quote:
Okee je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op de foto's die je van GR: AW had gemaakt lag hij nog derde![]()
http://www.gamer.nl/nieuws/29354quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef =HellFire= het volgende:
Klopt, ze waren al eens gepost en zijn dus verwijderd. Dit keer waren ze wel zonder watermerk, maar toch. Redundantie he.
Et voila! Daar vind je ze nog een keer.
Alweer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Ipho het volgende:
Al mijn save games kwijt.
Nee, dit is de PC demo. En die is al uit trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/29354
Is die demo ook voor de 360
Je gaat me toch niet vertellen dat er vandaag een glitch was waardoor de savegames weg zijn he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef Lampie_ het volgende:
Mijn savegames waren ook opeens weg in DOA4. Gelijk genokt met dat spel. Had daar geen trek in.
Gaat zeker ook weer geld kosten om op de servers te mogen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik verwacht dat Huxley echt een console-seller gaat worden..
Is het een console exclusive eigenlijk?
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat zeker ook weer geld kosten om op de servers te mogen ?
Het spel komt waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar uit, dus ze hebben nog vrij lang om de framerate hoger te krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Lampie_ het volgende:
Even over iets anders.
Zou Gears Of War echt zo mooi zijn als het er uitziet? Ik betwijfel of de X360 dat eigenlijk wel aankan. Ik zie toch echt lage framerates in de meeste filmpjes.
Het is nog vroeg, het is nog vroeg. Maar toch![]()
Idd, lijkt me vrij logisch dat Huxley maandelijks geld gaat kosten, er is bij mijn weten geen een gratis kwaliteitsMMO.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
Tis een MMO dus hou ieder geval rekening met een extra bedrag van 10-15 euro per maand
In theorie betaal je al voor Xbox Live Gold. Ik kan me voorstellen dat een exclusieve MMO voor de 360 in de toekomst niks kost boven je Gold abbo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, lijkt me vrij logisch dat Huxley maandelijks geld gaat kosten, er is bij mijn weten geen een gratis kwaliteitsMMO.
Door die kloten storing van ze. Ik ga dage naar ze bellen met klachten.quote:
We hebben inderdaad een bedrijf, maar ik zal je mijn gmail adres geven. Anders ga ik tegen de policy in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ok, hoe kom ik met je in contact? Het is voor een maat van me, maar je bent gewoon een bedrijfje of zo?
Vond de demo al zo kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
die demo van king kong is echt brakVoice acting ontbreekt, de triggers triggerren niet , het hele spel klopt niet.
Doet geen eer aan de full version
Nu weet ik dat jij mars15 bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwam vandaag binnen door dat ik 6e was met thuistoernooi van fifa 06
Heb helaas geen 360 nog eigenlijk vrijdag gaan halen maar net een ouder avond van school gehad
Leuk prijsje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam vandaag binnen door dat ik 6e was met thuistoernooi van fifa 06
Heb helaas geen 360 nog eigenlijk vrijdag gaan halen maar net een ouder avond van school gehad
ik wil ook een gouden kikker winnenquote:
Misschien verschil tussen Firefox en IE?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef peristilius het volgende:
Waarom zien sommige mensen gouden kikkers en anderen niet? Hotlinking discriminatie?
firefox:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef peristilius het volgende:
Waarom zien sommige mensen gouden kikkers en anderen niet? Hotlinking discriminatie?
Je kan MMO's ook met Xbox Live Silver spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In theorie betaal je al voor Xbox Live Gold. Ik kan me voorstellen dat een exclusieve MMO voor de 360 in de toekomst niks kost boven je Gold abbo.
quote:Toegang tot massale multiplayergames
MMO's hebben een eigen abonnementsysteem, dus ook al ben je geen Xbox Live Gold-lid, dan kun je toch aan dit steeds populairder wordende fenomeen deelnemen.
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Lampie_ het volgende:
Lekker. Zou echt belachelijk zijn als je ook nog voor een mmo betaalt. Maar goed. Als het moet moet het maar. Eerst maar eens kijken of het spel wel zo tof wordt als 't eruit ziet.
network.http.sendRefererHeader heb ik van 2 naar 1 gezet. (enige regel met referer er in)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
firefox:
about:config
referer opzoeken en veranderen naar 1
Nee, je betaalt pas dubbel als je ook echt beide nodig hebt om online te kunnen MMO-en.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?
ook echt gerefreshed? shift+f5, die kikkers zouden nog in je cache kunnen staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
network.http.sendRefererHeader heb ik van 2 naar 1 gezet. (enige regel met referer er in)
Nog steeds de kikker though..
Ik kan echt wel leven zonder die MMOFPS. Ik ga m'n gold abbo niet opzeggen daarvoor. No way.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?
Ik vind het nog steeds achterlijk. Ik betaal voor gold, ik betaal voor die game. Dan ga ik niet nog eens driedubbel betalen om online te kunnen spelen, dan is het eind zoek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, je betaalt pas dubbel als je ook echt beide nodig hebt om online te kunnen MMO-en.
Zolang dat niet het geval is, is het geheel je eigen keuze of je wel of geen Gold neemt.
door een storing op Xbox Live ben jij je save-games kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Door die kloten storing van ze. Ik ga dage naar ze bellen met klachten.
ik heb toevallig net gelezen dat World of Warcraft ongeveer 1000 mensen in dienst heeft om alles in goede banen te leiden. En ze hebben ook nog eens 1500 nieuwe servers gekocht en die heb je echt wel nodig om alles soepel te draaien (zeker als er 10.000 man tegelijk online kan in 1 wereld). Dan is het niet zo gek dat je een maandelijks bedrag moet betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds achterlijk. Ik betaal voor gold, ik betaal voor die game. Dan ga ik niet nog eens driedubbel betalen om online te kunnen spelen, dan is het eind zoek.
Alleen de Xbox versie is uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand waar ik pes5 kan kopen voor de xbox360??? ik weet alleen dat het bij Free Record Shop kan....andere winkels niet wie helpt me?
volgens mij kan je pes5 ook op xbox 360 spelen...althans dat heb ik meerdere keren gelezen op internet.quote:
www.degoudengids.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
volgens mij kan je pes5 ook op xbox 360 spelen...althans dat heb ik meerdere keren gelezen op internet.
maar waar kan ik pes5 nog meer kopen naast free record shop!
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb toevallig net gelezen dat World of Warcraft ongeveer 1000 mensen in dienst heeft om alles in goede banen te leiden. En ze hebben ook nog eens 1500 nieuwe servers gekocht en die heb je echt wel nodig om alles soepel te draaien (zeker als er 10.000 man tegelijk online kan in 1 wereld). Dan is het niet zo gek dat je een maandelijks bedrag moet betalen
voor niks gaat de zon op zeg maar
als tie gratis wordt dan zal de wereld snel een zooitje worden...
ik ook niet echt, maar ik begrijp wel dat ze er maandelijks geld voor vragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo is
Ik zie WoW als kostenbesparingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo is
Heb je ook gevraagd of ze `m in voorraad hebben of hoe lang het duurt voor dat je pro evolution soccer 5 in handen hebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand waar ik pes5 kan kopen voor de xbox360??? ik weet alleen dat het bij Free Record Shop kan....andere winkels niet wie helpt me?
Ik geloof dat ie "gewoon" in oktober/november komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef febster het volgende:
Speaking of which, ik wil verdomme PES 6 voor de 360, en liever gisteren dan vandaag.
Sluit ik me helemaal bij aan, maar dat zal nog wel even gaan duren ben ik bang...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef febster het volgende:
Speaking of which, ik wil verdomme PES 6 voor de 360, en liever gisteren dan vandaag.
Tenzij bizar genoeg de PS3 dan uit is. Anders gaat ie hard lopen in iig de UK.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie "gewoon" in oktober/november komt.
De maand waarin PES ieder jaar wordt gereleased...
Wedden dat de X360's dan vliegend over de toonbank gaan..
Ik geloof dat Europa sowieso pas voor eind 2006 op het schema staat. (hopelijk is PES er dan al)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tenzij bizar genoeg de PS3 dan uit is. Anders gaat ie hard lopen in iig de UK.
Waarom wil iedereen toch games die nog lang niet gaan komen, is er nu niets te gamen ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef febster het volgende:
Nou, mijn volgende topper komt op 10 maartquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch games die nog lang niet gaan komen, is er nu niets te gamen ofzo
Omdat PES heiliger dan heilig is!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch games die nog lang niet gaan komen, is er nu niets te gamen ofzo
Ik had dat spel echt na een week al gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef washandje het volgende:
PGR3 heb ik nou wel gezien. Die gaat in het archief
Arcade games are the way to go
Ik totaal niet, tuurlijk kijk ik uit naar nieuwe games, maar ik heb ook nog games genoeg die ik wil spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat PES heiliger dan heilig is!!.
Maar ik heb het eigenlijk bijna altijd met alle consoles..
Altijd willen hebben wat onbereikbaar is..
Ik ook wel hoor, maar van die games die zo ver weg zijn weet je het minst.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik totaal niet, tuurlijk kijk ik uit naar nieuwe games, maar ik heb ook nog games genoeg die ik wil spelen.
Starcraft 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waar inderdaad, bovendien is het een game in een serie die je spontaan een stijve piemel geeft. Dat zegt ook wat
Tsja, tis maar wat je kinky vind.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waar inderdaad, bovendien is het een game in een serie die je spontaan een stijve piemel geeft. Dat zegt ook wat
Uhhuh, zelfs ik heb een backlog, moet nog ff Nibiru proppen voor 10 maartquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik totaal niet, tuurlijk kijk ik uit naar nieuwe games, maar ik heb ook nog games genoeg die ik wil spelen.
Zeur niet, ik moet zaterdag Star Wars getest hebben, maandag Dungeons & Dragons: Online en volgende week zaterdag Traume Center. I have no lifequote:Op woensdag 15 februari 2006 08:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh, zelfs ik heb een backlog, moet nog ff Nibiru proppen voor 10 maart.
Ik ben bij die game nooit echt ver gekomen, het bugte zo enorm en liep totaal niet onder mijn systeem, vriend van mij had precies hetzelfde probleem. Jammer, want Troika bewees met Arcanum top rpg's te kunnen maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:15 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar ik moet Vampire: The Masquerade - Bloodlines ook nog weer uitgespeeld hebben voordat ik aan Nibiru begin. Maar ik zit vast, wordt telkens in stukken gehakt op een stuk door een stel Tzemisce fleshcrafted monsters
. En tegen die tijd heb ik al niet genoeg bloed meer over om Thaumaturgy te gebruiken (ben Tremere
)
[/offtopic]
Hmm, k, zal kijken. Vond de vorige Vampire ook erg stoer, helaas heb ik bloodlines uitgeleend, en hij ligt dus nu in België. (En ik in Groningen). Dus ik zie hem niet snel terug ben ik bang.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik zou Bloodlines dan nog maar eens een keer proberen, tis nu redelijk gepatched. Zit nu dus op zo'n 3/4e van de game en heb nog geen echt grote bugs gezien. En de game is werkelijk top, een van de beste RPG's ooit imho. Ook eigenlijk heel erg herspeelbaar, welke clan je kiest heeft een enorme impact op de gameplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |