Slapen betekent voor mij,heel lang tandenpoetsen,heel lang op de wc zitten,heel langzaam kleren op mijn stoel gooien,mobiel checken en direct wekker inschakelen,licht uit,ander licht aan,tijdschrift erbij,nadenken,lezen en dan duurt het nog heel lang voordat ik echt slaap!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Slapen betekent bij mij meestal nog anderhalf uur tv kijken in bed
quote:
HH Boulevard, Cash & Carlo en soms Oprah (quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd herhaling boulevard/cash & carlo/Will & Grace/Friends/Oprah/Dead Like me??
Ik zap meestal daartussen![]()
Cash & Carlo is zo leuk om te kijken vlak voordat je slaapt, gaat echt nergens overquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
HH Boulevard, Cash & Carlo en soms Oprah () wel ja.
.
Papaul ook, maar das al bijna afgelopen nu..
DLM heb ik allemaal al gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd herhaling boulevard/cash & carlo/Will & Grace/Friends/Oprah/Dead Like me??
Ik zap meestal daartussen![]()
Lees jij???quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Skaai het volgende:
Ik gaat ook naar bed. Boekje lezen, tv kieken enzo.
Dag![]()
Zeker weer een oorverdovend gekir van die kansloze huisvrouwenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Cash & Carlo is zo leuk om te kijken vlak voordat je slaapt, gaat echt nergens over![]()
Oprah was vandaag metNate
Precies.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Cash & Carlo is zo leuk om te kijken vlak voordat je slaapt, gaat echt nergens over![]()
Oprah was vandaag metNate
Ja verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:40 schreef Duiveltja het volgende:
Zeker weer een oorverdovend gekir van die kansloze huisvrouwen
Ja, ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Nog iemand wakker?
Face to face praten of telefonisch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:58 schreef Christine het volgende:
Ik had er al in willen liggen, maar had even de behoefte om met m'n ex te praten.
En toen was het ineens echt over...
Verder wil ik niks afdoen aan de feestvreugde van dit topic hoor
Ja, maar ik wist niet of dat nog steeds zo was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
Nee, face to face. We wonen samen, remember
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:13 schreef Bupatih het volgende:Brace
Lange Frans en Baas B
Ali B
Hilary Duff
Lindsay Lohan
Nelly Furtado
Joss Stone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |