Hoi MUUSquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:02 schreef MUUS het volgende:
Tjee Bup, die onwijze lijst van vorige topics leest echt voor geen meter weg..
Ja die stagequote:
Tis feest tralala!Tis feest tralala!En daarom zijn wij blij jaja!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:23 schreef babette21 het volgende:olé olé
en nu uitbuiken voor de buis....
Snap ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi MUUS
Jij in dit topic maakt het feest compleet
Wat wil je horen, Beev? Wat wil je nou precies horen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:32 schreef BVO het volgende:
Het ontstaan van de naam van deze reeks..
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Gewoon nostalgie.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je horen, Beev? Wat wil je nou precies horen?
SC begon vanwege een meet-voorstel
ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf. blijft natuurlijk sowieso de leukste titel.quote:Zeg is 1 Hind topic niet genoeg????
Over een jaar de invasie van Hind:
SHO #232: HindSlowChat
HTHT #854: Hind Tijden Hind Tijden
ONH #765: Onderweg Naar Hind
ATHT #12: As The Hind Turns
EXH #32: Expiditie Hind
HES #69: Hind Express
HOOL #564: Hind Of Our Lives
PHI #56: Pleasure Hind Island
Hind #2564784: Forever Hind
Dubbelquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef bar_rel het volgende:
Hry is rustig hier
Dizer-Zowieequote:Op donderdag 24 maart 2005 20:38 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga nog niet stemmenik vind het te moeilijk
In één minuut besloot je toch maar wel te stemmenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dizer-Zowiee
Bupatih-BVO
Sorry beste forummaatje![]()
![]()
Ja, want ik moet toch maar héquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:41 schreef Nano het volgende:
[..]
In één minuut besloot je toch maar wel te stemmen
Is dat nou de Neerlandse of Buitenlandse versie?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Farm is best leuk.
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
Wat een mooie binnenkomer had jij in SC zeg, Bupa..
De Nederlandse/Belgische.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:44 schreef bar_rel het volgende:
Is dat nou de Neerlandse of Buitenlandse versie?![]()
Ik had het wel geweten hoor, als jij in plaats van mij stondquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dizer-Zowiee
Bupatih-BVO
Sorry beste forummaatje![]()
![]()
Ik vond die oude sig beterquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef Dizer het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar, onderschrift en signature?
Ga je schamen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja Dizer.
Ik heb maar #200 geopend, want jij was er niet!
Dizerquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten hoor, als jij in plaats van mij stond
Niks meer forummaatje
Doe jij even dequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
Go Bupatih!
Tuurlijk lieverdquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
onthou dat ik op jouw gestemd heb he![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
spingt in en doet de geflipte versie: [afbeelding]
Ik ook!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
onthou dat ik op jouw gestemd heb he![]()
Wat voor foutquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd
En daarom zal ik deze keer niks zeggen over de "jouw"-fout
quote:
quote:onthou dat ik op jouw gestemd heb he
Nu moet je even die drink-smileys posten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure.... als ik maar genoeg breazahrs op heb.......![]()
Ja, ik ben gekke Truus niet.quote:
ja die is tof he... word ik altijd blij vanquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Nu moet je even die drink-smileys posten.
Nouwwwquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die is tof he... word ik altijd blij van
komt ie........ [klaar??]......... [afbeelding]
1) Leer eerst plaatjes posten;quote:
Vind je het gek met die - streepjes in plaats van die / slashes.quote:
Jouwquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
huh? wat ben jij nou aan 't doen barrel?!??!!
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
DizerIs het nu uit tussen ons ?
![]()
![]()
![]()
Het spijt, van ieder ander had jij zeker gewonnen![]()
Ik ga me stem intrekkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Leer eerst plaatjes posten;
2) Het is jou, niet jouw
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
ZOWIEE is van me aan het winnen, is niet eerlijk, is alleen maar omdat ze knap is
Hij blijft leuk he?!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die is tof he... word ik altijd blij van
komt ie........ [klaar??]......... [afbeelding]
Ik heb op jou gestemdquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
En ik verlies van iemand die toevallig op Jantje Smit lijkt.
Grapje Beev![]()
tsss jij bent véél knapper!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
ZOWIEE is van me aan het winnen, is niet eerlijk, is alleen maar omdat ze knap is
Jij hebt ook niet op mij gestemdquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij blijft leuk he?!
Alleen had ik hem gisteren iets té letterlijk genomen
Jij bent lief, ik hou van jequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss jij bent véél knapper!!!!!!!!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd
op wie heb jij gestemd eigenlijke??
Ok bupi!quote:
Ik zie nietsquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zit in de OP verwerkt.[afbeelding]
Ok, jou is het vergeven, maar voor bar_rel zal het extra moeilijk zijn om het goed te makenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij gedumpt
En zowiee is mijn beste vriendinnetje
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
deze kwam ik laatst ergens tegen, vind ik echt geweldig want er zit eenbabysmiley
bij
[afbeelding]
Die past bij onsquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
deze kwam ik laatst ergens tegen, vind ik echt geweldig want er zit eenbabysmiley
bij
[afbeelding]
Wat moet ik doenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, jou is het vergeven, maar voor bar_rel zal het extra moeilijk zijn om het goed te maken![]()
Je zei aggresievequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ok bupi!![]()
Sorry voor mijn aggresieve gedrag, ik zal morgen iemand aanranden voordat ik weg ga van me stage. Is dat ook weer opgelost![]()
Nog nietquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, jou is het vergeven, maar voor bar_rel zal het extra moeilijk zijn om het goed te maken![]()
Wat moet het dan zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zei aggresieve
En doe dat maar ja.Zij blij, jij blij.
'n bril opzetten wil ook wel 's helpenquote:
Neequote:
LaAt MaAr Z1TtuHquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn? Ik ben niet zo goed in me Nederlands!!! joh
!!
Ik trouw niet met een manquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
'n bril opzetten wil ook wel 's helpen
en Diz, deze is niet van ons, want wij gaan niet trouwen...
had 'm meer voor jou en bar_rel in gedachten, maar dat zit er geloof ik ook niet meer in
bar_rel was dan uiteraard die gesluierde....
Oehquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
'n bril opzetten wil ook wel 's helpen
en Diz, deze is niet van ons, want wij gaan niet trouwen...
had 'm meer voor jou en bar_rel in gedachten, maar dat zit er geloof ik ook niet meer in
bar_rel was dan uiteraard die gesluierde....
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik trouw niet met een manEn ook niet als ie zich laat ombouwen
![]()
ben ik vergevenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Ik ga lekker verder met Charlies Angels kijken. Heb het al 1000x gezien, maar ik krijg nooit genoeg van Drew Barreymore![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef Lu_uK het volgende:
Dagcijfers van Maandag 21 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dizer 636
![]()
En ik dacht dat AMD veel posts had..
Het is niet de drank, Bupaquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah. Ik herken hier de ontkenningsfase.
Bron
tsssss wat ouderwets.......quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
![]()
Nah flauw hoor mietjequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Heb het einde gezien hij kreeg een wassenbeeld ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Mooi programma daarnet over Ali B. Nieuwe nummer van hem is ook leuk..
En nee, ik heb niet teveel gedronken..
Tis wel verrassend spannend ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
En ik verlies van iemand die toevallig op Jantje Smit lijkt.
Grapje Beev![]()
nou ja, je hoeft niet meteen homo te zijn.... kan elkaar toch gewoon lief vindenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
Ja ik bedoel tegenwoordig trouwen er veel homo's
Waar heb je dan nog niet teveel van op?quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb het einde gezien hij kreeg een wassenbeeld ofzo?
Hij moest huilen bij dat liedje van Brace volgens mij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. En hij zat te huilen toch?
. Ach gossie.
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij moest huilen bij dat liedje van Brace volgens mij.
Wat ook wel een mooi liedje is.
Jij bent lieff!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, je hoeft niet meteen homo te zijn.... kan elkaar toch gewoon lief vinden![]()
en da's altijd leuk voor de rest.... zo'n feestje dus
anyway denk er maar 's rustig over na....... ik ga pleitos
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Timmai het volgende:
trouwens, ik hoorde afgelopen zaterdag weer eens wat nieuws, iedereen nam een BVO'tje mee (Biertje Voor Onderweg)
Verleiding ken ik niet..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Al irriteer ik me wel aan dat accent van me, met die enorme gooise r..
Ik vind "Verleiding" trouwens een beter nummer..
.
Van Brace.quote:
Heb je de hele cd ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Brace.. Lekker nummer.
.
Net als die Mocro Flavour..
.
Dus ik zeg m'n naam tegen iemand. Hij helemaal "BVO!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Timmai het volgende:
trouwens, ik hoorde afgelopen zaterdag weer eens wat nieuws, iedereen nam een BVO'tje mee (Biertje Voor Onderweg)
Die mocro flavour is de nieuwe single van ali b en brace.quote:
Moet ik weer wat vaker mtv kijken danquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Die mocro flavour is de nieuwe single van ali b en brace..
Ik krijg morgen Buffy seizoen 1 binnen!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe album van Michael Bublé gekocht
Een van de beste jonge Jazz zangers van dit moment!! Dat je dat niet weetquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik krijg morgen Buffy seizoen 1 binnen!!!
Wie is Micheal Bublé?
met Buffy wel weer een beetje tochquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet populair vandaag
Joss Stone is dan ook wel heel erg okay.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Michael Buble is kut.
Wat een ongeinspireerde covers zeg. Dan is Joss Stone stukken beter.
Is dat kind van 13 met die soul stem?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een van de beste jonge Jazz zangers van dit moment!! Dat je dat niet weet
Je maakt jezelf niet populair vandaag
Die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Supervisie van Lange Frans en Baas B een erg tof nummer..
Dat nieuwe nummer?quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar heb je dan nog niet teveel van op?
Het moet tóch aan de drank liggen.
Hij is megahit op 3FM deze week.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Die ken ik dan weer niet.
Ik schaamde me al voor het goed vinden van een Brace en Ali B-nummer..
Sorry hoor, Je kan Joss Stone gewoon NIET vergelijken met Michael Bublé!! Bublé zingt Jazz en Joss Stone zingt Jazzy-Pop! Twee totaal verschillende dingen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Michael Buble is kut.
Wat een ongeinspireerde covers zeg. Dan is Joss Stone stukken beter.
Die niet nee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer?
Ik ging helemaal stuk toen ik het begin al hoorde.
"Ik ben gezegend met een mooie stem en 2 hits"
Hoe vol kan je zijn van jezelf, en dat eerste is naar mijn mening niet waar
Das geen kind, eerder een 20+er hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat kind van 13 met die soul stem?
Dan heb ik daar laast iets van gezien bij the lick op mtv
quote:
Dat wel jahquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
met Buffy wel weer een beetje toch?
Ey en dan dat stukje van 15 jaar en mijn vader verlorenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer?
Ik ging helemaal stuk toen ik het begin al hoorde.
"Ik ben gezegend met een mooie stem en 2 hits"
Hoe vol kan je zijn van jezelf, en dat eerste is naar mijn mening niet waar
Josh is gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Joss is meer richting soul en jazzy-pop ja
Dan hebben we het niet over de zelfde.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen kind, eerder een 20+er hoor
Taart!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Skaai het volgende:
Feest
* Skaai deelt ballonnen en slingers en taart uit.
Aub zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vind die Josh niet beter dan een Hilary Duff
Ik liep vandaag de FRS in en ik hoorde een jazz stem en ik was daar iets van 15 minuten en ik werd steeds meer nieuwsgieriger en zo, dus ging ik vragen wie het was en toen ging ik maar de cd van luisteren! Wow wat een stem! En dat duet met Nelly Furtadoquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Joss is meer richting soul en jazzy-pop ja.
Die Michael Bublé ken ik nog niet echt, maar ik zag een stukje op de tv, en ik vond het zwaar relaxed klinken.
That hurtsquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vind die Josh niet beter dan een Hilary Duff of een Lindsay Lohan.
Wie??quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zover ben ik niet gekomen, na 20 seconden zapte ik verderquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey en dan dat stukje van 15 jaar en mijn vader verloren
Wat mij betreft niks meer dan een 13-in-een-dozijn standaard breezah-snol.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan Nina Simone. Een échte zangeres.. Nina Simone.
.
Ok, dit heb je niet gezegd he? Je weet dat Hillary Duff gewoon NIET zingt? Je weet dat het allemaal een act is? Ze heeft nooit live gezongen? En dat haar stem op de album niet eens 100% zuiver/zelf is? Het is allemaal bijgewerkt? En dat ze ALTIJD playbacked? En dat ze dat hebben gedaan puur als van een show op te zetten voor haar serie?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
My baby just caaaaaaresquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan Nina Simone. Een échte zangeres.. Nina Simone.
.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat maakt Josh dan beter dan een Hilary of een Lindsay of zelfs een Jojo? Het feit dat ze een andere slag muziek maakt ? We horen van alle vier trouwens toch nooit meer wat over twee jaar.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat maakt Josh dan beter dan een Hilary of een Lindsay of zelfs een Jojo? Het feit dat ze een andere slag muziek maakt ? We horen van alle vier trouwens toch nooit meer wat over twee jaar.
Maak er drie van. Joss zal blijven en de rest gaat oprotten. En common' JoJo? Serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Josh is al aardig wat jaartjes bezig hoor, in haar 'omgeving' en zulks was ze al redelijk bekend.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de hip hop fans vinden Jojo weer geweldig
Daarom zul je over twee jaar niets meer van DEZE twee horenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en de breezers Lindsay en Hilary.
Ja inderdaad maar er zijn ook genoeg ander muziek sub culturen waar in mensen met een hit doorbreken waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Daarom zul je over twee jaar niets meer van DEZE twee horen
"Breezers" = tijdelijk
Joss is niet gemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon 4 meisjes die zijn gemaakt....
Door papa en mama tochquote:
Ik ook!!quote:
Ik zeg niet dat Josh beter is omdat ze een andere slag muziek maakt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee ik meen het Josh is volgens jullie nu beter omdat ze Jazzy pop maakt.
En de hip hop fans vinden Jojo weer geweldig en de breezers Lindsay en Hilary.
Gewoon 4 meisjes die zijn gemaakt tot wat ze zijn door de platenmaatschapij en ze moet passen bij het beeld wat de doelgroep van ze verwacht.
en komt een stuk serieuzer over dan de andere tutta's. Ikquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Josh beter is omdat ze een andere slag muziek maakt.
Die 3 andere dames zijn ook heus wel schattig in wat ze doen, alleen hebben ze het niet zelf 'geregeld', om het zo in woorden uit te drukken.
Josh is gewoon een stuk beter in haar doen, en ze is niet gemaakt, ze heeft zichzelf gemaakt. Ze maakt/schrijft mede haar eigen muziek en komt een stuk serieuzer over dan de andere tutta's. Ik denk dat ze daarom een stuk langer zal meedraaien in de muziek wereld dan de andere dames.
Voor veel mensen mag ze langer meedraaien omdat ze 'jazzy pop' maakt, maar daarom ben ik niet persé iemand die geniet van haar muziek. Ik kan ook net zo goed vrolijk meezingen met een Hilary of een Jojo, maar ze trekken me gewoon minder aan dan de jonge maar leukere Josh.
Als ik Joss live hoor zingen en de anderen ook, dan krijg ik kippenvel van Joss en van de anderen krijg ik diarree..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Door papa en mama toch![]()
Nee effe serieus waarom zo Josh anders zijn de andere drie alleen omdat ze een andere soort muziek maakt ?
Oke, je leest selectief.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
en komt een stuk serieuzer over dan de andere tutta's. Ikat komt waarschijnlijk door haar slag van muziek.
maar ze trekken me gewoon minder aan dan de jonge maar leukere Josh.at is je eigen menning en dat kan inderdaad.
Josh is gewoon een stuk beter in haar doen, en ze is niet gemaakt, ze heeft zichzelf gemaakt. Ze maakt/schrijft mede haar eigen muziek
Er zijn ook zat mensen die wel gemaakt zijn door de platenwereld en de platenmaatschapij die ook wel eens een eigen nummertje schrijven.
Maar dat is waarschijnlijk omdat jij gewoon meer hebt bij die slag van muziekquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik Joss live hoor zingen en de anderen ook, dan krijg ik kippenvel van Joss en van de anderen krijg ik diarree..
Zo duidelijk?![]()
![]()
Nee even serieus, ik vind haar stem gewoon mooier en duidelijker en zingt dus niet vals IMO.
Nee ik lees alles dit pikte ik er uitquote:
Nee hoor, heb niet eens een album van haar. Ik luister niet veel naar der, vind haar alleen beter dan de restquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat is waarschijnlijk omdat jij gewoon meer hebt bij die slag van muziek![]()
Dan had je gelezen dat ik Josh niet persé interessant vindt om haar slag muziek, maar haar manier van werken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik lees alles dit pikte ik er uit![]()
Das nog eens mooiquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan had je gelezen dat ik Josh niet persé interessant vindt om haar slag muziek, maar haar manier van werken.
Nouja, het is mij te laat voor een discussie die we morgen toch alweer zijn vergeten.
* Skaai strooit met liefde
Nee hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat gaat iedereen opeens vroeg naar bed
Goed gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef Skaai het volgende:
Hela, dat is Victoria!
Ja,ik weet ook nog niet wat ik ga doen.Fokken maar denk ik!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hmmm wat te doen op mijn vrije dag morgen....
Ik heb geen vrij. Moet een groot feest organiserenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hmmm wat te doen op mijn vrije dag morgen....
Wat voor feest?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij. Moet een groot feest organiseren
Tis nu wit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
Ik vind haar zo poppig met dat stoere blonde haar nu he.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
Ik vind haar zo poppig met dat stoere blonde haar nu he.
Ze is wel mooi ja!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
Ach, blond, bleek, wit. Potato, Poteeto.
Het is stoer.
En dan dat moedervlekje/wratje/pukkeltje erbij.
Lekker Oostblok wief.
Yeah!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Yes, ik heb het 200ste topic nog net niet gemist
Tania!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Yes, ik heb het 200ste topic nog net niet gemist
Just like me.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Slapen betekent bij mij meestal nog anderhalf uur tv kijken in bed
Slapen betekent voor mij,heel lang tandenpoetsen,heel lang op de wc zitten,heel langzaam kleren op mijn stoel gooien,mobiel checken en direct wekker inschakelen,licht uit,ander licht aan,tijdschrift erbij,nadenken,lezen en dan duurt het nog heel lang voordat ik echt slaap!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Slapen betekent bij mij meestal nog anderhalf uur tv kijken in bed
quote:
HH Boulevard, Cash & Carlo en soms Oprah (quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd herhaling boulevard/cash & carlo/Will & Grace/Friends/Oprah/Dead Like me??
Ik zap meestal daartussen![]()
Cash & Carlo is zo leuk om te kijken vlak voordat je slaapt, gaat echt nergens overquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
HH Boulevard, Cash & Carlo en soms Oprah () wel ja.
.
Papaul ook, maar das al bijna afgelopen nu..
DLM heb ik allemaal al gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd herhaling boulevard/cash & carlo/Will & Grace/Friends/Oprah/Dead Like me??
Ik zap meestal daartussen![]()
Lees jij???quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Skaai het volgende:
Ik gaat ook naar bed. Boekje lezen, tv kieken enzo.
Dag![]()
Zeker weer een oorverdovend gekir van die kansloze huisvrouwenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Cash & Carlo is zo leuk om te kijken vlak voordat je slaapt, gaat echt nergens over![]()
Oprah was vandaag metNate
Precies.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Cash & Carlo is zo leuk om te kijken vlak voordat je slaapt, gaat echt nergens over![]()
Oprah was vandaag metNate
Ja verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:40 schreef Duiveltja het volgende:
Zeker weer een oorverdovend gekir van die kansloze huisvrouwen
Ja, ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Nog iemand wakker?
Face to face praten of telefonisch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:58 schreef Christine het volgende:
Ik had er al in willen liggen, maar had even de behoefte om met m'n ex te praten.
En toen was het ineens echt over...
Verder wil ik niks afdoen aan de feestvreugde van dit topic hoor
Ja, maar ik wist niet of dat nog steeds zo was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
Nee, face to face. We wonen samen, remember
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:13 schreef Bupatih het volgende:Brace
Lange Frans en Baas B
Ali B
Hilary Duff
Lindsay Lohan
Nelly Furtado
Joss Stone
Ja!quote:
Nu nog weten wat je ermee bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|