Het spel komt waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar uit, dus ze hebben nog vrij lang om de framerate hoger te krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Lampie_ het volgende:
Even over iets anders.
Zou Gears Of War echt zo mooi zijn als het er uitziet? Ik betwijfel of de X360 dat eigenlijk wel aankan. Ik zie toch echt lage framerates in de meeste filmpjes.
Het is nog vroeg, het is nog vroeg. Maar toch![]()
Idd, lijkt me vrij logisch dat Huxley maandelijks geld gaat kosten, er is bij mijn weten geen een gratis kwaliteitsMMO.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
Tis een MMO dus hou ieder geval rekening met een extra bedrag van 10-15 euro per maand
In theorie betaal je al voor Xbox Live Gold. Ik kan me voorstellen dat een exclusieve MMO voor de 360 in de toekomst niks kost boven je Gold abbo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, lijkt me vrij logisch dat Huxley maandelijks geld gaat kosten, er is bij mijn weten geen een gratis kwaliteitsMMO.
Door die kloten storing van ze. Ik ga dage naar ze bellen met klachten.quote:
We hebben inderdaad een bedrijf, maar ik zal je mijn gmail adres geven. Anders ga ik tegen de policy in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ok, hoe kom ik met je in contact? Het is voor een maat van me, maar je bent gewoon een bedrijfje of zo?
Vond de demo al zo kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
die demo van king kong is echt brakVoice acting ontbreekt, de triggers triggerren niet , het hele spel klopt niet.
Doet geen eer aan de full version
Nu weet ik dat jij mars15 bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwam vandaag binnen door dat ik 6e was met thuistoernooi van fifa 06
Heb helaas geen 360 nog eigenlijk vrijdag gaan halen maar net een ouder avond van school gehad
Leuk prijsje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam vandaag binnen door dat ik 6e was met thuistoernooi van fifa 06
Heb helaas geen 360 nog eigenlijk vrijdag gaan halen maar net een ouder avond van school gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |