abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32430332

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64
65, 66,
67, 68,
69, 70

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/
  zondag 20 november 2005 @ 20:32:36 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32434606
ik ga naar londen dinsdag..iemand nog tips? producten die ik in nl. niet kan krijgen en in de UK wel bijvoorbeeld?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 20 november 2005 @ 20:42:15 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32434903
Ik zou in ieder geval even langs Be Never Too Busy To Be Beautiful gaan.
Die kun je hier in Nederland zeker niet bezoeken Kwakveense.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32434972
Ik heb de OP tekst weer bij gewerkt zodat alles weer netjes in een rijtje staat.
pi_32436024
Ik ben gisteren naar Amsterda geweest en daar heb ik het volgende gekocht:

The Olive Branch 500 gram
Prince scheercreme.

Voor mama een potje Smitten en ook nog wat dingen voor Vava.

Ik was er helaas niet zo lang omdat mijn moeder de lucht nogal overweldigend vond, volgende keer maar weer alleen
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 20 november 2005 @ 21:32:28 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32436494
@sanne: waar zit bnver2busy2bbeautiful in londen ergens?
  zondag 20 november 2005 @ 21:34:56 #7
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32436586
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef kwakveense het volgende:
ik ga naar londen dinsdag..iemand nog tips? producten die ik in nl. niet kan krijgen en in de UK wel bijvoorbeeld?
probeer naar de Lush in Covent Garden te gaan, die is echt ZO schattig!
het is net een heksenhuisje met trappetjes en nisjes vol met lushjes
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32436728
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben gisteren naar Amsterda geweest en daar heb ik het volgende gekocht:

The Olive Branch 500 gram
Prince scheercreme.

Voor mama een potje Smitten en ook nog wat dingen voor Vava.

Ik was er helaas niet zo lang omdat mijn moeder de lucht nogal overweldigend vond, volgende keer maar weer alleen
Een Christmas Kisses bbs en Christmas massagebar (die vind ik zo lekker, alvast voor als mijn andere op is )
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 20 november 2005 @ 21:50:22 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32437066
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
@sanne: waar zit bnver2busy2bbeautiful in londen ergens?
39 Carnaby Street, London W1V 1PD

13 The Market, Covent Garden, London, WC2E 8RB

als je gaat wil je dan voor mij twee Dear John zeepjes meenemen? Uiteraard vergoed ik deze plus verzendkosten.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 november 2005 @ 21:56:36 #10
2735 Aarti
pi_32437241
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
Heel vreemd, hier was ik dus een week geleden, maar heb geen meekupjes gezien
  zondag 20 november 2005 @ 22:05:52 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32437524
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Aarti het volgende:

[..]

Heel vreemd, hier was ik dus een week geleden, maar heb geen meekupjes gezien
Misschien heb je het niet herkend omdat het zo mooi verpakt is?
Wat heb je er wel gezien?
pi_32437927
Aarti kom je de 29e nog?
Whatever I want.
pi_32439922
Wat las ik nou??? Parfum van Snowcake, HIWTK en American Cream?? DIE MOET IK HEBBEN!!!
heaven7...ik wil dan best wel ff wachten met de order hoor, als de prijzen een beetje te doen zijn
Back in business.
  zondag 20 november 2005 @ 23:21:19 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32440100
Snowcake parfum
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32440769
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake parfum
Je kán nog meedoen hé! Ik wil best wachten hoor
Back in business.
pi_32441246
Hoi ik ben nieuw hier, het klinkt allemaal erg lekker. Wat kan ik het beste kopen om mee te beginnen?

Alvast bedankt!
nog erger....
pi_32441725
Ik denk dat die parfums nog wel even op zich laten wachten hoor.

De zoon van BIG moet toch nog bedenken hoe hij uberhaupt de parfums (op een betaalbare manier) in elkaar gaat zetten? De geuren zijn wel bekend, maar hoe het gemaakt moet worden, is nog niet bekend.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_32441769
Oh, en je moet bellen voor de parfums, online bestellen kan dus niet. Het is alleen voor forummembers namelijk. (Komt dus niet op de site of in de winkels).

Je moet dan naar Engeland bellen en dan is er praktisch niet door te komen aan de telefoon.

*discon topics heeft gelezen. .*

Wachten met bestellen lijkt me dus vrij nutteloos. .
Oi!
pi_32441833
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Blamages het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier, het klinkt allemaal erg lekker. Wat kan ik het beste kopen om mee te beginnen?

Alvast bedankt!
Zelf ben ik de eerste keer de winkel ingegaan en aan de zepen gaan snuffelen. 2 gekozen die ik lekker vond ruiken en meegenomen toen. Al snel volgenden er meer en ben ik ook andere producten gaan uitproberen.

Wil je meer te weten komen van producten dan kan het leuk zijn om juist a.s. donderdagavond een winkel binnen te wandelen, want dan demonstreren ze vanalles. En anders ook genoeg enthousiasme in de winkel om je wegwijs te maken!
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_32441991
Jammer dat die parfums dan niet gewoon ook hier in de winkels komen
Let's plant a tree
pi_32442060
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh, en je moet bellen voor de parfums, online bestellen kan dus niet. Het is alleen voor forummembers namelijk. (Komt dus niet op de site of in de winkels).

Je moet dan naar Engeland bellen en dan is er praktisch niet door te komen aan de telefoon.

*discon topics heeft gelezen. .*

Wachten met bestellen lijkt me dus vrij nutteloos. .
KUT! Daar baal ik van zeg! Die stomme Engelsen krijgen ook altijd voorrang
Back in business.
pi_32442103
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja nou kunnen die Engelsen daar ook niks aan doen natuurlijk maar raar is het wel
Let's plant a tree
pi_32442201
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou ja, wij kunnen ook bellen, maar ik weet niet of jij zin hebt om de hele dag te moeten re-dialen naar Engeland. .

Deze parfums worden voor één keer gemaakt and that's it.

En het is al heel wat, want de vorige keer zijn er maar drie (!!) flesjes Fever parfum gemaakt. .
Oi!
pi_32442219
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nou ja, wij kunnen ook bellen, maar ik weet niet of jij zin hebt om de hele dag te moeten re-dialen naar Engeland. .

Deze parfums worden voor één keer gemaakt and that's it.

En het is al heel wat, want de vorige keer zijn er maar drie (!!) flesjes Fever parfum gemaakt. .
We kunnen naar een Nederlandse Lush bellen en die bedreigen dat ze wat flesjes naar Nederland laten overkomen.
Back in business.
pi_32444170
Ik heb sonic death monkey gel wel eens geprobeerd, maar mijn vriend
vond het niet zo lekker ruiken
pi_32445229
Ik was laatst in Amsterdam, en ben toch maar even gaan kijken. Heb een stukje Sandstone meegenomen, zó lekker! \o/. Dus nu ben ik verslaafd aan mijn citroenscrubje.
pi_32445243
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef MUUS het volgende:
Ik denk dat die parfums nog wel even op zich laten wachten hoor.

De zoon van BIG moet toch nog bedenken hoe hij uberhaupt de parfums (op een betaalbare manier) in elkaar gaat zetten? De geuren zijn wel bekend, maar hoe het gemaakt moet worden, is nog niet bekend.
Ze hebben al proefflesjes van de geuren gemaakt. Ze weten dus al wel hoe ze het moeten maken. Op dit moment zijn ze nog bezig met het berekenen van de kostprijs. Ze hopen dat ze die aan het eind van deze dag bekend kunnen maken. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat we kunnen bestellen.
pi_32445245
Van het uk forum:

OK,
Simon Constantine's cold is better and he came back to work yesterday; only to have me follow him around all day trying to get this all sorted, poor lad.
So he has made little trial batches of the products, and he sees no technical problem with making the top ones.
Which left us with the problem of the tie for 5th place. So OBVIOUSLY we are going to make all six !!
As you know, this is our busiest time of year, so we are trying to keep things as simple as possible. I have had all sorts of people working on this on the side - and one of our buyers has pulled some lovely bottles out of the hat that we can use; Stuff that was bought but never got used.
So now I just have to wait whilst someone else costs this up for us and arrives at a price we can sell it to you at. I am hoping to have that info by the end of Monday.
I have got the guys at mail order in on the plan, and they are getting themselves organised to take your orders. They have also done some work on a lower price for parcels to overseas destinations .
So althought this is just a quick update, everything behind the scenes in moving along - and I should be able to give you firm details very shortly
pi_32445433
Dus de kosten voor verzenden worden dus ook goedkoper?
Hoeveel zijn die geworden?
pi_32445530
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:20 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Ze hebben al proefflesjes van de geuren gemaakt. Ze weten dus al wel hoe ze het moeten maken. Op dit moment zijn ze nog bezig met het berekenen van de kostprijs. Ze hopen dat ze die aan het eind van deze dag bekend kunnen maken. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat we kunnen bestellen.
Zozo, Simon is van de vlotte. .

Maar dan nog..... alleen via de telefoon.... die drukte. Hmpf. .
Oi!
  maandag 21 november 2005 @ 09:58:00 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32446286
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:

[..]

39 Carnaby Street, London W1V 1PD

als je gaat wil je dan voor mij twee Dear John zeepjes meenemen? Uiteraard vergoed ik deze plus verzendkosten.

[afbeelding]
dankje sanne!

ik kan het wel voor je meenemen, maar even een noot: ik ben behoorlijk blut, dus ik kan niet voor meerdere mensen dingen meenemen en voorschieten, simpelweg omdat ik niet meer kan voorschieten. voor 1 persoon 2 zeepjes wil nog wel lukken

sanne, mail je me even? froukjehenstra apestaartje de mailserver van google...(gmail dus) dan kun je me misshcien ook vertellen hoe ik in nl. het best/goedkoopst dingen verzend

ik heb echt zo'n zin om te gaan!!!!
pi_32446402
Als er nou meer zijn die parfummetjes willen hebben kunnen we opnieuw een UKorder doen tegen die tijd toch?
  maandag 21 november 2005 @ 10:12:23 #33
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_32446520
Donderdag in Amsterdam bij de Kalverstraat een vers Wow Wow masker van vriendje kado gehad, en wat een heerlijk spul is dat zeg! Had eerst alleen MoM, maar was wel benieuwd naar de verse maskers. En wat een immense winkel vergeleken bij Den Bosch en Maastricht! Echt heel mooi.

Maskers zijn lief
  maandag 21 november 2005 @ 12:17:13 #34
2735 Aarti
pi_32449265
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Sanne het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet herkend omdat het zo mooi verpakt is?
Wat heb je er wel gezien?
Ik heb een uur in die winkel rondgelopen, dus ik heb echt ALLES gezien
Ik heb op een gegeven moment ook verteld dat ik benieuwd was naar die meekupjes, en toen gaf ze me die catalogus. Klantgericht als ze zijn, had ze op dat moment me wel gedirigeerd naar die afdeling, als ze het hadden, nietwaar?
De indeling van de winkel is echt fantastisch. Als je binnenkomt denk je "wow zo klein, en waar is de rest van de collectie?" Boven heb je nl. alleen maar de zeepjes. En dan zie je zo een vaag wenteltrappetje..
En als je dan naar beneden gaat, zie je een Lushhemel opengaan .
Het is er vrij donker met allemaal lichtjes, dus enorm knus en gezellig. En overal, maar dan ook OVERAL staan producten. Het is eigenlijk een kleine ruimte met allemaal nisjes waar je in kan lopen, en elk nisje heeft dan andere producten. Dus een maskernisje, douchenisje, enz.
In alle spanning ben ik helaas vergeten een foto te maken

Ik heb tot nu toe de Lushwinkels in maastricht, amsterdam tweemaal, berlijn en londen gezien, en deze was echt de mooiste van allemaal!!
  maandag 21 november 2005 @ 12:18:21 #35
2735 Aarti
pi_32449291
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef PeRi het volgende:
Aarti kom je de 29e nog?
Oh oei ik ben al een poos niet op dat forum geweest, ff kijken zometeen.
Ik kan in principe de 29e wel, ben alleenniet zo koperig, omdat ik alles wat ik wilde (muv dream cream) al heb gekocht in londen.
pi_32449620
Snowcake parfum

Hoi trouwens allemaal.
pi_32449670
Grappig, ik had dit topic een tijdje geleden zien voorbijkomen en was er intussen ook wel benieuwd naar geworden. Jammer genoeg is er hier nog geen winkel in de buurt, dus toen ik afgelopen weekend in Londen was, wou ik er wel zeker eentje binnengaan. Puur toevallig in Covent Garden een winkel binnengaan en nu blijkt dit een van de allerleukste te zijn

Jammer dat ik me beperkt heb tot 2 stuks shampoo en een Rockchick cadeauverpakking, want vergeleken met de Nederlandse site zijn ze daar idd flink goedkoper...
  maandag 21 november 2005 @ 12:38:10 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32449772
Wat een boel nieuwe Lushies! Leuk
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32449840
Welkom aan de nieuwe lushies..

(dit topic heb ik er al 4 gezien) Erg leuk ja
pi_32450943
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Aarti het volgende:

[..]

Ik heb een uur in die winkel rondgelopen, dus ik heb echt ALLES gezien
Ik heb op een gegeven moment ook verteld dat ik benieuwd was naar die meekupjes, en toen gaf ze me die catalogus. Klantgericht als ze zijn, had ze op dat moment me wel gedirigeerd naar die afdeling, als ze het hadden, nietwaar?
De indeling van de winkel is echt fantastisch. Als je binnenkomt denk je "wow zo klein, en waar is de rest van de collectie?" Boven heb je nl. alleen maar de zeepjes. En dan zie je zo een vaag wenteltrappetje..
En als je dan naar beneden gaat, zie je een Lushhemel opengaan .
Het is er vrij donker met allemaal lichtjes, dus enorm knus en gezellig. En overal, maar dan ook OVERAL staan producten. Het is eigenlijk een kleine ruimte met allemaal nisjes waar je in kan lopen, en elk nisje heeft dan andere producten. Dus een maskernisje, douchenisje, enz.
In alle spanning ben ik helaas vergeten een foto te maken

Ik heb tot nu toe de Lushwinkels in maastricht, amsterdam tweemaal, berlijn en londen gezien, en deze was echt de mooiste van allemaal!!
De Bnever (waar ze dus de make up verkopen ligt 2 deuren verder (links) dus t kan wel kloppen dat je in de lush geen make up zag
  maandag 21 november 2005 @ 13:44:12 #41
2735 Aarti
pi_32451493
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

De Bnever (waar ze dus de make up verkopen ligt 2 deuren verder (links) dus t kan wel kloppen dat je in de lush geen make up zag
dikke bummer dat ik dat niet wist
  maandag 21 november 2005 @ 13:51:48 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32451705
kuch ik ruik mijn zeepjes niet meer zo nu k beetje verkoudjes ben

waardeloze tpv
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32451763
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef heaven7 het volgende:
Als er nou meer zijn die parfummetjes willen hebben kunnen we opnieuw een UKorder doen tegen die tijd toch?
Mee eens
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32451891
Ik zou tegen die tjid ook graag met iemand (of meerdere personen) willen bestellen via Engeland dan.
Ik zou een moord doen voor de Snowcake parfum

Maar ik heb helaas geen creditkaart...
Maar laten we eerst maar eens afwachten wanneer dat ze de verkoop in gaan
pi_32452593
**baal modus**

Heb morgen een erg belangrijke diagnostische toets. Nou ben ik al maanden bezig met de voorbereidingen, en nu kan ik toch al het papier werk niet meer terug vinden.

Ik hoop dat ik ze nog vind vandaag...
Om te relaxen ruik ik nog maar een keer aan de snowcake die hier op mijn bureau ligt
pi_32452637
Ik ben ook verkouden, ruik echt niks
Let's plant a tree
pi_32453560
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef Vava het volgende:
Vervelend voor je
  maandag 21 november 2005 @ 15:31:35 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32454104
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef Vava het volgende:
zullen we een clubje oprichten
tipje echina force tabletjes van meneer vogel
pi_32454475
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Jaaaaa gezellig
quote:
Thanks!
Let's plant a tree
pi_32454496
Ik ben de Lush in de kalverstraat weer eens gaan bezoeken, liep eruit met:

-Ginger soap: oooo die geur, zo precious, nooit een lekkerder geur geroken.....zag de Ginger lotion ook nog staan, die nu dus niet meer wordt nieuw gemaakt. Ik kon en kan er nog wel om janken. maar gelukkig ruikt de zeep net zo. Hij is wel 2 euro per 100 gram duurder dan de andere zepen!

-Its' a pleasure treasure massage bar:oranjebloesen en neroli, erg apart, lekkerste van de massagebars wat mij betreft.

-Godiva shampoo en conditioner bar.De geur van het blokje is zo sterk, vies bijna. Hoop dat ie toegepast beter ruikt. Maar hij schijnt te ruiken naar Flying Fox, en dat is een bestsellergeur!

Er is in dat filiaal trouwens een nieuwe verkoper, een jongen die niet native Nederlands is (spreekt mengeling Engels/Nederlands). Irritante gozer, veeel te opdringerig! Houd ik helemaal niet van.
  maandag 21 november 2005 @ 15:47:03 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32454557
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Jaaaaa gezellig
[..]

Thanks!
ik ben normaal helemaal niet zo van dat spul maar werd er door iemand op gewezen en mij helpt het echt
heb vandaag een nieuw potje gehaald voor mannetje en mij
pi_32454571
Oud nieuws misschien? Maar ik pleur het hier toch neer want ik dit nieuwe topic staat 't nog niet

"Voor alle (hulp)Sinten en Pieten. Verras iedereen met glitterende, rode schuimbubbels! Ruby Red Slippers: Koop er één en krijg er twee!"

van lush.nl
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 21 november 2005 @ 16:26:35 #53
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32455395
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32455833
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik ben normaal helemaal niet zo van dat spul maar werd er door iemand op gewezen en mij helpt het echt
heb vandaag een nieuw potje gehaald voor mannetje en mij
Ik kom net terug van een wandelingetje door de stad en hem gelijk een potje meegenomen

Mijn moeder heeft een Godiva in de badkamer liggen, als ik bij haar de trap nog maar op kom ruik ik het al en hoe dichter bij de badkamer hoe meer het gaat stinken ik heb hem dus maar in een dicht bakje gedaan die geur kwam overal bovenuit
Ik heb mijn haar er een keer mee gewassen, geur is zo sterk dat het ook lang blijft hangen. En aangezien ik het echt niet lekker vind heb ik het bij 1 keer wassen gehouden
Let's plant a tree
pi_32455916
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Skaai het volgende:

[..]

maandag 21 november 2005 @ 17:18:12 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32456682
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik doe ook mee

*snotter*
pi_32457664
Morgen maar eens wat gaan kopen, wat zie ik in de winkel wel.
nog erger....
pi_32457749
De Ruby Red Slippersactie is trouwens tot 5 December. Ik ga wel inslaan want ik vind het namelijk heerlijk.
Go hard or go home
pi_32457831
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef Blamages het volgende:
Morgen maar eens wat gaan kopen, wat zie ik in de winkel wel.
Naar welke locatie ga je, blamages?
pi_32457873
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Naar welke locatie ga je, blamages?
Maastricht, woon ik vlakbij
nog erger....
pi_32457916
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef noekje het volgende:
De Ruby Red Slippersactie is trouwens tot 5 December. Ik ga wel inslaan want ik vind het namelijk heerlijk.
Ik ken ze niet maar ze zijn nu wel een stuk goedkoper.
Kut. Ik mocht van mezelf pas in januari weer gaan
Tap tap tap
pi_32458262
2 halen 1 betalen, altijd leuk
pi_32458326
Ik mocht ook niks meer kopen tot iig eind December om toch nog wat kerstspul in te slaan waaronder Ruby red slippers maar nood breekt wet.
Go hard or go home
pi_32458371
Als ik er dan toch ben, dan kan ik gelijk een grotere fles Snow Fairy meenemen.

En... en... en...
Tap tap tap
pi_32458372
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:25 schreef noekje het volgende:
Ik mocht ook niks meer kopen tot iig eind December om toch nog wat kerstspul in te slaan waaronder Ruby red slippers maar nood breekt wet.
Bij mijn ouders staan nog een doosje.. met lush!
Moet deze nog steeds ophalen.

Met wat X-mas bb's, en nog meer maar wat weet ik niet meer. Dit omdat het al een aantal weken geleden was dat ik het besteld had. Maar morgen gaan we lekker bij pa en ma eten dus dan neem ik de doos met Lushproducten lekker mee naar huis
  maandag 21 november 2005 @ 18:29:03 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32458421
Echt, hoe kan je dat nou vergeten . Hoe kún je een doosje met Lush ergens "enkele weken" laten staan?

Ik snap dat niet .
  maandag 21 november 2005 @ 18:47:40 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32458889
snow fairy: blijven die glitters op je huid zitten? dan hoef ik het nl. niet...
pi_32458898
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Als ik er dan toch ben, dan kan ik gelijk een grotere fles Snow Fairy meenemen.

En... en... en...
Exactly! Als ik de RRS ga bestellen, bestel ik ook maar gelijk cristmas kisses, de cristmas massagebar en Hollywood mee.
Dan hou ik mezelf voor dat dit de bestelling voor eind December gaat worden maar dat zijn allemaal loze gedachten.
Go hard or go home
pi_32458994
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Bij mijn ouders staan nog een doosje.. met lush!
Moet deze nog steeds ophalen.

Met wat X-mas bb's, en nog meer maar wat weet ik niet meer. Dit omdat het al een aantal weken geleden was dat ik het besteld had. Maar morgen gaan we lekker bij pa en ma eten dus dan neem ik de doos met Lushproducten lekker mee naar huis
Ik zou dat ook nooit zo kunnen laten liggen. Ik vind het echt een feestje om een doosje te krijgen. Daar neem ik ook echt de tijd voor. Laten liggen is geen optie.
Go hard or go home
pi_32459130
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef kwakveense het volgende:
snow fairy: blijven die glitters op je huid zitten? dan hoef ik het nl. niet...
Je moet ze eerst met veel geduld en/of grof geweld van de bodem af zien te krijgen.
En dan zie je ze nog steeds niet
Tap tap tap
pi_32459154
Bij de RRS he, is dan je hele bad ranzig en 't putje verstopt of valt 't wel mee?
Tap tap tap
pi_32459316
Ik heb de RRS nog niet gebruikt, mag hem nu ook nog niet gebruiken van mezelf
Maar wil er graag nog wel bij hebben. Alleen het kleurtje al
  maandag 21 november 2005 @ 19:06:50 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32459424
xcuz_me jij mag er ook wel bij straks eens met demon in the dark douchen ( ga mijn lekkere snowfairy en snowcake niet vernaggelen als ik toch niks ruik
Volgens mannetje stinkt die maar geeft die wel een frips gevoel.. dus lekker ff me buikje extra inzepen zo voelt beebje zich misschien ook wat frisser
pi_32459656
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Bij de RRS he, is dan je hele bad ranzig en 't putje verstopt of valt 't wel mee?
Gebeurt helemaal niks. Ja, het lijkt alsof je een slagaderlijke bloeding in bad hebt met glitters. De glitters blijven niet op je lijf of op het bad plakken. Even de sproeier door het bad en weg is het. Er zit niks in wat kan verstoppen.
Go hard or go home
  maandag 21 november 2005 @ 19:17:19 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32459707
Hmmmz... ik wil de RRS ook nog.

Geldt die actie alleen in de winkel?

Wenslijstje:

* RRS
* Snow Festival
* Christmas Massage Bar

pi_32459812
Ik durf die RRS hier niet in bad te doen, normaal doe ik een pantykousje om de bruisballen en bbsjes zodat die losse dingen niet in de leidingen van het bad komen. Maar al die glitters zijn niet tegen te houden met zo'n kousje denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vava op 21-11-2005 19:41:00 (niet ipv wel) ]
Let's plant a tree
pi_32459992
De actie is voor de online shop en de winkels volgens mij. Ik heb nl ook gemaild met het mailorderteam over hoe lang de actie zou zijn en het staat op de site dus ik mag aannemen dat het iig ook is voor de online shop.
Alhoewel ik het minder zeker weet van de winkels.
Go hard or go home
pi_32460655
Hey dat lijkt me ook wel wat dan, RRS leek me sowieso al lekker om eens te proberen
Als het goed is ga ik 3 dec met een collega naar de Lush in Den Bosch (ben haar ook aan het warm maken voor Lush ).
Ik ga dan iig weer wat Sweetie Pie meenemen (die is zo lekker, ik word er helemaal vrolijk van) en een Waving, Not Drowning ballistic
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32460710
Is er al iets bekend over de parfums?
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:07 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32461497
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks .
pi_32462099
Het is zo heerlijk lekker zoet, net snoepjes En daarna lekker poederen met Silky Underwear
Ik krijg al complimentjes dat ik lekker ruik (Sweetie Pie blijft niet hangen helaas, maar Silky Underwear wel)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32462963
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks .
In douchegel vorm ook niet? Ik vind hem dan toch best lekker, ook een keer m'n haar ermee gewassen,maar dat was niet zo'n succes. In de originele vorm vind ik het niks, en zal hem ook niet nog een keer aanschaffen.
Ik ben er trouwens achtergekomen dat Snowfairy in combi met American Cream een supercombinatie is voor mijn haar! Heerlijk zacht, niet pluizend en het allerbelangrijkste: Het ruikt heerlijk zoet!!!
Back in business.
pi_32462982
Sweey Pie is lekker, heerlijk die geur! Alleen bevroren is niet handig
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:11:00 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463007
In wat voor vorm dan ook, Sweetie Pie doet 't niet voor mij.

Helaas pindakaas.
pi_32463190
Is Sweetie Pie er ook in douchegel dan? Ik loop te stoeien met stukjes jelly die overal heen vliegen
Ik ga nu lekker met HIWTK douchen
  maandag 21 november 2005 @ 21:19:40 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463228
We hebben er zelf douchegel van gemaakt, omdat wij ook dat probleem hadden .

Een kwak Sweetie Pie aanlengen met water. Schudden en dan vooral heel veel geduld hebben. Dit proces herhalen totdat je een douchegel hebt .
pi_32463481
Het geheim van de Sweetie Pie douchegel is geduld. Heeeeel veeeeel geduld.
Ik duik ook even onder de douche met iets wat ik nog uit moet zoeken...
Back in business.
pi_32463773
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassen werkt prima en lekker veel schuim
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:40:15 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463845
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme! Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch .
pi_32463867
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassen werkt prima en lekker veel schuim
Maar dan gaat je Sweetie Pie een stuk sneller In vloeibare vorm doe je er langer mee.
Ow ja, nu ben ik echt de douche in!
Back in business.
pi_32463925
Wat een uitvinding, home made Pie

Ik gebruik een spons, dat gaat ook wel goed. Hmmm alles ruikt lekker naar honing nu
pi_32464130
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme! Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch .
Ik scheer mijn benen eigenlijk altijd met hetzelfde waar ik me mee was Olive Branch ook al gehad, idd erg lekker
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:50:54 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32464148
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dankje sanne!

ik kan het wel voor je meenemen, maar even een noot: ik ben behoorlijk blut, dus ik kan niet voor meerdere mensen dingen meenemen en voorschieten, simpelweg omdat ik niet meer kan voorschieten. voor 1 persoon 2 zeepjes wil nog wel lukken

sanne, mail je me even? froukjehenstra apestaartje de mailserver van google...(gmail dus) dan kun je me misshcien ook vertellen hoe ik in nl. het best/goedkoopst dingen verzend

ik heb echt zo'n zin om te gaan!!!!
Je hebt mail.
pi_32464844
Ik ben er weer uit! Na lang twijfelen besloot ik voor m'n oude vertrouwde HIWTK te gaan. Die lag al zo lang te verwaarlozen, dus dat was lekker. Daarvoor eerst even gescrubt met een proefje Almond nog wat dinges. Ruikt wel lekker, maar niet bijster bijzonder. M'n lijf met Dream Cream en de voetjes met Smitten ingesmeerd. Ik ruik weer heerlijk! En nu even lekker voor de buis hangen.
Back in business.
pi_32464884
Nou, ik ben wel van plan om zo'n gel te kopen, ziet er zo leuk uit op de site. Die Woosh lijkt me wel wat. Als het niets is maak ik er wel een douchegel van, hoeveel water moet er dan bij? En verder?
nog erger....
pi_32465045
Gewoon een spa flesje vullen met een halve jelly en de helft water. Goed schudden, paar dagen laten staan en tussendor steeds schudden. En dan kun je zelf nog bepalen of je er wat water of jelly bij doet.
Back in business.
  maandag 21 november 2005 @ 22:23:58 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465183
Mijn verhouding ligt op 90% jellie, 10% water.
Dan blijft de geur het meest geconcentreerd, net genoeg om het een beetje te laten plakken.
pi_32465338
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:

[..]

Je hebt mail.

Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
  maandag 21 november 2005 @ 22:38:01 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465579
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
Oeps.

Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
pi_32465646
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef Sanne het volgende:

[..]

Oeps.

Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
Ik ga 3 december
Maar ik wilde het gewoon even voor de zekerheid weten, anders heb je ineens een hele hoop zeepjes
  maandag 21 november 2005 @ 22:41:53 #101
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465683
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik ga 3 december
Maar ik wilde het gewoon even voor de zekerheid weten, anders heb je ineens een hele hoop zeepjes
Deze zijn zo mooi, daar wil ik er ook best vier van hebben
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 11:18:29 #102
43556 miss_dynastie
pi_32475285
Ik ben heel erg onder de indruk van de service
Er was een item gebroken in een van de pakketten, dat had ik gemaild, krijg ik een heel nieuw pakket(!) Erg netjes
pi_32475831
Ik heb zo vaak kapotte dingen ontvangen, dat kan toch gebeuren. Tpg gaat niet altijd netjes met de pakjes om.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 12:10:34 #104
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32476377
Al is mijn massagebar in 20 stukken, zolang ie nog werkt en het gewoon doet hoef ik geen nieuwe.
Tenzij het een cadeautje is voor iemand, dan geef ik graag een heel stuk

Het is wel goede service van Lush, maar ze zijn wel een beetje naïef en erg goedgelovig. Straks maken mensen er misbruik van, dat weet ik nu al. [/hint]
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 12:17:16 #105
43556 miss_dynastie
pi_32476537
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef Anitra het volgende:
Ik heb zo vaak kapotte dingen ontvangen, dat kan toch gebeuren. Tpg gaat niet altijd netjes met de pakjes om.
Maar ik vind het niet zo leuk om bij mijn klant (die ik het pakketje zelf breng) aan te komen met een kapot item. Lush was het daar mee eens
pi_32476662
Ik heb wel eens een nieuw flesje parfum gekregen. Het flesje in mijn karma pakket was gaan lekken en was bijna leeg.
pi_32477155
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, hoe kan je dat nou vergeten . Hoe kún je een doosje met Lush ergens "enkele weken" laten staan?

Ik snap dat niet .
Enkele weken geleden besteld. En afgelopen zaterdag is het pas binnen gekomen. Dus enkele weken laten staan, no way.
pi_32477179
Dat is een lange levertijd Ymme. Hebben ze daar nog een reden voor gegeven?
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:49:14 #109
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32477219
Mn Lemslip is op. !!!
Whatever I want.
pi_32477300
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef debby1973 het volgende:
Dat is een lange levertijd Ymme. Hebben ze daar nog een reden voor gegeven?
Ik heb gewoon afgewacht. En verder er niets op uit gedaan.
Kan een keer gebeuren, normaal heb ik altijd wel geluk met de bestellingen. Meestal hoef ik niet langer dan een week te wachten, en ja nu wel.. maar ach gedult dient de mens.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 12:56:21 #111
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32477390
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:49 schreef PeRi het volgende:
Mn Lemslip is op. !!!
!
Ik heb ook nog Ring of Roses, die ruikt lekker
Nog niet mee gedouched overigens
pi_32477391
Als ik na 10 dagen mijn bestelling nog niet heb ga ik wel even bellen. Ik ben altijd bang dat er iets mis is gegaan. Heb niet genoeg geduld om enkele weken te wachten.
pi_32477453
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef debby1973 het volgende:
Als ik na 10 dagen mijn bestelling nog niet heb ga ik wel even bellen. Ik ben altijd bang dat er iets mis is gegaan. Heb niet genoeg geduld om enkele weken te wachten.
Ik denk als ik het de afgelopen weken niet zo druk had gehad, dat ik misschien ook wel was gaan afvragen van: "he ik wil mijn spullen". Maar vanavond kan ik lekker uitpakken, en ruiken
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:50:46 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32480070
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:56 schreef Skaai het volgende:

[..]

!
Ik heb ook nog Ring of Roses, die ruikt lekker
Nog niet mee gedouched overigens
Lekker luchtje maar blijft niks nie hangen .
pi_32480679
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:22 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb wel eens een nieuw flesje parfum gekregen. Het flesje in mijn karma pakket was gaan lekken en was bijna leeg.
Dat vind ik toch iets anders dan dat iets gebroken is

Ik snap wel dat je bij een klant met goede dingen aan wil komen, maar het lijkt wel of er tegenwoordig voor elk kruimeltje gemaild word en dat snap ik niet.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 15:29:02 #116
43556 miss_dynastie
pi_32481010
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Anitra het volgende:
Ik snap wel dat je bij een klant met goede dingen aan wil komen, maar het lijkt wel of er tegenwoordig voor elk kruimeltje gemaild word en dat snap ik niet.
Ik wilde eigenlijk alleen even aangeven dat ik tevreden ben met de afhandeling door Lush. Of een ander al dan niet gemaild had, dat is aan die persoon. Het is de keus van Lush om een heel pakket te sturen en niet alleen dat ene artikel (van mij had een heel nieuw pakket beslist niet gehoeven hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben).
pi_32481117
Ik ga echt veel liever naar de winkel zelf!
Dat voegt zo toe aan het genot vind ik. De geuren in de winkel, je kan alles aanraken en ruiken.
Maar ik snap dat het moeilijker is als er geen filiaal in de buurt is!
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:36:28 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32481227
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga echt veel liever naar de winkel zelf!
Dat voegt zo toe aan het genot vind ik. De geuren in de winkel, je kan alles aanraken en ruiken.
Maar ik snap dat het moeilijker is als er geen filiaal in de buurt is!
Ik ook! Maar de verzendkosten zijn voor mij minder dan het treinkaartje naar de stad waar een Lush zit. Gelukkig heb ik schoonfamilie dichtbij Amsterdam, zodat ik toch wel met enige regelmaat een Lush kan bezoeken .
pi_32481411
Ik zou ook wel weer eens naar de winkel zelf willen. Het word hoog tijd dat er 1 in Rotterdam komt.

Miss D goede service joh! Ik baal nog steeds dat ze bij mij zo irri deden met mijn creme's. Maar door er een vanillestokje in te gooien is het wel beter geworden.

Ik ben erg benieuwd naar hoe duur de luchtjes gaan kosten. Mijn retread is op. Wat was die lekker. Ik ga nu eerst eens al mijn dingen zoals zeepjes en conditioners opmaken alvorens nieuw te kopen. Helpen jullie mij herinneren
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:44:26 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32481463
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef jessie het volgende:
Ik zou ook wel weer eens naar de winkel zelf willen. Het word hoog tijd dat er 1 in Rotterdam komt.
Dát zou ik ook wel willen! Zou overigens heel ernstig m'n best doen om daar aan het werk te komen dan .
pi_32481721
Ik wil ook wel naar de winkel maar helaas in het Noorden zit helemaal niks. Ik ga binnenkort wel naar Den Bosch waarschijnlijk met een vriendin. Dan maken we er gelijk een heel dagje uit van.
Tot die tijd ben ik wel heel erg blij met de online stores in Nederland en in Engeland.
Go hard or go home
pi_32483188
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk alleen even aangeven dat ik tevreden ben met de afhandeling door Lush. Of een ander al dan niet gemaild had, dat is aan die persoon. Het is de keus van Lush om een heel pakket te sturen en niet alleen dat ene artikel (van mij had een heel nieuw pakket beslist niet gehoeven hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben).
Ik snap jou wel zoals er ook in die post staat.
Ik heb het over het algemeen.
pi_32483893
Er moet zeker een winkel van Lush in Rotterdam komen

Vanmorgen stond ik klaar om te douchen, zet de douche aan, komt er een zielig sneu dun bruin straaltje water uit Vanmiddag hoorde ik dat er in de buurt een waterleiding met een enorme knal gesprongen was
Let's plant a tree
pi_32485109
Ja man Rotterdam heeft Lush echt nodig, was van de weekend nog in de Amsterdamse Lush. Word meestal wel een beetje duizelig bij al die geuren bij elkaar maar als het gewoon gescheiden is het onweerstaanbaar. Had laatst bijna mijn caramal handsoap opgegeten
pi_32487068
Ja, ik ben het er ook helemaal mee eens, in Rotterdam MOET een Lush winkel komen! Laten we massaal gaan mailen!
Back in business.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:01:37 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32488164
dan eis ik er een in nuth rieken die bejaardjes hier ook lekker
pi_32488191
Als ze dan toch bezig zijn, een in Arnhem zou ook welkom zijn
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 20:11:02 #128
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32488423
Als het goed is (nouja dat is alweer enkele maanden geleden dat ik dit hoorde) zijn ze bezig met filialen in Arnhem, Groningen en Utrecht. Anyway, Rotterdam lijkt me een logischere stap aangezien dat ook een onwijs grote stad is.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:14:51 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32488537
k zou eerder rotterdam doen als utrecht omdat utrecht een klein half uurtje treinen is naar den bosch of amsterdam.. idd.. maar then again utrecht ligt lekker centraal..
arnhem is wle oke voor de oostkant en groningen voor het noorden
pi_32488550
Maar in Gelderland zit nog helemaal niks
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:16:55 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32488614
Ik vind Nijmegen meer een Lush-stad dan Arnhem eigenlijk... Nijmegen is een onwijze vrouwenstad door de universiteit aldaar (grote letterenfaculteit) en heeft ook leuke locaties voor een Lush shopje .
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 20:18:00 #132
43556 miss_dynastie
pi_32488648
Arnhem en Utrecht? Wow! Nijmegen vind ik ook oké, moet ik toch regelmatig zijn
pi_32488663
Nou, Arnhem en Nijmegen dan maar
pi_32488676
Ohja, Utrecht is idd heerlijk centraal!
pi_32488703
Een Lush in Goes nouja, met Bergen op Zoom, Roosendaal of Breda ben ik ook al tevreden
Let's plant a tree
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:20:52 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32488733
Als er eentje in Utrecht komt kan m'n vriendje mooi spulletjes voor me meenemen
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:34:31 #137
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32489134
En als er een in Stampersgat komt gaan we straks zeuren dat het niet bijzonder meer is, en dat iedereen er naar ruikt.

Wat leuk dat het pakketjes regent door het hele land. Word ik helemaal blij van.
pi_32489710
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef Sanne het volgende:
En als er een in Stampersgat komt gaan we straks zeuren dat het niet bijzonder meer is, en dat iedereen er naar ruikt.

Wat leuk dat het pakketjes regent door het hele land. Word ik helemaal blij van.
Ik zat net te denken, Goes hoeft dan eigenlijk niet zo nodig. Maar Breda would be great
Let's plant a tree
pi_32491655
De parfums:
The product prices and codes: ( Simon N is due to email me the PLU codes any time now - I will add them asap )

American Cream 30ml=£12.00 PLU 60ml=£20.00 PLU

HIWTK 30ml=£12.00 PLU 60ml=£20.00 PLU

Snowcake 30ml=£12.00 PLU 60ml=£20.00 PLU

Potion 30ml=£12.00 PLU 60ml=£20.00 PLU

Silky Underwear 30ml=£12.00 PLU 60ml=£20.00 PLU

Fever 30ml=£13.50 PLU 60ml=£22.95 PLU
You can order them by phoning Mail Order on 01202 668545 from 10am Wed 23rd Nov until Sun 27th Nov 4pm.
pi_32491751
Dat is ook niet duur. Is het wel eau de toilette zeker? En weet jij of t met een verstuiver is?
Op dat engelse forum lees ik amper omdat mijn engels errug slecht is
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:59:46 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32491758
Hoeveel is 12 pond in onze vreselijke munt?
pi_32491801
Dan kunnen we dus toch meebestellen?!
pi_32491818
12 x 1,55 = 18,60

Weet niet of het een verstuiver is. Als je de foto van de flesjes ziet zou je zeggen van niet.
pi_32491836
Iemand had een keer zon omreken link met koersen. Ik dacht dat 1 pond iets van 1 euro 45 was toch?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32491855
Nou echt niet duur. Waar kan ik foto's vinden?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:02:57 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32491857
18,20 volgens het gwk... Hmz....

Twijfelgevalletje...
pi_32491950
koers is ook elke dag anders, vorige week moest het x 1,55
pi_32493210
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef jessie het volgende:
Dat is ook niet duur. Is het wel eau de toilette zeker? En weet jij of t met een verstuiver is?
Op dat engelse forum lees ik amper omdat mijn engels errug slecht is
Ik lees net dat er verstuivers op zitten
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:49:19 #149
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32495431
Mwoah, ik vind Lush geurtjes best lekker, maar ik hoef er nou niet zo nodig parfum van.. (ik zie hier mijn beurs ook spontaan een rondedansje doen ).

En ik begrijp Miss D. wel, ik zou daar ook voor mailen, laten we wel wezen, eigenlijk is het Lush spul allemaal hartstikke duur! Voor deze bedragen zou ik wel graag iets hebben dat heel is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32495479
Mèèèèèn, wat zijn ze snel met die parfums!
Oi!
pi_32495514
Ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in die discons die over zijn.

Maar ja, fat chance. .
Oi!
pi_32496017
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Bijna 20 euro voor 30 ml. Ik denk er nog ff over na....
Back in business.
pi_32500236
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Jaaaaa! ook al kan ik onmogelijk bellen omdat a.s. zondag mijn opa en oma 60 jaar getrouwd zijn... de hele dag feest
Last.fm Twitter
pi_32502101
Als er besteld gaat worden, zou ik graag de snowcake willen..

Ik zou me graag willen aanbieden om de grote bestelling te doen. Maar helaas heb ik geen CC.
Het is natuurlijk wel een mogelijkheid dat iemand besteld, en als aflever adres de mijne geeft, zodat ik dan weer ervoor zorg dat de juiste geuren bij de juiste mensen aankomen.

En ja, natuurlijk zal dit eerlijk verlopen, en ik zal zeker geen snowcake van een ander dan gewoon niet versturen en zelf houden
pi_32502400
Oh..oh..oh gisteren heb ik mijn pakketje uitgepakt.

3x Teddy Bears. (met kerst ga ik elke dag in bad )
candy cane
cleanliness (waarom heb ik er hier maar 1 van.. ze zien er zo grappig uit dat ik deze niet wil gebruiken.
gooliness (zelfde verhaal als met de cleanliness)

En wat ruikt het allemaal overheerlijk
  woensdag 23 november 2005 @ 12:25:27 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32504251
Ik ben erg tevreden met Celestial, het potje is bijna op. Ik durf echter bijna geen nieuw te kopen, uit angst voor de verhalen hier over smerige luchtjes enzo
pi_32504628
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:25 schreef Aventura het volgende:
Ik ben erg tevreden met Celestial, het potje is bijna op. Ik durf echter bijna geen nieuw te kopen, uit angst voor de verhalen hier over smerige luchtjes enzo
Ik heb hier met de mijne geen last van.
En dit was volgens mij van de zomer, en wat ik gehoord heb is dat dat stinkie probleem over moest zijn.
pi_32507023
Stil hier..
pi_32509828
Ik vind de parfums helemaal niet duur.
Whatever I want.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 15:57:09 #160
43556 miss_dynastie
pi_32509981
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de parfums helemaal niet duur.
Ik ook niet eigenlijk ... maar helaas, nog even geen CC hier, dus voor mij zit het er niet in
pi_32512449
Zo net weer lekker geshopt bij de Lush, Sinterklaascadeautjes gekocht Maar ik moet toch even zeuren... ik moest in de Kalverstraat weer om een proefje vragen terwijl ik toch aardig wat had gekocht (in de Leidsestraat mag ik niet eens vragen om een proefje: 'je weet toch dat je daar niet om hoeft te vragen, we doen er altijd wat bij hoor!'). En toen ik zei dat het cadeautjes waren deed ze heel aardig de prijsjes van de zeepjes af, waarna het allemaal oningepakt in een tasje werd gegooid De volgende keer maar 10 minuutjes verder lopen naar de andere Lush!
  woensdag 23 november 2005 @ 17:24:33 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32512496
Je weet wel dat je moet bijbetalen om iets in te laten pakken?

Ik heb zelf hele wisselende ervaringen met de Kalver en de Leidse. De ene keer waren ze bij de een aardiger, de andere keer bij de ander. 't Is ook maar net beetje wie je voor je hebt denk ik.
pi_32512534
Nee hoor, gewoon leuk inpakken doen ze wel altijd, met crèpepapier. Tenzij je een pakketje wilt.
Tsja ik hou ook meer van de Leidsestraat dan de Kalver, heb er zelf ook niet echt leuke ervaringen en het is echt veel gezelliger in de Leidse.
Whatever I want.
  woensdag 23 november 2005 @ 17:28:28 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32512592
Oh, ik dacht dat je altijd moest bijbetalen! Nouja, my wrong .

Ik ben er nog niet uit welke van de twee ik leuker vind, ben ik geen van beide vaak genoeg geweest om een goed oordeel te kunnen vellen.
pi_32512610
Inderdaad, ik heb wel vaker iets laten inpakken in dat crepepapier, ziet er erg leuk uit! Wat moet je dan betalen voor een 'pakketje'? En bij welke winkel moet je nou betalen om iets te laten inpakken
pi_32512678
Nouja, het gaat dan in een doosje, het wordt echt een leuk pakketje. Ik heb zelf een keer iets laten inpakken in een klein doosje, dat was 50 cent volgens mij extra, of een euro.. Ze hebben drie maatjes van die doosjes en elke maat was 50 cent duurder dacht ik. Weet het niet meer precies.
Maar het werd erg leuk ingepakt hoor! Echt een leuk cadeaudoosje, heel feestelijk! Vond ik het extra betalen wel waard.
Whatever I want.
pi_32512706
Found it!

Whatever I want.
pi_32513039
Dat ziet er echt leuk uit! Het is ook wel logisch dat je voor zo'n doosje een beetje extra betaalt. En ik heb dus gewoon gevraagd om een proefje en ik kreeg... Ruby Red Slippers! ik ben benieuwd
pi_32513283
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef Asile het volgende:
Zo net weer lekker geshopt bij de Lush, Sinterklaascadeautjes gekocht Maar ik moet toch even zeuren... ik moest in de Kalverstraat weer om een proefje vragen terwijl ik toch aardig wat had gekocht (in de Leidsestraat mag ik niet eens vragen om een proefje: 'je weet toch dat je daar niet om hoeft te vragen, we doen er altijd wat bij hoor!'). En toen ik zei dat het cadeautjes waren deed ze heel aardig de prijsjes van de zeepjes af, waarna het allemaal oningepakt in een tasje werd gegooid De volgende keer maar 10 minuutjes verder lopen naar de andere Lush!
Ik had ik oktober in A,dam in beide zaken voor zeker 35 euro per zaak gekocht maar niks geen proefjes gehad. Pas geleden was ik Den Bosch en daar kreeg ik wel 2 proefjes . En in Haarlem kocht in maar voor 28 euro en toen kreeg ik een hele Godiva (was een actie )en een Ickle baby baff die beschadigd was er bij voor me zoontje. Het is volgens mij maar net hoe hun pet staat.
pi_32513325
Dat doosje ziet er idd leuk uit!
Ik had nog een vraagje voor jullie Lush kenners ik woon niet in de buurt van een Lush winkel, en ik heb eigenlijk geen tijd om naar Amsterdam te gaan dus ik ga wat dingetjes op de site bestellen, wel jammer dat ik dan niet eerst kan ruiken, maar dat moet dan maar
Alleen ik weet dus echt niet wat voor zeep ik moet nemen, dus ik vroeg me af of jullie me konden helpenIik hou heel veel van zoete geurtjes dus het liefst heb ik zoiets, en het zou ook lekker zijn als de geur een tijdje bleef hangen Dus als jullie me zouden willen helpen zou ik erg dankbaar zijn
pi_32513432
Een Lushwinkel in Rotterdam lijkt me ook wel wat ja. Ik woon in Dordrecht dus dat is dan redelijk dichtbij voor mij . Ik snap ook eigenlijk niet waarom ie daar ook nog niet is hoor . In Arnhem is ook wel wat want daar woont familie van me. Me moeder gaat daar regelmatig logeren dus dan geef ik wel me boodschappenlijstje mee . Scheelt toch weer verzendkosten dan.
pi_32513516
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Bob. het volgende:
Ik had nog een vraagje voor jullie Lush kenners ik woon niet in de buurt van een Lush winkel, en ik heb eigenlijk geen tijd om naar Amsterdam te gaan dus ik ga wat dingetjes op de site bestellen, wel jammer dat ik dan niet eerst kan ruiken, maar dat moet dan maar
Alleen ik weet dus echt niet wat voor zeep ik moet nemen, dus ik vroeg me af of jullie me konden helpenIik hou heel veel van zoete geurtjes dus het liefst heb ik zoiets, en het zou ook lekker zijn als de geur een tijdje bleef hangen Dus als jullie me zouden willen helpen zou ik erg dankbaar zijn
Rockstar is lekker zoet luchtje vind ik.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:03:28 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32513524
Bob, misschien zijn de Honey I Washed the Kids en de Rockstar dan wat voor jou . Lekker zoet!
pi_32513623
Ik las net de beschrijving van die 2, en ze klinken heerlijk

Nu nog gaan beslissen welke het moet worden of ik neem ze natuurlijk gewoon alle 2
pi_32513842
Bob., Honey In Washed the Kids is heeerlijk zoet, honing/vanille-achtig en Ginger is mijn absolute favoriet. Die is ook heerlijk zoet.
pi_32513883
Rockstar is lekker Ruikt net naar snoepjes (dus je moet er wel zin in hebben )
Ook HIWTK is erg lekker, honing! Sweety Pie is ook heerlijk.
Rockstar is eigenlijk de enige die echt goed blijft hangen bij mij HIWTK is wat lichter en is met veel moeite nog een beetje te ruiken na het douchen.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:23:25 #177
2735 Aarti
pi_32514039
Ik zou rockstar nemen en Snow fairy
pi_32515180
Voor de rotterdammers. OP de Meent zit tegenwoordig een 'Sabon'. Het is een klein beetje te vergelijken met lush, alhoewel ze wel wat minder keuze hebben. Ik heb er vandaag wat zeepjes gekocht en ze waren erg aardig alhoewel het mij wat te chique overkomt
pi_32515275
bedankt iedereen Ik ga denk ik rockstar bestellen, al moet ik nog wel een weekje wachten want dan heb ik weer geld
pi_32515326
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef Aarti het volgende:
Ik zou rockstar nemen en Snow fairy
SNow fairy kon ik nergens vinden op de site, staat het wel gewoon bij de zepen, of ergens ander??
pi_32515401
ik heb hem al gevonden, die ziet er ook leuk uit zeg
  woensdag 23 november 2005 @ 19:12:18 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32515447
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Voor de rotterdammers. OP de Meent zit tegenwoordig een 'Sabon'. Het is een klein beetje te vergelijken met lush, alhoewel ze wel wat minder keuze hebben. Ik heb er vandaag wat zeepjes gekocht en ze waren erg aardig alhoewel het mij wat te chique overkomt

waar zit ie precies op de meent????
  woensdag 23 november 2005 @ 19:28:47 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32515929
Even een en een voor Kwakveense die mijn zeepjes gescoord heeft bij B Never. En dat nog vanuit London laat weten.

Zo blij is.

Bibi, ik ben dus inmiddels voorzien. Maar evengoed mijn dank omdat je het aanbood.
pi_32516218
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef SHE het volgende:

[..]

waar zit ie precies op de meent????
Op de meent 54. Dat is tussen churchillplein en blaak. Dichter bij blaak. Vlakbij de plek waar vroeger dat leuke snoepwinkeltje zat
pi_32516366
quote:
Niet te vergelijken met Lush Behalve dat ze zeepjes hebben. Ik vind er niks aan.
Back in business.
pi_32516424
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Bob. het volgende:
Neem een Sweetie Stack! Daar zit een Rockstar, Honey I Washed The Kids en I Should Coco in.
En als je een bad hebt, moet je de Creamy Candy Bubble Bar Slice zeker eens proberen!
Back in business.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:55:30 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32516823
dankje sanne, en graag gedaan!

ik heb heerlijke dingen gekocht

-therapy massage bar
-silky underwear poeder
-ring of roses buttercream
-aromacreme deo
-herbalism
-twee b never oogschaduws
-grote pot mask of magnaminty

voor mama
-the olive branch

voor papa
-tramp

voor broertje
-karma comba shampoo bar plus tin

voor een vriendin en voor bevriend stel
-shower pots (spank me with saplings+oh, hoe heet ie nou!! een witte buttercreme met kokos.)

spank me with saplings is echt heel lekker geurtje!!
pi_32518957
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef Sanne het volgende:
Even een en een voor Kwakveense die mijn zeepjes gescoord heeft bij B Never. En dat nog vanuit London laat weten.

Zo blij is.

Bibi, ik ben dus inmiddels voorzien. Maar evengoed mijn dank omdat je het aanbood.
Ik had het graag gedaan voor je
pi_32519701
Bibi, zou je voor mij willen kijken of de Dirty face protector alweer in stock is als je er bent? (Dat is dus een Bnever gezichtscreme).
pi_32521081
Op de Oosterhof in R,dam zit ook z,on zeepjes winkeltje. Tja wat zal ik ervan zeggen. Als je Lush eenmaal kent is dat 3x niks. Het enige wat ik daar wel "handig" vond was de soort grote ijslolliestokjes waar ze de zeepjes om te ruiken op doen. Maar verder lang niet zo leuk als Lush .
Zo had ik vandaag een aardbeizeepje gekocht ergens......niks dus. Vreselijk. Kan zo de bak in. Nog niet eenns dat je zegt van we leggen het maar op de wc
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 23:28:44 #191
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32524023
quote:
Dit is het Lush walhalla, wij accepteren geen reclame voor andere so called zeepwinkeltjes ja!
pi_32524227
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dit is het Lush walhalla, wij accepteren geen reclame voor andere so called zeepwinkeltjes ja!
Hehe

Die Soap Story of hoe het ook mag heten vind ik ook niks, vieze chemische luchtjes door de zeepjes heen en ze gebruiken een zelfde soort lettertype als Lush, ook op dezelfde manier op van die borden geschreven, erg namaak
Let's plant a tree
pi_32524284
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Vava het volgende:

[..]

Hehe

Die Soap Story of hoe het ook mag heten vind ik ook niks, vieze chemische luchtjes door de zeepjes heen en ze gebruiken een zelfde soort lettertype als Lush, ook op dezelfde manier op van die borden geschreven, erg namaak
Nobody can beat Lush!
Back in business.
pi_32524400
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nobody can beat Lush!
idd

Pas kwam er hier iemand die zag mijn Lushzeepjes liggen, vroeg ze of ik zelf zeepjes had gemaakt
Let's plant a tree
pi_32534418
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:42 schreef Shirley het volgende:

[..]

Neem een Sweetie Stack! Daar zit een Rockstar, Honey I Washed The Kids en I Should Coco in.
En als je een bad hebt, moet je de Creamy Candy Bubble Bar Slice zeker eens proberen!
Inderdaad een goed idee! Dan heb je al 3 zeepjes met een beetje korting (het kost maar 10 euro).
En als je 1x met Lush gedoucht hebt wil je toch niet meer anders, dus dan kun je maar beter gelijk inslaan
  donderdag 24 november 2005 @ 13:08:07 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32534639
die sweetie stacks ruiken toch door elkaar heen..
pi_32534869
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef _evenstar_ het volgende:
die sweetie stacks ruiken toch door elkaar heen..
ja, maar bij sweetie stack lijkt het me niet echt vervelend. Wel vervelend vond ik het bij de christmas stack
Last.fm Twitter
pi_32535119
Als je bijv. Rockstar niet lekker vindt en dat vind ik dan zit je wel met een hiwtk met roze plekken die geuren naar Rockstar. Hiwtk kan behoorlijk zweten waardoor andere zepen ook makkelijker afgeven. Ik ben geen fan van de stack.
Go hard or go home
pi_32535228
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:26 schreef noekje het volgende:
Als je bijv. Rockstar niet lekker vindt en dat vind ik dan zit je wel met een hiwtk met roze plekken die geuren naar Rockstar. Hiwtk kan behoorlijk zweten waardoor andere zepen ook makkelijker afgeven. Ik ben geen fan van de stack.
Dat had ik dus ook...
  donderdag 24 november 2005 @ 14:50:29 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32537398
Ik zou ook nooit meer een stack kopen. Daar door heb ik wel kennis gemaakt met HIWTK, I Should Coco en Rockstar, maar later ontdekte ik dat ze los veel lekkerder zijn!
pi_32539997
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Vava het volgende:

[..]

Hehe

Toen ik in Den Bosch was een tijdje terug liep ik die soap story met mn lushtasje (net geweest) binnen en jubelde "heee wat geinig! Een neplush!", vrouw achter de kassa zei toen verontwaardigd "we hebben een eigen imago hoor" oid
pi_32540034
En morgen gaan we in Engeland bestellen! Heel veel spulletjes en parfum(s)
pi_32541427
edit, gevonden.

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2005 17:13:35 ]
pi_32541628
hm die sweetie stack klinkt wel erg lekker op de site Maar die drie stukken zeep zitten dus aan elkaar vast? het is wel lekker veel, 300 gram
  donderdag 24 november 2005 @ 17:17:52 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32541679
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:15 schreef Bob. het volgende:
hm die sweetie stack klinkt wel erg lekker op de site Maar die drie stukken zeep zitten dus aan elkaar vast? het is wel lekker veel, 300 gram
Nee hoor, ze zitten niet aan elkaar vast, maar ze zitten in de verpakking tegen elkaar aan. Daardoor hebben sommige Lushies ervaren dat de zeepjes onderling geur "uitwisselen" en het dus voorkomt dat je I Should Coco naar Rockstar of HITWK ruikt...

En das natuurlijk zonde .
pi_32541704
dat is wel zo.. maar als ik dan toch niet naar de lush winkel kan, is het wel het leukst om thuis zo veel mogelijk te kunnen ruiken keuzes maken is moeilijk
pi_32541720
Wat is er met de Wikipedia gebeurd
(Of was dat al voorbij gekomen...?)
pi_32541773
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Elefes het volgende:
Fijn dat iemand dat even vermeld ofzo, die het verwijderd heeft. Daar gaan alle recensies.
Whatever I want.
pi_32541797
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Elefes het volgende:
Volgens mij niet.
pi_32541812
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:

[..]

Fijn dat iemand dat even vermeld ofzo, die het verwijderd heeft. Daar gaan alle recensies.
Ja bedankt zeg
Ik heb hele avonden zitten tikken
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:22:48 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32541830
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zie het nu pas .

Wat een hufteractie
pi_32541839
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja bedankt zeg
Ik heb hele avonden zitten tikken
Zak

Ben je er?
Whatever I want.
pi_32541856
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

Zak

Ben je er?
ja bijna
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_32541860
Idd.. Ik wilde net weer even gaan kijken wat ik de volgende keer mee ga nemen bij de lush
Nu is alles weg...

Kan dat niet ergens anders opgezet worden, zo'n recensiepagina? Is namelijk wel handig om te lezen
pi_32541984
Kan iedereen dat zomaar verwijderen dan..

lekker lullig dan van die gene... En bedankt he (moet wel eerlijk zeggen, dat ik er zelf maar 1x wat opgezet hebt, maar toch blijft het dan een naaistreek)
Of is er misschien wat fout gegaan. Zou kunnen toch.
pi_32542004
Nee, er staat bij dat het om recensies gaat van artikelen die in de winkel te koop zijn. Dat is kennelijk niet toegestaan ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Elefes op 24-11-2005 17:38:49 ]
  donderdag 24 november 2005 @ 17:29:39 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32542012
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef ymme het volgende:

Of is er misschien wat fout gegaan. Zou kunnen toch.
Er staat toch duidelijk dat dit met opzet is verwijderd.

"Hier worden spullen besproken bla bla bla"

Lijkt me geen foutje dus
pi_32542073
Slaat werkelijk nergens op.

Maar ja, wat doe je eraan.

pi_32544612
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef heaven7 het volgende:
En morgen gaan we in Engeland bestellen! Heel veel spulletjes en parfum(s)
Back in business.
pi_32548063
Ik wil ook parfums bestellen maar ik heb (nog) geen geld

Net vriendjelief een middel-fles snowfairy afgezet
Ze deelden maskertjes uit vanavond want ze hadden een feestje (een van de personeelsleden liep ook in een middeleeuwse jurk rond
Ik kon alleen niet kiezen en toen mocht ik ze allebei wel hebben omdat ik een vaste klant ben en al zoveel gekocht had

Nu zit ik natuurlijk met het dillema: welke ga ik vanavond gebruiken? a crashcourse of cupcake.....
  donderdag 24 november 2005 @ 21:28:38 #221
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32548628
  donderdag 24 november 2005 @ 23:51:37 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32553342
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef ymme het volgende:
Slaat werkelijk nergens op.

Maar ja, wat doe je eraan.

Volgende keer direct daar even melden als er wat met Wiki is.
Het is opgelost. Alles is terug gezet en de grapjas op IP gebanned.

http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
pi_32553359
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Toen ik in Den Bosch was een tijdje terug liep ik die soap story met mn lushtasje (net geweest) binnen en jubelde "heee wat geinig! Een neplush!", vrouw achter de kassa zei toen verontwaardigd "we hebben een eigen imago hoor" oid
Daar ben ik ook geweest met Sweet16, ook net bij Lush geweest dus met Lushtasje Er was 1 zeepje wat nog wel lekker rook maar verder veel te chemisch. En dat eigen imago niet het imago wat me aanspreekt
Let's plant a tree
pi_32553439

ik zie dat er geurtjes verkocht gaan worden in engeland
er staat alleen niks op de site, klopt dat?
of zoek ik niet goed genoeg?
ben even benieuwd naar alle ins en outs.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32553456
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Sanne het volgende:

[..]

Volgende keer direct daar even melden als er wat met Wiki is.
Het is opgelost. Alles is terug gezet en de grapjas op IP gebanned.

http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
Ik ging net kijken en idd , het staat er gewoon allemaal weer

En wat een lompe grap zeg
Let's plant a tree
pi_32554598
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Vava het volgende:

[..]

Daar ben ik ook geweest met Sweet16, ook net bij Lush geweest dus met Lushtasje Er was 1 zeepje wat nog wel lekker rook maar verder veel te chemisch. En dat eigen imago niet het imago wat me aanspreekt
Ik heb rondgesnuffeld en giebelde wel 10 keer zachtjes, "hihi, wat nep allemaal", chemisch maar wel grappig om eens doorheen te wandelen.
pi_32558978
IK heb weer even een lijstje bedacht voor mezelf:

Lem slip
The night before christmas
Snow fairy
Big of the Blonde
Coolaulin
Marilyn of the strokes
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32561936
@Kozakken: Heb je mijn envelop al binnen

vrijdag 25 november 2005 @ 12:31:09 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32563219
Ik heb nu drie proefjes Rockstar. Een Nederlandse, een Duitse én een Italiaanse .

En.. ze ruiken alledrie anders

De Duitste is vrij "scherp" qua zoetheid. Ruikt echt het allersterkst en is ook het donkerste roze.
De Italiaanse is heel zacht! Zit veel meer vanille in voor m'n gevoel en is ook het lichtst van kleur.
De Nederlandse zit er een beetje tussenin en heeft de minst sprekende geur eigenlijk.

De Italiaanse vind ik 't lekkerste .
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:32:52 #230
2735 Aarti
pi_32570477
worden die zeepjes en zo niet allemaal op 1 plek gemaakt dan?
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:34:36 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32570529
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Aarti het volgende:
worden die zeepjes en zo niet allemaal op 1 plek gemaakt dan?
Nee, Italië heeft bijvoorbeeld een eigen "fabriek".
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:21:57 #232
2735 Aarti
pi_32571942
nou,zullen we dan maar een meeting in italie doen
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:24:22 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32572019
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef Aarti het volgende:
nou,zullen we dan maar een meeting in italie doen
Ik ben voor
pi_32574999
Italie, goed idee, misschien kan ik een slaapplaatsje regelen incl. iedere dag verse pasta

Ik ben overignes een aantal dagen geleden naar Amsterdam geweest (Kalver) en daar heb ik:
Prince scheercreme
The Olive Branch grote pot
gekocht.
Of heb ik dat al gepost

Er was ook een meisje in de winkel die zei dat je de Hybrid kon gebruiken als douchegel?!? Iemand dit toevallig ooit geprobeerd?

Die parfums klinken wel erg goedkoop, ik ben benieuwd hoe het allemaal ruikt.
pi_32583660
Jaaa meet in Rome

Hoor net vanavond dat ik daar een dagje heen ga, 's morgens vroeg met het vliegtuig weg en 's avonds laat weer terug

* Vava is blij
Let's plant a tree
pi_32585360
Rome is geweldig
En de Lush daar wil ik ook nog eens bezoeken
pi_32585658
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Elefes het volgende:
Rome is geweldig
En de Lush daar wil ik ook nog eens bezoeken
Ja als het ff kan ga ik daar ook kijken al is het maar een dagje Rome, daar maak ik graag tijd voor de persoon waar ik mee ga ook trouwens
Let's plant a tree
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:13:42 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32589038
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef Vava het volgende:
Jaaa meet in Rome

Hoor net vanavond dat ik daar een dagje heen ga, 's morgens vroeg met het vliegtuig weg en 's avonds laat weer terug

* Vava is blij
Na-apert

pi_32591067
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 08:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Na-apert

Let's plant a tree
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:11:43 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32591762
Hart zit nog in mijn keel, ik heb net de UK mailorder guys gebeld voor de parfumorder.
Alles was nog aanwezig, ook de bij mij bestelde discons!!!

Over 3 tot 4 weken zouden we het moeten ontvangen.
Dus PeRi, Maerycke, Anitrax, Imago, Kyara en ondergetekende zullen binnenkort extra lekker ruiken.
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:19:40 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32591915
Lotje11: Volgens de track&trace is mijn pakketje aan je uitgereikt! Klopt het?! En hebben de Libidine Pura's de sneeuw doorstaan? (In Limburg dan, want hier ligt niks )
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:22:41 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32591981
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:

ik zie dat er geurtjes verkocht gaan worden in engeland
er staat alleen niks op de site, klopt dat?
of zoek ik niet goed genoeg?
ben even benieuwd naar alle ins en outs.
Je kunt ze nog tot morgenmiddag bestellen. Alleen telefonisch in de UK.
Zie voor meer info dit topic.
pi_32593601
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Sanne het volgende:
Hart zit nog in mijn keel, ik heb net de UK mailorder guys gebeld voor de parfumorder.
Alles was nog aanwezig, ook de bij mij bestelde discons!!!

Over 3 tot 4 weken zouden we het moeten ontvangen.
Dus PeRi, Maerycke, Anitrax, Imago, Kyara en ondergetekende zullen binnenkort extra lekker ruiken.
Whatever I want.
pi_32594477
De geurtjes van Funnie en van mij zijn ook besteld!!! Joehoe!!!!
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:26:14 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32594586
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef debby1973 het volgende:
De geurtjes van Funnie en van mij zijn ook besteld!!! Joehoe!!!!
Wat zullen we lekker ruiken.
pi_32598354
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja als het ff kan ga ik daar ook kijken al is het maar een dagje Rome, daar maak ik graag tijd voor de persoon waar ik mee ga ook trouwens
Dat is altijd wel makkelijk

Ik ga volgende week een collega meenemen naar de Lush, en haar ook even fan maken
Kan ik meteen ook weer wat van mijn verlanglijstje meenemen
En hopen dat ze nog RRS hebben, dan neem ik er meteen twe mee
pi_32598585
Elefes, je krijgt tot 5 december de tweede RRS gratis als je er eentje koopt.
Whatever I want.
pi_32598703
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:26 schreef PeRi het volgende:
Elefes, je krijgt tot 5 december de tweede RRS gratis als je er eentje koopt.
Zoiets had ik al vernomen ja.
Dan is het maar goed dat we 3 december gaan
  zondag 27 november 2005 @ 12:22:47 #249
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_32614574
Jaaahhhh!! Ze zijn er!!! thanks X! Ze ruiken ergg lekker, en de sneeuw is hier onderhand ook weer weggesmolten....
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_32615235
Afgelopen week een stuk Angels Delight gekocht voor mezelf..heerlijk
en voor mn vriend de massagebar Soft Coeur, gisteren uitgeprobeerd en echt álles ruikt nu heel zoet..maar hij vond het heel lekker

Iemand al de RRS gehad?
pi_32617837
Ik hoef toch niet meer te gaan bestellen op internet, moet nog wel even gedult hebben maar begin januari ga ik naar londen en dan kan ik daar mn eerste lushzeep kopen
pi_32622660
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Bob. het volgende:
Ik hoef toch niet meer te gaan bestellen op internet, moet nog wel even gedult hebben maar begin januari ga ik naar londen en dan kan ik daar mn eerste lushzeep kopen
Lukt het je om nog zo lang te wachten?
pi_32624979
Ik zal wel moeten
  zondag 27 november 2005 @ 20:25:50 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32627169
sanne, ik ben nu nog even helemaal dood van de reis en mijn repetitieweekend. maandag ga ik uitzoeken hoe ik je pakketje het handigst kan verzenden. mail je me nog even je adres enzo?
  zondag 27 november 2005 @ 22:58:29 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32631249
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
sanne, ik ben nu nog even helemaal dood van de reis en mijn repetitieweekend. maandag ga ik uitzoeken hoe ik je pakketje het handigst kan verzenden. mail je me nog even je adres enzo?
Je hebt mail.
pi_32631430
* Shirley wacht geduldig op haar bestelling uit Engeland.
Back in business.
  maandag 28 november 2005 @ 06:06:37 #257
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_32637301
laat ze eens opschieten met die vestging in Arnhem
Ik vertik het gewoon om het via de site te bestellen (6,50 verzendkosten!) en om er nou speciaal voor naar amsterdam te gaan....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_32638113
Erg hard gaat dit topic niet meer. Jammer, ik heb OL uren en verveel me. Maar ja ga ik wel een beetje verder op fok rondkijken.
Ook ik heb verder niets te melden over lush.. saai he
pi_32638231
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:57 schreef ymme het volgende:
Erg hard gaat dit topic niet meer. Jammer, ik heb OL uren en verveel me. Maar ja ga ik wel een beetje verder op fok rondkijken.
Ook ik heb verder niets te melden over lush.. saai he
Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed is )

Is iemand trouwens al eens in de Lush in Praag geweest? Daar ga ik in januari heen
pi_32638274
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed is )

Is iemand trouwens al eens in de Lush in Praag geweest? Daar ga ik in januari heen
Leuk Praag.
Vakantie?
pi_32638386
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Leuk Praag.
Vakantie?
Paar dagen er tussen uit na de tentamens
Ik hoop dat het daar dan mooi sneeuwt, en dat er tijd is om even bij de Lush te gaan kijken
pi_32638398
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef Bob. het volgende:
Ik zal wel moeten
Via internet bestellen? Maar ja, dan kun je er niet aan snuffelen he..
pi_32639607
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:19 schreef Elefes het volgende:

[..]

Paar dagen er tussen uit na de tentamens
Ik hoop dat het daar dan mooi sneeuwt, en dat er tijd is om even bij de Lush te gaan kijken
Heel veel plezier.

Ik heb geen zin om terug te lezen. Wanneer ga je?
  maandag 28 november 2005 @ 10:47:25 #264
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_32639802
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken .
pi_32639860
hoe was RRS verder?
ik wil deze graag voor sinterklaas vragen
pi_32639928
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken .
Voor lush ging ik niet vaak in bad. En nu dus wel. Maar mijn ervaring is dus, als je bad al iets of wat "vies" is dan blijft de kleur van je bbs of bruisbal aan het bad hangen
Maar nu doe ik dus eerst het bad schoonmaken (ookal is het maar even met een allesreinigerdoekje er door heen) en dan heb ik nergens last van
  maandag 28 november 2005 @ 10:57:06 #267
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_32639993
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef snopprinses het volgende:
hoe was RRS verder?
ik wil deze graag voor sinterklaas vragen
Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.
Bedankt voor de tip, ga volgende keer direct voor en na die tijd het bad schoonmaken. Je moet er wat voor over hebben .
pi_32640023
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Bij mij is het bad nog nooit verkleurd nadat ik in een RRS bad heb gezeten. Ik spoel altijd het bad na met de sproeier en maak dan het bad weer droog. Niks aan de hand.

Ik vind RRS echt heerlijk. Is echt even mijn favoriet. Daarna wat cristmas massagebar en ik vind zelf dat ik echt heerlijk ruik.
Go hard or go home
pi_32640046
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:57 schreef Klare het volgende:

[..]

Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.
Bedankt voor de tip, ga volgende keer direct voor en na die tijd het bad schoonmaken. Je moet er wat voor over hebben .
hmm..a well ik zet ze gewoon op mn verlanglijst
pi_32642112
Ik ga in januari naar Praag ymme
De RRS wil ik ook meenemen a.s. zaterdag. Ik word al blij bij de gedachte dat ik weer een lekker verlanglijstje samen kan stellen van dingen die ik misschien mee ga nemen
  maandag 28 november 2005 @ 12:42:56 #271
2735 Aarti
pi_32642300
Ik ga morgen kopen:

Dream Cream
HIWTK (bedankt Ymme, dankzij jou!!)

Meer niet

Die kerstdingetjes he, worden die na de kerst weer uit de handel gehaald? M.a.w. moet ik iets inslaan?
pi_32642352
ze zullen denk ik gewoon blijven tot ze op zijn
pi_32642382
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef Aarti het volgende:
Ik ga morgen kopen:

Dream Cream
HIWTK (bedankt Ymme, dankzij jou!!)

Meer niet

Die kerstdingetjes he, worden die na de kerst weer uit de handel gehaald? M.a.w. moet ik iets inslaan?
Ik denk dat ze na kerst niet meer geleverd worden. Dus ik zou inslaan

Ik maak het bad altijd schoon na afloop maar het bad is nooit verkleurd na het gebruiken van een BBS.
Let's plant a tree
  maandag 28 november 2005 @ 13:23:52 #274
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_32643312
Hoi,
Ik ben nu 3 maal naar de Lush in Praag geweest. Er zitten er 2 vlak bij elkaar. De nieuwe is wat groter ook ietwat saaier, maar ze zijn daar wel vriendelijker dan bij de andere Lush. Lush in Tsjechië is even duur als hier, soms 10 cent goedkoper, soms lager.De ene nieuwe Lush had in eind oktober wel de jelly's en de butter creams de andere niet. Maar er waren nog geen kerstspullen. Veel plezier!
pi_32649782
Tnx voor je reactie Funnie
Weet je toevallig het adres van de "oude" Lush? Ik kan alleen dat van de "nieuwe" vinden (geloof ik; op de site van lush Tsjechië). Of misschien waar hij ongeveer zit
  maandag 28 november 2005 @ 21:09:20 #276
103793 kozakken
Living the life
pi_32655108
tanx voor je buffy Ymme
Je snow festival is vandaag op de post gegaan.
Het weer hier in het oosten is dermate beroerd geweest dat je niet voor je lol de deur uitging.
Tjonge wat een sneeuw! (en nee, sneeuw ruikt niet naar SNOWfestival, kan ik nu met zekerheid vaststellen )
pi_32655400
Ik lag vanmiddag in een heerlijk Snowcakebad met een glaasje Gluhwein

Het is een aanrader
Let's plant a tree
  maandag 28 november 2005 @ 21:23:20 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32655492
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Vava het volgende:
Ik lag vanmiddag in een heerlijk Snowcakebad met een glaasje Gluhwein

Het is een aanrader
* XcUZ_Me wacht geduldig tot de 13e
pi_32656071
Het is dat ik niet van gluhwein hou...anders had ik je voorbeeld gevolgd. Zodra m'n Snowfestival (en de rest van m'n Engelse order) binnen is, neem ik een bad met warme choco en slagroom Dus niet een bad van warme chocolademelk, laat dat even duidelijk zijn
Back in business.
  maandag 28 november 2005 @ 21:52:44 #280
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_32656294
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:33 schreef Elefes het volgende:
Tnx voor je reactie Funnie
Weet je toevallig het adres van de "oude" Lush? Ik kan alleen dat van de "nieuwe" vinden (geloof ik; op de site van lush Tsjechië). Of misschien waar hij ongeveer zit
Ze zitten vlak bij elkaar dat scheelt. En idd de nieuwe adres staat op de site. Als je bij Mustek uitstapt (metro) Dan zie je links een grote brug, en rechts van je gewoon de straat (die oversteken eindje doorlopen dan loop je naar de oude Lush)
Maar er zijn een aantal bruggen achter elkaar. Als je eerst naar de brug loopt. En je ziet links van de brug de Karlsbrug. Dan zit je op de goede brug. Brug overlopen en dan 1ste straat linksaf zie je op gegeven moment heel inimienie lush bordje hangen. (ik was hem bijna voor bij gelopen )
Mocht je per ongeluk op de Karlsbrug terecht komen. Is het gewoon rechtsaf gaan. Zodat ie weer links van je zit Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Als je er bent, snap je wel wat ik bedoel denk ik.

Dat is de nieuwe lush.
pi_32664580
ik ga straks na werk ff naar de Lush, voor een bubble bar voor vanavond in bad.
Ben wel eens benieuwd daar naar ^^
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:13:51 #282
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32666433
sanne: ik post je pakketje vanmiddag of morgen...ligt er even aan wanneer ik tijd heb om naar het postkantoor te gaan.
pi_32671054
Misschien een tip, beautyaddict.nl heeft een winter sale. Er zitten leuke producten tussen voor een zacht prijsje. Ik heb wat dingetjes van het merk Bella besteld .
pi_32672148
Oeh, daar staan ook lekkere dingen op.
Go hard or go home
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:22:30 #285
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32672580
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef schatje het volgende:
Misschien een tip, beautyaddict.nl heeft een winter sale. Er zitten leuke producten tussen voor een zacht prijsje. Ik heb wat dingetjes van het merk Bella besteld .
tssK in ene lush topic reclame maken voor iets anders
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:35:25 #286
103793 kozakken
Living the life
pi_32672959
Ik ga de 14e December naar een LUSH VIP party
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:38:28 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32673043
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef kozakken het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaaf zeg
pi_32673114
wat houdt zo'n VIPparty in? zag vandaag hier in de shop ook zo'n blaadje ophangen
pi_32673121
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef kozakken het volgende:
SPOILER
Je pakketje is binnen.
Wat had je deze overigens leuk ingepakt
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:43:22 #290
103793 kozakken
Living the life
pi_32673168
Kletsen met alle ander lushie-addicts, vip-tasje en korting en veeeel te veel kopen
pi_32673656
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:43 schreef kozakken het volgende:
Kletsen met alle ander lushie-addicts, vip-tasje en korting en veeeel te veel kopen
Dat klinkt goed
pi_32675380
Lush Sydney was de eerste Lushwinkel waar ik kwam

Hij zit in het QVB beneden en als je daar aan komt lopen ruik je het al van ver
Let's plant a tree
pi_32675530
Heb net een bubble bar gekocht en kreeg een krantje mee waar een sticker opplakt:

I Love Sinterklaas Party
Kom voor een heerlijke handmassage of een kopje warme thee op ons sinterklaasfeestje donderdag
1 december van 5 tot 9 uur! Grabbel een leuke surprise uit onze grabbelton!

Donderdag na stage dus ff langs
pi_32675598
Iets anders wat ook in Sydney in het QVB zit is Perfect Potion

Sorrie voor oftopic maar die winkel vond ik ook erg leuk
Let's plant a tree
pi_32676316
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
Heb net een bubble bar gekocht en kreeg een krantje mee waar een sticker opplakt:

I
Wat voor bubble bar heb je gekocht en hoe knap dat je echt maar één ding hebt gekocht.
Go hard or go home
pi_32676423
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat voor bubble bar heb je gekocht en hoe knap dat je echt maar één ding hebt gekocht.
ik koop er elke week 1 ding ongeveer..niet echt het geld om er veel te kopen
Heb een Turbo Bubble gekocht, vanavond uitproberen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:34:08 #297
103793 kozakken
Living the life
pi_32677187
Vava! heldin van me
Dat zijn de tips die me een goede dag gaan bezorgen!
pi_32678028
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef kozakken het volgende:
Vava! heldin van me
Dat zijn de tips die me een goede dag gaan bezorgen!
Haha geen dank hoor ik hoop dat je er wat aan hebt! Maar het QVB is echt een leuk winkelcentrum en je bent er voor kerst, dat is leuk! Kerst in de zomer
Ik was er rond deze tijd in 2001
Let's plant a tree
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:30:35 #299
2735 Aarti
pi_32679671
Ik heb gekocht:
- Sympathy for the skin
- Skin sin
- Ruby RS dubbel
- baby face
- oil scalp massage bar
pi_32680091
Ik wil ook echt weer een keertje gaan!
Helaas dragen fulltime stage lopen en een chronisch geldgebrek nou niet echt bij aan de feestvreugde
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:48:37 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32680123
@nectarientje: die haarspulcrèmedinges staat hier nog voor je .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')