quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Bob. het volgende:
Ik hoef toch niet meer te gaan bestellen op internet, moet nog wel even gedult hebben maar begin januari ga ik naar londen en dan kan ik daar mn eerste lushzeep kopen
Je hebt mail.quote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
sanne, ik ben nu nog even helemaal dood van de reis en mijn repetitieweekend. maandag ga ik uitzoeken hoe ik je pakketje het handigst kan verzenden. mail je me nog even je adres enzo?
Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed isquote:Op maandag 28 november 2005 08:57 schreef ymme het volgende:
Erg hard gaat dit topic niet meer. Jammer, ik heb OL uren en verveel me. Maar ja ga ik wel een beetje verder op fok rondkijken.
Ook ik heb verder niets te melden over lush.. saai he
Leuk Praag.quote:Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed is)
Is iemand trouwens al eens in de Lush in Praag geweest? Daar ga ik in januari heen![]()
quote:
Via internet bestellen? Maar ja, dan kun je er niet aan snuffelen he..quote:
Heel veel plezier.quote:Op maandag 28 november 2005 09:19 schreef Elefes het volgende:
[..]Paar dagen er tussen uit na de tentamens
![]()
Ik hoop dat het daar dan mooi sneeuwt, en dat er tijd is om even bij de Lush te gaan kijken
Voor lush ging ik niet vaak in bad. En nu dus wel. Maar mijn ervaring is dus, als je bad al iets of wat "vies" is dan blijft de kleur van je bbs of bruisbal aan het bad hangenquote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken.
Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.quote:Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef snopprinses het volgende:
hoe was RRS verder?
ik wil deze graag voor sinterklaas vragen
Bij mij is het bad nog nooit verkleurd nadat ik in een RRS bad heb gezeten. Ik spoel altijd het bad na met de sproeier en maak dan het bad weer droog. Niks aan de hand.quote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken.
hmm..a well ik zet ze gewoon op mn verlanglijstquote:Op maandag 28 november 2005 10:57 schreef Klare het volgende:
[..]
Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.
Bedankt voor de tip, ga volgende keer direct voor en na die tijd het bad schoonmaken. Je moet er wat voor over hebben.
Ik denk dat ze na kerst niet meer geleverd worden. Dus ik zou inslaanquote:Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef Aarti het volgende:
Ik ga morgen kopen:
Dream Cream
HIWTK (bedankt Ymme, dankzij jou!!)
Meer niet
Die kerstdingetjes he, worden die na de kerst weer uit de handel gehaald? M.a.w. moet ik iets inslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |