abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32495514
Ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in die discons die over zijn.

Maar ja, fat chance. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_32496017
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Dan kunnen we dus toch meebestellen?!
Bijna 20 euro voor 30 ml. Ik denk er nog ff over na....
Back in business.
pi_32500236
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Dan kunnen we dus toch meebestellen?!
Jaaaaa! ook al kan ik onmogelijk bellen omdat a.s. zondag mijn opa en oma 60 jaar getrouwd zijn... de hele dag feest
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32502101
Als er besteld gaat worden, zou ik graag de snowcake willen..

Ik zou me graag willen aanbieden om de grote bestelling te doen. Maar helaas heb ik geen CC.
Het is natuurlijk wel een mogelijkheid dat iemand besteld, en als aflever adres de mijne geeft, zodat ik dan weer ervoor zorg dat de juiste geuren bij de juiste mensen aankomen.

En ja, natuurlijk zal dit eerlijk verlopen, en ik zal zeker geen snowcake van een ander dan gewoon niet versturen en zelf houden
pi_32502400
Oh..oh..oh gisteren heb ik mijn pakketje uitgepakt.

3x Teddy Bears. (met kerst ga ik elke dag in bad )
candy cane
cleanliness (waarom heb ik er hier maar 1 van.. ze zien er zo grappig uit dat ik deze niet wil gebruiken.
gooliness (zelfde verhaal als met de cleanliness)

En wat ruikt het allemaal overheerlijk
  woensdag 23 november 2005 @ 12:25:27 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32504251
Ik ben erg tevreden met Celestial, het potje is bijna op. Ik durf echter bijna geen nieuw te kopen, uit angst voor de verhalen hier over smerige luchtjes enzo
pi_32504628
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:25 schreef Aventura het volgende:
Ik ben erg tevreden met Celestial, het potje is bijna op. Ik durf echter bijna geen nieuw te kopen, uit angst voor de verhalen hier over smerige luchtjes enzo
Ik heb hier met de mijne geen last van.
En dit was volgens mij van de zomer, en wat ik gehoord heb is dat dat stinkie probleem over moest zijn.
pi_32507023
Stil hier..
pi_32509828
Ik vind de parfums helemaal niet duur.
Whatever I want.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 15:57:09 #160
43556 miss_dynastie
pi_32509981
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de parfums helemaal niet duur.
Ik ook niet eigenlijk ... maar helaas, nog even geen CC hier, dus voor mij zit het er niet in
pi_32512449
Zo net weer lekker geshopt bij de Lush, Sinterklaascadeautjes gekocht Maar ik moet toch even zeuren... ik moest in de Kalverstraat weer om een proefje vragen terwijl ik toch aardig wat had gekocht (in de Leidsestraat mag ik niet eens vragen om een proefje: 'je weet toch dat je daar niet om hoeft te vragen, we doen er altijd wat bij hoor!'). En toen ik zei dat het cadeautjes waren deed ze heel aardig de prijsjes van de zeepjes af, waarna het allemaal oningepakt in een tasje werd gegooid De volgende keer maar 10 minuutjes verder lopen naar de andere Lush!
  woensdag 23 november 2005 @ 17:24:33 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32512496
Je weet wel dat je moet bijbetalen om iets in te laten pakken?

Ik heb zelf hele wisselende ervaringen met de Kalver en de Leidse. De ene keer waren ze bij de een aardiger, de andere keer bij de ander. 't Is ook maar net beetje wie je voor je hebt denk ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32512534
Nee hoor, gewoon leuk inpakken doen ze wel altijd, met crèpepapier. Tenzij je een pakketje wilt.
Tsja ik hou ook meer van de Leidsestraat dan de Kalver, heb er zelf ook niet echt leuke ervaringen en het is echt veel gezelliger in de Leidse.
Whatever I want.
  woensdag 23 november 2005 @ 17:28:28 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32512592
Oh, ik dacht dat je altijd moest bijbetalen! Nouja, my wrong .

Ik ben er nog niet uit welke van de twee ik leuker vind, ben ik geen van beide vaak genoeg geweest om een goed oordeel te kunnen vellen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32512610
Inderdaad, ik heb wel vaker iets laten inpakken in dat crepepapier, ziet er erg leuk uit! Wat moet je dan betalen voor een 'pakketje'? En bij welke winkel moet je nou betalen om iets te laten inpakken
pi_32512678
Nouja, het gaat dan in een doosje, het wordt echt een leuk pakketje. Ik heb zelf een keer iets laten inpakken in een klein doosje, dat was 50 cent volgens mij extra, of een euro.. Ze hebben drie maatjes van die doosjes en elke maat was 50 cent duurder dacht ik. Weet het niet meer precies.
Maar het werd erg leuk ingepakt hoor! Echt een leuk cadeaudoosje, heel feestelijk! Vond ik het extra betalen wel waard.
Whatever I want.
pi_32512706
Found it!

Whatever I want.
pi_32513039
Dat ziet er echt leuk uit! Het is ook wel logisch dat je voor zo'n doosje een beetje extra betaalt. En ik heb dus gewoon gevraagd om een proefje en ik kreeg... Ruby Red Slippers! ik ben benieuwd
pi_32513283
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef Asile het volgende:
Zo net weer lekker geshopt bij de Lush, Sinterklaascadeautjes gekocht Maar ik moet toch even zeuren... ik moest in de Kalverstraat weer om een proefje vragen terwijl ik toch aardig wat had gekocht (in de Leidsestraat mag ik niet eens vragen om een proefje: 'je weet toch dat je daar niet om hoeft te vragen, we doen er altijd wat bij hoor!'). En toen ik zei dat het cadeautjes waren deed ze heel aardig de prijsjes van de zeepjes af, waarna het allemaal oningepakt in een tasje werd gegooid De volgende keer maar 10 minuutjes verder lopen naar de andere Lush!
Ik had ik oktober in A,dam in beide zaken voor zeker 35 euro per zaak gekocht maar niks geen proefjes gehad. Pas geleden was ik Den Bosch en daar kreeg ik wel 2 proefjes . En in Haarlem kocht in maar voor 28 euro en toen kreeg ik een hele Godiva (was een actie )en een Ickle baby baff die beschadigd was er bij voor me zoontje. Het is volgens mij maar net hoe hun pet staat.
pi_32513325
Dat doosje ziet er idd leuk uit!
Ik had nog een vraagje voor jullie Lush kenners ik woon niet in de buurt van een Lush winkel, en ik heb eigenlijk geen tijd om naar Amsterdam te gaan dus ik ga wat dingetjes op de site bestellen, wel jammer dat ik dan niet eerst kan ruiken, maar dat moet dan maar
Alleen ik weet dus echt niet wat voor zeep ik moet nemen, dus ik vroeg me af of jullie me konden helpenIik hou heel veel van zoete geurtjes dus het liefst heb ik zoiets, en het zou ook lekker zijn als de geur een tijdje bleef hangen Dus als jullie me zouden willen helpen zou ik erg dankbaar zijn
pi_32513432
Een Lushwinkel in Rotterdam lijkt me ook wel wat ja. Ik woon in Dordrecht dus dat is dan redelijk dichtbij voor mij . Ik snap ook eigenlijk niet waarom ie daar ook nog niet is hoor . In Arnhem is ook wel wat want daar woont familie van me. Me moeder gaat daar regelmatig logeren dus dan geef ik wel me boodschappenlijstje mee . Scheelt toch weer verzendkosten dan.
pi_32513516
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Bob. het volgende:
Dat doosje ziet er idd leuk uit!
Ik had nog een vraagje voor jullie Lush kenners ik woon niet in de buurt van een Lush winkel, en ik heb eigenlijk geen tijd om naar Amsterdam te gaan dus ik ga wat dingetjes op de site bestellen, wel jammer dat ik dan niet eerst kan ruiken, maar dat moet dan maar
Alleen ik weet dus echt niet wat voor zeep ik moet nemen, dus ik vroeg me af of jullie me konden helpenIik hou heel veel van zoete geurtjes dus het liefst heb ik zoiets, en het zou ook lekker zijn als de geur een tijdje bleef hangen Dus als jullie me zouden willen helpen zou ik erg dankbaar zijn
Rockstar is lekker zoet luchtje vind ik.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:03:28 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32513524
Bob, misschien zijn de Honey I Washed the Kids en de Rockstar dan wat voor jou . Lekker zoet!
pi_32513623
Ik las net de beschrijving van die 2, en ze klinken heerlijk

Nu nog gaan beslissen welke het moet worden of ik neem ze natuurlijk gewoon alle 2
pi_32513842
Bob., Honey In Washed the Kids is heeerlijk zoet, honing/vanille-achtig en Ginger is mijn absolute favoriet. Die is ook heerlijk zoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')