abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 15:47:03 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32454557
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Jaaaaa gezellig
[..]

Thanks!
ik ben normaal helemaal niet zo van dat spul maar werd er door iemand op gewezen en mij helpt het echt
heb vandaag een nieuw potje gehaald voor mannetje en mij
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32454571
Oud nieuws misschien? Maar ik pleur het hier toch neer want ik dit nieuwe topic staat 't nog niet

"Voor alle (hulp)Sinten en Pieten. Verras iedereen met glitterende, rode schuimbubbels! Ruby Red Slippers: Koop er één en krijg er twee!"

van lush.nl
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 21 november 2005 @ 16:26:35 #53
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32455395
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, wie heeft wat over voor een kleurtje? Skaai? Wil je een LUSH forum?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32455833
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik ben normaal helemaal niet zo van dat spul maar werd er door iemand op gewezen en mij helpt het echt
heb vandaag een nieuw potje gehaald voor mannetje en mij
Ik kom net terug van een wandelingetje door de stad en hem gelijk een potje meegenomen

Mijn moeder heeft een Godiva in de badkamer liggen, als ik bij haar de trap nog maar op kom ruik ik het al en hoe dichter bij de badkamer hoe meer het gaat stinken ik heb hem dus maar in een dicht bakje gedaan die geur kwam overal bovenuit
Ik heb mijn haar er een keer mee gewassen, geur is zo sterk dat het ook lang blijft hangen. En aangezien ik het echt niet lekker vind heb ik het bij 1 keer wassen gehouden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32455916
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Skaai het volgende:

[..]

maandag 21 november 2005 @ 17:18:12 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32456682
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zullen we een clubje oprichten
tipje echina force tabletjes van meneer vogel
Ik doe ook mee

*snotter*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32457664
Morgen maar eens wat gaan kopen, wat zie ik in de winkel wel.
nog erger....
pi_32457749
De Ruby Red Slippersactie is trouwens tot 5 December. Ik ga wel inslaan want ik vind het namelijk heerlijk.
Go hard or go home
pi_32457831
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef Blamages het volgende:
Morgen maar eens wat gaan kopen, wat zie ik in de winkel wel.
Naar welke locatie ga je, blamages?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32457873
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Naar welke locatie ga je, blamages?
Maastricht, woon ik vlakbij
nog erger....
pi_32457916
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef noekje het volgende:
De Ruby Red Slippersactie is trouwens tot 5 December. Ik ga wel inslaan want ik vind het namelijk heerlijk.
Ik ken ze niet maar ze zijn nu wel een stuk goedkoper.
Kut. Ik mocht van mezelf pas in januari weer gaan
Tap tap tap
pi_32458262
2 halen 1 betalen, altijd leuk
pi_32458326
Ik mocht ook niks meer kopen tot iig eind December om toch nog wat kerstspul in te slaan waaronder Ruby red slippers maar nood breekt wet.
Go hard or go home
pi_32458371
Als ik er dan toch ben, dan kan ik gelijk een grotere fles Snow Fairy meenemen.

En... en... en...
Tap tap tap
pi_32458372
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:25 schreef noekje het volgende:
Ik mocht ook niks meer kopen tot iig eind December om toch nog wat kerstspul in te slaan waaronder Ruby red slippers maar nood breekt wet.
Bij mijn ouders staan nog een doosje.. met lush!
Moet deze nog steeds ophalen.

Met wat X-mas bb's, en nog meer maar wat weet ik niet meer. Dit omdat het al een aantal weken geleden was dat ik het besteld had. Maar morgen gaan we lekker bij pa en ma eten dus dan neem ik de doos met Lushproducten lekker mee naar huis
  maandag 21 november 2005 @ 18:29:03 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32458421
Echt, hoe kan je dat nou vergeten . Hoe kún je een doosje met Lush ergens "enkele weken" laten staan?

Ik snap dat niet .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 november 2005 @ 18:47:40 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32458889
snow fairy: blijven die glitters op je huid zitten? dan hoef ik het nl. niet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32458898
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Als ik er dan toch ben, dan kan ik gelijk een grotere fles Snow Fairy meenemen.

En... en... en...
Exactly! Als ik de RRS ga bestellen, bestel ik ook maar gelijk cristmas kisses, de cristmas massagebar en Hollywood mee.
Dan hou ik mezelf voor dat dit de bestelling voor eind December gaat worden maar dat zijn allemaal loze gedachten.
Go hard or go home
pi_32458994
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Bij mijn ouders staan nog een doosje.. met lush!
Moet deze nog steeds ophalen.

Met wat X-mas bb's, en nog meer maar wat weet ik niet meer. Dit omdat het al een aantal weken geleden was dat ik het besteld had. Maar morgen gaan we lekker bij pa en ma eten dus dan neem ik de doos met Lushproducten lekker mee naar huis
Ik zou dat ook nooit zo kunnen laten liggen. Ik vind het echt een feestje om een doosje te krijgen. Daar neem ik ook echt de tijd voor. Laten liggen is geen optie.
Go hard or go home
pi_32459130
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef kwakveense het volgende:
snow fairy: blijven die glitters op je huid zitten? dan hoef ik het nl. niet...
Je moet ze eerst met veel geduld en/of grof geweld van de bodem af zien te krijgen.
En dan zie je ze nog steeds niet
Tap tap tap
pi_32459154
Bij de RRS he, is dan je hele bad ranzig en 't putje verstopt of valt 't wel mee?
Tap tap tap
pi_32459316
Ik heb de RRS nog niet gebruikt, mag hem nu ook nog niet gebruiken van mezelf
Maar wil er graag nog wel bij hebben. Alleen het kleurtje al
  maandag 21 november 2005 @ 19:06:50 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32459424
xcuz_me jij mag er ook wel bij straks eens met demon in the dark douchen ( ga mijn lekkere snowfairy en snowcake niet vernaggelen als ik toch niks ruik
Volgens mannetje stinkt die maar geeft die wel een frips gevoel.. dus lekker ff me buikje extra inzepen zo voelt beebje zich misschien ook wat frisser
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32459656
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Bij de RRS he, is dan je hele bad ranzig en 't putje verstopt of valt 't wel mee?
Gebeurt helemaal niks. Ja, het lijkt alsof je een slagaderlijke bloeding in bad hebt met glitters. De glitters blijven niet op je lijf of op het bad plakken. Even de sproeier door het bad en weg is het. Er zit niks in wat kan verstoppen.
Go hard or go home
  maandag 21 november 2005 @ 19:17:19 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32459707
Hmmmz... ik wil de RRS ook nog.

Geldt die actie alleen in de winkel?

Wenslijstje:

* RRS
* Snow Festival
* Christmas Massage Bar

pi_32459812
Ik durf die RRS hier niet in bad te doen, normaal doe ik een pantykousje om de bruisballen en bbsjes zodat die losse dingen niet in de leidingen van het bad komen. Maar al die glitters zijn niet tegen te houden met zo'n kousje denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vava op 21-11-2005 19:41:00 (niet ipv wel) ]
Let's plant a tree
pi_32459992
De actie is voor de online shop en de winkels volgens mij. Ik heb nl ook gemaild met het mailorderteam over hoe lang de actie zou zijn en het staat op de site dus ik mag aannemen dat het iig ook is voor de online shop.
Alhoewel ik het minder zeker weet van de winkels.
Go hard or go home
pi_32460655
Hey dat lijkt me ook wel wat dan, RRS leek me sowieso al lekker om eens te proberen
Als het goed is ga ik 3 dec met een collega naar de Lush in Den Bosch (ben haar ook aan het warm maken voor Lush ).
Ik ga dan iig weer wat Sweetie Pie meenemen (die is zo lekker, ik word er helemaal vrolijk van) en een Waving, Not Drowning ballistic
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32460710
Is er al iets bekend over de parfums?
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:07 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32461497
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks .
pi_32462099
Het is zo heerlijk lekker zoet, net snoepjes En daarna lekker poederen met Silky Underwear
Ik krijg al complimentjes dat ik lekker ruik (Sweetie Pie blijft niet hangen helaas, maar Silky Underwear wel)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32462963
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks .
In douchegel vorm ook niet? Ik vind hem dan toch best lekker, ook een keer m'n haar ermee gewassen,maar dat was niet zo'n succes. In de originele vorm vind ik het niks, en zal hem ook niet nog een keer aanschaffen.
Ik ben er trouwens achtergekomen dat Snowfairy in combi met American Cream een supercombinatie is voor mijn haar! Heerlijk zacht, niet pluizend en het allerbelangrijkste: Het ruikt heerlijk zoet!!!
Back in business.
pi_32462982
Sweey Pie is lekker, heerlijk die geur! Alleen bevroren is niet handig
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:11:00 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463007
In wat voor vorm dan ook, Sweetie Pie doet 't niet voor mij.

Helaas pindakaas.
pi_32463190
Is Sweetie Pie er ook in douchegel dan? Ik loop te stoeien met stukjes jelly die overal heen vliegen
Ik ga nu lekker met HIWTK douchen
  maandag 21 november 2005 @ 21:19:40 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463228
We hebben er zelf douchegel van gemaakt, omdat wij ook dat probleem hadden .

Een kwak Sweetie Pie aanlengen met water. Schudden en dan vooral heel veel geduld hebben. Dit proces herhalen totdat je een douchegel hebt .
pi_32463481
Het geheim van de Sweetie Pie douchegel is geduld. Heeeeel veeeeel geduld.
Ik duik ook even onder de douche met iets wat ik nog uit moet zoeken...
Back in business.
pi_32463773
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassen werkt prima en lekker veel schuim
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:40:15 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463845
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme! Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch .
pi_32463867
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassen werkt prima en lekker veel schuim
Maar dan gaat je Sweetie Pie een stuk sneller In vloeibare vorm doe je er langer mee.
Ow ja, nu ben ik echt de douche in!
Back in business.
pi_32463925
Wat een uitvinding, home made Pie

Ik gebruik een spons, dat gaat ook wel goed. Hmmm alles ruikt lekker naar honing nu
pi_32464130
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme! Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch .
Ik scheer mijn benen eigenlijk altijd met hetzelfde waar ik me mee was Olive Branch ook al gehad, idd erg lekker
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:50:54 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32464148
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dankje sanne!

ik kan het wel voor je meenemen, maar even een noot: ik ben behoorlijk blut, dus ik kan niet voor meerdere mensen dingen meenemen en voorschieten, simpelweg omdat ik niet meer kan voorschieten. voor 1 persoon 2 zeepjes wil nog wel lukken

sanne, mail je me even? froukjehenstra apestaartje de mailserver van google...(gmail dus) dan kun je me misshcien ook vertellen hoe ik in nl. het best/goedkoopst dingen verzend

ik heb echt zo'n zin om te gaan!!!!
Je hebt mail.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32464844
Ik ben er weer uit! Na lang twijfelen besloot ik voor m'n oude vertrouwde HIWTK te gaan. Die lag al zo lang te verwaarlozen, dus dat was lekker. Daarvoor eerst even gescrubt met een proefje Almond nog wat dinges. Ruikt wel lekker, maar niet bijster bijzonder. M'n lijf met Dream Cream en de voetjes met Smitten ingesmeerd. Ik ruik weer heerlijk! En nu even lekker voor de buis hangen.
Back in business.
pi_32464884
Nou, ik ben wel van plan om zo'n gel te kopen, ziet er zo leuk uit op de site. Die Woosh lijkt me wel wat. Als het niets is maak ik er wel een douchegel van, hoeveel water moet er dan bij? En verder?
nog erger....
pi_32465045
Gewoon een spa flesje vullen met een halve jelly en de helft water. Goed schudden, paar dagen laten staan en tussendor steeds schudden. En dan kun je zelf nog bepalen of je er wat water of jelly bij doet.
Back in business.
  maandag 21 november 2005 @ 22:23:58 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465183
Mijn verhouding ligt op 90% jellie, 10% water.
Dan blijft de geur het meest geconcentreerd, net genoeg om het een beetje te laten plakken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32465338
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:

[..]

Je hebt mail.

Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
  maandag 21 november 2005 @ 22:38:01 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465579
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
Oeps.

Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
pi_32465646
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef Sanne het volgende:

[..]

Oeps.

Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
Ik ga 3 december
Maar ik wilde het gewoon even voor de zekerheid weten, anders heb je ineens een hele hoop zeepjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')