Goede vraagquote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 21 november 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, deze meet is toch één avond hè?
Fuck, het is komende zaterdag alquote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef the900 het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ik neem pas de eerste trein 's ochtends terug, maar het gaat om 1 avond idd
Same here. Al zou ik Danny wel eens willen ontmoeten.quote:
me too, maar ik ben het hele weekend wegquote:Op maandag 21 november 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik Danny wel eens willen ontmoeten.
yes dearquote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Coco's Nieuwendijk, makkelijk, opgelost, zet jij het erin?
Jep!quote:Op maandag 21 november 2005 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Goudengids zegt Nieuwendijk 11 en geeft die website erbij.
Maar Nieuwendijk 11 is de goeie?
Je weet het nietquote:Op maandag 21 november 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:
Knorretje en Danny 5 jaar getrouwd hè, wat denk je zelf?
Ok dan, die vinden Tha_T en ik wel!quote:
Dat is tientallen fokkers voor jullie ook geluktquote:Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok dan, die vinden Tha_T en ik wel!
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn en ook nog eens uit Limburg komenquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tientallen fokkers voor jullie ook gelukt.
Oops, ik heb niets gezegdquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn en ook nog eens uit Limburg komen
Ow. Ik kom zeker met de auto of anders met het Openbaar Vervoer, mijn nummer is in ieder geval (censuur). Wil je het wel even melden als hij in je mob staat?quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
*checkquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat we allebei blond zijn
*checkquote:en ook nog eens uit Limburg komen
Ik ken ze nietquote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Limburgers: Ach, er zullen vast goeie tussen zitten.
.
Ik moet nog geld bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nou wil ik een lijst met "ik kom ook/nog steeds zien".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |