Heb je de hele cd ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Brace.. Lekker nummer.
.
Net als die Mocro Flavour..
.
Dus ik zeg m'n naam tegen iemand. Hij helemaal "BVO!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Timmai het volgende:
trouwens, ik hoorde afgelopen zaterdag weer eens wat nieuws, iedereen nam een BVO'tje mee (Biertje Voor Onderweg)
Die mocro flavour is de nieuwe single van ali b en brace.quote:
Moet ik weer wat vaker mtv kijken danquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Die mocro flavour is de nieuwe single van ali b en brace..
Ik krijg morgen Buffy seizoen 1 binnen!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe album van Michael Bublé gekocht
Een van de beste jonge Jazz zangers van dit moment!! Dat je dat niet weetquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik krijg morgen Buffy seizoen 1 binnen!!!
Wie is Micheal Bublé?
met Buffy wel weer een beetje tochquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet populair vandaag
Joss Stone is dan ook wel heel erg okay.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Michael Buble is kut.
Wat een ongeinspireerde covers zeg. Dan is Joss Stone stukken beter.
Is dat kind van 13 met die soul stem?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een van de beste jonge Jazz zangers van dit moment!! Dat je dat niet weet
Je maakt jezelf niet populair vandaag
Die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Supervisie van Lange Frans en Baas B een erg tof nummer..
Dat nieuwe nummer?quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar heb je dan nog niet teveel van op?
Het moet tóch aan de drank liggen.
Hij is megahit op 3FM deze week.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Die ken ik dan weer niet.
Ik schaamde me al voor het goed vinden van een Brace en Ali B-nummer..
Sorry hoor, Je kan Joss Stone gewoon NIET vergelijken met Michael Bublé!! Bublé zingt Jazz en Joss Stone zingt Jazzy-Pop! Twee totaal verschillende dingen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Michael Buble is kut.
Wat een ongeinspireerde covers zeg. Dan is Joss Stone stukken beter.
Die niet nee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer?
Ik ging helemaal stuk toen ik het begin al hoorde.
"Ik ben gezegend met een mooie stem en 2 hits"
Hoe vol kan je zijn van jezelf, en dat eerste is naar mijn mening niet waar
Das geen kind, eerder een 20+er hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat kind van 13 met die soul stem?
Dan heb ik daar laast iets van gezien bij the lick op mtv
quote:
Dat wel jahquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
met Buffy wel weer een beetje toch?
Ey en dan dat stukje van 15 jaar en mijn vader verlorenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer?
Ik ging helemaal stuk toen ik het begin al hoorde.
"Ik ben gezegend met een mooie stem en 2 hits"
Hoe vol kan je zijn van jezelf, en dat eerste is naar mijn mening niet waar
Josh is gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Joss is meer richting soul en jazzy-pop ja
Dan hebben we het niet over de zelfde.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen kind, eerder een 20+er hoor
Taart!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Skaai het volgende:
Feest
* Skaai deelt ballonnen en slingers en taart uit.
Aub zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vind die Josh niet beter dan een Hilary Duff
Ik liep vandaag de FRS in en ik hoorde een jazz stem en ik was daar iets van 15 minuten en ik werd steeds meer nieuwsgieriger en zo, dus ging ik vragen wie het was en toen ging ik maar de cd van luisteren! Wow wat een stem! En dat duet met Nelly Furtadoquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Joss is meer richting soul en jazzy-pop ja.
Die Michael Bublé ken ik nog niet echt, maar ik zag een stukje op de tv, en ik vond het zwaar relaxed klinken.
That hurtsquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vind die Josh niet beter dan een Hilary Duff of een Lindsay Lohan.
Wie??quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zover ben ik niet gekomen, na 20 seconden zapte ik verderquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey en dan dat stukje van 15 jaar en mijn vader verloren
Wat mij betreft niks meer dan een 13-in-een-dozijn standaard breezah-snol.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan Nina Simone. Een échte zangeres.. Nina Simone.
.
Ok, dit heb je niet gezegd he? Je weet dat Hillary Duff gewoon NIET zingt? Je weet dat het allemaal een act is? Ze heeft nooit live gezongen? En dat haar stem op de album niet eens 100% zuiver/zelf is? Het is allemaal bijgewerkt? En dat ze ALTIJD playbacked? En dat ze dat hebben gedaan puur als van een show op te zetten voor haar serie?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
My baby just caaaaaaresquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan Nina Simone. Een échte zangeres.. Nina Simone.
.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat maakt Josh dan beter dan een Hilary of een Lindsay of zelfs een Jojo? Het feit dat ze een andere slag muziek maakt ? We horen van alle vier trouwens toch nooit meer wat over twee jaar.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat maakt Josh dan beter dan een Hilary of een Lindsay of zelfs een Jojo? Het feit dat ze een andere slag muziek maakt ? We horen van alle vier trouwens toch nooit meer wat over twee jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |