Bijna 20 euro voor 30 ml. Ik denk er nog ff over na....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Dan kunnen we dus toch meebestellen?!
Jaaaaa! ook al kan ik onmogelijk bellen omdat a.s. zondag mijn opa en oma 60 jaar getrouwd zijn... de hele dag feestquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Dan kunnen we dus toch meebestellen?!
Ik heb hier met de mijne geen last van.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:25 schreef Aventura het volgende:
Ik ben erg tevreden met Celestial, het potje is bijna op. Ik durf echter bijna geen nieuw te kopen, uit angst voor de verhalen hier over smerige luchtjes enzo
Ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de parfums helemaal niet duur.
Ik had ik oktober in A,dam in beide zaken voor zeker 35 euro per zaak gekocht maar niks geen proefjes gehad. Pas geleden was ik Den Bosch en daar kreeg ik wel 2 proefjes . En in Haarlem kocht in maar voor 28 euro en toen kreeg ik een hele Godiva (was een actie )en een Ickle baby baff die beschadigd was er bij voor me zoontje. Het is volgens mij maar net hoe hun pet staat.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef Asile het volgende:
Zo net weer lekker geshopt bij de Lush, Sinterklaascadeautjes gekochtMaar ik moet toch even zeuren... ik moest in de Kalverstraat weer om een proefje vragen terwijl ik toch aardig wat had gekocht (in de Leidsestraat mag ik niet eens vragen om een proefje: 'je weet toch dat je daar niet om hoeft te vragen, we doen er altijd wat bij hoor!'). En toen ik zei dat het cadeautjes waren deed ze heel aardig de prijsjes van de zeepjes af, waarna het allemaal oningepakt in een tasje werd gegooid
De volgende keer maar 10 minuutjes verder lopen naar de andere Lush!
Rockstar is lekker zoet luchtje vind ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Bob. het volgende:
Dat doosje ziet er idd leuk uit!
Ik had nog een vraagje voor jullie Lush kennersik woon niet in de buurt van een Lush winkel, en ik heb eigenlijk geen tijd om naar Amsterdam te gaan dus ik ga wat dingetjes op de site bestellen, wel jammer dat ik dan niet eerst kan ruiken, maar dat moet dan maar
![]()
Alleen ik weet dus echt niet wat voor zeep ik moet nemen, dus ik vroeg me af of jullie me konden helpenIik hou heel veel van zoete geurtjes dus het liefst heb ik zoiets, en het zou ook lekker zijn als de geur een tijdje bleef hangenDus als jullie me zouden willen helpen zou ik erg dankbaar zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |