niet te ruig he....anders moet ik je binnekort eens online verslaanquote:
Dat is de nette manier. Op het moment dat het afloopt wordt je automagisch omgezet. Dan kun je weer op de bekende manieren betalen en dan heb je weer gold.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan het niet op een nettere manier?
bellen met MSquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan het niet op een nettere manier?
Ok, hoe kom ik met je in contact? Het is voor een maat van me, maar je bent gewoon een bedrijfje of zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De premium is voor 390, en ik heb 30 omdat ik een kleine voorraad wil hebben. Niet omdat ze van de vrachtwagen gevallen zijn, want daar zou de belastingdienst niet zo blij mee zijn. Maar nog een heleboel instanties waar ik me tegenover moet verantwoorden, die zouden ook niet blij zijn.
Plus het feit als ze van de vrachtwagen zouden gevallen zijn, zou ik je nooit 12 maanden garantie kunnen bieden.
Omkleden en weer naar bed gaan, dit is niet jouw dag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Ipho het volgende:
wtf moet ik nou weer doen?
Het is wel mijn dag hij is perfect net uit Rotjeknor uiteen mooi hotel dus. Mijn dag kan niet stuk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omkleden en weer naar bed gaan, dit is niet jouw dag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef Ipho het volgende:
Het is wel mijn dag hij is perfect
quote:net uit Rotjeknor
Logisch, iedereen is blij als 'ie weg is uit R'damquote:Mijn dag kan niet stuk eigenlijk![]()
Dat komt omdat je sucktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef washandje het volgende:
PGR3 heb ik nou wel gezien. Die gaat in het archief
Spelen jullie dat nog vaak? Want dan doe ik ook wel es een keer mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Nog steeds Project Gotham Racing 3 Pablo
Een enkeling speelt Dead Or Alive 4. Heb je trouwens heel snel een game mee gevonden als je met 'onbekenden' wilt spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef PabloEscobar het volgende:
kan iemand me vertellen welke spellen er zoal online gespeeld worden door jullie (hiermee bedoel ik de fokgebruikers en anderen)??? zodat ik weet welke spellen veel online worden gespeeld en welke ik moet kopen.
Alvast bedankt!
Op de foto's die je van GR: AW had gemaakt lag hij nog derdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Bij mij ligt ie ook ergens onderaan de stapel tbh.![]()
Het hele spel heeft maar 2 seconden laadtijd waar dan ook.. dus online is het ook "klik, klik.. gamen"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een enkeling speelt Dead Or Alive 4. Heb je trouwens heel snel een game mee gevonden als je met 'onbekenden' wilt spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |