abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32459812
Ik durf die RRS hier niet in bad te doen, normaal doe ik een pantykousje om de bruisballen en bbsjes zodat die losse dingen niet in de leidingen van het bad komen. Maar al die glitters zijn niet tegen te houden met zo'n kousje denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vava op 21-11-2005 19:41:00 (niet ipv wel) ]
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32459992
De actie is voor de online shop en de winkels volgens mij. Ik heb nl ook gemaild met het mailorderteam over hoe lang de actie zou zijn en het staat op de site dus ik mag aannemen dat het iig ook is voor de online shop.
Alhoewel ik het minder zeker weet van de winkels.
Go hard or go home
pi_32460655
Hey dat lijkt me ook wel wat dan, RRS leek me sowieso al lekker om eens te proberen
Als het goed is ga ik 3 dec met een collega naar de Lush in Den Bosch (ben haar ook aan het warm maken voor Lush ).
Ik ga dan iig weer wat Sweetie Pie meenemen (die is zo lekker, ik word er helemaal vrolijk van) en een Waving, Not Drowning ballistic
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32460710
Is er al iets bekend over de parfums?
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:07 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32461497
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32462099
Het is zo heerlijk lekker zoet, net snoepjes En daarna lekker poederen met Silky Underwear
Ik krijg al complimentjes dat ik lekker ruik (Sweetie Pie blijft niet hangen helaas, maar Silky Underwear wel)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32462963
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de Sweetie Pie echt 3x niks .
In douchegel vorm ook niet? Ik vind hem dan toch best lekker, ook een keer m'n haar ermee gewassen,maar dat was niet zo'n succes. In de originele vorm vind ik het niks, en zal hem ook niet nog een keer aanschaffen.
Ik ben er trouwens achtergekomen dat Snowfairy in combi met American Cream een supercombinatie is voor mijn haar! Heerlijk zacht, niet pluizend en het allerbelangrijkste: Het ruikt heerlijk zoet!!!
Back in business.
pi_32462982
Sweey Pie is lekker, heerlijk die geur! Alleen bevroren is niet handig
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:11:00 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463007
In wat voor vorm dan ook, Sweetie Pie doet 't niet voor mij.

Helaas pindakaas.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32463190
Is Sweetie Pie er ook in douchegel dan? Ik loop te stoeien met stukjes jelly die overal heen vliegen
Ik ga nu lekker met HIWTK douchen
  maandag 21 november 2005 @ 21:19:40 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463228
We hebben er zelf douchegel van gemaakt, omdat wij ook dat probleem hadden .

Een kwak Sweetie Pie aanlengen met water. Schudden en dan vooral heel veel geduld hebben. Dit proces herhalen totdat je een douchegel hebt .
pi_32463481
Het geheim van de Sweetie Pie douchegel is geduld. Heeeeel veeeeel geduld.
Ik duik ook even onder de douche met iets wat ik nog uit moet zoeken...
Back in business.
pi_32463773
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassen werkt prima en lekker veel schuim
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:40:15 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32463845
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme! Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch .
pi_32463867
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb gewoon zo'n douchepuff van de Hema, stukje Sweety Pie er op en pletten tot het er helemaal in zit, dan ermee wassen werkt prima en lekker veel schuim
Maar dan gaat je Sweetie Pie een stuk sneller In vloeibare vorm doe je er langer mee.
Ow ja, nu ben ik echt de douche in!
Back in business.
pi_32463925
Wat een uitvinding, home made Pie

Ik gebruik een spons, dat gaat ook wel goed. Hmmm alles ruikt lekker naar honing nu
pi_32464130
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend trouwens ontdekt dat the Olive Branch ook heel goed werkt als scheercreme! Had m'n benen er mee ingesopt en toen scheermesje eroverheen en dat ging heel smooth! Bijkomend voordeel: ik rook erna heerlijk naar the Olive Branch .
Ik scheer mijn benen eigenlijk altijd met hetzelfde waar ik me mee was Olive Branch ook al gehad, idd erg lekker
Let's plant a tree
  maandag 21 november 2005 @ 21:50:54 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32464148
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dankje sanne!

ik kan het wel voor je meenemen, maar even een noot: ik ben behoorlijk blut, dus ik kan niet voor meerdere mensen dingen meenemen en voorschieten, simpelweg omdat ik niet meer kan voorschieten. voor 1 persoon 2 zeepjes wil nog wel lukken

sanne, mail je me even? froukjehenstra apestaartje de mailserver van google...(gmail dus) dan kun je me misshcien ook vertellen hoe ik in nl. het best/goedkoopst dingen verzend

ik heb echt zo'n zin om te gaan!!!!
Je hebt mail.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32464844
Ik ben er weer uit! Na lang twijfelen besloot ik voor m'n oude vertrouwde HIWTK te gaan. Die lag al zo lang te verwaarlozen, dus dat was lekker. Daarvoor eerst even gescrubt met een proefje Almond nog wat dinges. Ruikt wel lekker, maar niet bijster bijzonder. M'n lijf met Dream Cream en de voetjes met Smitten ingesmeerd. Ik ruik weer heerlijk! En nu even lekker voor de buis hangen.
Back in business.
pi_32464884
Nou, ik ben wel van plan om zo'n gel te kopen, ziet er zo leuk uit op de site. Die Woosh lijkt me wel wat. Als het niets is maak ik er wel een douchegel van, hoeveel water moet er dan bij? En verder?
nog erger....
pi_32465045
Gewoon een spa flesje vullen met een halve jelly en de helft water. Goed schudden, paar dagen laten staan en tussendor steeds schudden. En dan kun je zelf nog bepalen of je er wat water of jelly bij doet.
Back in business.
  maandag 21 november 2005 @ 22:23:58 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465183
Mijn verhouding ligt op 90% jellie, 10% water.
Dan blijft de geur het meest geconcentreerd, net genoeg om het een beetje te laten plakken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32465338
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:

[..]

Je hebt mail.

Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
  maandag 21 november 2005 @ 22:38:01 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32465579
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik hoef ze dus niet meer uit London mee te nemen?
Oeps.

Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
pi_32465646
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef Sanne het volgende:

[..]

Oeps.

Ik wist niet meer wie er ook ging.
Wanneer ga jij?
Ik ga 3 december
Maar ik wilde het gewoon even voor de zekerheid weten, anders heb je ineens een hele hoop zeepjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')