Ik zie nietsquote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heatwave, ik heb je even in mijn msn toegevoegd.
O als ik kom dan ga ik sowiezo de lompe vreetzak uithangen ja (onder voorbehoud dat er geen enge mensen zijn die met ongewenste handelingen mijn eetlust bederven)quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Dit zou je bijna letterlijk in de Fok!-meetingFAQ kunnen plaatsenquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
Man, waarom denk je dat ik nog als laatste bleef zitten met Nikky zaterdag...quote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, ben ik na aankomend weekend nou eindelijk eens FA?.
Ik blijf likken gvd.
Pfff, ik neem dr mee naar Amsterdam, geef dr te eten en ze mocht mee naar het Happy Hour.. maar FA, ho maarquote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Man, waarom denk je dat ik nog als laatste bleef zitten met Nikky zaterdag...
Maar zie jij mijn kleurtje veranderen?
U got a pointquote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wil hij dat überhaut wel. Lijkt me belangrijker
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Vooruit, ik meld me ook aan onder voorbehoud, met een kans groter dan 50%. Je mag me bij de "misschien"tjes plaatsen.
Ze mocht zelfs naast me liggen in bed, maar heeft het niet eens over mijn toekomstige moderatoschap gehadquote:Op maandag 21 november 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, ik neem dr mee naar Amsterdam, geef dr te eten en ze mocht mee naar het Happy Hour.. maar FA, ho maar.
Vast in het kader van een dubbele agenda.quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik altijd zoooo knap he?.
Afspaken maken en dan opeens naar Australie moeten.
Zoiets ja.quote:Op maandag 21 november 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast in het kader van een dubbele agenda.
Maar wij zijn bikkelsquote:Op maandag 21 november 2005 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Niet persoonlijk tegen iemand hoor, maar in 5 jaar fokmeetings is het ALTIJD zo dat mensen OPEENS vanaf een week van te voren iets heeeeel dringends hebben op die dag...
Ik ken het ja. Maanden van te voren "Ja, ik kom", en dan vlak er voor blijkt opeens dat er al iets anders was.quote:Op maandag 21 november 2005 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Niet persoonlijk tegen iemand hoor, maar in 5 jaar fokmeetings is het ALTIJD zo dat mensen OPEENS vanaf een week van te voren iets heeeeel dringends hebben op die dag...
Serieus? Da's niet de bedoelingquote:Op maandag 21 november 2005 15:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja, daar was jij bekend voor
Wij welquote:
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef Skaai het volgende:
Had ik d'r toch een knal moeten verkopen tijdens het slapen
Kan me niet herinneren dat ik me had aangemeld... Alleen dat ik vroeg of ik mocht komenquote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik altijd zoooo knap he?.
Afspaken maken en dan opeens naar Australie moeten.
Een vrouw die een lush verschikkelijk vindt?quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij wel.
Nikky vond de Lush verschrikkelijk.
Okay, jij wordt géén FA. Ik had juist de quote laten staan zodat de initiatiefneemster duidelijk was.quote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Lijst aangepast. Tevens geun-quoted.
quote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, jij wordt géén FA. Ik had juist de quote laten staan zodat de initiatiefneemster duidelijk was.
En meteen een subtiele link naar deel 1.
Dan wil ik ook wel een forumquote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
quote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
Nog één keer dus, voor old times' sakequote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. En deze meet is te vroeg. Ik zit pas over een maand op het nachtnet.
Of de eerste.quote:Op maandag 21 november 2005 17:24 schreef QyRoZ het volgende:
Nog één keer de laatste trein naar huis.
Er is een voorzichtig beginnetje gemaakt jaquote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef QyRoZ het volgende:
Is het grote afzeggen al begonnen?
Geen ideequote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
www.ns.nl
En ik dacht dat er vanaf R'dam toch iets van een nachtbus/nacht-taxi reed of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |