Was dus niet bekend bij mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Sven had zijn nummer zelf al eerder in dit topic gezet hoor
Dat maakt het dan wel weer goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, dit is niet zomaar een Dada-topic
Dit is namelijk ook een Svensational-topic
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:26 schreef Zhenar het volgende:
En daarbij: over de doden niets dan goeds, hè?
Inderdaad. Makes me want to slap the bitch in her face.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Wat een rotkop.
Volgens images.google.com is het iemand met orange knickers.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:26 schreef Duiveltja het volgende:
Wie/wat is dat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef PeRi het volgende:
Ik wil hippies.
Hierna hebben we hippies..PeRi..hierna...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef PeRi het volgende:
Ik wil hippies.
[insert VAC]quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef PeRi het volgende:
Ik wil hippies.
Hippies... ik vind het maar vieze wezens.quote:
quote:
Je vergeet het leukstequote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het lijkt me keitof om hippie te zijn geweest, zegmaar. Woodstock, lekker niet wassen, een beetje protesteren tegen de Vietnamoorlog enzo. Tof.
Drugs en sex met dieren.quote:
Nee hoor. Ik was alleen even mn avondeten aan het uit kotsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Couldn't resist
Is iedereen opeens gevlucht ofzo?
Ziek?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was alleen even mn avondeten aan het uit kotsen.
Sorry voor de details guys.
Zwanger?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boulimia?!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk he.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:01 schreef Orginial het volgende:
@t Dizer: Jij wilt een tweede GTST-topic, waarom dan?
Ah...duo penotti's zijn meestal mooie kindjes hehquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef PeRi het volgende:
Ziek, geen idee. Voel me heel goed eigenlijk
En zwanger, nee nog niet in de planning
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...duo penotti's zijn meestal mooie kindjes heh
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
ah joh, toe nou, doe 't voor mij.... [hier dus he, niet daar bij gtst...]quote:
En ook een beetj voor mij.. houd me van de straat afquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah joh, toe nou, doe 't voor mij.... [hier dus he, niet daar bij gtst...]
* Bakje doorpassedquote:Duiveltja, geef mij ook 's wat popcorn....
Nou jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Nano!
Hoe is het hier?!
Ik ga eten doeg![]()
![]()
Nee, heb 't net opgegeten ... sorryquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Het schijnt hier nogal lachwekkend te zijn,rel ofzo?![]()
Maar dit lees je toch niet meer,want je bent eten
zonder fok geen timbobquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef Christine het volgende:
[..]
zonder timbob niet bovenstaande post op fok
Dus jij dacht dat mijn naam van rellen wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
over rellen gesproken...
als ik nou ruzie ga trappen in de kroeg, heb ik dan een bar-rel?!??!
en dan maken we 't weer goed met een bor-rel?!??!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:00 schreef bar_rel het volgende:
Dus jij dacht dat mijn naam van rellen was
Sjongeeeennn...mijn naam is afgeleid van mij honddie heet barrel
Maar even terug naar je vraag, als je ruzie trapt in de kroeg met mij dan krijg je op je afgestuurd een barrel
En waar zijn wij zonder timbobquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef Christine het volgende:
[..]
zonder timbob niet bovenstaande post op fok
mja in 't gtst-topicje ofzo.... 't is geloof ik alweer voorbij......quote:
Wil jij met mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dan maken we 't weer goed met een bor-rel?!??!
van je hond wist ik wel hoor...
tja zonder bar-rel geen bor-rel.... dus dat zit er niet in..... [hier zijn alleen maar fok-rellen]quote:
Had dan meteen gezegd dat je me niet moetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja zonder bar-rel geen bor-rel.... dus dat zit er niet in..... [hier zijn alleen maar fok-rellen]
lieve schat, die relatie was er toch niet gekomen... maar ligt niet aan jou hoor:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:07 schreef bar_rel het volgende:
Had dan meteen gezegd dat je me niet moethad ik ook geen hoop gevestigd op een relatie tussen ons
Buurvrouw Skaai, hihiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
Zoietsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef babette21 het volgende:
verzoekje: wie kan mij even helpen aan 'n normale avatar?!?
heb tegenwoordig alleen nog maar paint en da's zo wazig... [maat is wel goed]
[afbeelding]
da's dus 25% van....
[afbeelding]
Ja gooi het lekker op datquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
lieve schat, die relatie was er toch niet gekomen... maar ligt niet aan jou hoor:
heb nl besloten niet meer vreemd te gaan....![]()
He, in 't fotoboek doe je ook lief, hier ook doen dusquote:
Ik bedoel 't ook liefquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
He, in 't fotoboek doe je ook lief, hier ook doen dus
mja 8 jaar is natuurlijk wel veel, maar nee dat is 't niet.... ik ga gewoon niet meer vreemd. punt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:26 schreef bar_rel het volgende:
Ja gooi het lekker op dathet is gewoon het leeftijdsverschil niet?
granny.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef Skaai het volgende:
Oke ik wil een icon met veel plaatjes, wie, waar, wat kan mij helpen.
Ik weiger namelijk alle DIG topics af te zoeken![]()
Wie kan hier een icon van maken, dat ze achter elkaar worden afgespeeld?![]()
![]()
Ik weet het, het is geen helpdesk/icon topic, maar ik ben gewoon lui
[appeltjes afbeeldingen]
Eens is dat is inderdaad wel erg leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Wat een rotkop.
Wat heb jij met appels ??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef Skaai het volgende:
Oke ik wil een icon met veel plaatjes, wie, waar, wat kan mij helpen.
Ik weiger namelijk alle DIG topics af te zoeken![]()
Wie kan hier een icon van maken, dat ze achter elkaar worden afgespeeld?![]()
![]()
Ik weet het, het is geen helpdesk/icon topic, maar ik ben gewoon lui
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja, en zo niet he, wie weet dan wél een actief topic te vinden
Skaai biatch. [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #42quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef Skaai het volgende:
Ohja, en zo niet he, wie weet dan wél een actief topic te vinden
Een hoop.quote:
Mijn stalkerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef timbob het volgende:
[..]
wauw
wat een mooi icoontje!
wie heeft die gemaakt?
Dus ik had wel kunnen winnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
Uitslag van de halve finale..
Dizer - ZOWIEE 5-11 Svensational en Dada stemden niet. Tania18 stemde blanco.
Bupatih - BVO 6-9 Svensational, Dada en timbob stemden niet. Tania18 stemde blanco.
Nee, want op Dada wachten we niet.quote:
Wat moeilijk trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:45 schreef BVO het volgende:
3E/4E PLAATS!
Dizer - Bupatih
FINALE!
ZOWIEE - BVO
quote:
Ik voel me nooit depriquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Wat is iedereen depri zeg..
Ik voel me geweldig..
.
Eindcijfer is 0 ... misschien win ik wel kaarten voor Toppers in ArenAquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
succes mark!! geef je 'n rondje als je iets wint?!?
Nee, maar jij schrijft er weer over.quote:
Deal!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef mark_03 het volgende:
Eindcijfer is 0 ... misschien win ik wel kaarten voor Toppers in ArenA, dan mag je met me mee
Nou, lucht je hart eens bij ome Beev.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
Ik verlang ernaar helemaal blij te zijn. Dat was ik heel de dag wél, tot zojuist.
Ga er maar mooi met m'n geld vandoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:21 schreef Tania18 het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Beev..
Ik weet niet, moet je even gaan kijken.quote:
Depri. Zó overratedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet.... depri zijn is echt onzettend jaren '90.....
blij zijn is veel hipper [afbeelding]
Gewoon, goede dag gehad enzo. Paar uurtjes vrij.quote:
Ja dahagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, moet je even gaan kijken..
Ik doe lekker niet mee met die trend.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Depri. Zó overratedMedia-hype
Blij zijn wordt het helemaal in 2005
Ga jij in die tijd ook een vriendin zoeken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gewoon, goede dag gehad enzo. Paar uurtjes vrij.En dan heeft mijn beste vriend verkering gekregen zojuist, en dat is altijd zo`n kuttijd. Als ik zelf verkering heb uiteraard niet
Maar het wordt de komende tijd dus lekker veel alleen doen enzo, en alleen naar huis fietsen enzo.
Oke, ik hou op met deze breezertalk..
Heb ik helemaal geen zin in enzo. Vrijgezel zijn roeleert.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij in die tijd ook een vriendin zoeken.
Wat zit je dan te zeuren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen zin in enzo. Vrijgezel zijn roeleert.![]()
Soms ja. Maar dequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
4.quote:
Dan niet johquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe lekker niet mee met die trend..
* schudt Bupa de hand....!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Depri. Zó overratedMedia-hype
Blij zijn wordt het helemaal in 2005
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goed zoeken hoor. Ze zitten soms listig verstopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij in die tijd ook een vriendin zoeken.
Helaas, we gaan nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Deal!!!!al weet ik niet wat 't is....
Behalve als die persoon natuurlijk Leonie heetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
Ik bind me ook niet hooral dat gezuer dat zich meebrengt
!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
* schudt Bupa de hand....!! [afbeelding]
Vind ik niet. Altijd al dat gedoe enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Soms ja. Maar deis ook erg mooi hoor.
.
Zulke domme dingen zeggen is pas 2003quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
4.
En dan vraag ik me (algemeen) altijd af waarom er dan mensen zijn met commentaar op beslissingen achteraf, terwijl ze zelf dan niet mee willen denken/beslissen/praten erover.
wat 'n zelfkennisquote:
Naja, gedoe.. ik vind samen zijn met een heelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vind ik niet. Altijd al dat gedoe enzo![]()
Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Behalve als die persoon natuurlijk Leonie heet!
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
4.
En dan vraag ik me (algemeen) altijd af waarom er dan mensen zijn met commentaar op beslissingen achteraf, terwijl ze zelf dan niet mee willen denken/beslissen/praten erover.
shit he, had me er zo op verheugd....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef mark_03 het volgende:
Helaas, we gaan niet
Heb helemaal niks gewonnen
Volgende maand beter
Het wordt vanavond niet definitief besloten. Maar om er wat concreets van te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
Maar is het wel duidelijk aangegeven dan dat die beslissing vanavond genomen zou worden?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
tof he!! 't is echt m'n lievelingssmiley!!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
tof he!! 't is echt m'n lievelingssmiley!!![]()
We kunnen na dit toernooi wel een WIE VAN SHO HEEFT DE MOOISTE ICON-TOERNOOI organiserenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Supergave mooie Icon heb je
Dit is byfar je mooiste
![]()
![]()
Ja lief hequote:
And there's plenty of more, where that came fromquote:
Dan win ik. Like duh.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
We kunnen na dit toernooi wel een WIE VAN SHO HEEFT DE MOOISTE ICON-TOERNOOI organiseren
Liefde wat is dat ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Soms ja. Maar deis ook erg mooi hoor.
.
Ik stond te dansenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
HaDaar is mevrouw-ik-negeer-Orginial-op-msn
![]()
We zullien zienquote:
Andere duel ook nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Liefde wat is dat ?
Stem trouwens op Zowiee
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
We kunnen na dit toernooi wel een WIE VAN SHO HEEFT DE MOOISTE ICON-TOERNOOI organiseren
Voor de duidelijkheid ik dus ookquote:
Okee, laat me dit goed begrijpen:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je anders dat we zo'n mooie Shok!-finale hebben?quote:
Jij wint toch wel Dizerquote:
Jah, jullie en jullie geheime praktijken in jullie geheime afdeling op SHOK!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je anders dat we zo'n mooie Shok!-finale hebben?
Christinemist alleen.
.
De derde plaats is natuurlijk maar een schamele troostprijs.quote:
De zon staat stilquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook altijd het zonnetje in huis.
En de tweede plaats ook.. vorig jaar en dit jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
De derde plaats is natuurlijk maar een schamele troostprijs.
Je kan het nit hebben he dat Zowiee je gaat verslaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
De derde plaats is natuurlijk maar een schamele troostprijs.
Constant zijn is okay.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En de tweede plaats ook.. vorig jaar en dit jaar![]()
Whehehe, nee mên, ik ken echt niet slapen vannacht. Vrees ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je kan het nit hebben he dat Zowiee je gaat verslaan![]()
Whehe, ik dacht een tijdje terug hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Beeev, ik heb een leuke idee voor een tournament
Leukste SC TT
narsisjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Whehehe, nee mên, ik ken echt niet slapen vannacht. Vrees ik.!
Bah eng manquote:
Hi :wquote:
Nog steeds films aan het kijken ??quote:
Nee, deze ShowChat # 5: Dizer, de leukste FOK!-ker allertijden!! en ShowChat #45: Dizer, Koning van SHO. zijn ergquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht een tijdje terug hetzelfde..
Wat mij betreft steekt deze TT en OP er natuurlijk bovenuit.!
ShowChat #46 wast zijn haren met Nivea.
Al is deze ook erg.
ShowChat #7: BVO, Leukste Hind fan van Nederland!
Seriequote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog steeds films aan het kijken ??
Heb je seizoen 2 al binnen?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je seizoen 2 al binnen?
Seizoen 3 is de beste van allemaal![]()
Amends
![]()
Did you say Faith? Eliza Dushkuquote:
Ah...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Did you say Faith? Eliza Dushku![]()
![]()
Mooie quotes van Faith:
- Five by Five
- B.
- Because it's wrong!
Bah, lente. Ik haat lente. Net als de zomer, de herfst en de winter.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
*knuffelt terug*
Echt half showchat zit in de probs deze dagen.
En het is nog wel lente.
*scheermesje aangeeft*quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bah, lente. Ik haat lente. Net als de zomer, de herfst en de winter.
Vooral van oude liefdes en oude wonden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee joh, de lente... tijd van nieuwe liefdes...
(Maar nu ff niet)
Gelukkig welquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
Wat is er toch mis met ons? Waarom hebben we allemaal opeens probs?
Gelukkig hebben we elkaar nog
Dat ook, jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vooral van oude liefdes en oude wonden.
Niet lang genoeg denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ook, ja
Maar de lente duurt nog lang...
Lang genoeg om te genieten van de eerste zomerse dagen, van het jonge gras dat tussen je tenen kriebelt, van een drinkend lammetje, van een grote bos mooie tulpen en van de heerlijk frisse lichtblauwe lenteluchten!quote:
Spannend he, al die veranderingen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
Over 5 maanden. Dan hoop ik alles op een rijtje te hebben
Dan ben ik klaar met stage, afgestudeerd en begin aan mijn nieuwe opleiding
Blegh.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Lang genoeg om te genieten van de eerste zomerse dagen, van het jonge gras dat tussen je tenen kriebelt, van een drinkend lammetje, van een grote bos mooie tulpen en van de heerlijk frisse lichtblauwe lenteluchten!
Dat klinkt geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Dizer het volgende:
Business Engineering op Uni genaamd: Business Information Systems.
Ik ga dus Projectmanagement, Architecturen en Marketing volgen op ICT gebied
Yepz, op de UvA inderdaadquote:
En daarna succesvol het zakenleven induikenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
Yepz, op de UvA inderdaad
Nog 2 jaren te gaan dan
Ik hoop het, eigenlijk wil ik dan gewoon gaan settelen. Huisje boompje beestje, vrouwtje + kinderen.. maar die laatste twee kun je niet pushen/plannenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna succesvol het zakenleven induiken
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ìk hou nergens van. Ik haat alles en iedereen.
Je bent nog jong, lieverd...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het, eigenlijk wil ik dan gewoon gaan settelen. Huisje boompje beestje, vrouwtje + kinderen.. maar die laatste twee kun je niet pushen/plannen
Ewww ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben ook erg gedesillussioneerd op dit moment, en daarom droom ik bijna van een rijtjeshuis in almere met een opel astra voor deur, 2 kids , labrador retriever en een vrouw.
Trust me, er is geen reet aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben nog nooit burgerlijk geweest, maar al mijn vrienden zijn het wel. Misschien dat ik het daarom zo graag wil..
Klinkt heeeeeeeel bekend. Afgelopen weken hebben DRIE van mijn beste vrienden hun trouwdatum bekend gemaakt. Ook slecht voor je vrijgezellige zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nooit burgerlijk geweest en al mijn vrienden wonen of op hunzelf of samen met hun vriend(in) en dat maakt het voor mij echt gewoon niet leuk. Ik heb nu dan geen vriendin meer en als ik iedereen in de stad zie lopen hand in hand en zo... Damn.. en met mijn vorige relatie deden we dat nooit omdat het allemaal zo kort en weinig was en we zagen elkaar te weinig....
Dammit... nou ben ik down
Wij hadden de bruiloft al voor een deel geregeldquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Klinkt heeeeeeeel bekend. Afgelopen weken hebben DRIE van mijn beste vrienden hun trouwdatum bekend gemaakt. Ook slecht voor je vrijgezellige zelfvertrouwen.
Idem. En geen borderliner die alleen maar kan liegen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
Ik wil gewoon eens een serieuze relatie. Iets waar ik zekerheid in hem. Een leuke vrouw op wie ik kan vertrouwen en mee kan plannen voor de toekomst
Of het gezamelijk uitmaakt en 5 minuten later met een andere gozer staan flirtenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Idem. En geen borderliner die alleen maar kan liegen..
Van mijn kant is het allemaal één grote desillussie iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef QyRoZ het volgende:
Jij ziet het vanuit een heel ander perspectief dan ik. Voor mij is het nog een soort ideaalbeeld.
Nou ja, de laatste keer maakte ik het uit, maar 2 dagen later had ze weer een ander. Ook goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of het gezamelijk uitmaakt en 5 minuten later met een andere gozer staan flirten
Ik heb er allemaal zwaar de pest in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mijn kant is het allemaal één grote desillussie idd
Geen enkele relatie is voor altijd...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
Ik wil ook trouwen. Het maakt het geheel compleet en je legt toch vast dat je van elkaar houdt en bij elkaar hoort voor altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |