quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
jonger of ook 19/20?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:13 schreef -J-D- het volgende:
1 formi 1 uitstekend 1 goed :\')
Duidelijke tweede garnituur
elke trainingsvorm heeft zijn charme maar het is ook leuk om eens iets anders te proberen, daarom de switchquote:Op zondag 5 februari 2006 10:30 schreef -J-D- het volgende:
Is moeilijk. Beide heeft zn charme, maar ik weet niet of dit rendabeler is op de lange termijn.
quote:
zo zonnig is hij nietquote:Arjan Zonneveld (93888808) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Geheel mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:35 schreef komrad het volgende:
[..]
elke trainingsvorm heeft zijn charme maar het is ook leuk om eens iets anders te proberen, daarom de switch
you tell me, daar raak ik hem dus niet voor kwijt hequote:Op zondag 5 februari 2006 11:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
oh, en 1.45 M voor een briljant def![]()
wat is er met de transfermarkt aan de hand??!![]()
ik merk t, gaat nergens overquote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef komrad het volgende:
[..]
you tell me, daar raak ik hem dus niet voor kwijt he
Kun je ook en YP krijgen die 21 is?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:34 schreef MacMauser het volgende:
Mijn youthpull![]()
![]()
Vladimir de Gaay Fortmann
TSI=3 710, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Conditie: slecht Keepen: goed
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Jammer dat ie geen 17 is maar wel lekker begin van de dag!
Beterschap nog JD.quote:
over 1.5 week krijgen we de sleutel.quote:
Lekkere pull.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ursul Klinkenberg (93909717)
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooie dag moet jij hebben!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ursul Klinkenberg (93909717)
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond tegen het team dat boven mij staat.quote:Jolyon Wassink (93910959)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
ik wil niets met breezah achtige taferelen te maken hebben grumpsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef Grumpey het volgende:
beterschap JD
en, zijn we van [Hattrick] naar het meer breezer-gehalte-houdende [HATTRICK] overgestapt? Slechte ontwikkelingen![]()
Zeker niet!!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef komrad het volgende:
SW feli, jouw dag kan niet meer kapot neem ik aan
Ik hoop op een overwinning tegen de nummer 2. Dan kan ik zijn plaats overnemen en ben ik op koers voor opnieuw promotie. Nu naar VII.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
mensen:
nu weer Hattrick !!!
ik ga vanavond retehoge def ratings halen
Ik ga vanavond winnen \"Alleen met hoeveel is de vraag\"quote:Op zondag 5 februari 2006 15:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
mensen:
nu weer Hattrick !!!
ik ga vanavond retehoge def ratings halen
Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat ik lekker mag blijven zitten. Kan ik bouwen aan me ploeg en deflinie. Ben er nog niet over uit of ik ga overstappen op pm over 2,5 seizoen of dat ik door ga met def en een echte counterploeg ga samenstellen...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik hoop op een overwinning tegen de nummer 2. Dan kan ik zijn plaats overnemen en ben ik op koers voor opnieuw promotie. Nu naar VII.
Ergens vind ik het jammer dat alle bots verdwijnen. Ik ga 100% zeker naar VII. Misschien wel zonder echte promotie maar ik wil het zelf verdienen. Ik wil kampioen worden....of tweede en zo mijn promotie afdwingen maar ik ook al word ik 3e dan promoveer ik toch en dat vind ik jammer.
ga eens ontopicquote:
Begijp me niet verkeerd. Ik wil mijn team ook sterker maken. Maar niveuaverschil tussen X en VIII is volgens mij niet al te groot. En ik wil dan in al die divisies op een echte manier promoveren.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat ik lekker mag blijven zitten. Kan ik bouwen aan me ploeg en deflinie. Ben er nog niet over uit of ik ga overstappen op pm over 2,5 seizoen of dat ik door ga met def en een echte counterploeg ga samenstellen...
tip van flip: pm training zal je ongetwijfeld makkelijker aan de top brengen. counteren is een zeer onvoorspelbare tactiek...als je toch voor counteren gaat, train dan defjes met minstens redelijk passen om later een fatsoenlijke counterattack skill te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat ik lekker mag blijven zitten. Kan ik bouwen aan me ploeg en deflinie. Ben er nog niet over uit of ik ga overstappen op pm over 2,5 seizoen of dat ik door ga met def en een echte counterploeg ga samenstellen...
ik ben bezig om mijn toekomstige trainees met genoeg passing in te kopen. scheelt ook weer met de winstmarge dacht ikquote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: pm training zal je ongetwijfeld makkelijker aan de top brengen. counteren is een zeer onvoorspelbare tactiek...als je toch voor counteren gaat, train dan defjes met minstens redelijk passen om later een fatsoenlijke counterattack skill te krijgen
Sluiten die reeksquote:Op zondag 5 februari 2006 16:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ga eens ontopic![]()
anders plaats ik een topic report
Deze is ook formi/goed maar dan een andere goed-bijstat. Levert maar 600k opquote:Dain Johnson (79620077) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 3 210
Loon: 1 368 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Dat is het verschil in passen he... je weet, 3 passenlvls = 1 scorenlvl. dus die van mij is ongeveer 1.5x meer in scoren + spec..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Deze is ook formi/goed maar dan een andere goed-bijstat. Levert maar 600k op
Maar de mijne is niet in waardeloos vorm zoals de jouwe
Ben toch bang dat het uiteindelijk gaat om zijn skills... speler is alleen interessant voor een scoren trainer... en ik mag hopen dat ik er minimaal 2 mil voor vang, want ik heb deze week eenzelfde zonder wing en zonder spec voor 2 mil verkocht (redelijk vorm, dat wel). Ach ja... en vrijdag stijgt ie msischien in vorm... alhoewel.. dat deed ie deze vrijdag ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Ben toch bang dat je voor een waardeloos vorm niet zoveel krijgt.
Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het uiteindelijk gaat om zijn skills..
Hangt er vanaf... een 3e divisionist scoren heeft natuurlijk briljant of hoger als a-spelers, dus er zijn best teams die hem als b-speler willen gebruiken. Maar wat zal ik doen? Als ie niet verkocht wordt en hij stijgt maar een klein beetje in vorm, gewoon nog een week houden? Hopen dat ie meer stijgt en dan voor hetzelfde bedrag weer verkopen (en suggeren dat ie al +2 scoring is terwijl iie dan eigenlijk pas +1 isquote:Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens.
Als ik op zoek zou zijn naar een speler, zou ik hem nooit kopen als ie in die vorm is.
Dan zoek ik wel verder. Het gaat immers ook om een basisspeler.
Een III team heeft briljantjes (of hoger) in de basis? Doe maar veeeeeeel hoger dan briljantjesquote:Op zondag 5 februari 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... een 3e divisionist scoren heeft natuurlijk briljant of hoger als a-spelers, dus er zijn best teams die hem als b-speler willen gebruiken. Maar wat zal ik doen? Als ie niet verkocht wordt en hij stijgt maar een klein beetje in vorm, gewoon nog een week houden? Hopen dat ie meer stijgt en dan voor hetzelfde bedrag weer verkopen (en suggeren dat ie al +2 scoring is terwijl iie dan eigenlijk pas +1 is)
Je vergeet dat in de tussentijd zijn waarde ook weer zakt... dus hij kan tegen die tijd wel in matig vorm zijn, maar misschien is ie dan nog maar 1,9 mil waard... moet er ff goed over nadenken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een III team heeft briljantjes (of hoger) in de basis? Doe maar veeeeeeel hoger dan briljantjes
Maar die speler is dus alleen aantrekkelijk voor teams die waarde hechten aan een b-team dat een beetje van niveau is.
Ik kom het niet veel tegen. Ik hoor vaker dat men een vervanger aanschaft indien er een blessure is. Je hebt niet 11 perfecte spelers paraat als vervanger in de hogere divisies.
Ik zou deze 1x proberen te verkopen voor jouw gewenste bedrag, en als je dan ziet dat ie inderdaad niet weg is, hem behouden totdat ie minimaal in zwak vorm is.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef stefmans het volgende:
Maniack is dat Alexi Laiho op je avatar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |