quote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Ben toch bang dat je voor een waardeloos vorm niet zoveel krijgt.
uiteraard snap ik dat.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Doen, naar het midden zetten
Wel even opletten dat je de goede kant naar het midden zet en niet teveel aanval verliest, maar dat snap je zelf ook wel
Keertje 18909876534!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraard snap ik dat.
Ik vraag me af of het een bug is dat vleugelspelers extreem goed presteren als je ze opstelt als aanvaller (naar de vleugel), want mijn vleugelspeler haalde afgelopen zondag 4 sterren in de aanval (naar de vleugel) en dat terrwijl hij scoren slecht heeft.. Op de vleugel kwam hij nooit verder dan 3 sterren
i know maar ik vroeg me af hoe dat kanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Keertje 18909876534!!!
De sterren zeggen niet veel, het spelletje draait om de ratings!!
Je ziet de ratings niet veel vooruit ervan gaan, je weet vast wel dat winger makkelijker omhoog te pushen is dan centrale ratings. Met de nieuwe toevoegingen heeft dit ervoor gezorgd dat een spits veel sterren kan halen op die manier, maar het zegt verder niet zoveel over de vooruitgang van je team, zeker niet omdat je centraal in een keer een veel lagere rating gaat halen, waarbij centraal toch vaak een sleutel-rol vervult.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraard snap ik dat.
Ik vraag me af of het een bug is dat vleugelspelers extreem goed presteren als je ze opstelt als aanvaller (naar de vleugel), want mijn vleugelspeler haalde afgelopen zondag 4 sterren in de aanval (naar de vleugel) en dat terrwijl hij scoren slecht heeft.. Op de vleugel kwam hij nooit verder dan 3 sterren
Sterren is een optelsom van hoeveelheden die een speler aan bepaalde ratings bijdraagt. Dat is de reden dat zo'n vleugelaanvaller heel veel sterren haalt (Hij draagt aan veel posities bij, waardoor het aantal sterren hoog wordt). Hij gaat echt niet beter presteren...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
i know maar ik vroeg me af hoe dat kan
aha, ik vond het al zo vreemd vandaar dat ik het me afvroegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je ziet de ratings niet veel vooruit ervan gaan, je weet vast wel dat winger makkelijker omhoog te pushen is dan centrale ratings. Met de nieuwe toevoegingen heeft dit ervoor gezorgd dat een spits veel sterren kan halen op die manier, maar het zegt verder niet zoveel over de vooruitgang van je team, zeker niet omdat je centraal in een keer een veel lagere rating gaat halen, waarbij centraal toch vaak een sleutel-rol vervult.
Ik heb gebodenquote:
Koop jij hem anders maar gewoon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:06 schreef Daemon19 het volgende:
Laten we met zn allen een bidwar gaan doen.
improvisatie ja.quote:
Ja je kan natuurlijk ni zo scherp zijn als ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Haha ik dacht net: Laat ik Tomhoog eens feliciteren, zag in het Fotoboek links zijn naam tussen de verjaardagen staan
Feli
Als je dat hier kan vermelden had je ook je uitdagingen voor de cup kunnen accepterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
1-0 Jordan Cottaar (8)
2-0 Gerd Heuer (9)
3-0 Sieb Gies (26)
3-1 Rémon van Ieperen (57)
3-2 Rémon van Ieperen (58)
3-3 Rémon van Ieperen (76)
3-4 Rémon van Ieperen (90)
Ik heb elke dag internetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je dat hier kan vermelden had je ook je uitdagingen voor de cup kunnen accepteren
je had 04-02 nog ingelogd..2x...tijd zat gehadquote:
Ja als ik even internet heb, voornamelijk om mijn internet te bekijken bedenk ik dat ik gelijk naar Hattrick ga.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had 04-02 nog ingelogd..2x...tijd zat gehad
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef -J-D- het volgende:
Laat maar. Hij is niet meer welkom in de Cup de komende seizoenen.
JD komt er in hun poule ook een vervanger of is het allemaal WO?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Enig vorm van excuses of teleurstelling is ver te zoeken. Vandaar deze keuze.
Errare humanum est, maar je kan ook te ver gaan.
WO, bij gebrek aan vervangers en tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef foetre het volgende:
[..]
JD komt er in hun poule ook een vervanger of is het allemaal WO?
ok, En ik stem voor een permanente ban voor Voregquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
WO, bij gebrek aan vervangers en tijd.
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Feli Hoog![]()
Jammer dat het zo moet met de cup..![]()
Ik had liever gewoon een tegenstander gehad daar doe je het toch voor, maar ja als er mensen zijn die dan in laten schrijven en er vervolgens niks mee doen is dat erg jammer![]()
Niet alle newbies zullen je teleurstellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef The_Hives het volgende:
Die home van een sir_dalord zou toch actiever worden? Hij is nog steeds team-van-de-week
Je hebt groot gelijk jd,maar die 2 nepperds worden dus voorlopig ni meer toegelaten in de cup?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |