abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32617837
Ik hoef toch niet meer te gaan bestellen op internet, moet nog wel even gedult hebben maar begin januari ga ik naar londen en dan kan ik daar mn eerste lushzeep kopen
pi_32622660
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Bob. het volgende:
Ik hoef toch niet meer te gaan bestellen op internet, moet nog wel even gedult hebben maar begin januari ga ik naar londen en dan kan ik daar mn eerste lushzeep kopen
Lukt het je om nog zo lang te wachten?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32624979
Ik zal wel moeten
  zondag 27 november 2005 @ 20:25:50 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32627169
sanne, ik ben nu nog even helemaal dood van de reis en mijn repetitieweekend. maandag ga ik uitzoeken hoe ik je pakketje het handigst kan verzenden. mail je me nog even je adres enzo?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 27 november 2005 @ 22:58:29 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32631249
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
sanne, ik ben nu nog even helemaal dood van de reis en mijn repetitieweekend. maandag ga ik uitzoeken hoe ik je pakketje het handigst kan verzenden. mail je me nog even je adres enzo?
Je hebt mail.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32631430
* Shirley wacht geduldig op haar bestelling uit Engeland.
Back in business.
  maandag 28 november 2005 @ 06:06:37 #257
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_32637301
laat ze eens opschieten met die vestging in Arnhem
Ik vertik het gewoon om het via de site te bestellen (6,50 verzendkosten!) en om er nou speciaal voor naar amsterdam te gaan....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_32638113
Erg hard gaat dit topic niet meer. Jammer, ik heb OL uren en verveel me. Maar ja ga ik wel een beetje verder op fok rondkijken.
Ook ik heb verder niets te melden over lush.. saai he
pi_32638231
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:57 schreef ymme het volgende:
Erg hard gaat dit topic niet meer. Jammer, ik heb OL uren en verveel me. Maar ja ga ik wel een beetje verder op fok rondkijken.
Ook ik heb verder niets te melden over lush.. saai he
Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed is )

Is iemand trouwens al eens in de Lush in Praag geweest? Daar ga ik in januari heen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32638274
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed is )

Is iemand trouwens al eens in de Lush in Praag geweest? Daar ga ik in januari heen
Leuk Praag.
Vakantie?
pi_32638386
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Leuk Praag.
Vakantie?
Paar dagen er tussen uit na de tentamens
Ik hoop dat het daar dan mooi sneeuwt, en dat er tijd is om even bij de Lush te gaan kijken
pi_32638398
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef Bob. het volgende:
Ik zal wel moeten
Via internet bestellen? Maar ja, dan kun je er niet aan snuffelen he..
pi_32639607
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:19 schreef Elefes het volgende:

[..]

Paar dagen er tussen uit na de tentamens
Ik hoop dat het daar dan mooi sneeuwt, en dat er tijd is om even bij de Lush te gaan kijken
Heel veel plezier.

Ik heb geen zin om terug te lezen. Wanneer ga je?
  maandag 28 november 2005 @ 10:47:25 #264
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_32639802
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken .
pi_32639860
hoe was RRS verder?
ik wil deze graag voor sinterklaas vragen
pi_32639928
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken .
Voor lush ging ik niet vaak in bad. En nu dus wel. Maar mijn ervaring is dus, als je bad al iets of wat "vies" is dan blijft de kleur van je bbs of bruisbal aan het bad hangen
Maar nu doe ik dus eerst het bad schoonmaken (ookal is het maar even met een allesreinigerdoekje er door heen) en dan heb ik nergens last van
  maandag 28 november 2005 @ 10:57:06 #267
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_32639993
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef snopprinses het volgende:
hoe was RRS verder?
ik wil deze graag voor sinterklaas vragen
Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.
Bedankt voor de tip, ga volgende keer direct voor en na die tijd het bad schoonmaken. Je moet er wat voor over hebben .
pi_32640023
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Bij mij is het bad nog nooit verkleurd nadat ik in een RRS bad heb gezeten. Ik spoel altijd het bad na met de sproeier en maak dan het bad weer droog. Niks aan de hand.

Ik vind RRS echt heerlijk. Is echt even mijn favoriet. Daarna wat cristmas massagebar en ik vind zelf dat ik echt heerlijk ruik.
Go hard or go home
pi_32640046
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:57 schreef Klare het volgende:

[..]

Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.
Bedankt voor de tip, ga volgende keer direct voor en na die tijd het bad schoonmaken. Je moet er wat voor over hebben .
hmm..a well ik zet ze gewoon op mn verlanglijst
pi_32642112
Ik ga in januari naar Praag ymme
De RRS wil ik ook meenemen a.s. zaterdag. Ik word al blij bij de gedachte dat ik weer een lekker verlanglijstje samen kan stellen van dingen die ik misschien mee ga nemen
  maandag 28 november 2005 @ 12:42:56 #271
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32642300
Ik ga morgen kopen:

Dream Cream
HIWTK (bedankt Ymme, dankzij jou!!)

Meer niet

Die kerstdingetjes he, worden die na de kerst weer uit de handel gehaald? M.a.w. moet ik iets inslaan?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32642352
ze zullen denk ik gewoon blijven tot ze op zijn
pi_32642382
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef Aarti het volgende:
Ik ga morgen kopen:

Dream Cream
HIWTK (bedankt Ymme, dankzij jou!!)

Meer niet

Die kerstdingetjes he, worden die na de kerst weer uit de handel gehaald? M.a.w. moet ik iets inslaan?
Ik denk dat ze na kerst niet meer geleverd worden. Dus ik zou inslaan

Ik maak het bad altijd schoon na afloop maar het bad is nooit verkleurd na het gebruiken van een BBS.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 28 november 2005 @ 13:23:52 #274
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_32643312
Hoi,
Ik ben nu 3 maal naar de Lush in Praag geweest. Er zitten er 2 vlak bij elkaar. De nieuwe is wat groter ook ietwat saaier, maar ze zijn daar wel vriendelijker dan bij de andere Lush. Lush in Tsjechië is even duur als hier, soms 10 cent goedkoper, soms lager.De ene nieuwe Lush had in eind oktober wel de jelly's en de butter creams de andere niet. Maar er waren nog geen kerstspullen. Veel plezier!
pi_32649782
Tnx voor je reactie Funnie
Weet je toevallig het adres van de "oude" Lush? Ik kan alleen dat van de "nieuwe" vinden (geloof ik; op de site van lush Tsjechië). Of misschien waar hij ongeveer zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')