Toen ik in Den Bosch was een tijdje terug liep ik die soap story met mn lushtasje (net geweest) binnen en jubelde "heee wat geinig! Een neplush!", vrouw achter de kassa zei toen verontwaardigd "we hebben een eigen imago hoor" oidquote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Hehe![]()
Die Soap Story of hoe het ook mag heten vind ik ook niks, vieze chemische luchtjes door de zeepjes heen en ze gebruiken een zelfde soort lettertype als Lush, ook op dezelfde manier op van die borden geschreven, erg namaak![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:15 schreef Bob. het volgende:
hm die sweetie stack klinkt wel erg lekker op de siteMaar die drie stukken zeep zitten dus aan elkaar vast? het is wel lekker veel, 300 gram
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Elefes het volgende:Wat is er met de Wikipedia gebeurd
(Of was dat al voorbij gekomen...?)
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Elefes het volgende:Wat is er met de Wikipedia gebeurd
(Of was dat al voorbij gekomen...?)
Ja bedankt zegquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Fijn dat iemand dat even vermeld ofzo, die het verwijderd heeft. Daar gaan alle recensies.
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Fijn dat iemand dat even vermeld ofzo, die het verwijderd heeft. Daar gaan alle recensies.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bedankt zeg
Ik heb hele avonden zitten tikken
Er staat toch duidelijk dat dit met opzet is verwijderd.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef ymme het volgende:
Of is er misschien wat fout gegaan. Zou kunnen toch.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef heaven7 het volgende:
En morgen gaan we in Engeland bestellen! Heel veel spulletjes en parfum(s)
Volgende keer direct daar even melden als er wat met Wiki is.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef ymme het volgende:
Slaat werkelijk nergens op.
Maar ja, wat doe je eraan.
Daar ben ik ook geweest met Sweet16, ook net bij Lush geweest dus met Lushtasjequote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Toen ik in Den Bosch was een tijdje terug liep ik die soap story met mn lushtasje (net geweest) binnen en jubelde "heee wat geinig! Een neplush!", vrouw achter de kassa zei toen verontwaardigd "we hebben een eigen imago hoor" oid
Ik ging net kijken en idd , het staat er gewoon allemaal weerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgende keer direct daar even melden als er wat met Wiki is.
Het is opgelost. Alles is terug gezet en de grapjas op IP gebanned.
http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
Ik heb rondgesnuffeld en giebelde wel 10 keer zachtjes, "hihi, wat nep allemaal", chemisch maar wel grappig om eens doorheen te wandelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest met Sweet16, ook net bij Lush geweest dus met LushtasjeEr was 1 zeepje wat nog wel lekker rook maar verder veel te chemisch. En dat eigen imago
niet het imago wat me aanspreekt
![]()
Nee, Italië heeft bijvoorbeeld een eigen "fabriek".quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Aarti het volgende:
worden die zeepjes en zo niet allemaal op 1 plek gemaakt dan?
Ik ben voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef Aarti het volgende:
nou,zullen we dan maar een meeting in italie doen
Ja als het ff kan ga ik daar ook kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Elefes het volgende:
Rome is geweldig![]()
En de Lush daar wil ik ook nog eens bezoeken
Na-apertquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef Vava het volgende:
Jaaa meet in Rome![]()
Hoor net vanavond dat ik daar een dagje heen ga, 's morgens vroeg met het vliegtuig weg en 's avonds laat weer terug![]()
* Vava is blij![]()
![]()
![]()
Je kunt ze nog tot morgenmiddag bestellen. Alleen telefonisch in de UK.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat er geurtjes verkocht gaan worden in engeland
er staat alleen niks op de site, klopt dat?
of zoek ik niet goed genoeg?
ben even benieuwd naar alle ins en outs.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Sanne het volgende:
Hart zit nog in mijn keel, ik heb net de UK mailorder guys gebeld voor de parfumorder.
Alles was nog aanwezig, ook de bij mij bestelde discons!!!
Over 3 tot 4 weken zouden we het moeten ontvangen.
Dus PeRi, Maerycke, Anitrax, Imago, Kyara en ondergetekende zullen binnenkort extra lekker ruiken.
Wat zullen we lekker ruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef debby1973 het volgende:
De geurtjes van Funnie en van mij zijn ook besteld!!! Joehoe!!!!
Dat is altijd wel makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja als het ff kan ga ik daar ook kijkenal is het maar een dagje Rome, daar maak ik graag tijd voor
de persoon waar ik mee ga ook trouwens
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:26 schreef PeRi het volgende:
Elefes, je krijgt tot 5 december de tweede RRS gratis als je er eentje koopt.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Bob. het volgende:
Ik hoef toch niet meer te gaan bestellen op internet, moet nog wel even gedult hebben maar begin januari ga ik naar londen en dan kan ik daar mn eerste lushzeep kopen
Je hebt mail.quote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
sanne, ik ben nu nog even helemaal dood van de reis en mijn repetitieweekend. maandag ga ik uitzoeken hoe ik je pakketje het handigst kan verzenden. mail je me nog even je adres enzo?
Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed isquote:Op maandag 28 november 2005 08:57 schreef ymme het volgende:
Erg hard gaat dit topic niet meer. Jammer, ik heb OL uren en verveel me. Maar ja ga ik wel een beetje verder op fok rondkijken.
Ook ik heb verder niets te melden over lush.. saai he
Leuk Praag.quote:Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik verveel me ook (SPSS-prakticum wat echt niet aan mij besteed is)
Is iemand trouwens al eens in de Lush in Praag geweest? Daar ga ik in januari heen![]()
quote:
Via internet bestellen? Maar ja, dan kun je er niet aan snuffelen he..quote:
Heel veel plezier.quote:Op maandag 28 november 2005 09:19 schreef Elefes het volgende:
[..]Paar dagen er tussen uit na de tentamens
![]()
Ik hoop dat het daar dan mooi sneeuwt, en dat er tijd is om even bij de Lush te gaan kijken
Voor lush ging ik niet vaak in bad. En nu dus wel. Maar mijn ervaring is dus, als je bad al iets of wat "vies" is dan blijft de kleur van je bbs of bruisbal aan het bad hangenquote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken.
Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.quote:Op maandag 28 november 2005 10:49 schreef snopprinses het volgende:
hoe was RRS verder?
ik wil deze graag voor sinterklaas vragen
Bij mij is het bad nog nooit verkleurd nadat ik in een RRS bad heb gezeten. Ik spoel altijd het bad na met de sproeier en maak dan het bad weer droog. Niks aan de hand.quote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef Klare het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de BBS (vooral Ruby Red Slippers) het bad zo laten verkleuren? Ik mag dus dit niet meer in bad gebruiken.
hmm..a well ik zet ze gewoon op mn verlanglijstquote:Op maandag 28 november 2005 10:57 schreef Klare het volgende:
[..]
Vond ze wel lekker ruiken, maar de geur bleef bij mij niet hangen. En de glitters zag je ook niet echt goed.
Bedankt voor de tip, ga volgende keer direct voor en na die tijd het bad schoonmaken. Je moet er wat voor over hebben.
Ik denk dat ze na kerst niet meer geleverd worden. Dus ik zou inslaanquote:Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef Aarti het volgende:
Ik ga morgen kopen:
Dream Cream
HIWTK (bedankt Ymme, dankzij jou!!)
Meer niet
Die kerstdingetjes he, worden die na de kerst weer uit de handel gehaald? M.a.w. moet ik iets inslaan?
* XcUZ_Me wacht geduldig tot de 13equote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Vava het volgende:
Ik lag vanmiddag in een heerlijk Snowcakebad met een glaasje Gluhwein![]()
Het is een aanrader![]()
Ze zitten vlak bij elkaar dat scheelt. En idd de nieuwe adres staat op de site. Als je bij Mustek uitstapt (metro) Dan zie je links een grote brug, en rechts van je gewoon de straat (die oversteken eindje doorlopen dan loop je naar de oude Lush)quote:Op maandag 28 november 2005 17:33 schreef Elefes het volgende:
Tnx voor je reactie Funnie
Weet je toevallig het adres van de "oude" Lush? Ik kan alleen dat van de "nieuwe" vinden (geloof ik; op de site van lush Tsjechië). Of misschien waar hij ongeveer zit
tssK in ene lush topic reclame maken voor iets andersquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef schatje het volgende:
Misschien een tip, beautyaddict.nl heeft een winter sale. Er zitten leuke producten tussen voor een zacht prijsje. Ik heb wat dingetjes van het merk Bella besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef kozakken het volgende:
Ik ga de 14e December naar een LUSH VIP partySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaaf zeg
Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef kozakken het volgende:
Ik ga de 14e December naar een LUSH VIP partyJe pakketje is binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat had je deze overigens leuk ingepakt![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:43 schreef kozakken het volgende:
Kletsen met alle ander lushie-addicts, vip-tasje en korting en veeeel te veel kopen
Wat voor bubble bar heb je gekocht en hoe knap dat je echt maar één ding hebt gekocht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
Heb net een bubble bar gekocht en kreeg een krantje mee waar een sticker opplakt:
I
ik koop er elke week 1 ding ongeveer..niet echt het geld om er veel te kopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat voor bubble bar heb je gekocht en hoe knap dat je echt maar één ding hebt gekocht.
Haha geen dank hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef kozakken het volgende:
Vava!heldin van me
Dat zijn de tips die me een goede dag gaan bezorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |