Die videopreview inderdaad is wel erg coolquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Ereinion het volgende:
Die screenshots zijn van de pc-versie, wat een totaal ander spel is
IGN heeft ook een paar nieuwe filmpjes online, waaronder een erg mooie video preview. http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
Ben de preview aan het downenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Ereinion het volgende:
IGN heeft ook een paar nieuwe filmpjes online, waaronder een erg mooie video preview. http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
die previewquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Ereinion het volgende:
ik ga niet eens voor het online gedeelte, de SP lijkt me al goed genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef Heintje het volgende:
Ik ga eerst maar eens de demo spelen. Als die me bevalt haal ik hem denk ik ook maar, lijkt me wel gezellig online.
Coopquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga niet eens voor het online gedeelte, de SP lijkt me al goed genoeg
das dan weer minder, dan maar 3rd person blijven spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
360 versie heeft geen wapenmodels in first person.
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef masterdave het volgende:
komt er een demo van graw uit dan?
Kijk eens naar de TT.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef masterdave het volgende:
komt er een demo van graw uit dan?
Ik denk het wel, mocht dat niet zo zijn is het toch te veel moeite voor me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
Maar dan moet je een heel nieuw gamerprofile aanmaken toch?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef Chocobo het volgende:
5 pages Ghost Recon MP ervaringen met movies![]()
http://previews.teamxbox.(...)anced-Warfighter/p1/
quote:On top of the standard competitive play is cooperative co-op action which allows the full online crowd (yep - 16 player co-op) to complete single player missions.
Ga WoW spelen, doe MC en je weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
Dat co-op lijkt me wel erg vet jaMaar werkt zoiets in praktijk? Wat als er halverwege de missie opeens 5 man weggaat?
MC kan je makkelijk 5 man missen, maar dat is offtopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ga WoW spelen, doe MC en je weet hoe het voelt.
Heb geen WoW, ken het spel niet eens. Dus ik heb liever gewoon antwoord op mn vraagquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ga WoW spelen, doe MC en je weet hoe het voelt.
Kutquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb geen WoW, ken het spel niet eens. Dus ik heb liever gewoon antwoord op mn vraag
Dat lijkt me erg knap.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef H.Flick het volgende:
Misschien nemen bots het dan automatisch over?
[offtopic]quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kut
[WoW = World of Warcraft]
@gamedemon: Daar ging het niet om, je bent er absoluut niet blij mee als je lekker bezig bent en 5 mensen stappen eruit. Kan moeilijk Deadmines zeggen aangezien je daar al op 5 man zit
GAME OVERquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef devv05 het volgende:
Het was toch ontopic. Ik vraag me gewoon af hoe ze dat oplossen.
Je speelt dus via Live co-op en er gaan opeens 1 of meerdere personen weg. Wat voor invloed heeft dat op het spel?
Inderdaad gênantquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Toen ik dit zag moest ik HEEEEL hard lachen.
Het live switchen tussen player en AI lijkt me best lastig, maar misschien is het wel mogelijk hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoezo? In de Singleplayer versie zitten toch ook AI teammembers? Of niet?
Star Wars Battlefront 1 doet dat ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het live switchen tussen player en AI lijkt me best lastig, maar misschien is het wel mogelijk hoor.
Oeh, dat is tof, dan moeten ze dat maar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Star Wars Battlefront 1 doet dat ook
Dit is idd te grappig, maar is het vandaag grappige games aankondig dag? In het revo topic staat er ook al zo'nquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Denk dat je nog wat langer kan sparen voordat GoW echt in de winkel ligtquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ghst recon 2 had al een goede prachtige co-op online
Je weet het niet meer he.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok... nu krijg ik dus wel zin in dit spel![]()
Waarom?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hoe DOM kun je zijn echtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Snelle, simpele, achterlijke games! Jij snapt het ook!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Retuobak het volgende:
Ik zie typisch Xbox meer als een platform voornamelijk voor snelle, simpel te leren, actierijke games die leuk zijn om online te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |