Maak er drie van. Joss zal blijven en de rest gaat oprotten. En common' JoJo? Serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat maakt Josh dan beter dan een Hilary of een Lindsay of zelfs een Jojo? Het feit dat ze een andere slag muziek maakt ? We horen van alle vier trouwens toch nooit meer wat over twee jaar.
Josh is al aardig wat jaartjes bezig hoor, in haar 'omgeving' en zulks was ze al redelijk bekend.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat maakt Josh dan beter dan een Hilary of een Lindsay of zelfs een Jojo? Het feit dat ze een andere slag muziek maakt ? We horen van alle vier trouwens toch nooit meer wat over twee jaar.
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de hip hop fans vinden Jojo weer geweldig
Daarom zul je over twee jaar niets meer van DEZE twee horenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en de breezers Lindsay en Hilary.
Ja inderdaad maar er zijn ook genoeg ander muziek sub culturen waar in mensen met een hit doorbreken waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Daarom zul je over twee jaar niets meer van DEZE twee horen
"Breezers" = tijdelijk
Joss is niet gemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon 4 meisjes die zijn gemaakt....
Door papa en mama tochquote:
Ik ook!!quote:
Ik zeg niet dat Josh beter is omdat ze een andere slag muziek maakt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee ik meen het Josh is volgens jullie nu beter omdat ze Jazzy pop maakt.
En de hip hop fans vinden Jojo weer geweldig en de breezers Lindsay en Hilary.
Gewoon 4 meisjes die zijn gemaakt tot wat ze zijn door de platenmaatschapij en ze moet passen bij het beeld wat de doelgroep van ze verwacht.
en komt een stuk serieuzer over dan de andere tutta's. Ikquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Josh beter is omdat ze een andere slag muziek maakt.
Die 3 andere dames zijn ook heus wel schattig in wat ze doen, alleen hebben ze het niet zelf 'geregeld', om het zo in woorden uit te drukken.
Josh is gewoon een stuk beter in haar doen, en ze is niet gemaakt, ze heeft zichzelf gemaakt. Ze maakt/schrijft mede haar eigen muziek en komt een stuk serieuzer over dan de andere tutta's. Ik denk dat ze daarom een stuk langer zal meedraaien in de muziek wereld dan de andere dames.
Voor veel mensen mag ze langer meedraaien omdat ze 'jazzy pop' maakt, maar daarom ben ik niet persé iemand die geniet van haar muziek. Ik kan ook net zo goed vrolijk meezingen met een Hilary of een Jojo, maar ze trekken me gewoon minder aan dan de jonge maar leukere Josh.
Als ik Joss live hoor zingen en de anderen ook, dan krijg ik kippenvel van Joss en van de anderen krijg ik diarree..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Door papa en mama toch![]()
Nee effe serieus waarom zo Josh anders zijn de andere drie alleen omdat ze een andere soort muziek maakt ?
Oke, je leest selectief.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
en komt een stuk serieuzer over dan de andere tutta's. Ikat komt waarschijnlijk door haar slag van muziek.
maar ze trekken me gewoon minder aan dan de jonge maar leukere Josh.at is je eigen menning en dat kan inderdaad.
Josh is gewoon een stuk beter in haar doen, en ze is niet gemaakt, ze heeft zichzelf gemaakt. Ze maakt/schrijft mede haar eigen muziek
Er zijn ook zat mensen die wel gemaakt zijn door de platenwereld en de platenmaatschapij die ook wel eens een eigen nummertje schrijven.
Maar dat is waarschijnlijk omdat jij gewoon meer hebt bij die slag van muziekquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik Joss live hoor zingen en de anderen ook, dan krijg ik kippenvel van Joss en van de anderen krijg ik diarree..
Zo duidelijk?![]()
![]()
Nee even serieus, ik vind haar stem gewoon mooier en duidelijker en zingt dus niet vals IMO.
Nee ik lees alles dit pikte ik er uitquote:
Nee hoor, heb niet eens een album van haar. Ik luister niet veel naar der, vind haar alleen beter dan de restquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat is waarschijnlijk omdat jij gewoon meer hebt bij die slag van muziek![]()
Dan had je gelezen dat ik Josh niet persé interessant vindt om haar slag muziek, maar haar manier van werken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik lees alles dit pikte ik er uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |