Misschien verschil tussen Firefox en IE?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef peristilius het volgende:
Waarom zien sommige mensen gouden kikkers en anderen niet? Hotlinking discriminatie?
firefox:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef peristilius het volgende:
Waarom zien sommige mensen gouden kikkers en anderen niet? Hotlinking discriminatie?
Je kan MMO's ook met Xbox Live Silver spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In theorie betaal je al voor Xbox Live Gold. Ik kan me voorstellen dat een exclusieve MMO voor de 360 in de toekomst niks kost boven je Gold abbo.
quote:Toegang tot massale multiplayergames
MMO's hebben een eigen abonnementsysteem, dus ook al ben je geen Xbox Live Gold-lid, dan kun je toch aan dit steeds populairder wordende fenomeen deelnemen.
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Lampie_ het volgende:
Lekker. Zou echt belachelijk zijn als je ook nog voor een mmo betaalt. Maar goed. Als het moet moet het maar. Eerst maar eens kijken of het spel wel zo tof wordt als 't eruit ziet.
network.http.sendRefererHeader heb ik van 2 naar 1 gezet. (enige regel met referer er in)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
firefox:
about:config
referer opzoeken en veranderen naar 1
Nee, je betaalt pas dubbel als je ook echt beide nodig hebt om online te kunnen MMO-en.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?
ook echt gerefreshed? shift+f5, die kikkers zouden nog in je cache kunnen staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
network.http.sendRefererHeader heb ik van 2 naar 1 gezet. (enige regel met referer er in)
Nog steeds de kikker though..
Ik kan echt wel leven zonder die MMOFPS. Ik ga m'n gold abbo niet opzeggen daarvoor. No way.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog dubbel. Ik mag toch aannemen dat je je Gold abo niet aan de wilgen hangt om die MMO te spelen?
Ik vind het nog steeds achterlijk. Ik betaal voor gold, ik betaal voor die game. Dan ga ik niet nog eens driedubbel betalen om online te kunnen spelen, dan is het eind zoek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, je betaalt pas dubbel als je ook echt beide nodig hebt om online te kunnen MMO-en.
Zolang dat niet het geval is, is het geheel je eigen keuze of je wel of geen Gold neemt.
door een storing op Xbox Live ben jij je save-games kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Door die kloten storing van ze. Ik ga dage naar ze bellen met klachten.
ik heb toevallig net gelezen dat World of Warcraft ongeveer 1000 mensen in dienst heeft om alles in goede banen te leiden. En ze hebben ook nog eens 1500 nieuwe servers gekocht en die heb je echt wel nodig om alles soepel te draaien (zeker als er 10.000 man tegelijk online kan in 1 wereld). Dan is het niet zo gek dat je een maandelijks bedrag moet betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds achterlijk. Ik betaal voor gold, ik betaal voor die game. Dan ga ik niet nog eens driedubbel betalen om online te kunnen spelen, dan is het eind zoek.
Alleen de Xbox versie is uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand waar ik pes5 kan kopen voor de xbox360??? ik weet alleen dat het bij Free Record Shop kan....andere winkels niet wie helpt me?
volgens mij kan je pes5 ook op xbox 360 spelen...althans dat heb ik meerdere keren gelezen op internet.quote:
www.degoudengids.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
volgens mij kan je pes5 ook op xbox 360 spelen...althans dat heb ik meerdere keren gelezen op internet.
maar waar kan ik pes5 nog meer kopen naast free record shop!
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb toevallig net gelezen dat World of Warcraft ongeveer 1000 mensen in dienst heeft om alles in goede banen te leiden. En ze hebben ook nog eens 1500 nieuwe servers gekocht en die heb je echt wel nodig om alles soepel te draaien (zeker als er 10.000 man tegelijk online kan in 1 wereld). Dan is het niet zo gek dat je een maandelijks bedrag moet betalen
voor niks gaat de zon op zeg maar
als tie gratis wordt dan zal de wereld snel een zooitje worden...
ik ook niet echt, maar ik begrijp wel dat ze er maandelijks geld voor vragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo is
Ik zie WoW als kostenbesparingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heavy ja... Maar ik blijft het ontzettend veel geld vinden voor een spel. Maar ik begrijp nooit zo goed wat nou het doel van die spellen als WoW enzo is
Heb je ook gevraagd of ze `m in voorraad hebben of hoe lang het duurt voor dat je pro evolution soccer 5 in handen hebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand waar ik pes5 kan kopen voor de xbox360??? ik weet alleen dat het bij Free Record Shop kan....andere winkels niet wie helpt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |