1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 790 Loon: 680 ¤/week Eigenaar: SC Grolsch Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig |
Mja... VK... Dat is het risico van countervoetbal en 1 van de redenen waarom ik er vanaf ben gestaptquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
bahbah
114 hatstats tegen 181
34.5* tegen 51* (evenaring sterrenrecorden dat met de helft vh team in matig vorm
)
en dan nog 1-1 spelen![]()
![]()
ik bedoel, check zijn aanval
Right Attack: wretched (high)
Central Attack: poor (low)
Left Attack: wretched (low)
en dan mijn verdediging
Right Defence: excellent (very high)
Central Defence: outstanding (low)
Left Defence: excellent (low)
die kan toch nooit zelfs 1 keer scoren
Nietus 3-2 verlorenquote:
mjao, opzich is dat risicovol ja, ik weet t. en dus vooral tegen teams die pressing spelen en een sterke verdediging hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... VK... Dat is het risico van countervoetbal en 1 van de redenen waarom ik er vanaf ben gestapt
ik had een uitstekend SPer, een van mn spitsen,ook onvoorspelbaar. plus ik had nog 3 koppers dr in. ik heb ook een supernatural (14) SP'er , maar dat is een matige verdediger (nouja, niet letterlijk matig natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 09:52 schreef Jonks het volgende:
@ vk die kan wel 1x scoren hoor.. zelfs 2 of 3x.
Als ie meer bbz had had ie goeie kans op een pingel (10%) en dan heb je natuurlijk ook nog kop, snel & wing goals waar je met je def niets tegen doet.
Ik ben meer benieuwd naar jou aanval, want tegen zo'n aanval krijg je toch zeker 3 counters ? Heb je een SP taker, en een goeie winger om het af te maken?? Is behoorlijk noodzakelijk voor def trainers![]()
Ga blij wezen om een buitenspelgoal ofzoquote:
Je hebt een beetje een subjectief beeld van die wedstrijd Uddelquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga blij wezen om een buitenspelgoal ofzo
Eerste helft was leuk om te zien, maar de tweede helft was geen flikker aan.. alleen de laatste 10 minuutjes weer even..![]()
Team NAC - racecats: 0-0quote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Kopen?
Ze zijn er wel al... ik denk dat je met redelijk of goed wing en een goeie scoringskill al een eind komt, liefst met wat passing dan. Ik zou zeggen orienteer je eens op de markt
ik was t net al aan t doenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
Kopen?
Ze zijn er wel al... ik denk dat je met redelijk of goed wing en een goeie scoringskill al een eind komt, liefst met wat passing dan. Ik zou zeggen orienteer je eens op de markt
Weet ik, maar dan lijkt het allemaal wat minder ergquote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een subjectief beeld van die wedstrijd UddelGeeft niet
Enniewee...
Ik heb met 6-0 gewonnen, ben dus wederom the greatest en ik sta eerste in mijn divisie
Is dat normaal dat het organisatie niveau zo schommelt? Ik had dit nog nooit gezien.quote:Debl leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
---
Gedurende de rust besprak de Debl-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar goed.
---
De spelers van Debl hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak.
Ja komt veel vaker voor...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb 0-5 verloren![]()
Mijn tegenstander MOTSte tegen mij en dat was een beetje teveel van het goede. Meestal heb ik niet zoveel balbezit nodig en kan ik toch scoren en punten pakken maar ik heb gisteren geen enkele kans gehad en met 46% en 49% balbezit had ik toch niet veel minder balbezit. Goed hij had een sterke verdediging maar een gemiste kans mag toch wel?
Dit was het organisatie niveau van de tegenstander:
[..]
Is dat normaal dat het organisatie niveau zo schommelt? Ik had dit nog nooit gezien.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef -J-D- het volgende:
Nieuwe blessuretabel toegevoegd op http://www.fokhattrick.nl/
Inclusief voorbeeld.
Kan erg handig zijn
ofquote:Peter Precht
TSI = 1 480, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Lauri Tampio
TSI = 1 150, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Kut.. nu heb ik een gat in m'n monitor.. zat met een luchtbuks op je avatar te schietenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
3-1 gewonnen.
Alleen middenvelder voor 3 weken kwijtgeraakt.![]()
Wat is het middenveld van je tegenstander en van jou? En wat heeft je winger voor positiespel?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:42 schreef MrMoon het volgende:
Komende zondag tegen de nummer 7, maar zijn middenveld is sterker dan dat van mij dus ik moet maar even zien hoe ik dat ga oplossen.. Misschien mn winger maar instellen op naar het midden ipv aanvallend, maar dan moet het wel wat uitmaken qua stats
Lastig, zou idd de 1e doortrainen omdat ie al op uiststekend zit.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef MyImmortal het volgende:
Jongens dillemaatje, ik heb nu 2 spelers waarvan ik moet beslissen wie er op op central mid moet staan in B-team om getraind te worden. beiden zijn net gestegen in positiespel. De eerste is gewoon beter in pm, maar de 2e heeft wel erg leuke passing. Ik neig meer om de eerste te trainen en de 2e dan te verkopen. op de wing trainen duurt dan weer wat telang aangezien die net is gestegen, iemand advies?
[..]
of
[..]
Ik meende dat er stond Hate, de chicago bulls, Feyenoord.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kut.. nu heb ik een gat in m'n monitor.. zat met een luchtbuks op je avatar te schieten
Tot welke leeftijd wil je doortrainen? Als je hem heel lang door wil trainen zou ik toch voor de rechter gaan. Goed passen levert veel opquote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef MyImmortal het volgende:
Jongens dillemaatje, ik heb nu 2 spelers waarvan ik moet beslissen wie er op op central mid moet staan in B-team om getraind te worden. beiden zijn net gestegen in positiespel. De eerste is gewoon beter in pm, maar de 2e heeft wel erg leuke passing. Ik neig meer om de eerste te trainen en de 2e dan te verkopen. op de wing trainen duurt dan weer wat telang aangezien die net is gestegen, iemand advies?
[..]
of
[..]
toch wel tot een jaar of 20 en dan op hoog niveau verkopen, hmmm nu twijfel ik weerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd wil je doortrainen? Als je hem heel lang door wil trainen zou ik toch voor de rechter gaan. Goed passen levert veel op
quote:Henny Zwetsloot (68756515) +5
32 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (5 weken)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
het was 3-2quote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
3-1 gewonnen.
Alleen middenvelder voor 3 weken kwijtgeraakt.![]()
middenveld is precies 1 niveau hoger (ik heb slecht (laag) en hij heeft zwak (laag)) en die vleugelspeler heeft redelijk positiespelquote:Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is het middenveld van je tegenstander en van jou? En wat heeft je winger voor positiespel?
jaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Lortnoc het volgende:
Kun je je clubnaam alleen wijzigen tussen de seizoenen in?
Klinkt als:quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef truStie het volgende:
Beterschap he JD![]()
Ik ga maar weer eens wat actiever met me Hattrick omgaan. Ik had gister voorgenomen om een opstelling in te voeren, maar weer vergeten. Uiteindelijk dus weer 5-2 verloren. Gaat niet lekker. Ik sta momenteel 7de, heb geen idee hoe en wat op het gebied van trainees, heb een paar lui maar god ik zal niet weten met wat voor stats ik ze kocht![]()
Word hard werken dus wil ik in de VII blijvenMaar misschien is het beter als ik ff een seizoentje terug naar de VIII ga, om het een en ander te versterken.
Doen, naar het midden zettenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
middenveld is precies 1 niveau hoger (ik heb slecht (laag) en hij heeft zwak (laag)) en die vleugelspeler heeft redelijk positiespel
[..]
ja
Je doet niet aan traine maar je speelt wel Vll.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef truStie het volgende:
Beterschap he JD![]()
Ik ga maar weer eens wat actiever met me Hattrick omgaan. Ik had gister voorgenomen om een opstelling in te voeren, maar weer vergeten. Uiteindelijk dus weer 5-2 verloren. Gaat niet lekker. Ik sta momenteel 7de, heb geen idee hoe en wat op het gebied van trainees, heb een paar lui maar god ik zal niet weten met wat voor stats ik ze kocht![]()
Word hard werken dus wil ik in de VII blijvenMaar misschien is het beter als ik ff een seizoentje terug naar de VIII ga, om het een en ander te versterken.
Ik ben zonder trainen in VI gekomenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je doet niet aan traine maar je speelt wel Vll.![]()
Het spel is in het begin ook langdradig en moeilijk maar zodra je het onder de hand hebt word het steeds leuker en leuker.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef truStie het volgende:
Ik heb in de VIII 2 wedstrijden gespeelt, rest WO's, toen heb ik heel het seizoen dus 3 keer op hattrick ingelogt ofzo. Niet getraind dus nee. Nu is me team vrij zwak voor de VII omdat ik ook geen sterkere spelers heb gekocht enzo
Ik heb dus wel een zootje waailappen (zwak en matig scoren enzo, waar ik dus geen balhaar aan heb) En een gozer met goed scoren ofzo, that's it
`quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef truStie het volgende:
Speel voor me 4de seizoen, al weer een jaar erop zitten. Dat begin is wel zo'n beetje over nu![]()
Hij herkende je nieuwe nick niet denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef truStie het volgende:
Speel voor me 4de seizoen, al weer een jaar erop zitten. Dat begin is wel zo'n beetje over nu![]()
Mja... Jij bent dan ook een waailapquote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik ben zonder trainen in VI gekomen
Toen kwam ik bij FokHattrick, begonnen met trainen. Alle waardevolle spelers toen verkocht om trainees te kunnen kopen, ik was ff niks meer. Wel gehandhaafd in VI en sinds vorig seizoen begint de training uit te betalen
Al had ik me oude nog had ie me waarschijnlijk niet eens gekentquote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hij herkende je nieuwe nick niet denk ik
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Jij bent dan ook een waailap
Als je een echte vent bent zeg je gewoon dat je gaat flagchasen. Je hoeft geen slappe smoes te verzinnen hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef truStie het volgende:
[..]
Al had ik me oude nog had ie me waarschijnlijk niet eens gekentBen amper in dit topic geweest dit seizoen en vorig seizoen
Dit jaar ook vergeten om me voor de Fok!Cup in te schrijven
Nee.. eens maar nooit weerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:48 schreef truStie het volgende:
Cheaters![]()
Eens een cheater altijd een cheater zeggen ze wel eens he
wat had je geflikt dan? 2 teams of onderling met iemand anders spelers uitwisselen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef HAL9000S het volgende:
Een jaar geleden was ik er zo ziek van dat ik m'n team kwijt was ivm cheaten (jaja eigen schuld ik weet het) heb ik me maar weer opnieuw aangemeld en heb er weer zin in
quote:1. Rubén Hernández sporting amsterdam 9
2. Clyde Lumsden LFC Litmanen 5
3. Nikolaj Storgaard Battle Kings 5
4. Jacques Helmi FC Avrio 5
5. Steve Thomas FC Bunder United 5
6. Stockwell Haines Los Aztekas 4
7. Loek Bouwmans LFC Litmanen 4
8. Björn Hammarström Battle Kings 3
9. Ido Navon sporting amsterdam 3
10. Jörg Tilg LFC Litmanen 3
hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
wat had je geflikt dan? 2 teams of onderling met iemand anders spelers uitwisselen?
je had hem moeten kopen manquote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
Een kale briljante mid met krachtig gaat er voor 1,6 milj uit
Ik vraag me af wat het zal zijn op het eind van dit seizoen...
Ik had em bijna gekocht, maar toch besloten om geld te sparen en door de rente wat geld te verdienen
Ik had nog een team in Italie en daar zat een enorm goede speler in de selectie die ik verkocht voor een miljoen... totaal voor meer 1,5 miljoen doorgesluisd naar m'n team in NL en daar talentjes voor gekocht.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
wat had je geflikt dan? 2 teams of onderling met iemand anders spelers uitwisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |