Ja, je krijgt het tasje er niet gratis bij en daar betaal je dus wel een euro of 7 voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef Aarti het volgende:
Ligt het aan mij of is dat tasje best duur, voor de producten die erin zitten?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef noekje het volgende:
Van de week heb ik dus die 12 days of Cristmas gekregen. Nederlander die ik ben heb ik alles bij elkaar opgeteld. Die hatbox, die echt niet groot is kost 15 euro. Produkten waren bij elkaar opgeteld 59 euro en ze verkochten de gift voor 74 euro.
Ja, het valt me nu alleen pas echt op, omdat je op de foto zo weinig producten ziet staan. Als je het vergelijkt met Happygift, daar zitten veel meer dingen in, en het kost hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
Alle cadeaupaketten zijn in vergelijking duurder dan de losse produkten.
En ik kan niet verzinnen waarmee ik dadelijk in Bad ga.. Christmas Kissesquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
ik ben nu al aan t verzinnen waar ik me morgenochtend mee ga douchen
Die werkt erg goed!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier die "Wiccy Magic Muscles " al eens gebruikt? Het schijnt goed te zijn voor je spieren na het sporten, maar ik vraag mezelf af of het écht werkt...
Wordt het dan niet heel erg vettig, of kun je beter masseren vóór het douchen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die werkt erg goed!!
Door de "bonen" masseer je je spieren tijdens het inmaseren en dat is erg lekker! De olie die er vanaf komt is ook erg lekker!
Als je goed masseert dan trekt het meeste er goed in. Voor het douchen heb ik nooit geprobeerd, ik kom meestal pas te laat er achter dat ik spierpijn hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wordt het dan niet heel erg vettig, of kun je beter masseren vóór het douchen?
Ik blijf echt fan van jouw behangquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef debby1973 het volgende:
mijn verzameling:
[[url=http://img314.imageshack.us/img314/3707/lenso0049tq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img314.imageshack.us/img314/79/lenso0034rx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als ik op de linkjes klik in PeRi d'r berichtje dan wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef debby1973 het volgende:
ook niet als je er op klikt?
Ik zie het wel gewoon hoor....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als ik op de linkjes klik in PeRi d'r berichtje dan wel.
Geloof dat imageshack en fok elkaar niet zo liggen.
Ik ook. Is precies mijn stijlquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik blijf echt fan van jouw behang.
Ben er ook nog steeds heel blij mee. het was alleen een XXXXX werk om het op de muur te krijgen. heb het namelijk zelf gedaan samen met mijn moeder.quote:
Wil ik wel geloven, tis toch een ingewikkeld patroonquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:39 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ben er ook nog steeds heel blij mee. het was alleen een XXXXX werk om het op de muur te krijgen. heb het namelijk zelf gedaan samen met mijn moeder.
Waylander Rhassoul kun je wel in stukjes hakken en dan een klein bakje stoppen die hersluitbaar isquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze geen scrubzout hebben. Zou graag een zakje meenemen naar de sauna binnenkort. Om nu de hele dag met zo'n scrubblok in m'n badjas rond te lopen lijkt me ook niet handig...
Nope, alleen dream cream en ik ben heeeeeeeeeel benieuwd naar MoM, of hij dus niet heel mijn vel ervanaf ruktquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Shirley het volgende:
Debby, niet alleen dat behang is leuk. maar die tafel met stoelen!!!Echt tof!
Sweetsixteen16, ik ben blij dat het allemaal bevalt. Je had nog geen ervaring met die proefjes?
Ah mooi! Dan is het nog leukerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nope, alleen dream cream en ik ben heeeeeeeeeel benieuwd naar MoM, of hij dus niet heel mijn vel ervanaf rukt
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah mooi! Dan is het nog leukerAmerican Cream is m'n favo haarprodukt
Whehehe...laat me weten hoe alles is bevallenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]bij het openen van de envelop dacht ik bij A.C. dat het een bodylotion was
Gelukkig dat ik ff op de site heb gekeken.
nu ga ik echt douchen :w dahag
Ik ben blij dat het goed is aangekomenquote:Ik was ff naar de supermarkt en toen is 'ie afgegeven (zul je altijd zien).
Ik had besteld voor Vava en mij:
Voor Vava:
Assisi
Red Rooster
Waylander Rhassoul
Pied de Pepper
Aromaco
en de Godliness is dus voor haar
Ik heb besteld:
2x Lemslip
2x Fresh Farmacy
2x Ultimate Shine + tinnetje
1x Big
1x Enzymion
1x Ambrosia
Vooral favoriete producten aangevuld
En er stond trouwens dus wel "Alleen huisadres" op he? Derde keer dat ze zich er niet aan houden. Ga maar eens een briefje schrijven...
Gewoon je bad vullen met water en dan zo'n ding in het water gooienquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef JacMar het volgende:
Beetje rare vraag misschien...Maar hoe gebruik je die badmelts??![]()
Nou ik vind deze verpakking toch een stuk handiger dan de kartonnen dozen. Ik vroeg zelfs eerst of ze 'm niet los verkochten, anders had ik 'm wel los gekocht, maar meer dan 10 euro had ik er niet voor neergeteld denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:40 schreef Anitra het volgende:
Ik wist dus niet dat The Strokes mocht blijven![]()
Dan had ik wat andere dingen kunnen bestellen
Dat tasje is erg leuk Skaai! Maar idd dat is de reden dat ik geen pakketen koop omdat je zoveel betaald voor de verpakking.
Dat was ook wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Gewoon je bad vullen met water en dan zo'n ding in het water gooien
Ja daar was ik ook heel blij mee. Aan de ene kant wel omdat ik het nu binnen heb... aan de andere kant vind ik het érg slordig van de TPG.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het goed is aangekomenmaar wel lomp zeg dat ze het weer afgeven
![]()
Je kunt ook een deel gebruikenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat was ook wel logisch eigenlijk![]()
![]()
Dan is het wel weer gelijk op. Maar dat is een goede reden om snel weer nieuwe te bestellen![]()
![]()
Ocean Salt mss.? Die kleine potjes zijn nog wel draagbaar, of je kunt het nog in een kleiner potje kiepen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze geen scrubzout hebben. Zou graag een zakje meenemen naar de sauna binnenkort. Om nu de hele dag met zo'n scrubblok in m'n badjas rond te lopen lijkt me ook niet handig...
Mennn wat ben ik blij met je bericht, ik heb gister hetzelfde gedaan en dacht dat ik gek wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Leegle het volgende:
Mén, dit is verslavend... Ben zojuist zelfs zo erg geweest om m'n digitale winkelmandje op de website te vullen terwijl ik wist dat ik niets ging kopen, gewoon om het "ik-koop-Lush-gevoel" te evenarenWordt toch weer hoog tijd dat ik de winkel ga bezoeken, tis alweer n week geleden
Even denken hoor... Ik houd ook erg van de Christmas Massage, al heb ik er daar nog drie van. En natuurlijk Back for Breakfast, al heb ik daar nog een halve liter van. En Angel's Delight, al heb ik daar nog 3 ons van. Cleanliness BBS? Letters to Santa?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef lotje11 het volgende:
@Maeghan, nope helaas, was hier de laatste keer ook al uitverkocht......... EEn andere favoriet van mij ..Maar als je andere wensen hebt die ik nog wel kan krijgen
Ja, goed he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Anitra het volgende:
Een aparte curverdoos voor discons en kerstspul
De discons die ik heb ga ik eruit doen, vind het zonde dat ze hier maar liggenzoveel discons heb ik niet meer geloof ik trouwens
Dat heb ik ook een keer zitten doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Leegle het volgende:
Mén, dit is verslavend... Ben zojuist zelfs zo erg geweest om m'n digitale winkelmandje op de website te vullen terwijl ik wist dat ik niets ging kopen, gewoon om het "ik-koop-Lush-gevoel" te evenarenWordt toch weer hoog tijd dat ik de winkel ga bezoeken, tis alweer n week geleden
Dat nog iemand het doet maakt je nog niet normaal hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mennn wat ben ik blij met je bericht, ik heb gister hetzelfde gedaan en dacht dat ik gek was![]()
sssssstttt Laat mij lekker in mn illusie leven dat het normaal is om fakebestellingen te doen, elke dag even aan je Rockstar te sniffelen, 'snachts te dromen dat je 5 minuten gratis winkelen bij Lush hebt gewonnen, en dat ze complete verzorgingslijnen van Snow Fairy gaan makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat nog iemand het doet maakt je nog niet normaal hoor![]()
Als Lush junk is het verantwoord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
sssssstttt Laat mij lekker in mn illusie leven dat het normaal is om fakebestellingen te doen, elke dag even aan je Rockstar te sniffelen, 'snachts te dromen dat je 5 minuten gratis winkelen bij Lush hebt gewonnen, en dat ze complete verzorgingslijnen van Snow Fairy gaan maken![]()
![]()
Ik stem met 2 handen omhoog voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik eis een wasverzachter van Lush met de geur van Snow Fairy.
Dat moest er even tussendoor.
Carry on.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef Maeghan het volgende:
Bah! Ik wil meer citrus!
Ja he =) Eigenlijk had ik stiekem gehoopt dat je 'm heel erg vies zou vinden en 'm kwijt zou willen voor een flesje Snow Fairyquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]B4B
Waarom is dit een fokking discon? Ik durf het amper te gebruiken en het is zó lekker
Mijn kat rent zelfs voor me weg als ik MoM opheb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Elefes het volgende:Die foto's
![]()
Ik probeer te voorkomen dat iemand mij ziet wanneer ik MoM op mijn gezicht heb. Ik wil de reacties die het geeft niet meemaken.
Dat effect heb ik vakerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef Maeghan het volgende:
't is wel opvallend stil opeens ja
Het werd pas mooi als het hard werd en ik wat probeerde te eten en al die stukjes groen in m'n eten en drinken zatenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Elefes het volgende:Die foto's
![]()
Ik probeer te voorkomen dat iemand mij ziet wanneer ik MoM op mijn gezicht heb. Ik wil de reacties die het geeft niet meemaken.
Zo lang heb ik het niet laten zitten (werd me toch een beetje te koud/branderig)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het werd pas mooi als het hard werd en ik wat probeerde te eten en al die stukjes groen in m'n eten en drinken zaten
Hier nog eentjequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Mmm charmant is anders
Het valt nog mee met de laag hier.
[afbeelding]
Heb je die foto nou al opgestuurd voor in de nieuwe Lush Times?quote:
Nouja, ik zie het altijd maar zo: Met een shampoo bar doe ik wel een half jaar, met een flesje Andrelon nog geen 1,5 maand. Nou tel maar uit je winstquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:12 schreef vriendinnie het volgende:
Nieuwe Lush fan meldt zich!
Ik zie dat ik nog echt een groentje ben, vergeleken met de meeste van jullie. Ben laatst in de Lush in Londen geweest en ik moet zeggen, het werkt meteen verslavend. Ik vind het alleen jammer dat het toch wel een vrij dure hobby is
Ik denk dat ik dat argument ook maar richting mijn vriend ga gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja, ik zie het altijd maar zo: Met een shampoo bar doe ik wel een half jaar, met een flesje Andrelon nog geen 1,5 maand. Nou tel maar uit je winst(Plus dat erbij komt dat de shampoo bars nog eens heerlijk ruiken )
Ohja, en welkom in de Wondere Wereld van Lush
Hmm, dat is misschien wel een idee idd... Alleen je gebruikt best veel scrubzout bij het saunabad en dan is zo'n pot zo leeg... Zal binnenkort wel eens kijken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ocean Salt mss.? Die kleine potjes zijn nog wel draagbaar, of je kunt het nog in een kleiner potje kiepen.
En niet te vergeten: tis niet op dieren getest en gebruikt veeeeel minder verpakkingsmateriaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:38 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat argument ook maar richting mijn vriend ga gebruiken
Dat is een heleboelquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Even denken hoor... Ik houd ook erg van de Christmas Massage, al heb ik er daar nog drie van. En natuurlijk Back for Breakfast, al heb ik daar nog een halve liter van. En Angel's Delight, al heb ik daar nog 3 ons van. Cleanliness BBS? Letters to Santa?
[..]
Ja, goed he?
Ik heb nog Back for Breakfast, B Never too Busy to be Beautiful, Slammer, Snow Fairy, Jinglespells, Kissletoes, Letters to Santa, Lush Pud, Mr Butterball, Phuket, Teddy's First Christmas, Enchanted Island, Auntie P, halve Candy Cane, Christmas Cracker, Flower Tub, Marzibain, Snow Festival, Angel's Delight, Canadian Maple, Snowcake, Tiptoe through the Tulips, Pineapple Grunt Soap, Soap Sod, Gavarnie, Golden Moon, Noriko, Picasso, Quinquereme, Semivuoi, Spice Mountain*, Temptation*, Hybrid*, Bewitched, Pink Glitterbug, Mont Blanc, Christmas Massage, Egg Snog en Glamrock. =)
Het eerste deel wel, toen kwam ik er achter dat ik een schroevendraaier nodig heb en waar vriend-lief die nu weer verstopt heeft weet ik niet. Dus laat Djen straks op schroevendraaier jacht gaan, nu moet ik toch stil zijn want mijn zoontje moet slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |