quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
jonger of ook 19/20?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef -J-D- het volgende:
1 formi 1 uitstekend 1 goed :\')
Duidelijke tweede garnituur
elke trainingsvorm heeft zijn charme maar het is ook leuk om eens iets anders te proberen, daarom de switchquote:Op zondag 5 februari 2006 10:30 schreef -J-D- het volgende:
Is moeilijk. Beide heeft zn charme, maar ik weet niet of dit rendabeler is op de lange termijn.
quote:
zo zonnig is hij nietquote:Arjan Zonneveld (93888808) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Geheel mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:35 schreef komrad het volgende:
[..]
elke trainingsvorm heeft zijn charme maar het is ook leuk om eens iets anders te proberen, daarom de switch
you tell me, daar raak ik hem dus niet voor kwijt hequote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
oh, en 1.45 M voor een briljant def![]()
wat is er met de transfermarkt aan de hand??!![]()
ik merk t, gaat nergens overquote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef komrad het volgende:
[..]
you tell me, daar raak ik hem dus niet voor kwijt he
Kun je ook en YP krijgen die 21 is?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:34 schreef MacMauser het volgende:
Mijn youthpull![]()
![]()
Vladimir de Gaay Fortmann
TSI=3 710, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Conditie: slecht Keepen: goed
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Jammer dat ie geen 17 is maar wel lekker begin van de dag!
Beterschap nog JD.quote:
over 1.5 week krijgen we de sleutel.quote:
Lekkere pull.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ursul Klinkenberg (93909717)
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooie dag moet jij hebben!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ursul Klinkenberg (93909717)
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond tegen het team dat boven mij staat.quote:Jolyon Wassink (93910959)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
ik wil niets met breezah achtige taferelen te maken hebben grumpsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef Grumpey het volgende:
beterschap JD
en, zijn we van [Hattrick] naar het meer breezer-gehalte-houdende [HATTRICK] overgestapt? Slechte ontwikkelingen![]()
Zeker niet!!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef komrad het volgende:
SW feli, jouw dag kan niet meer kapot neem ik aan
Ik hoop op een overwinning tegen de nummer 2. Dan kan ik zijn plaats overnemen en ben ik op koers voor opnieuw promotie. Nu naar VII.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
mensen:
nu weer Hattrick !!!
ik ga vanavond retehoge def ratings halen
Ik ga vanavond winnen \"Alleen met hoeveel is de vraag\"quote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
mensen:
nu weer Hattrick !!!
ik ga vanavond retehoge def ratings halen
Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat ik lekker mag blijven zitten. Kan ik bouwen aan me ploeg en deflinie. Ben er nog niet over uit of ik ga overstappen op pm over 2,5 seizoen of dat ik door ga met def en een echte counterploeg ga samenstellen...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik hoop op een overwinning tegen de nummer 2. Dan kan ik zijn plaats overnemen en ben ik op koers voor opnieuw promotie. Nu naar VII.
Ergens vind ik het jammer dat alle bots verdwijnen. Ik ga 100% zeker naar VII. Misschien wel zonder echte promotie maar ik wil het zelf verdienen. Ik wil kampioen worden....of tweede en zo mijn promotie afdwingen maar ik ook al word ik 3e dan promoveer ik toch en dat vind ik jammer.
ga eens ontopicquote:
Begijp me niet verkeerd. Ik wil mijn team ook sterker maken. Maar niveuaverschil tussen X en VIII is volgens mij niet al te groot. En ik wil dan in al die divisies op een echte manier promoveren.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat ik lekker mag blijven zitten. Kan ik bouwen aan me ploeg en deflinie. Ben er nog niet over uit of ik ga overstappen op pm over 2,5 seizoen of dat ik door ga met def en een echte counterploeg ga samenstellen...
tip van flip: pm training zal je ongetwijfeld makkelijker aan de top brengen. counteren is een zeer onvoorspelbare tactiek...als je toch voor counteren gaat, train dan defjes met minstens redelijk passen om later een fatsoenlijke counterattack skill te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat ik lekker mag blijven zitten. Kan ik bouwen aan me ploeg en deflinie. Ben er nog niet over uit of ik ga overstappen op pm over 2,5 seizoen of dat ik door ga met def en een echte counterploeg ga samenstellen...
ik ben bezig om mijn toekomstige trainees met genoeg passing in te kopen. scheelt ook weer met de winstmarge dacht ikquote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: pm training zal je ongetwijfeld makkelijker aan de top brengen. counteren is een zeer onvoorspelbare tactiek...als je toch voor counteren gaat, train dan defjes met minstens redelijk passen om later een fatsoenlijke counterattack skill te krijgen
Sluiten die reeksquote:Op zondag 5 februari 2006 16:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ga eens ontopic![]()
anders plaats ik een topic report
Deze is ook formi/goed maar dan een andere goed-bijstat. Levert maar 600k opquote:Dain Johnson (79620077) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 3 210
Loon: 1 368 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Dat is het verschil in passen he... je weet, 3 passenlvls = 1 scorenlvl. dus die van mij is ongeveer 1.5x meer in scoren + spec..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Deze is ook formi/goed maar dan een andere goed-bijstat. Levert maar 600k op
Maar de mijne is niet in waardeloos vorm zoals de jouwe
Ben toch bang dat het uiteindelijk gaat om zijn skills... speler is alleen interessant voor een scoren trainer... en ik mag hopen dat ik er minimaal 2 mil voor vang, want ik heb deze week eenzelfde zonder wing en zonder spec voor 2 mil verkocht (redelijk vorm, dat wel). Ach ja... en vrijdag stijgt ie msischien in vorm... alhoewel.. dat deed ie deze vrijdag ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Ben toch bang dat je voor een waardeloos vorm niet zoveel krijgt.
Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het uiteindelijk gaat om zijn skills..
Hangt er vanaf... een 3e divisionist scoren heeft natuurlijk briljant of hoger als a-spelers, dus er zijn best teams die hem als b-speler willen gebruiken. Maar wat zal ik doen? Als ie niet verkocht wordt en hij stijgt maar een klein beetje in vorm, gewoon nog een week houden? Hopen dat ie meer stijgt en dan voor hetzelfde bedrag weer verkopen (en suggeren dat ie al +2 scoring is terwijl iie dan eigenlijk pas +1 isquote:Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens.
Als ik op zoek zou zijn naar een speler, zou ik hem nooit kopen als ie in die vorm is.
Dan zoek ik wel verder. Het gaat immers ook om een basisspeler.
Een III team heeft briljantjes (of hoger) in de basis? Doe maar veeeeeeel hoger dan briljantjesquote:Op zondag 5 februari 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... een 3e divisionist scoren heeft natuurlijk briljant of hoger als a-spelers, dus er zijn best teams die hem als b-speler willen gebruiken. Maar wat zal ik doen? Als ie niet verkocht wordt en hij stijgt maar een klein beetje in vorm, gewoon nog een week houden? Hopen dat ie meer stijgt en dan voor hetzelfde bedrag weer verkopen (en suggeren dat ie al +2 scoring is terwijl iie dan eigenlijk pas +1 is)
Je vergeet dat in de tussentijd zijn waarde ook weer zakt... dus hij kan tegen die tijd wel in matig vorm zijn, maar misschien is ie dan nog maar 1,9 mil waard... moet er ff goed over nadenken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een III team heeft briljantjes (of hoger) in de basis? Doe maar veeeeeeel hoger dan briljantjes
Maar die speler is dus alleen aantrekkelijk voor teams die waarde hechten aan een b-team dat een beetje van niveau is.
Ik kom het niet veel tegen. Ik hoor vaker dat men een vervanger aanschaft indien er een blessure is. Je hebt niet 11 perfecte spelers paraat als vervanger in de hogere divisies.
Ik zou deze 1x proberen te verkopen voor jouw gewenste bedrag, en als je dan ziet dat ie inderdaad niet weg is, hem behouden totdat ie minimaal in zwak vorm is.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef stefmans het volgende:
Maniack is dat Alexi Laiho op je avatar.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 790 Loon: 680 ¤/week Eigenaar: SC Grolsch Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig |
Mja... VK... Dat is het risico van countervoetbal en 1 van de redenen waarom ik er vanaf ben gestaptquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
bahbah
114 hatstats tegen 181
34.5* tegen 51* (evenaring sterrenrecorden dat met de helft vh team in matig vorm
)
en dan nog 1-1 spelen![]()
![]()
ik bedoel, check zijn aanval
Right Attack: wretched (high)
Central Attack: poor (low)
Left Attack: wretched (low)
en dan mijn verdediging
Right Defence: excellent (very high)
Central Defence: outstanding (low)
Left Defence: excellent (low)
die kan toch nooit zelfs 1 keer scoren
Nietus 3-2 verlorenquote:
mjao, opzich is dat risicovol ja, ik weet t. en dus vooral tegen teams die pressing spelen en een sterke verdediging hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... VK... Dat is het risico van countervoetbal en 1 van de redenen waarom ik er vanaf ben gestapt
ik had een uitstekend SPer, een van mn spitsen,ook onvoorspelbaar. plus ik had nog 3 koppers dr in. ik heb ook een supernatural (14) SP'er , maar dat is een matige verdediger (nouja, niet letterlijk matig natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 09:52 schreef Jonks het volgende:
@ vk die kan wel 1x scoren hoor.. zelfs 2 of 3x.
Als ie meer bbz had had ie goeie kans op een pingel (10%) en dan heb je natuurlijk ook nog kop, snel & wing goals waar je met je def niets tegen doet.
Ik ben meer benieuwd naar jou aanval, want tegen zo'n aanval krijg je toch zeker 3 counters ? Heb je een SP taker, en een goeie winger om het af te maken?? Is behoorlijk noodzakelijk voor def trainers![]()
Ga blij wezen om een buitenspelgoal ofzoquote:
Je hebt een beetje een subjectief beeld van die wedstrijd Uddelquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga blij wezen om een buitenspelgoal ofzo
Eerste helft was leuk om te zien, maar de tweede helft was geen flikker aan.. alleen de laatste 10 minuutjes weer even..![]()
Team NAC - racecats: 0-0quote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Kopen?
Ze zijn er wel al... ik denk dat je met redelijk of goed wing en een goeie scoringskill al een eind komt, liefst met wat passing dan. Ik zou zeggen orienteer je eens op de markt
ik was t net al aan t doenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Kopen?
Ze zijn er wel al... ik denk dat je met redelijk of goed wing en een goeie scoringskill al een eind komt, liefst met wat passing dan. Ik zou zeggen orienteer je eens op de markt
Weet ik, maar dan lijkt het allemaal wat minder ergquote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een subjectief beeld van die wedstrijd UddelGeeft niet
Enniewee...
Ik heb met 6-0 gewonnen, ben dus wederom the greatest en ik sta eerste in mijn divisie
Is dat normaal dat het organisatie niveau zo schommelt? Ik had dit nog nooit gezien.quote:Debl leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
---
Gedurende de rust besprak de Debl-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar goed.
---
De spelers van Debl hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak.
Ja komt veel vaker voor...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb 0-5 verloren![]()
Mijn tegenstander MOTSte tegen mij en dat was een beetje teveel van het goede. Meestal heb ik niet zoveel balbezit nodig en kan ik toch scoren en punten pakken maar ik heb gisteren geen enkele kans gehad en met 46% en 49% balbezit had ik toch niet veel minder balbezit. Goed hij had een sterke verdediging maar een gemiste kans mag toch wel?
Dit was het organisatie niveau van de tegenstander:
[..]
Is dat normaal dat het organisatie niveau zo schommelt? Ik had dit nog nooit gezien.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef -J-D- het volgende:
Nieuwe blessuretabel toegevoegd op http://www.fokhattrick.nl/
Inclusief voorbeeld.
Kan erg handig zijn
ofquote:Peter Precht
TSI = 1 480, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Lauri Tampio
TSI = 1 150, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Kut.. nu heb ik een gat in m'n monitor.. zat met een luchtbuks op je avatar te schietenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
3-1 gewonnen.
Alleen middenvelder voor 3 weken kwijtgeraakt.![]()
Wat is het middenveld van je tegenstander en van jou? En wat heeft je winger voor positiespel?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:42 schreef MrMoon het volgende:
Komende zondag tegen de nummer 7, maar zijn middenveld is sterker dan dat van mij dus ik moet maar even zien hoe ik dat ga oplossen.. Misschien mn winger maar instellen op naar het midden ipv aanvallend, maar dan moet het wel wat uitmaken qua stats
Lastig, zou idd de 1e doortrainen omdat ie al op uiststekend zit.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef MyImmortal het volgende:
Jongens dillemaatje, ik heb nu 2 spelers waarvan ik moet beslissen wie er op op central mid moet staan in B-team om getraind te worden. beiden zijn net gestegen in positiespel. De eerste is gewoon beter in pm, maar de 2e heeft wel erg leuke passing. Ik neig meer om de eerste te trainen en de 2e dan te verkopen. op de wing trainen duurt dan weer wat telang aangezien die net is gestegen, iemand advies?
[..]
of
[..]
Ik meende dat er stond Hate, de chicago bulls, Feyenoord.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kut.. nu heb ik een gat in m'n monitor.. zat met een luchtbuks op je avatar te schieten
Tot welke leeftijd wil je doortrainen? Als je hem heel lang door wil trainen zou ik toch voor de rechter gaan. Goed passen levert veel opquote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef MyImmortal het volgende:
Jongens dillemaatje, ik heb nu 2 spelers waarvan ik moet beslissen wie er op op central mid moet staan in B-team om getraind te worden. beiden zijn net gestegen in positiespel. De eerste is gewoon beter in pm, maar de 2e heeft wel erg leuke passing. Ik neig meer om de eerste te trainen en de 2e dan te verkopen. op de wing trainen duurt dan weer wat telang aangezien die net is gestegen, iemand advies?
[..]
of
[..]
toch wel tot een jaar of 20 en dan op hoog niveau verkopen, hmmm nu twijfel ik weerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd wil je doortrainen? Als je hem heel lang door wil trainen zou ik toch voor de rechter gaan. Goed passen levert veel op
quote:Henny Zwetsloot (68756515) +5
32 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (5 weken)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
het was 3-2quote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
3-1 gewonnen.
Alleen middenvelder voor 3 weken kwijtgeraakt.![]()
middenveld is precies 1 niveau hoger (ik heb slecht (laag) en hij heeft zwak (laag)) en die vleugelspeler heeft redelijk positiespelquote:Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is het middenveld van je tegenstander en van jou? En wat heeft je winger voor positiespel?
jaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Lortnoc het volgende:
Kun je je clubnaam alleen wijzigen tussen de seizoenen in?
Klinkt als:quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef truStie het volgende:
Beterschap he JD![]()
Ik ga maar weer eens wat actiever met me Hattrick omgaan. Ik had gister voorgenomen om een opstelling in te voeren, maar weer vergeten. Uiteindelijk dus weer 5-2 verloren. Gaat niet lekker. Ik sta momenteel 7de, heb geen idee hoe en wat op het gebied van trainees, heb een paar lui maar god ik zal niet weten met wat voor stats ik ze kocht![]()
Word hard werken dus wil ik in de VII blijvenMaar misschien is het beter als ik ff een seizoentje terug naar de VIII ga, om het een en ander te versterken.
Doen, naar het midden zettenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
middenveld is precies 1 niveau hoger (ik heb slecht (laag) en hij heeft zwak (laag)) en die vleugelspeler heeft redelijk positiespel
[..]
ja
Je doet niet aan traine maar je speelt wel Vll.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef truStie het volgende:
Beterschap he JD![]()
Ik ga maar weer eens wat actiever met me Hattrick omgaan. Ik had gister voorgenomen om een opstelling in te voeren, maar weer vergeten. Uiteindelijk dus weer 5-2 verloren. Gaat niet lekker. Ik sta momenteel 7de, heb geen idee hoe en wat op het gebied van trainees, heb een paar lui maar god ik zal niet weten met wat voor stats ik ze kocht![]()
Word hard werken dus wil ik in de VII blijvenMaar misschien is het beter als ik ff een seizoentje terug naar de VIII ga, om het een en ander te versterken.
Ik ben zonder trainen in VI gekomenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je doet niet aan traine maar je speelt wel Vll.![]()
Het spel is in het begin ook langdradig en moeilijk maar zodra je het onder de hand hebt word het steeds leuker en leuker.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef truStie het volgende:
Ik heb in de VIII 2 wedstrijden gespeelt, rest WO's, toen heb ik heel het seizoen dus 3 keer op hattrick ingelogt ofzo. Niet getraind dus nee. Nu is me team vrij zwak voor de VII omdat ik ook geen sterkere spelers heb gekocht enzo
Ik heb dus wel een zootje waailappen (zwak en matig scoren enzo, waar ik dus geen balhaar aan heb) En een gozer met goed scoren ofzo, that's it
`quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef truStie het volgende:
Speel voor me 4de seizoen, al weer een jaar erop zitten. Dat begin is wel zo'n beetje over nu![]()
Hij herkende je nieuwe nick niet denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef truStie het volgende:
Speel voor me 4de seizoen, al weer een jaar erop zitten. Dat begin is wel zo'n beetje over nu![]()
Mja... Jij bent dan ook een waailapquote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik ben zonder trainen in VI gekomen
Toen kwam ik bij FokHattrick, begonnen met trainen. Alle waardevolle spelers toen verkocht om trainees te kunnen kopen, ik was ff niks meer. Wel gehandhaafd in VI en sinds vorig seizoen begint de training uit te betalen
Al had ik me oude nog had ie me waarschijnlijk niet eens gekentquote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hij herkende je nieuwe nick niet denk ik
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Jij bent dan ook een waailap
Als je een echte vent bent zeg je gewoon dat je gaat flagchasen. Je hoeft geen slappe smoes te verzinnen hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef truStie het volgende:
[..]
Al had ik me oude nog had ie me waarschijnlijk niet eens gekentBen amper in dit topic geweest dit seizoen en vorig seizoen
Dit jaar ook vergeten om me voor de Fok!Cup in te schrijven
Nee.. eens maar nooit weerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:48 schreef truStie het volgende:
Cheaters![]()
Eens een cheater altijd een cheater zeggen ze wel eens he
wat had je geflikt dan? 2 teams of onderling met iemand anders spelers uitwisselen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef HAL9000S het volgende:
Een jaar geleden was ik er zo ziek van dat ik m'n team kwijt was ivm cheaten (jaja eigen schuld ik weet het) heb ik me maar weer opnieuw aangemeld en heb er weer zin in
quote:1. Rubén Hernández sporting amsterdam 9
2. Clyde Lumsden LFC Litmanen 5
3. Nikolaj Storgaard Battle Kings 5
4. Jacques Helmi FC Avrio 5
5. Steve Thomas FC Bunder United 5
6. Stockwell Haines Los Aztekas 4
7. Loek Bouwmans LFC Litmanen 4
8. Björn Hammarström Battle Kings 3
9. Ido Navon sporting amsterdam 3
10. Jörg Tilg LFC Litmanen 3
hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
wat had je geflikt dan? 2 teams of onderling met iemand anders spelers uitwisselen?
je had hem moeten kopen manquote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
Een kale briljante mid met krachtig gaat er voor 1,6 milj uit
Ik vraag me af wat het zal zijn op het eind van dit seizoen...
Ik had em bijna gekocht, maar toch besloten om geld te sparen en door de rente wat geld te verdienen
Ik had nog een team in Italie en daar zat een enorm goede speler in de selectie die ik verkocht voor een miljoen... totaal voor meer 1,5 miljoen doorgesluisd naar m'n team in NL en daar talentjes voor gekocht.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
wat had je geflikt dan? 2 teams of onderling met iemand anders spelers uitwisselen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Ben toch bang dat je voor een waardeloos vorm niet zoveel krijgt.
uiteraard snap ik dat.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Doen, naar het midden zetten
Wel even opletten dat je de goede kant naar het midden zet en niet teveel aanval verliest, maar dat snap je zelf ook wel
Keertje 18909876534!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraard snap ik dat.
Ik vraag me af of het een bug is dat vleugelspelers extreem goed presteren als je ze opstelt als aanvaller (naar de vleugel), want mijn vleugelspeler haalde afgelopen zondag 4 sterren in de aanval (naar de vleugel) en dat terrwijl hij scoren slecht heeft.. Op de vleugel kwam hij nooit verder dan 3 sterren
i know maar ik vroeg me af hoe dat kanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Keertje 18909876534!!!
De sterren zeggen niet veel, het spelletje draait om de ratings!!
Je ziet de ratings niet veel vooruit ervan gaan, je weet vast wel dat winger makkelijker omhoog te pushen is dan centrale ratings. Met de nieuwe toevoegingen heeft dit ervoor gezorgd dat een spits veel sterren kan halen op die manier, maar het zegt verder niet zoveel over de vooruitgang van je team, zeker niet omdat je centraal in een keer een veel lagere rating gaat halen, waarbij centraal toch vaak een sleutel-rol vervult.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraard snap ik dat.
Ik vraag me af of het een bug is dat vleugelspelers extreem goed presteren als je ze opstelt als aanvaller (naar de vleugel), want mijn vleugelspeler haalde afgelopen zondag 4 sterren in de aanval (naar de vleugel) en dat terrwijl hij scoren slecht heeft.. Op de vleugel kwam hij nooit verder dan 3 sterren
Sterren is een optelsom van hoeveelheden die een speler aan bepaalde ratings bijdraagt. Dat is de reden dat zo'n vleugelaanvaller heel veel sterren haalt (Hij draagt aan veel posities bij, waardoor het aantal sterren hoog wordt). Hij gaat echt niet beter presteren...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
i know maar ik vroeg me af hoe dat kan
aha, ik vond het al zo vreemd vandaar dat ik het me afvroegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je ziet de ratings niet veel vooruit ervan gaan, je weet vast wel dat winger makkelijker omhoog te pushen is dan centrale ratings. Met de nieuwe toevoegingen heeft dit ervoor gezorgd dat een spits veel sterren kan halen op die manier, maar het zegt verder niet zoveel over de vooruitgang van je team, zeker niet omdat je centraal in een keer een veel lagere rating gaat halen, waarbij centraal toch vaak een sleutel-rol vervult.
Ik heb gebodenquote:
Koop jij hem anders maar gewoon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef Daemon19 het volgende:
Laten we met zn allen een bidwar gaan doen.
improvisatie ja.quote:
Ja je kan natuurlijk ni zo scherp zijn als ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Haha ik dacht net: Laat ik Tomhoog eens feliciteren, zag in het Fotoboek links zijn naam tussen de verjaardagen staan
Feli
Als je dat hier kan vermelden had je ook je uitdagingen voor de cup kunnen accepterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
1-0 Jordan Cottaar (8)
2-0 Gerd Heuer (9)
3-0 Sieb Gies (26)
3-1 Rémon van Ieperen (57)
3-2 Rémon van Ieperen (58)
3-3 Rémon van Ieperen (76)
3-4 Rémon van Ieperen (90)
Ik heb elke dag internetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je dat hier kan vermelden had je ook je uitdagingen voor de cup kunnen accepteren
je had 04-02 nog ingelogd..2x...tijd zat gehadquote:
Ja als ik even internet heb, voornamelijk om mijn internet te bekijken bedenk ik dat ik gelijk naar Hattrick ga.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had 04-02 nog ingelogd..2x...tijd zat gehad
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef -J-D- het volgende:
Laat maar. Hij is niet meer welkom in de Cup de komende seizoenen.
JD komt er in hun poule ook een vervanger of is het allemaal WO?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Enig vorm van excuses of teleurstelling is ver te zoeken. Vandaar deze keuze.
Errare humanum est, maar je kan ook te ver gaan.
WO, bij gebrek aan vervangers en tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef foetre het volgende:
[..]
JD komt er in hun poule ook een vervanger of is het allemaal WO?
ok, En ik stem voor een permanente ban voor Voregquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
WO, bij gebrek aan vervangers en tijd.
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Feli Hoog![]()
Jammer dat het zo moet met de cup..![]()
Ik had liever gewoon een tegenstander gehad daar doe je het toch voor, maar ja als er mensen zijn die dan in laten schrijven en er vervolgens niks mee doen is dat erg jammer![]()
Niet alle newbies zullen je teleurstellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef The_Hives het volgende:
Die home van een sir_dalord zou toch actiever worden? Hij is nog steeds team-van-de-week
Je hebt groot gelijk jd,maar die 2 nepperds worden dus voorlopig ni meer toegelaten in de cup?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
Jup.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk jd,maar die 2 nepperds worden dus voorlopig ni meer toegelaten in de cup?
jaquote:
Frustie uhhh Trustie:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef truStie het volgende:
Als jullie nog een vervanger nodig hebben
* truStie zwaait
en als die het er mee eens zijn dat hij meedoet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Frustie uhhh Trustie:
VoreG heeft al 2 WO's veroorzaakt, om dat nu halverwege op proberen te lossen door hem te vervangen zou niet eerlijk zijn voor de teams die nog tegen hem/jou moeten.
of hij doet voor spek en bonen mee,wat het ook word trustie 5-0 verliesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Frustie uhhh Trustie:
VoreG heeft al 2 WO's veroorzaakt, om dat nu halverwege op proberen te lossen door hem te vervangen zou niet eerlijk zijn voor de teams die nog tegen hem/jou moeten.
ik kan het me voorstellen en inderdaad de andere nieuwen moeten niet boeten voor 1 of 2 anderen die er wel misbruik van makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef Yankee_One het volgende:
Even een vraagje voor de defskilltraders. Met welk loon zit je ongeveer tegen een pop naar goed aan? Ik weet dat er meerdere factoren zijn (toch?) maar komt 600 een beetje in de buurt?
ik heb even snel gekeken. Dat is vrij divers. Zo kwam ik deze tegen:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef Yankee_One het volgende:
Even een vraagje voor de defskilltraders. Met welk loon zit je ongeveer tegen een pop naar goed aan? Ik weet dat er meerdere factoren zijn (toch?) maar komt 600 een beetje in de buurt?
quote:Vicente España +6 weken training
TSI = 15 690, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Mikael Käri-Zein +4 weken training
TSI = 19 070, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Per Eriksson +3 weken training
TSI = 15 450, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
quote:Dain Johnson +1week training
TSI = 3 210, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: goed Passen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
quote:Daniel Carvão
TSI = 1 790, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Anid Lihic +4 weken training
TSI = 2 720, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
De drie beste spitsen had ik gekocht voordat ik wilde overstappen. Ik had die 3 toenmalige 20-jarige briljantjes en dacht:" Hey, ik kan wel spitsen gaan trainen".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef maniack28 het volgende:
JD, je hebt te weinig spitsen met passing... zonder passing is de winstmarge veel kleiner.. en je hebt echt wel geld genoeg voor eentje met matig passing in de basis (-> Briljant/Matig = 2 mil ofzo)
Ik herinner me een WO tegen jou in de cup.. twee seizoenen geledenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Feli Hoog![]()
Jammer dat het zo moet met de cup..![]()
Ik had liever gewoon een tegenstander gehad daar doe je het toch voor, maar ja als er mensen zijn die dan in laten schrijven en er vervolgens niks mee doen is dat erg jammer![]()
Had je je op het begin aan moeten melden, Jo.. truStiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef truStie het volgende:
Als jullie nog een vervanger nodig hebben
* truStie zwaait
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef -J-D- het volgende:
Uddel: http://www.xs4all.nl/~dalord/fokcup/poule6
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Dat was idd de WO tegen MrMoon
Pff das lang geleden.. die pagina's ben ik toen nog mee bezig geweest.. EN m'n oude logo
Nou? Wat zeur je? Kun je slapen en begin je hier weer te zeikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef maniack28 het volgende:
Vertel mij, waaarom iemand meer dan 700k biedt voor een speler waar je bij verkoop 800-850k voor krijgt. Je maakt dan gewoon geen winst meer, speelt zelfs net kiet.. ik snap het niet hoor
Truste!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:47 schreef maniack28 het volgende:
ja die sukkels verpesten het voor me.. njah, dan maar een trainingsspot minder hoor.. ik ga pitten
Toen was ik hier nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Pff das lang geleden.. die pagina's ben ik toen nog mee bezig geweest.. EN m'n oude logo
Na een uurtje zoeken op de TL kun je toch erg gemakkelijk de lonen voor pas>sol en sol>exc en diverse combinaties met bijstats uitvinden. Zeker als je ze een training geeft want dan heb je wat meer marge met inschatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Lennox het volgende:
of ik was op vakantie en heb het toen tijdig gemeld of het was de eerste speelronde en was vergeten dat de FOK! cup toen al begon...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of ik was op vakantie en heb het toen tijdig gemeld of het was de eerste speelronde en was vergeten dat de FOK! cup toen al begon...
volgens mij het laatste maar dat weet ik niet zeker
Maar dat was eenmalig daarna ben ik altijd trouwe deelnemer geweestEn volgens mij zitten we nu al in de 2de speelronde vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |