Ze hebben al proefflesjes van de geuren gemaakt. Ze weten dus al wel hoe ze het moeten maken. Op dit moment zijn ze nog bezig met het berekenen van de kostprijs. Ze hopen dat ze die aan het eind van deze dag bekend kunnen maken. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat we kunnen bestellen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef MUUS het volgende:
Ik denk dat die parfums nog wel even op zich laten wachten hoor.
De zoon van BIG moet toch nog bedenken hoe hij uberhaupt de parfums (op een betaalbare manier) in elkaar gaat zetten? De geuren zijn wel bekend, maar hoe het gemaakt moet worden, is nog niet bekend.
Zozo, Simon is van de vlotte.quote:Op maandag 21 november 2005 08:20 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ze hebben al proefflesjes van de geuren gemaakt. Ze weten dus al wel hoe ze het moeten maken. Op dit moment zijn ze nog bezig met het berekenen van de kostprijs. Ze hopen dat ze die aan het eind van deze dag bekend kunnen maken. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat we kunnen bestellen.
dankje sanne!quote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
39 Carnaby Street, London W1V 1PD
13 The Market, Covent Garden, London, WC2E 8RB
als je gaat wil je dan voor mij twee Dear John zeepjes meenemen? Uiteraard vergoed ik deze plus verzendkosten.
[afbeelding]
Ik heb een uur in die winkel rondgelopen, dus ik heb echt ALLES gezienquote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet herkend omdat het zo mooi verpakt is?
Wat heb je er wel gezien?
Oh oei ik ben al een poos niet op dat forum geweest, ff kijken zometeen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef PeRi het volgende:
Aarti kom je de 29e nog?
De Bnever (waar ze dus de make up verkopen ligt 2 deuren verder (links) dus t kan wel kloppen dat je in de lush geen make up zagquote:Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb een uur in die winkel rondgelopen, dus ik heb echt ALLES gezien![]()
Ik heb op een gegeven moment ook verteld dat ik benieuwd was naar die meekupjes, en toen gaf ze me die catalogus. Klantgericht als ze zijn, had ze op dat moment me wel gedirigeerd naar die afdeling, als ze het hadden, nietwaar?![]()
De indeling van de winkel is echt fantastisch. Als je binnenkomt denk je "wow zo klein, en waar is de rest van de collectie?" Boven heb je nl. alleen maar de zeepjes. En dan zie je zo een vaag wenteltrappetje..
En als je dan naar beneden gaat, zie je een Lushhemel opengaan.
Het is er vrij donker met allemaal lichtjes, dus enorm knus en gezellig. En overal, maar dan ook OVERAL staan producten. Het is eigenlijk een kleine ruimte met allemaal nisjes waar je in kan lopen, en elk nisje heeft dan andere producten. Dus een maskernisje, douchenisje, enz.
In alle spanning ben ik helaas vergeten een foto te maken![]()
Ik heb tot nu toe de Lushwinkels in maastricht, amsterdam tweemaal, berlijn en londen gezien, en deze was echt de mooiste van allemaal!!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
De Bnever (waar ze dus de make up verkopen ligt 2 deuren verder (links) dus t kan wel kloppen dat je in de lush geen make up zag![]()
Mee eensquote:Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef heaven7 het volgende:
Als er nou meer zijn die parfummetjes willen hebben kunnen we opnieuw een UKorder doen tegen die tijd toch?
zullen we een clubje oprichtenquote:
Jaaaaa gezelligquote:Op maandag 21 november 2005 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zullen we een clubje oprichten![]()
Thanks!quote:tipje echina force tabletjes van meneer vogel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |