abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32445229
Ik was laatst in Amsterdam, en ben toch maar even gaan kijken. Heb een stukje Sandstone meegenomen, zó lekker! \o/. Dus nu ben ik verslaafd aan mijn citroenscrubje.
pi_32445243
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef MUUS het volgende:
Ik denk dat die parfums nog wel even op zich laten wachten hoor.

De zoon van BIG moet toch nog bedenken hoe hij uberhaupt de parfums (op een betaalbare manier) in elkaar gaat zetten? De geuren zijn wel bekend, maar hoe het gemaakt moet worden, is nog niet bekend.
Ze hebben al proefflesjes van de geuren gemaakt. Ze weten dus al wel hoe ze het moeten maken. Op dit moment zijn ze nog bezig met het berekenen van de kostprijs. Ze hopen dat ze die aan het eind van deze dag bekend kunnen maken. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat we kunnen bestellen.
pi_32445245
Van het uk forum:

OK,
Simon Constantine's cold is better and he came back to work yesterday; only to have me follow him around all day trying to get this all sorted, poor lad.
So he has made little trial batches of the products, and he sees no technical problem with making the top ones.
Which left us with the problem of the tie for 5th place. So OBVIOUSLY we are going to make all six !!
As you know, this is our busiest time of year, so we are trying to keep things as simple as possible. I have had all sorts of people working on this on the side - and one of our buyers has pulled some lovely bottles out of the hat that we can use; Stuff that was bought but never got used.
So now I just have to wait whilst someone else costs this up for us and arrives at a price we can sell it to you at. I am hoping to have that info by the end of Monday.
I have got the guys at mail order in on the plan, and they are getting themselves organised to take your orders. They have also done some work on a lower price for parcels to overseas destinations .
So althought this is just a quick update, everything behind the scenes in moving along - and I should be able to give you firm details very shortly
pi_32445433
Dus de kosten voor verzenden worden dus ook goedkoper?
Hoeveel zijn die geworden?
pi_32445530
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:20 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Ze hebben al proefflesjes van de geuren gemaakt. Ze weten dus al wel hoe ze het moeten maken. Op dit moment zijn ze nog bezig met het berekenen van de kostprijs. Ze hopen dat ze die aan het eind van deze dag bekend kunnen maken. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat we kunnen bestellen.
Zozo, Simon is van de vlotte. .

Maar dan nog..... alleen via de telefoon.... die drukte. Hmpf. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 21 november 2005 @ 09:58:00 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32446286
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:

[..]

39 Carnaby Street, London W1V 1PD

13 The Market, Covent Garden, London, WC2E 8RB

als je gaat wil je dan voor mij twee Dear John zeepjes meenemen? Uiteraard vergoed ik deze plus verzendkosten.

[afbeelding]
dankje sanne!

ik kan het wel voor je meenemen, maar even een noot: ik ben behoorlijk blut, dus ik kan niet voor meerdere mensen dingen meenemen en voorschieten, simpelweg omdat ik niet meer kan voorschieten. voor 1 persoon 2 zeepjes wil nog wel lukken

sanne, mail je me even? froukjehenstra apestaartje de mailserver van google...(gmail dus) dan kun je me misshcien ook vertellen hoe ik in nl. het best/goedkoopst dingen verzend

ik heb echt zo'n zin om te gaan!!!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32446402
Als er nou meer zijn die parfummetjes willen hebben kunnen we opnieuw een UKorder doen tegen die tijd toch?
  maandag 21 november 2005 @ 10:12:23 #33
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_32446520
Donderdag in Amsterdam bij de Kalverstraat een vers Wow Wow masker van vriendje kado gehad, en wat een heerlijk spul is dat zeg! Had eerst alleen MoM, maar was wel benieuwd naar de verse maskers. En wat een immense winkel vergeleken bij Den Bosch en Maastricht! Echt heel mooi.

Maskers zijn lief
  maandag 21 november 2005 @ 12:17:13 #34
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32449265
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Sanne het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet herkend omdat het zo mooi verpakt is?
Wat heb je er wel gezien?
Ik heb een uur in die winkel rondgelopen, dus ik heb echt ALLES gezien
Ik heb op een gegeven moment ook verteld dat ik benieuwd was naar die meekupjes, en toen gaf ze me die catalogus. Klantgericht als ze zijn, had ze op dat moment me wel gedirigeerd naar die afdeling, als ze het hadden, nietwaar?
De indeling van de winkel is echt fantastisch. Als je binnenkomt denk je "wow zo klein, en waar is de rest van de collectie?" Boven heb je nl. alleen maar de zeepjes. En dan zie je zo een vaag wenteltrappetje..
En als je dan naar beneden gaat, zie je een Lushhemel opengaan .
Het is er vrij donker met allemaal lichtjes, dus enorm knus en gezellig. En overal, maar dan ook OVERAL staan producten. Het is eigenlijk een kleine ruimte met allemaal nisjes waar je in kan lopen, en elk nisje heeft dan andere producten. Dus een maskernisje, douchenisje, enz.
In alle spanning ben ik helaas vergeten een foto te maken

Ik heb tot nu toe de Lushwinkels in maastricht, amsterdam tweemaal, berlijn en londen gezien, en deze was echt de mooiste van allemaal!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 21 november 2005 @ 12:18:21 #35
2735 Aarti
pi_32449291
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef PeRi het volgende:
Aarti kom je de 29e nog?
Oh oei ik ben al een poos niet op dat forum geweest, ff kijken zometeen.
Ik kan in principe de 29e wel, ben alleenniet zo koperig, omdat ik alles wat ik wilde (muv dream cream) al heb gekocht in londen.
pi_32449620
Snowcake parfum

Hoi trouwens allemaal.
pi_32449670
Grappig, ik had dit topic een tijdje geleden zien voorbijkomen en was er intussen ook wel benieuwd naar geworden. Jammer genoeg is er hier nog geen winkel in de buurt, dus toen ik afgelopen weekend in Londen was, wou ik er wel zeker eentje binnengaan. Puur toevallig in Covent Garden een winkel binnengaan en nu blijkt dit een van de allerleukste te zijn

Jammer dat ik me beperkt heb tot 2 stuks shampoo en een Rockchick cadeauverpakking, want vergeleken met de Nederlandse site zijn ze daar idd flink goedkoper...
  maandag 21 november 2005 @ 12:38:10 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32449772
Wat een boel nieuwe Lushies! Leuk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32449840
Welkom aan de nieuwe lushies..

(dit topic heb ik er al 4 gezien) Erg leuk ja
pi_32450943
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Aarti het volgende:

[..]

Ik heb een uur in die winkel rondgelopen, dus ik heb echt ALLES gezien
Ik heb op een gegeven moment ook verteld dat ik benieuwd was naar die meekupjes, en toen gaf ze me die catalogus. Klantgericht als ze zijn, had ze op dat moment me wel gedirigeerd naar die afdeling, als ze het hadden, nietwaar?
De indeling van de winkel is echt fantastisch. Als je binnenkomt denk je "wow zo klein, en waar is de rest van de collectie?" Boven heb je nl. alleen maar de zeepjes. En dan zie je zo een vaag wenteltrappetje..
En als je dan naar beneden gaat, zie je een Lushhemel opengaan .
Het is er vrij donker met allemaal lichtjes, dus enorm knus en gezellig. En overal, maar dan ook OVERAL staan producten. Het is eigenlijk een kleine ruimte met allemaal nisjes waar je in kan lopen, en elk nisje heeft dan andere producten. Dus een maskernisje, douchenisje, enz.
In alle spanning ben ik helaas vergeten een foto te maken

Ik heb tot nu toe de Lushwinkels in maastricht, amsterdam tweemaal, berlijn en londen gezien, en deze was echt de mooiste van allemaal!!
De Bnever (waar ze dus de make up verkopen ligt 2 deuren verder (links) dus t kan wel kloppen dat je in de lush geen make up zag
  maandag 21 november 2005 @ 13:44:12 #41
2735 Aarti
pi_32451493
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

De Bnever (waar ze dus de make up verkopen ligt 2 deuren verder (links) dus t kan wel kloppen dat je in de lush geen make up zag
dikke bummer dat ik dat niet wist
  maandag 21 november 2005 @ 13:51:48 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32451705
kuch ik ruik mijn zeepjes niet meer zo nu k beetje verkoudjes ben

waardeloze tpv
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32451763
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef heaven7 het volgende:
Als er nou meer zijn die parfummetjes willen hebben kunnen we opnieuw een UKorder doen tegen die tijd toch?
Mee eens
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32451891
Ik zou tegen die tjid ook graag met iemand (of meerdere personen) willen bestellen via Engeland dan.
Ik zou een moord doen voor de Snowcake parfum

Maar ik heb helaas geen creditkaart...
Maar laten we eerst maar eens afwachten wanneer dat ze de verkoop in gaan
pi_32452593
**baal modus**

Heb morgen een erg belangrijke diagnostische toets. Nou ben ik al maanden bezig met de voorbereidingen, en nu kan ik toch al het papier werk niet meer terug vinden.

Ik hoop dat ik ze nog vind vandaag...
Om te relaxen ruik ik nog maar een keer aan de snowcake die hier op mijn bureau ligt
pi_32452637
Ik ben ook verkouden, ruik echt niks
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32453560
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef Vava het volgende:
Vervelend voor je
  maandag 21 november 2005 @ 15:31:35 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32454104
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef Vava het volgende:
zullen we een clubje oprichten
tipje echina force tabletjes van meneer vogel
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32454475
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zullen we een clubje oprichten
Jaaaaa gezellig
quote:
tipje echina force tabletjes van meneer vogel
Thanks!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32454496
Ik ben de Lush in de kalverstraat weer eens gaan bezoeken, liep eruit met:

-Ginger soap: oooo die geur, zo precious, nooit een lekkerder geur geroken.....zag de Ginger lotion ook nog staan, die nu dus niet meer wordt nieuw gemaakt. Ik kon en kan er nog wel om janken. maar gelukkig ruikt de zeep net zo. Hij is wel 2 euro per 100 gram duurder dan de andere zepen!

-Its' a pleasure treasure massage bar:oranjebloesen en neroli, erg apart, lekkerste van de massagebars wat mij betreft.

-Godiva shampoo en conditioner bar.De geur van het blokje is zo sterk, vies bijna. Hoop dat ie toegepast beter ruikt. Maar hij schijnt te ruiken naar Flying Fox, en dat is een bestsellergeur!

Er is in dat filiaal trouwens een nieuwe verkoper, een jongen die niet native Nederlands is (spreekt mengeling Engels/Nederlands). Irritante gozer, veeel te opdringerig! Houd ik helemaal niet van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')