quote:Op maandag 21 november 2005 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja en? Die rol moet iemand op zich nemen hoor...
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!quote:
Jij dusquote:Op maandag 21 november 2005 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!.
dan mail ik zaterdag wel ff nogquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijktquote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef the900 het volgende:
[..]
dan mail ik zaterdag wel ff nog
ik ben al eens straal langs een enorme groep Fok!kers gelopen in het blauwe koffiehuis (oid). Afgelopen rock-meet heb ik jullie toen wel gevonden maar ik voel me toch niet zo bekend in A'dam
Ik kan een dag later toch nog wel gewoon over straat hehquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
Ik ben tot nu toe alleen naar brave meetings geweestquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
eten? Wat denk jij zelfquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Ik zie nietsquote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heatwave, ik heb je even in mijn msn toegevoegd.
O als ik kom dan ga ik sowiezo de lompe vreetzak uithangen ja (onder voorbehoud dat er geen enge mensen zijn die met ongewenste handelingen mijn eetlust bederven)quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Dit zou je bijna letterlijk in de Fok!-meetingFAQ kunnen plaatsenquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, waarom denk je dat ik nog als laatste bleef zitten met Nikky zaterdag...quote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, ben ik na aankomend weekend nou eindelijk eens FA?.
Ik blijf likken gvd.
Pfff, ik neem dr mee naar Amsterdam, geef dr te eten en ze mocht mee naar het Happy Hour.. maar FA, ho maarquote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Man, waarom denk je dat ik nog als laatste bleef zitten met Nikky zaterdag...
Maar zie jij mijn kleurtje veranderen?
U got a pointquote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wil hij dat überhaut wel. Lijkt me belangrijker
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Vooruit, ik meld me ook aan onder voorbehoud, met een kans groter dan 50%. Je mag me bij de "misschien"tjes plaatsen.
Ze mocht zelfs naast me liggen in bed, maar heeft het niet eens over mijn toekomstige moderatoschap gehadquote:Op maandag 21 november 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, ik neem dr mee naar Amsterdam, geef dr te eten en ze mocht mee naar het Happy Hour.. maar FA, ho maar.
Vast in het kader van een dubbele agenda.quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik altijd zoooo knap he?.
Afspaken maken en dan opeens naar Australie moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |