Goede vraagquote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 21 november 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, deze meet is toch één avond hè?
Fuck, het is komende zaterdag alquote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef the900 het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ik neem pas de eerste trein 's ochtends terug, maar het gaat om 1 avond idd
Same here. Al zou ik Danny wel eens willen ontmoeten.quote:
me too, maar ik ben het hele weekend wegquote:Op maandag 21 november 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik Danny wel eens willen ontmoeten.
yes dearquote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Coco's Nieuwendijk, makkelijk, opgelost, zet jij het erin?
Jep!quote:Op maandag 21 november 2005 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Goudengids zegt Nieuwendijk 11 en geeft die website erbij.
Maar Nieuwendijk 11 is de goeie?
Je weet het nietquote:Op maandag 21 november 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:
Knorretje en Danny 5 jaar getrouwd hè, wat denk je zelf?
Ok dan, die vinden Tha_T en ik wel!quote:
Dat is tientallen fokkers voor jullie ook geluktquote:Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok dan, die vinden Tha_T en ik wel!
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn en ook nog eens uit Limburg komenquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tientallen fokkers voor jullie ook gelukt.
Oops, ik heb niets gezegdquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn en ook nog eens uit Limburg komen
Ow. Ik kom zeker met de auto of anders met het Openbaar Vervoer, mijn nummer is in ieder geval (censuur). Wil je het wel even melden als hij in je mob staat?quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
*checkquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn
*checkquote:en ook nog eens uit Limburg komen
Ik ken ze nietquote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Limburgers: Ach, er zullen vast goeie tussen zitten.
.
Ik moet nog geld bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nou wil ik een lijst met "ik kom ook/nog steeds zien".
quote:
Psst. jij bent ook een forum modquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nou wil ik een lijst met "ik kom ook/nog steeds zien".
Zelfs ík heb geld. Als WW'erquote:Op maandag 21 november 2005 11:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet nog geld bij elkaar sprokkelen
Note to self: blijf weg bij Heatwave.quote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, ben ik na aankomend weekend nou eindelijk eens FA?.
Ik blijf likken gvd.
Ik bedoelde meer een bevesting van de lijst in de OP.quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Psst. jij bent ook een forum mod![]()
Luiaard
Waarvan ik er 2 persoonlijk nog even regelde.quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde meer een bevesting van de lijst in de OP.
De vorige grote ONZ meeting had 40 man in de OP, uiteindelijk kwamen er 6.......
You need not worryquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Note to self: blijf weg bij Heatwave.
Ze schijnen ook ABN te kunnen brabbelenquote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef DarkManta het volgende:
Een Limburger in Amsterdam![]()
Ik kan me het gesprek al voorstellen; Wat zeggie? Huh? woat zeis dich?
Joah joah joah, lekker biertje he?
Ligt er aan in wat voor bui ze zijn, als ze beledigt worden en dat is nogal al snel, en vooral door een Amsterdammer, dan beginnen ze Limburgs te lullen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze schijnen ook ABN te kunnen brabbelen.
Ik loop er vandaag wel ff langs, zorgen dat ze wat extra flessen wit inslaanquote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom misschien wellicht ook nog steeds![]()
Da's alleen maar leukquote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ligt er aan in wat voor bui ze zijn, als ze beledigt worden en dat is nogal al snel, en vooral door een Amsterdammer, dan beginnen ze Limburgs te lullen.
Helaas ben ik zelf ook limburger, maar Limburgs praten kan ik niet, ik versta het wel.
Damn, alleen al die zachte g![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een bevesting van de lijst in de OP.
De vorige grote ONZ meeting had 40 man in de OP, uiteindelijk kwamen er 6.......
Heb ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Moet je wel een WW toegekend krijgen natuurlijk
Ja, en toch was het nog wel gezellig hoor, maar wel een trieste opkomst natuurlijk.....quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ligt er aan in wat voor bui ze zijn, als ze beledigt worden en dat is nogal al snel, en vooral door een Amsterdammer, dan beginnen ze Limburgs te lullen.
Helaas ben ik zelf ook limburger, maar Limburgs praten kan ik niet, ik versta het wel.
Damn, alleen al die zachte g![]()
Ze dachten het staat in ONZ, dus het zal wel niet waar zijnquote:Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en toch was het nog wel gezellig hoor, maar wel een trieste opkomst natuurlijk.....
quote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Als je dit soort opmerkingen maakt wel ja!
Ja maar limbo's maken het ons ook altijd zo makkelijkquote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Als je dit soort opmerkingen maakt wel ja!
Droge hè HW! Dróge!quote:Op maandag 21 november 2005 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop er vandaag wel ff langs, zorgen dat ze wat extra flessen wit inslaan.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb een ex-werkgever die geen papieren voor me invult
Yes sir mr dude sir!quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Droge hè HW! Dróge!
Van zoete witte wijn krijg ik luide oprispingen.
Zie de OPquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Coco's was toch die sparerib tent waar static van de trap was geflikkerd?
Misschien wel een goed idee...quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Ik wilde je mijn gsm nummer mailen, maar dat lukte niet (via Heatwave@fok.nl)... Blond héquote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Eten voor een meeting is altijd wel zo slim ja.
Moet even kijken hoelaat dan want Nikky pit bij mij en die moet eerst werken.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja en? Die rol moet iemand op zich nemen hoor...
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!quote:
Jij dusquote:Op maandag 21 november 2005 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!.
dan mail ik zaterdag wel ff nogquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijktquote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef the900 het volgende:
[..]
dan mail ik zaterdag wel ff nog
ik ben al eens straal langs een enorme groep Fok!kers gelopen in het blauwe koffiehuis (oid). Afgelopen rock-meet heb ik jullie toen wel gevonden maar ik voel me toch niet zo bekend in A'dam
Ik kan een dag later toch nog wel gewoon over straat hehquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
Ik ben tot nu toe alleen naar brave meetings geweestquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
eten? Wat denk jij zelfquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |