ik ben normaal helemaal niet zo van dat spul maar werd er door iemand op gewezen en mij helpt het echtquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
Ik kom net terug van een wandelingetje door de stad en hem gelijk een potje meegenomenquote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben normaal helemaal niet zo van dat spul maar werd er door iemand op gewezen en mij helpt het echt
heb vandaag een nieuw potje gehaald voor mannetje en mij![]()
Ik doe ook meequote:Op maandag 21 november 2005 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zullen we een clubje oprichten![]()
tipje echina force tabletjes van meneer vogel![]()
Naar welke locatie ga je, blamages?quote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef Blamages het volgende:
Morgen maar eens wat gaan kopen, wat zie ik in de winkel wel.
Maastricht, woon ik vlakbijquote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Naar welke locatie ga je, blamages?
Ik ken ze niet maar ze zijn nu wel een stuk goedkoper.quote:Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef noekje het volgende:
De Ruby Red Slippersactie is trouwens tot 5 December. Ik ga wel inslaan want ik vind het namelijk heerlijk.
Bij mijn ouders staan nog een doosje.. met lush!quote:Op maandag 21 november 2005 18:25 schreef noekje het volgende:
Ik mocht ook niks meer kopen tot iig eind December om toch nog wat kerstspul in te slaan waaronder Ruby red slippers maar nood breekt wet.
Exactly! Als ik de RRS ga bestellen, bestel ik ook maar gelijk cristmas kisses, de cristmas massagebar en Hollywood mee.quote:Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Als ik er dan toch ben, dan kan ik gelijk een grotere fles Snow Fairy meenemen.
En... en... en...
Ik zou dat ook nooit zo kunnen laten liggen. Ik vind het echt een feestje om een doosje te krijgen. Daar neem ik ook echt de tijd voor. Laten liggen is geen optie.quote:Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Bij mijn ouders staan nog een doosje.. met lush!
Moet deze nog steeds ophalen.
Met wat X-mas bb's, en nog meer maar wat weet ik niet meer. Dit omdat het al een aantal weken geleden was dat ik het besteld had. Maar morgen gaan we lekker bij pa en ma eten dus dan neem ik de doos met Lushproducten lekker mee naar huis
![]()
Je moet ze eerst met veel geduld en/of grof geweld van de bodem af zien te krijgen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef kwakveense het volgende:
snow fairy: blijven die glitters op je huid zitten? dan hoef ik het nl. niet...
Gebeurt helemaal niks. Ja, het lijkt alsof je een slagaderlijke bloeding in bad hebt met glitters. De glitters blijven niet op je lijf of op het bad plakken. Even de sproeier door het bad en weg is het. Er zit niks in wat kan verstoppen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Bij de RRS he, is dan je hele bad ranzig en 't putje verstopt of valt 't wel mee?
In douchegel vorm ook niet? Ik vind hem dan toch best lekker, ook een keer m'n haar ermee gewassen,maar dat was niet zo'n succes. In de originele vorm vind ik het niks, en zal hem ook niet nog een keer aanschaffen.quote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks.
Maar dan gaat je Sweetie Pie een stuk snellerquote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassenwerkt prima en lekker veel schuim
Ik scheer mijn benen eigenlijk altijd met hetzelfde waar ik me mee wasquote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme!Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch
.
Je hebt mail.quote:Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dankje sanne!
ik kan het wel voor je meenemen, maar even een noot: ik ben behoorlijk blut, dus ik kan niet voor meerdere mensen dingen meenemen en voorschieten, simpelweg omdat ik niet meer kan voorschieten. voor 1 persoon 2 zeepjes wil nog wel lukken![]()
sanne, mail je me even? froukjehenstra apestaartje de mailserver van google...(gmail dus) dan kun je me misshcien ook vertellen hoe ik in nl. het best/goedkoopst dingen verzend
ik heb echt zo'n zin om te gaan!!!!
Oeps.quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
Ik ga 3 decemberquote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oeps.
Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |