| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 790 Loon: 680 ¤/week Eigenaar: SC Grolsch Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig |
Mja... VK... Dat is het risico van countervoetbal en 1 van de redenen waarom ik er vanaf ben gestaptquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
bahbah
114 hatstats tegen 181
34.5* tegen 51* (evenaring sterrenrecorden dat met de helft vh team in matig vorm
)
en dan nog 1-1 spelen![]()
![]()
ik bedoel, check zijn aanval
Right Attack: wretched (high)
Central Attack: poor (low)
Left Attack: wretched (low)
en dan mijn verdediging
Right Defence: excellent (very high)
Central Defence: outstanding (low)
Left Defence: excellent (low)
die kan toch nooit zelfs 1 keer scoren
Nietus 3-2 verlorenquote:
mjao, opzich is dat risicovol ja, ik weet t. en dus vooral tegen teams die pressing spelen en een sterke verdediging hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... VK... Dat is het risico van countervoetbal en 1 van de redenen waarom ik er vanaf ben gestapt
ik had een uitstekend SPer, een van mn spitsen,ook onvoorspelbaar. plus ik had nog 3 koppers dr in. ik heb ook een supernatural (14) SP'er , maar dat is een matige verdediger (nouja, niet letterlijk matig natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 09:52 schreef Jonks het volgende:
@ vk die kan wel 1x scoren hoor.. zelfs 2 of 3x.
Als ie meer bbz had had ie goeie kans op een pingel (10%) en dan heb je natuurlijk ook nog kop, snel & wing goals waar je met je def niets tegen doet.
Ik ben meer benieuwd naar jou aanval, want tegen zo'n aanval krijg je toch zeker 3 counters ? Heb je een SP taker, en een goeie winger om het af te maken?? Is behoorlijk noodzakelijk voor def trainers![]()
Ga blij wezen om een buitenspelgoal ofzoquote:
Je hebt een beetje een subjectief beeld van die wedstrijd Uddelquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga blij wezen om een buitenspelgoal ofzo
Eerste helft was leuk om te zien, maar de tweede helft was geen flikker aan.. alleen de laatste 10 minuutjes weer even..![]()
Team NAC - racecats: 0-0quote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Kopen?
Ze zijn er wel al... ik denk dat je met redelijk of goed wing en een goeie scoringskill al een eind komt, liefst met wat passing dan. Ik zou zeggen orienteer je eens op de markt
ik was t net al aan t doenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Kopen?
Ze zijn er wel al... ik denk dat je met redelijk of goed wing en een goeie scoringskill al een eind komt, liefst met wat passing dan. Ik zou zeggen orienteer je eens op de markt
Weet ik, maar dan lijkt het allemaal wat minder ergquote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een subjectief beeld van die wedstrijd UddelGeeft niet
Enniewee...
Ik heb met 6-0 gewonnen, ben dus wederom the greatest en ik sta eerste in mijn divisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |