Naaaaaaaaaaa het eten, erna, nadat ze hebben gegeten, als de maaltijd genutigd is, NADAT men gegeten heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik ben er klaar voor.... Begin maar met Tanja aanspreken.
Haha, suupp dude?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
ROFLOL
Hij is bang dat die ghettohoer 'm meteen aanvalt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zit Joost zo fucking ver van Tanja af?
Okay, dóóreten dan....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaa het eten, erna, nadat ze hebben gegeten, als de maaltijd genutigd is, NADAT men gegeten heeft.![]()
Ach daarna komt er toch niks van... Stelletje mietjes in dat huis. Ze zijn bang voor represailles van BB denk ik. Want Tanja gaat uiteraard in de Dagboekkamer om meer geld jammerenquote:
Op Talpa nu ook BBquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Mooie OP en TT
Lekker offtopic overigens bij gebrek aan spannende streams![]()
Ik kijk die uitzendingen niet meer, alleen de live-uitzending nog. Erger mezelf aan het gekleurde beeld dat BB in de uitzendingen laat zien.quote:
Mail to : Hummie@Talpa.nlquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ze moeten Tanja gewoon een sociale opdracht geven. Laat iedereen haar zijn intiemste gehiem vertellen oid.
Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralphquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk die uitzendingen niet meer, alleen de live-uitzending nog. Erger mezelf aan het gekleurde beeld dat BB in de uitzendingen laat zien.
Dit is Rikkert op zijn best, als lullo/bal zijndequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:34 schreef Jojogirl het volgende:
Wat ziet Rikkert er sip en Remi uit zo op die band.
Alleen dat geziek van Tanja over dat feestjequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |