandaag binnen door dat ik 6e was met thuistoernooi van fifa 06
Heb helaas geen 360 nog eigenlijk vrijdag gaan halen maar net een ouder avond van school gehad
Leuk prijsje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam vandaag binnen door dat ik 6e was met thuistoernooi van fifa 06
Heb helaas geen 360 nog eigenlijk vrijdag gaan halen maar net een ouder avond van school gehad
ik wil ook een gouden kikker winnenquote:
Misschien verschil tussen Firefox en IE?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef peristilius het volgende:
Waarom zien sommige mensen gouden kikkers en anderen niet? Hotlinking discriminatie?
firefox:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef peristilius het volgende:
Waarom zien sommige mensen gouden kikkers en anderen niet? Hotlinking discriminatie?
Je kan MMO's ook met Xbox Live Silver spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In theorie betaal je al voor Xbox Live Gold. Ik kan me voorstellen dat een exclusieve MMO voor de 360 in de toekomst niks kost boven je Gold abbo.
quote:Toegang tot massale multiplayergames
MMO's hebben een eigen abonnementsysteem, dus ook al ben je geen Xbox Live Gold-lid, dan kun je toch aan dit steeds populairder wordende fenomeen deelnemen.
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Lampie_ het volgende:
Lekker. Zou echt belachelijk zijn als je ook nog voor een mmo betaalt. Maar goed. Als het moet moet het maar. Eerst maar eens kijken of het spel wel zo tof wordt als 't eruit ziet.
network.http.sendRefererHeader heb ik van 2 naar 1 gezet. (enige regel met referer er in)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
firefox:
about:config
referer opzoeken en veranderen naar 1
Nee, je betaalt pas dubbel als je ook echt beide nodig hebt om online te kunnen MMO-en.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?
ook echt gerefreshed? shift+f5, die kikkers zouden nog in je cache kunnen staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
network.http.sendRefererHeader heb ik van 2 naar 1 gezet. (enige regel met referer er in)
Nog steeds de kikker though..
Ik kan echt wel leven zonder die MMOFPS. Ik ga m'n gold abbo niet opzeggen daarvoor. No way.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?
Ik vind het nog steeds achterlijk. Ik betaal voor gold, ik betaal voor die game. Dan ga ik niet nog eens driedubbel betalen om online te kunnen spelen, dan is het eind zoek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, je betaalt pas dubbel als je ook echt beide nodig hebt om online te kunnen MMO-en.
Zolang dat niet het geval is, is het geheel je eigen keuze of je wel of geen Gold neemt.
door een storing op Xbox Live ben jij je save-games kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Door die kloten storing van ze. Ik ga dage naar ze bellen met klachten.
ik heb toevallig net gelezen dat World of Warcraft ongeveer 1000 mensen in dienst heeft om alles in goede banen te leiden. En ze hebben ook nog eens 1500 nieuwe servers gekocht en die heb je echt wel nodig om alles soepel te draaien (zeker als er 10.000 man tegelijk online kan in 1 wereld). Dan is het niet zo gek dat je een maandelijks bedrag moet betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds achterlijk. Ik betaal voor gold, ik betaal voor die game. Dan ga ik niet nog eens driedubbel betalen om online te kunnen spelen, dan is het eind zoek.
Alleen de Xbox versie is uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand waar ik pes5 kan kopen voor de xbox360??? ik weet alleen dat het bij Free Record Shop kan....andere winkels niet wie helpt me?
volgens mij kan je pes5 ook op xbox 360 spelen...althans dat heb ik meerdere keren gelezen op internet.quote:
www.degoudengids.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
volgens mij kan je pes5 ook op xbox 360 spelen...althans dat heb ik meerdere keren gelezen op internet.
maar waar kan ik pes5 nog meer kopen naast free record shop!
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb toevallig net gelezen dat World of Warcraft ongeveer 1000 mensen in dienst heeft om alles in goede banen te leiden. En ze hebben ook nog eens 1500 nieuwe servers gekocht en die heb je echt wel nodig om alles soepel te draaien (zeker als er 10.000 man tegelijk online kan in 1 wereld). Dan is het niet zo gek dat je een maandelijks bedrag moet betalen
voor niks gaat de zon op zeg maar
als tie gratis wordt dan zal de wereld snel een zooitje worden...
ik ook niet echt, maar ik begrijp wel dat ze er maandelijks geld voor vragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo is
Ik zie WoW als kostenbesparingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo is
Heb je ook gevraagd of ze `m in voorraad hebben of hoe lang het duurt voor dat je pro evolution soccer 5 in handen hebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand waar ik pes5 kan kopen voor de xbox360??? ik weet alleen dat het bij Free Record Shop kan....andere winkels niet wie helpt me?
Ik geloof dat ie "gewoon" in oktober/november komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef febster het volgende:
Speaking of which, ik wil verdomme PES 6 voor de 360, en liever gisteren dan vandaag.
Sluit ik me helemaal bij aan, maar dat zal nog wel even gaan duren ben ik bang...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef febster het volgende:
Speaking of which, ik wil verdomme PES 6 voor de 360, en liever gisteren dan vandaag.
Tenzij bizar genoeg de PS3 dan uit is. Anders gaat ie hard lopen in iig de UK.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie "gewoon" in oktober/november komt.
De maand waarin PES ieder jaar wordt gereleased...
Wedden dat de X360's dan vliegend over de toonbank gaan..
Ik geloof dat Europa sowieso pas voor eind 2006 op het schema staat. (hopelijk is PES er dan al)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tenzij bizar genoeg de PS3 dan uit is. Anders gaat ie hard lopen in iig de UK.
Waarom wil iedereen toch games die nog lang niet gaan komen, is er nu niets te gamen ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef febster het volgende:
Nou, mijn volgende topper komt op 10 maartquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch games die nog lang niet gaan komen, is er nu niets te gamen ofzo
Omdat PES heiliger dan heilig is!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch games die nog lang niet gaan komen, is er nu niets te gamen ofzo
Ik had dat spel echt na een week al gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef washandje het volgende:
PGR3 heb ik nou wel gezien. Die gaat in het archief
Arcade games are the way to go
Ik totaal niet, tuurlijk kijk ik uit naar nieuwe games, maar ik heb ook nog games genoeg die ik wil spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat PES heiliger dan heilig is!!.
Maar ik heb het eigenlijk bijna altijd met alle consoles..
Altijd willen hebben wat onbereikbaar is..
Ik ook wel hoor, maar van die games die zo ver weg zijn weet je het minst.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik totaal niet, tuurlijk kijk ik uit naar nieuwe games, maar ik heb ook nog games genoeg die ik wil spelen.
Starcraft 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waar inderdaad, bovendien is het een game in een serie die je spontaan een stijve piemel geeft. Dat zegt ook wat
Tsja, tis maar wat je kinky vind.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waar inderdaad, bovendien is het een game in een serie die je spontaan een stijve piemel geeft. Dat zegt ook wat
Uhhuh, zelfs ik heb een backlog, moet nog ff Nibiru proppen voor 10 maartquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik totaal niet, tuurlijk kijk ik uit naar nieuwe games, maar ik heb ook nog games genoeg die ik wil spelen.
Zeur niet, ik moet zaterdag Star Wars getest hebben, maandag Dungeons & Dragons: Online en volgende week zaterdag Traume Center. I have no lifequote:Op woensdag 15 februari 2006 08:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh, zelfs ik heb een backlog, moet nog ff Nibiru proppen voor 10 maart.
Ik ben bij die game nooit echt ver gekomen, het bugte zo enorm en liep totaal niet onder mijn systeem, vriend van mij had precies hetzelfde probleem. Jammer, want Troika bewees met Arcanum top rpg's te kunnen maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:15 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar ik moet Vampire: The Masquerade - Bloodlines ook nog weer uitgespeeld hebben voordat ik aan Nibiru begin. Maar ik zit vast, wordt telkens in stukken gehakt op een stuk door een stel Tzemisce fleshcrafted monsters
. En tegen die tijd heb ik al niet genoeg bloed meer over om Thaumaturgy te gebruiken (ben Tremere
)
[/offtopic]
Hmm, k, zal kijken. Vond de vorige Vampire ook erg stoer, helaas heb ik bloodlines uitgeleend, en hij ligt dus nu in België. (En ik in Groningen). Dus ik zie hem niet snel terug ben ik bang.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik zou Bloodlines dan nog maar eens een keer proberen, tis nu redelijk gepatched. Zit nu dus op zo'n 3/4e van de game en heb nog geen echt grote bugs gezien. En de game is werkelijk top, een van de beste RPG's ooit imho. Ook eigenlijk heel erg herspeelbaar, welke clan je kiest heeft een enorme impact op de gameplay.
Jezus, lees je eens in of zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:24 schreef PabloEscobar het volgende:
boh ik ben dik genaaid ik kan geen xbox live spelen heb geen credit card....en ik wou xbox live komende donderdag of vrijdag halen.....pfff balen
Pre-paid cards moeten er zijn, ik geloof dat zelfs een bankoverschrijving mogelijk is tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:24 schreef PabloEscobar het volgende:
boh ik ben dik genaaid ik kan geen xbox live spelen heb geen credit card....en ik wou xbox live komende donderdag of vrijdag halen.....pfff balen
tsja dan kan je elke jaar zo'n xbox live pakket gaan kopen voor 60 euro...al is het zelfde als je met credit card betaald.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:25 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt gewoon Xbox Live op zonder credit card hoor
Ik heb er ook geen en ik heb gewoon gold, ik heb gewoon zo'n pre-paid card gehaald voor 12 maanden live.
Nou eens in het jaar extra de deur uit voor zo'n kaart vind ik geen rampquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja dan kan je elke jaar zo'n xbox live pakket gaan kopen voor 60 euro...al is het zelfde als je met credit card betaald.
Wat doe je moeilijk zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja dan kan je elke jaar zo'n xbox live pakket gaan kopen voor 60 euro...al is het zelfde als je met credit card betaald.
slimmer om dan die goedkope pakketjes af te wachten, ik had vlak voor ik een 360 kocht een Splintercell 2 live pakketje van 30 euro geregistreerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk zegAls je het zo'n probleem vindt om elk jaar een Live pakket te kopen, dan koop je er toch zes tegelijk?
Zit je de komende zes jaar goed
Ja, dat wilde ik ook, maar toen had ik m'n oude Xbox al verkochtquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:12 schreef Gamedemon het volgende:
slimmer om dan die goedkope pakketjes af te wachten, ik had vlak voor ik een 360 kocht een Splintercell 2 live pakketje van 30 euro geregistreerd
Must Have dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter will be for the Xbox 360 what Rainbow Six 3 was for the Xbox.
Coole special van GR3,.... heel inet staat er vol van trouwens !
http://previews.teamxbox.(...)anced-Warfighter/p1/
Must buy iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter will be for the Xbox 360 what Rainbow Six 3 was for the Xbox.
Coole special van GR3,.... heel inet staat er vol van trouwens !
Logisch eigenlijk anders had iedereen die oude goedkope pakketjes gekocht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik ook, maar toen had ik m'n oude Xbox al verkocht
Achterlijk dat die kaartjes niet backwards compatible zijn. Maar goed, wat is wel backwards compatibile bij deze consoleHalo 2 krijgen ze niet eens goed voor elkaar
Ja nou iedereen voor zich maar ik ga voor deze. Er zit ook coop op lees ik net + MP voor 16 man. Coop lijkt me dus echt fantastisch..... Gamespot, IGN en TeamXbox schrijven erg lovend.... krijg er echt zin in !quote:
Weer lekker elkaar afknallen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nou iedereen voor zich maar ik ga voor deze. Er zit ook coop op lees ik net + MP voor 16 man. Coop lijkt me dus echt fantastisch..... Gamespot, IGN en TeamXbox schrijven erg lovend.... krijg er echt zin in !
Ik vind coop leuker dan tegen elkaar maar hoe dan ook.... spel bied erg veel online opties. Wat mij betreft mag begin maart komenquote:
Alsof Microsoft daar zo rouwig om is. Die paar mensen die verder kijken dan hun neus lang is en zo nu en dan bij de Mediamarkt kijken wat zij in de aanbieding hebben zorgen er echt niet voor dat ze minder X360-Live pakketten produceren/verkopen aan leveranciers. Denk zelfs dat het alleen maar goed is voor Microsoft wanneer er veel mensen goedkoop zo'n actiepakketje kopen. Hoe meer Live gamers, hoe meer succes. Dat er van de 10 net eentje is die de helft heeft betaald, dat boeit ze dan niet echt, lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:20 schreef Gamedemon het volgende:
Logisch eigenlijk anders had iedereen die oude goedkope pakketjes gekocht.
Online niet, maar in de SP heb je ze wel, Maar dat is al erg genoeg, voor DE Xbox titel bij uitstek die zou moeten werken.quote:En je hebt halo 2 nu zelf ook wat langer gespeeld en frame drops gegeten?
Co op was ook altijd prima bij de vorige delen dus ik verwacht niet anders bij dit deel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind coop leuker dan tegen elkaar maar hoe dan ook.... spel bied erg veel online opties. Wat mij betreft mag begin maart komen![]()
Je zou echt die diverse handson moeten lezen Gijs..... volgens mij staat je naam op dit spel !quote:
Vlgs mij niet, maar de hype is te sterk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou echt die diverse handson moeten lezen Gijs..... volgens mij staat je naam op dit spel !
Is die co-op een hele walkthrough van de SP? Want anders is het natuurlijk weinig nieuws t.o.v. Ghost Recon 2, die ook geen hond hier heeft gespeeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind coop leuker dan tegen elkaar maar hoe dan ook.... spel bied erg veel online opties. Wat mij betreft mag begin maart komen![]()
Veel te sterk voor een Ghost Recon game, wat op de consoles toch geen al te grote serie is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij niet, maar de hype is te sterk.
RB6 heb ik ook de SP niet eens aangeraaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef twi het volgende:
[..]
Is die co-op een hele walkthrough van de SP? Want anders is het natuurlijk weinig nieuws t.o.v. Ghost Recon 2, die ook geen hond hier heeft gespeeld.
Geen idee.... wordt mijn eerste Ghost Recon game ! Ik zie wel,.... het lijkt me iig erg cool !quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef twi het volgende:
[..]
Is die co-op een hele walkthrough van de SP? Want anders is het natuurlijk weinig nieuws t.o.v. Ghost Recon 2, die ook geen hond hier heeft gespeeld.
ik was toen ook de enige (?) die ghost recon 2 had gespeeld van heel fok volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht weinig van de online ervaring van Ghost Recon 3, zeker niet van m'n Friends list.
Kijken wat next gen consoles doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Veel te sterk voor een Ghost Recon game, wat op de consoles toch geen al te grote serie is.
Tsja, begrijp de lovende woorden wel.. tis het mooiste spel tot nu toe op deze zo nieuwe 360. En zet dat af tegen het huidige aanbod..quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Veel te sterk voor een Ghost Recon game, wat op de consoles toch geen al te grote serie is.
Heb 'm ook gehad, en gijsje79 ook. Maar heb 'm nooit met een van jullie gespeeld. Ja, eventjes met DinoPK, en die co-op was inderdaad wel geinig, maar dat waren ook gewoon aparte leveltjes a la Splinter Cell: Chaos Theory co-op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Gamedemon het volgende:
ik was toen ook de enige (?) die ghost recon 2 had gespeeld van heel fok volgens mij
Maarja ik zie het wel met GRAW
Juist daarom vind ik co-op SP-campaign leuk. Speel je tenminste eens een spel als deze SP uit. Want voor RS3 heb ik ook nooit de moeite genomen om verder te komen dan level 2. Maar Full Spectrum Warrior co-op was dan wel weer erg tof.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
RB6 heb ik ook de SP niet eens aangeraakt
Ik beloof drugs vrij te spelen dan met jequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef twi het volgende:
[..]
Maar Full Spectrum Warrior co-op was dan wel weer erg tof.
Jij had em ook 3 maanden na de release ofzo toen die al doodgebloed was voor mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef twi het volgende:
[..]
Heb 'm ook gehad, en gijsje79 ook. Maar heb 'm nooit met een van jullie gespeeld. Ja, eventjes met DinoPK, en die co-op was inderdaad wel geinig, maar dat waren ook gewoon aparte leveltjes a la Splinter Cell: Chaos Theory co-op.
[..]
Had de review versie van de PS2, grappig spelletje alleen teveel irritante bugs (vijanden die door bergen proberen te schieten om je te raken enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik was toen ook de enige (?) die ghost recon 2 had gespeeld van heel fok volgens mij
Maarja ik zie het wel met GRAW
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar BF2, dit is gewoon veel te serieus. Leuk dat het er prachtig uit ziet, maar het lijkt mij echt zo'n "Er is geen echt goede online shooter voorhanden dus ik koop GR3 maar" game.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
Tsja, begrijp de lovende woorden wel.. tis het mooiste spel tot nu toe op deze zo nieuwe 360. En zet dat af tegen het huidige aanbod..
Ben er nog steeds niet helemaal kapot van, maar ja als je MP wil gamen met fokkers dan moet je wel eens wat water bij de wijn doen misschien.. dan maar geen BF.
Was ook anders, ander verhaal, andere engine, andere ontwikkelstudioquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Gamedemon het volgende:
PS2 versie scheen ook anders te zijn voor zover ik weet
Het backtracken om je te vinden zorgde wel voor een hele extra dimensie in die gamequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
Ik beloof drugs vrij te spelen dan met je
"Waar ben je?"
"Geen idee eigenlijk"
Mwah ik vond de eerste ghost recon fantastisch, 2de ook erg vet alleen die AI was afentoe super irritant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar BF2, dit is gewoon veel te serieus. Leuk dat het er prachtig uit ziet, maar het lijkt mij echt zo'n "Er is geen echt goede online shooter voorhanden dus ik koop GR3 maar" game.
Aan de hand van de eerdere games, hoeveel die werden gespeeld en hoe die gameplay in elkaar zat, kan je denk ik toch wel een beetje oordelen over deze game. Ook gezien 't feit dat Ubi meerdere franchises in het actie/FPS genre heeft. Als ze te veel van het GR-concept (langzaam, tactisch, grote velden) af gaan wijken wordt het een RS-kloon. En al die potjes duren zo ontzettend lang, waardoor ik vermoed dat het gewoon niet echt aan zal slaan.
Ghost Recon 2 vond ik al redelijk anders spelen dan deel 1 en sinds wanneer duren potjes BF2 niet ontzettend lang?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar BF2, dit is gewoon veel te serieus. Leuk dat het er prachtig uit ziet, maar het lijkt mij echt zo'n "Er is geen echt goede online shooter voorhanden dus ik koop GR3 maar" game.
Aan de hand van de eerdere games, hoeveel die werden gespeeld en hoe die gameplay in elkaar zat, kan je denk ik toch wel een beetje oordelen over deze game. Ook gezien 't feit dat Ubi meerdere franchises in het actie/FPS genre heeft. Als ze te veel van het GR-concept (langzaam, tactisch, grote velden) af gaan wijken wordt het een RS-kloon. En al die potjes duren zo ontzettend lang, waardoor ik vermoed dat het gewoon niet echt aan zal slaan.
Bij BF heb ik meer het idee dat het instant action is, dan bij Ghost Recon. Potjes Halo 2 konden ook een half uur duren, maar het was wel een half uur vol actie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
Ghost Recon 2 vond ik al redelijk anders spelen dan deel 1 en sinds wanneer duren potjes BF2 niet ontzettend lang?
Ja precies.. en bij GR kun je ergens gaan liggen.. "hee een mannetje..plop"quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bij BF heb ik meer het idee dat het instant action is, dan bij Ghost Recon. Potjes Halo 2 konden ook een half uur duren, maar het was wel een half uur vol actie.
Zag in de multiplayer movies dat het erg op Rainbow Six leek met FPS mode en third person opties.... geen hud voor MP trouwens. Wel in de SP en COOP uiteraard.... down hier maar eens wat ! http://games.teamxbox.com(...)d-Warfighter/#moviesquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. en bij GR kun je ergens gaan liggen.. "hee een mannetje..plop"
BF ben je gewoon meer mee bezig.. en geen stinkHUD
maar ja....
Mooie screens! Lijkt me wel een toffe gamequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag in de multiplayer movies dat het erg op Rainbow Six leek met FPS mode en third person opties.... geen hud voor MP trouwens. Wel in de SP en COOP uiteraard.... down hier maar eens wat ! http://games.teamxbox.com(...)d-Warfighter/#movies
Hier zie je dat MP mode wat simpeler is dan al de hud poespas uit de SP en Coop
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij lijkt BF2 weer meer van hetzelfde.... voornamelijk fraggen en een SP die je niet aanraakt, maar dat zullen anderen weer van GR denken. Liever meer tactiek en overweging dan rennen en fraggenVoertuigen besturen is wel een pre in BF2 trouwens
Dat wat Twi zegt vind ik een beetje onzin.... "oh er is geen goede shooter dus wel halen GR3 maar". Eerlijk is eerlijk.... spel kan toch hartstikke goed zijn? Als BF2 eerder was uitgekomen was ik waarschijnlijk nog voor GR3 gegaan. Ik check echter wel eerst de reviews want echt 100% zeker is het niet dat ik deze haal.... misschien scoort het spel wel erg slecht maar daar heb ik mijn twijfels over.
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag in de multiplayer movies dat het erg op Rainbow Six leek met FPS mode en third person opties.... geen hud voor MP trouwens. Wel in de SP en COOP uiteraard.... down hier maar eens wat ! http://games.teamxbox.com(...)d-Warfighter/#movies
360 versie heeft geen wapenmodels in first person.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier zie je dat MP mode wat simpeler is dan al de hud poespas uit de SP en Coop
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij lijkt BF2 weer meer van hetzelfde.... voornamelijk fraggen en een SP die je niet aanraakt, maar dat zullen anderen weer van GR denken. Liever meer tactiek en overweging dan rennen en fraggenVoertuigen besturen is wel een pre in BF2 trouwens
Dat wat Twi zegt vind ik een beetje onzin.... "oh er is geen goede shooter dus wel halen GR3 maar". Eerlijk is eerlijk.... spel kan toch hartstikke goed zijn? Als BF2 eerder was uitgekomen was ik waarschijnlijk nog voor GR3 gegaan. Ik check echter wel eerst de reviews want echt 100% zeker is het niet dat ik deze haal.... misschien scoort het spel wel erg slecht maar daar heb ik mijn twijfels over.
Daarom zijn het ook pc screensquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
360 versie heeft geen wapenmodels in first person.
Die videopreview inderdaad is wel erg coolquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Ereinion het volgende:
Die screenshots zijn van de pc-versie, wat een totaal ander spel is
IGN heeft ook een paar nieuwe filmpjes online, waaronder een erg mooie video preview. http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
Ben de preview aan het downenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Ereinion het volgende:
IGN heeft ook een paar nieuwe filmpjes online, waaronder een erg mooie video preview. http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
die previewquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Ereinion het volgende:
ik ga niet eens voor het online gedeelte, de SP lijkt me al goed genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef Heintje het volgende:
Ik ga eerst maar eens de demo spelen. Als die me bevalt haal ik hem denk ik ook maar, lijkt me wel gezellig online.
Coopquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga niet eens voor het online gedeelte, de SP lijkt me al goed genoeg
das dan weer minder, dan maar 3rd person blijven spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
360 versie heeft geen wapenmodels in first person.
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef masterdave het volgende:
komt er een demo van graw uit dan?
Kijk eens naar de TT.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef masterdave het volgende:
komt er een demo van graw uit dan?
Ik denk het wel, mocht dat niet zo zijn is het toch te veel moeite voor me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
Maar dan moet je een heel nieuw gamerprofile aanmaken toch?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef Chocobo het volgende:
5 pages Ghost Recon MP ervaringen met movies![]()
quote:On top of the standard competitive play is cooperative co-op action which allows the full online crowd (yep - 16 player co-op) to complete single player missions.
Ga WoW spelen, doe MC en je weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
Dat co-op lijkt me wel erg vet jaMaar werkt zoiets in praktijk? Wat als er halverwege de missie opeens 5 man weggaat?
MC kan je makkelijk 5 man missen, maar dat is offtopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ga WoW spelen, doe MC en je weet hoe het voelt.
Heb geen WoW, ken het spel niet eens. Dus ik heb liever gewoon antwoord op mn vraagquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ga WoW spelen, doe MC en je weet hoe het voelt.
Kutquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb geen WoW, ken het spel niet eens. Dus ik heb liever gewoon antwoord op mn vraag
Dat lijkt me erg knap.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef H.Flick het volgende:
Misschien nemen bots het dan automatisch over?
[offtopic]quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kut
[WoW = World of Warcraft]
@gamedemon: Daar ging het niet om, je bent er absoluut niet blij mee als je lekker bezig bent en 5 mensen stappen eruit. Kan moeilijk Deadmines zeggen aangezien je daar al op 5 man zit
GAME OVERquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef devv05 het volgende:
Het was toch ontopic. Ik vraag me gewoon af hoe ze dat oplossen.
Je speelt dus via Live co-op en er gaan opeens 1 of meerdere personen weg. Wat voor invloed heeft dat op het spel?
Inderdaad gênantquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Toen ik dit zag moest ik HEEEEL hard lachen.
Het live switchen tussen player en AI lijkt me best lastig, maar misschien is het wel mogelijk hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoezo? In de Singleplayer versie zitten toch ook AI teammembers? Of niet?
Star Wars Battlefront 1 doet dat ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het live switchen tussen player en AI lijkt me best lastig, maar misschien is het wel mogelijk hoor.
Oeh, dat is tof, dan moeten ze dat maar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Star Wars Battlefront 1 doet dat ook
Dit is idd te grappig, maar is het vandaag grappige games aankondig dag? In het revo topic staat er ook al zo'nquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Denk dat je nog wat langer kan sparen voordat GoW echt in de winkel ligtquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ghst recon 2 had al een goede prachtige co-op online
Je weet het niet meer he.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok... nu krijg ik dus wel zin in dit spel![]()
Waarom?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hoe DOM kun je zijn echtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Snelle, simpele, achterlijke games! Jij snapt het ook!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Retuobak het volgende:
Ik zie typisch Xbox meer als een platform voornamelijk voor snelle, simpel te leren, actierijke games die leuk zijn om online te doen.
Als de games achterlijk zijn waarom koop je dan een 360?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Snelle, simpele, achterlijke games! Jij snapt het ook!
Xbox = racegames, toffe shooters en wat vette RPG's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Retuobak het volgende:
Ik zie typisch Xbox meer als een platform voornamelijk voor snelle, simpel te leren, actierijke games die leuk zijn om online te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |