Jup.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk jd,maar die 2 nepperds worden dus voorlopig ni meer toegelaten in de cup?
jaquote:
Frustie uhhh Trustie:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef truStie het volgende:
Als jullie nog een vervanger nodig hebben
* truStie zwaait
en als die het er mee eens zijn dat hij meedoet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Frustie uhhh Trustie:
VoreG heeft al 2 WO's veroorzaakt, om dat nu halverwege op proberen te lossen door hem te vervangen zou niet eerlijk zijn voor de teams die nog tegen hem/jou moeten.
of hij doet voor spek en bonen mee,wat het ook word trustie 5-0 verliesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Frustie uhhh Trustie:
VoreG heeft al 2 WO's veroorzaakt, om dat nu halverwege op proberen te lossen door hem te vervangen zou niet eerlijk zijn voor de teams die nog tegen hem/jou moeten.
ik kan het me voorstellen en inderdaad de andere nieuwen moeten niet boeten voor 1 of 2 anderen die er wel misbruik van makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als organisatie balen Joralf en ik ervan.
Maar ja, bij de start van de cup hadden we 2 mogelijkheden: Alle onbekende/nieuwe niet mee laten doen of alle nieuwe een kans geven. Tja, ik ben een fel voorstander van het laatste, ook al is dit het mogelijk gevolg.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef Yankee_One het volgende:
Even een vraagje voor de defskilltraders. Met welk loon zit je ongeveer tegen een pop naar goed aan? Ik weet dat er meerdere factoren zijn (toch?) maar komt 600 een beetje in de buurt?
ik heb even snel gekeken. Dat is vrij divers. Zo kwam ik deze tegen:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef Yankee_One het volgende:
Even een vraagje voor de defskilltraders. Met welk loon zit je ongeveer tegen een pop naar goed aan? Ik weet dat er meerdere factoren zijn (toch?) maar komt 600 een beetje in de buurt?
quote:Vicente España +6 weken training
TSI = 15 690, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Mikael Käri-Zein +4 weken training
TSI = 19 070, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Per Eriksson +3 weken training
TSI = 15 450, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
quote:Dain Johnson +1week training
TSI = 3 210, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
quote:Daniel Carvão
TSI = 1 790, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Anid Lihic +4 weken training
TSI = 2 720, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
De drie beste spitsen had ik gekocht voordat ik wilde overstappen. Ik had die 3 toenmalige 20-jarige briljantjes en dacht:" Hey, ik kan wel spitsen gaan trainen".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef maniack28 het volgende:
JD, je hebt te weinig spitsen met passing... zonder passing is de winstmarge veel kleiner.. en je hebt echt wel geld genoeg voor eentje met matig passing in de basis (-> Briljant/Matig = 2 mil ofzo)
Ik herinner me een WO tegen jou in de cup.. twee seizoenen geledenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
Feli Hoog![]()
Jammer dat het zo moet met de cup..![]()
Ik had liever gewoon een tegenstander gehad daar doe je het toch voor, maar ja als er mensen zijn die dan in laten schrijven en er vervolgens niks mee doen is dat erg jammer![]()
Had je je op het begin aan moeten melden, Jo.. truStiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef truStie het volgende:
Als jullie nog een vervanger nodig hebben
* truStie zwaait
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef -J-D- het volgende:
Uddel: http://www.xs4all.nl/~dalord/fokcup/poule6
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Dat was idd de WO tegen MrMoon
Pff das lang geleden.. die pagina's ben ik toen nog mee bezig geweest.. EN m'n oude logo
Nou? Wat zeur je? Kun je slapen en begin je hier weer te zeikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef maniack28 het volgende:
Vertel mij, waaarom iemand meer dan 700k biedt voor een speler waar je bij verkoop 800-850k voor krijgt. Je maakt dan gewoon geen winst meer, speelt zelfs net kiet.. ik snap het niet hoor
Truste!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:47 schreef maniack28 het volgende:
ja die sukkels verpesten het voor me.. njah, dan maar een trainingsspot minder hoor.. ik ga pitten
Toen was ik hier nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Pff das lang geleden.. die pagina's ben ik toen nog mee bezig geweest.. EN m'n oude logo
Na een uurtje zoeken op de TL kun je toch erg gemakkelijk de lonen voor pas>sol en sol>exc en diverse combinaties met bijstats uitvinden. Zeker als je ze een training geeft want dan heb je wat meer marge met inschatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Lennox het volgende:
of ik was op vakantie en heb het toen tijdig gemeld of het was de eerste speelronde en was vergeten dat de FOK! cup toen al begon...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of ik was op vakantie en heb het toen tijdig gemeld of het was de eerste speelronde en was vergeten dat de FOK! cup toen al begon...
volgens mij het laatste maar dat weet ik niet zeker
Maar dat was eenmalig daarna ben ik altijd trouwe deelnemer geweestEn volgens mij zitten we nu al in de 2de speelronde vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |