Goede vraagquote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 21 november 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, deze meet is toch één avond hè?
Fuck, het is komende zaterdag alquote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef the900 het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ik neem pas de eerste trein 's ochtends terug, maar het gaat om 1 avond idd
Same here. Al zou ik Danny wel eens willen ontmoeten.quote:
me too, maar ik ben het hele weekend wegquote:Op maandag 21 november 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik Danny wel eens willen ontmoeten.
yes dearquote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Coco's Nieuwendijk, makkelijk, opgelost, zet jij het erin?
Jep!quote:Op maandag 21 november 2005 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Goudengids zegt Nieuwendijk 11 en geeft die website erbij.
Maar Nieuwendijk 11 is de goeie?
Je weet het nietquote:Op maandag 21 november 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:
Knorretje en Danny 5 jaar getrouwd hè, wat denk je zelf?
Ok dan, die vinden Tha_T en ik wel!quote:
Dat is tientallen fokkers voor jullie ook geluktquote:Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok dan, die vinden Tha_T en ik wel!
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn en ook nog eens uit Limburg komenquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tientallen fokkers voor jullie ook gelukt.
Oops, ik heb niets gezegdquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn en ook nog eens uit Limburg komen
Ow. Ik kom zeker met de auto of anders met het Openbaar Vervoer, mijn nummer is in ieder geval (censuur). Wil je het wel even melden als hij in je mob staat?quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
*checkquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn
*checkquote:en ook nog eens uit Limburg komen
Ik ken ze nietquote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Limburgers: Ach, er zullen vast goeie tussen zitten.
.
Ik moet nog geld bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nou wil ik een lijst met "ik kom ook/nog steeds zien".
quote:
Psst. jij bent ook een forum modquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nou wil ik een lijst met "ik kom ook/nog steeds zien".
Zelfs ík heb geld. Als WW'erquote:Op maandag 21 november 2005 11:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet nog geld bij elkaar sprokkelen
Note to self: blijf weg bij Heatwave.quote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, ben ik na aankomend weekend nou eindelijk eens FA?.
Ik blijf likken gvd.
Ik bedoelde meer een bevesting van de lijst in de OP.quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Psst. jij bent ook een forum mod![]()
Luiaard
Waarvan ik er 2 persoonlijk nog even regelde.quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde meer een bevesting van de lijst in de OP.
De vorige grote ONZ meeting had 40 man in de OP, uiteindelijk kwamen er 6.......
You need not worryquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Note to self: blijf weg bij Heatwave.
Ze schijnen ook ABN te kunnen brabbelenquote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef DarkManta het volgende:
Een Limburger in Amsterdam![]()
Ik kan me het gesprek al voorstellen; Wat zeggie? Huh? woat zeis dich?
Joah joah joah, lekker biertje he?
Ligt er aan in wat voor bui ze zijn, als ze beledigt worden en dat is nogal al snel, en vooral door een Amsterdammer, dan beginnen ze Limburgs te lullen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze schijnen ook ABN te kunnen brabbelen.
Ik loop er vandaag wel ff langs, zorgen dat ze wat extra flessen wit inslaanquote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom misschien wellicht ook nog steeds![]()
Da's alleen maar leukquote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ligt er aan in wat voor bui ze zijn, als ze beledigt worden en dat is nogal al snel, en vooral door een Amsterdammer, dan beginnen ze Limburgs te lullen.
Helaas ben ik zelf ook limburger, maar Limburgs praten kan ik niet, ik versta het wel.
Damn, alleen al die zachte g![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een bevesting van de lijst in de OP.
De vorige grote ONZ meeting had 40 man in de OP, uiteindelijk kwamen er 6.......
Heb ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Moet je wel een WW toegekend krijgen natuurlijk
Ja, en toch was het nog wel gezellig hoor, maar wel een trieste opkomst natuurlijk.....quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ligt er aan in wat voor bui ze zijn, als ze beledigt worden en dat is nogal al snel, en vooral door een Amsterdammer, dan beginnen ze Limburgs te lullen.
Helaas ben ik zelf ook limburger, maar Limburgs praten kan ik niet, ik versta het wel.
Damn, alleen al die zachte g![]()
Ze dachten het staat in ONZ, dus het zal wel niet waar zijnquote:Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en toch was het nog wel gezellig hoor, maar wel een trieste opkomst natuurlijk.....
quote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Als je dit soort opmerkingen maakt wel ja!
Ja maar limbo's maken het ons ook altijd zo makkelijkquote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Als je dit soort opmerkingen maakt wel ja!
Droge hè HW! Dróge!quote:Op maandag 21 november 2005 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop er vandaag wel ff langs, zorgen dat ze wat extra flessen wit inslaan.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb een ex-werkgever die geen papieren voor me invult
Yes sir mr dude sir!quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Droge hè HW! Dróge!
Van zoete witte wijn krijg ik luide oprispingen.
Zie de OPquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Coco's was toch die sparerib tent waar static van de trap was geflikkerd?
Misschien wel een goed idee...quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Ik wilde je mijn gsm nummer mailen, maar dat lukte niet (via Heatwave@fok.nl)... Blond héquote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Eten voor een meeting is altijd wel zo slim ja.
Moet even kijken hoelaat dan want Nikky pit bij mij en die moet eerst werken.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja en? Die rol moet iemand op zich nemen hoor...
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!quote:
Jij dusquote:Op maandag 21 november 2005 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!.
dan mail ik zaterdag wel ff nogquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijktquote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef the900 het volgende:
[..]
dan mail ik zaterdag wel ff nog
ik ben al eens straal langs een enorme groep Fok!kers gelopen in het blauwe koffiehuis (oid). Afgelopen rock-meet heb ik jullie toen wel gevonden maar ik voel me toch niet zo bekend in A'dam
Ik kan een dag later toch nog wel gewoon over straat hehquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
Ik ben tot nu toe alleen naar brave meetings geweestquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
eten? Wat denk jij zelfquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Ik zie nietsquote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heatwave, ik heb je even in mijn msn toegevoegd.
O als ik kom dan ga ik sowiezo de lompe vreetzak uithangen ja (onder voorbehoud dat er geen enge mensen zijn die met ongewenste handelingen mijn eetlust bederven)quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Dit zou je bijna letterlijk in de Fok!-meetingFAQ kunnen plaatsenquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, waarom denk je dat ik nog als laatste bleef zitten met Nikky zaterdag...quote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, ben ik na aankomend weekend nou eindelijk eens FA?.
Ik blijf likken gvd.
Pfff, ik neem dr mee naar Amsterdam, geef dr te eten en ze mocht mee naar het Happy Hour.. maar FA, ho maarquote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Man, waarom denk je dat ik nog als laatste bleef zitten met Nikky zaterdag...
Maar zie jij mijn kleurtje veranderen?
U got a pointquote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wil hij dat überhaut wel. Lijkt me belangrijker
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Vooruit, ik meld me ook aan onder voorbehoud, met een kans groter dan 50%. Je mag me bij de "misschien"tjes plaatsen.
Ze mocht zelfs naast me liggen in bed, maar heeft het niet eens over mijn toekomstige moderatoschap gehadquote:Op maandag 21 november 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, ik neem dr mee naar Amsterdam, geef dr te eten en ze mocht mee naar het Happy Hour.. maar FA, ho maar.
Vast in het kader van een dubbele agenda.quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik altijd zoooo knap he?.
Afspaken maken en dan opeens naar Australie moeten.
Zoiets ja.quote:Op maandag 21 november 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast in het kader van een dubbele agenda.
Maar wij zijn bikkelsquote:Op maandag 21 november 2005 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Niet persoonlijk tegen iemand hoor, maar in 5 jaar fokmeetings is het ALTIJD zo dat mensen OPEENS vanaf een week van te voren iets heeeeel dringends hebben op die dag...
Ik ken het ja. Maanden van te voren "Ja, ik kom", en dan vlak er voor blijkt opeens dat er al iets anders was.quote:Op maandag 21 november 2005 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Niet persoonlijk tegen iemand hoor, maar in 5 jaar fokmeetings is het ALTIJD zo dat mensen OPEENS vanaf een week van te voren iets heeeeel dringends hebben op die dag...
Serieus? Da's niet de bedoelingquote:Op maandag 21 november 2005 15:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja, daar was jij bekend voor
Wij welquote:
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef Skaai het volgende:
Had ik d'r toch een knal moeten verkopen tijdens het slapen
Kan me niet herinneren dat ik me had aangemeld... Alleen dat ik vroeg of ik mocht komenquote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik altijd zoooo knap he?.
Afspaken maken en dan opeens naar Australie moeten.
Een vrouw die een lush verschikkelijk vindt?quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij wel.
Nikky vond de Lush verschrikkelijk.
Okay, jij wordt géén FA. Ik had juist de quote laten staan zodat de initiatiefneemster duidelijk was.quote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Lijst aangepast. Tevens geun-quoted.
quote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, jij wordt géén FA. Ik had juist de quote laten staan zodat de initiatiefneemster duidelijk was.
En meteen een subtiele link naar deel 1.
Dan wil ik ook wel een forumquote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
quote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
Nog één keer dus, voor old times' sakequote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. En deze meet is te vroeg. Ik zit pas over een maand op het nachtnet.
Of de eerste.quote:Op maandag 21 november 2005 17:24 schreef QyRoZ het volgende:
Nog één keer de laatste trein naar huis.
Er is een voorzichtig beginnetje gemaakt jaquote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef QyRoZ het volgende:
Is het grote afzeggen al begonnen?
Geen ideequote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
www.ns.nl
En ik dacht dat er vanaf R'dam toch iets van een nachtbus/nacht-taxi reed of zo?
Stel je niet zo aan. Ik rij 167 kilometer in 1.5 á 2 uur. Dan is Rotterdam Amsterdam een peuleschilquote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen ideeIk kom daar nooit en vooral niet in de avond/nacht
En ik woon nog wel eens onder Rotterdam, dus weet ook niet of ze daar heen gaan
Ik zeg toch niet dat ik komquote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Ik rij 167 kilometer in 1.5 á 2 uur. Dan is Rotterdam Amsterdam een peuleschil..
Ik moet idd eerst werken HW. Anders pleur ik de wagen wel in de parkeergarage ergens. En ga ik later naar de meet. Dan kunnen jij en MissBliss gewoon gaan mee eten. Ik weet nl zeker dat ik later ben dan 7 uur.
Autoquote:Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik kom?
Ik wil eerst even weten wat makkelijker is. Auto of OV
Dat is ook weer zo. En in de auto is het veel warmer en je kan lekker kei-hard muziek luisterenquote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Auto
Als de meet vroeg afgelopen is ben je zo afhankelijk en kun je lang gaan staan wachten. En dat is met deze kou niet te doen.
Oh ok, nou als je het niet heel erg vindt... Ben wel erg gek op de spareribs daar.quote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik moet idd eerst werken HW. Anders pleur ik de wagen wel in de parkeergarage ergens. En ga ik later naar de meet. Dan kunnen jij en MissBliss gewoon gaan mee eten. Ik weet nl zeker dat ik later ben dan 7 uur.
En waar woon jij dan?quote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou als je het niet heel erg vindt... Ben wel erg gek op de spareribs daar..
In principe kan je je auto natuurlijk wel bij mij voor de deur neerzetten, je bent met 20 min dan in de coco's en het scheelt je die 3,80 per uur...
Amsterdam, op zo'n 15 min van het CSquote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En waar woon jij dan?Reserveer alvast eentje voor mij
Is goed. Als jij mij dan een goede routebeschrijving naar je huis via mail wilt sturen heel erg graag.quote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou als je het niet heel erg vindt... Ben wel erg gek op de spareribs daar..
In principe kan je je auto natuurlijk wel bij mij voor de deur neerzetten, je bent met 20 min dan in de coco's en het scheelt je die 3,80 per uur...
Bij het PTT gebouw naar linksquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef nikky het volgende:
Als jij mij dan een goede routebeschrijving naar je huis via mail wilt sturen heel erg graag..
Ik praat wel verder straks over MSNquote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam, op zo'n 15 min van het CS.
Voor mij ook graag HeatWavequote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Is goed. Als jij mij dan een goede routebeschrijving naar je huis via mail wilt sturen heel erg graag..
Ik wip misschien even langs, maar ik blijf niet tot heel erg laat.quote:Op maandag 21 november 2005 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teeveepee. Misschien blijf ik dit keer wel wakker en kom ik.
Kom jij, Skaai?
Maar je moet dan wel met de bus terug naar je auto en die rijden niet heel de nacht. Ligt er dus aan tot hoe laat je van plan bent te blijven, de laatste bus gaat om 12 of 1 uur ofzo.quote:Op maandag 21 november 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor mij ook graag HeatWave
dan ben ik je erg dankbaar
Aha. Maar kan ik niet gewoon naar zijn huis lopen om mijn auto te bereiken? (als hij er dan nog staat)quote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je moet dan wel met de bus terug naar je auto en die rijden niet heel de nacht. Ligt er dus aan tot hoe laat je van plan bent te blijven, de laatste bus gaat om 12 of 1 uur ofzo.
Nee, het is ongeveer 15/20 minuten als je met de bus gaat, maar lopen is niet te doen denk ik zo. Nog nooit geprobeerd gelukkigquote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Maar kan ik niet gewoon naar zijn huis lopen om mijn auto te bereiken? (als hij er dan nog staat)
HW zei dat het 10-20 minuten lopen wasquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het is ongeveer 15/20 minuten als je met de bus gaat, maar lopen is niet te doen denk ik zo. Nog nooit geprobeerd gelukkig
Je kijkt verkeerdquote:Op maandag 21 november 2005 21:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HW zei dat het 10-20 minuten lopen wasOf kijk ik weer verkeerd
Ik zie het alquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kijkt verkeerd
Tis dus 10/20 min met bus en 45 min lopen.
Doe eens EEN wilde gokquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het al. Even gesproken met HW over MSN.
En hoe weet jij dat allemaal?
Jezus man kijk op routenet.nl en dan op 9292ovquote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Maar kan ik niet gewoon naar zijn huis lopen om mijn auto te bereiken? (als hij er dan nog staat)
Bier is beter, daar is meer van en is goedkoperquote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Champagne, lekker. Kan je mooi over je kleren gooien.
Lekkere vlotte tipquote:
quote:
Hoe laat worden we dan verwacht?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
Het is wellicht handig om even te melden als je mee wil eten Zaterdag. Dan kan ik in de loop van de week wel ff langs om te reserveren enzo.
.
waar en hoe laat is eten?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
Het is wellicht handig om even te melden als je mee wil eten Zaterdag. Dan kan ik in de loop van de week wel ff langs om te reserveren enzo.
.
Zal bij mij wel uitkomen, dan vertrek ik hier (hellevoetsluis) om 4 uur.quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Alles is in coco's.
Tijd? Tja oud hollandsch 18:00 maar even aanhouden?
Too badquote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
Unlimited spare ribs
Maar ik eet niet mee.
Ik stalk HWquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het al. Even gesproken met HW over MSN.
En hoe weet jij dat allemaal?
Dat doe je al jaren onder die omstandigheden, dus waarom nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust geen bier en heb geen geld. Mag ik dan wel komen?
Homo!quote:Op maandag 21 november 2005 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ribs... chicken burger...
Alleen weet ik nu al dat ik het gewoon veel te lang ga vinden om daar al om 18.00 te zitten. Dan kan je mij om half 11 al weer opvegen.
Nou ja goed, het is nog steeds een misschientje hier.
Goed zo Q, een ruggengraat is sowieso een nutteloos dingquote:
Lekker, levend de pan inquote:Op maandag 21 november 2005 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Just living the star-sign sweetie!
quote:
Ik geef je wel een rondje. Ok?quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust geen bier en heb geen geld. Mag ik dan wel komen?
STFU n00bquote:Op maandag 21 november 2005 22:19 schreef Roellio het volgende:
Het wordt weer een meet met saaie oldbies, mods, FA's en admins. Ik ga mezelf van tevoren alvast wel bezatten, dan wordt het in ieder geval voor m'n gevoel nog gezellig!
Deed ik dat dan?quote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is niet alsof je 't kunt ontkennen!
*newbie*quote:Op maandag 21 november 2005 22:19 schreef Roellio het volgende:
Het wordt weer een meet met saaie oldbies, mods, FA's en admins en MissBliss
quote:Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef HeatWave het volgende:
en iig niet van die in slaap vallende kut ONZ;ers.
Je kent de regels he? Op het forum een grote bek, op de meeting ookquote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
* Roellio is begonnen aan zijn pre-meet provocaties!
Yeah yeahquote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
* Roellio is begonnen aan zijn pre-meet provocaties!
Zolang ik geen Gelly tegenkom die me gaat bedreigen nadat ik zoveel bier gedronken heb dat ik bijna van m'n kruk afpleur zal ik m'n best doen!quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent de regels he? Op het forum een grote bek, op de meeting ook.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Dan is het goed. niets erger dan "stoere"fokkers die op meetings je een slap handje geven en met hun bleke ingevallen koppies aanbieden om bier voor je te halen..
keyboardhelden.
Meld... ow en ook meteen voor Tha_T die zal ook wel wat willen etenquote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
.
Hou eens op over mij!quote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Dan is het goed. niets erger dan "stoere"fokkers die op meetings je een slap handje geven en met hun bleke ingevallen koppies aanbieden om bier voor je te halen..
keyboardhelden.
Ach man, jij haalt nooit bier voor mequote:
Oi! Zoveel krijg ik niet los hierquote:Op maandag 21 november 2005 22:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Meld... ow en ook meteen voor Tha_T die zal ook wel wat willen eten![]()
"Mam ik heb al bijna 75 euro geleend mag ik er nog 15?quote:Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oooooow. Tha_T. Zelfs ik kan het betalen, jij vast ook
Ligt aan je idee van 'veel geld'. Ik vind 70/80 euro met eten erbij een heel normaal bedrag voor een zaterdag hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
En de rest van de gerechten liggen rond die prijs. Voor het geld hoef je het niet te laten iig.
Yvonne's regel 1: Meetings kosten geld, VEEL geld...
80 euro is netjes ja.quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ligt aan je idee van 'veel geld'. Ik vind 70/80 euro met eten erbij een heel normaal bedrag voor een zaterdag hoor.
Stelletje paupers willen altijd voor een duppie op de eerste rang zitten.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ligt aan je idee van 'veel geld'. Ik vind 70/80 euro met eten erbij een heel normaal bedrag voor een zaterdag hoor.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Anders trakteer ik welquote:Op maandag 21 november 2005 22:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"Mam ik heb al bijna 75 euro geleend mag ik er nog 15?
"ehm, nee"
"Ja maar ik wil persé eten daar"
"Kan hier ook"
""
"Verder nog wat?"
"Nee dat was het eik"
En ook leuk voor mensen die vroeg weggaanquote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef the900 het volgende:
eten is wel een goed plan. hangt af van mijn financiële status en of ik Slari vroeg genoeg mee krijg om er om 6 uur te zijn
Inderdaad. Dan komen echt de Die-hard fokkersquote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef HeatWave het volgende:
eten is vaak ook lekker gezellig. Nog ff de tijd om met mensen te kleppen. Later is het vaak zo druk.
hoe bedoel je? dat je elkaar tenminste nog even hebt gezien?quote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ook leuk voor mensen die vroeg weggaan. :
Ben je uberhaupt wel eens echt uitgeweest? Afgezien van het lokale kroegje of de "bobs saloon".quote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef the900 het volgende:
[..]ik geef op een gemiddelde zaterdag (inclusief McDonalds) een euro of 20, 25 uit.
ik plan dan ook 50 in voor zaterdag. moet lukken.
Ik ontken het ook nietquote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef HeatWave het volgende:
eten is vaak ook lekker gezellig. Nog ff de tijd om met mensen te kleppen. Later is het vaak zo druk.
wat versta jij onder uitgaan?quote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt wel eens echt uitgeweest? Afgezien van het lokale kroegje of de "bobs saloon".
Dat hóeft geen probleem te zijnquote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Een ieder moet zelf weten hoeveel hij/zij uitgeeft natuurlijk, als je maar niet meer zuipt dan je bij je hebt.
Gezelligquote:
was jij er niet ook op de rockmeet?quote:
De tovheid zelvequote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders wil ik je wel sponsoren
quote:Op maandag 21 november 2005 23:00 schreef the900 het volgende:
[..]
was jij er niet ook op de rockmeet?
ik kom nooit in amsterdam.quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Eerst eten, dan de kroeg in, daarna Sugar Factory, Paradiso, Escape, Twstd etc.
schop jij hem ff daarheen?quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef HeatWave het volgende:
andere uitgaans vormen kunnen mooi in UVT besproken worden.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Haal mij eens van die lijst af, ik kom heul niet!
Nee, ik bedoel. Ik kom voor het eten, omdat ik dan tot 1200-100 kan blijvenquote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef the900 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? dat je elkaar tenminste nog even hebt gezien?
als het niet bij het eten is ben ik er in elk geval wel gewoon om 8 uur hoor
dat was snel!quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Wat jij wil PP.
Ik was ook serieusquote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik meen het serieus. Count on me
Te simpel.quote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef Skaai het volgende:
Je moet HeatWave gewoon belachelijk maken, dat werkt ook
Oi... ik had je echt niet buiten laten staan hoorquote:
Dat zullen we nog wel zien dan Zaterdagquote:
Ik heb ooit een fokker op Lowlands ontmoet die zich 'heetwijf' noemde. Was jij dat Heatwave?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:06 schreef Skaai het volgende:
Zeg Heetwijf, zet mij eens op de misschien lijst![]()
Cinnamon en chOas op misschienquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Done, en Alicey naar de gewone gezet.
Ze noemen me al jaren HeetWijf (bedankt Shmoopyquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:21 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fokker op Lowlands ontmoet die zich 'heetwijf' noemde. Was jij dat Heatwave?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm, zet mij op maar op de maybe lijst. Kreeg vandaag te horen dat ik misschien moet keepen (voetbalcompetitie).
En HW, misschien beter dat jij mij niet meerekend voor het etentje.
Beter nu zeggen dan op de meetings dag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een flesje wijn gewonnen![]()
Dit jaar. Camping 2, links achter in de binnenbocht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze noemen me al jaren HeetWijf (bedankt Shmoopy) dus dat zou best eens kunnen ja
.
Nee, ik was er dit jaar nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:16 schreef the900 het volgende:
[..]
Dit jaar. Camping 2, links achter in de binnenbocht?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een flesje wijn gewonnen![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik hier niet post doet niemand het he?.
dinsdag 22 november 2005 @ 18:16quote:
O shit ja, hij zou de hele avond voor je betalen hè?quote:
In bier zit ook waterquote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O shit ja, hij zou de hele avond voor je betalen hè?![]()
Water is goed voor je hoor. Twee liter per dag zeggen ze![]()
![]()
Alleen iets minder, dus moet je er minstens vier liter per dag van drinkenquote:
Kut zeg!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alleen iets minder, dus moet je er minstens vier liter per dag van drinken![]()
Slechts de spareribsquote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O shit ja, hij zou de hele avond voor je betalen hè?![]()
Water is goed voor je hoor. Twee liter per dag zeggen ze![]()
![]()
Op zich moet het topic nog wel vol kunnenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dinsdag 22 november 2005 @ 18:16
Laatste reactie.
Open jij de nieuwe?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op zich moet het topic nog wel vol kunnen
newbie modsquote:Op woensdag 23 november 2005 09:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan gaat er vast iets mis. Laat maar
Trouw blauw, ik hou van jou...... (nee niet van JOU UIOquote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Erg blauw deze laatste pagina.
Ja, vier liter bier/dag... figures.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Erg blauw deze laatste pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |