Que?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:14 schreef Orginial het volgende:
Waarom doet iedereen zo op FOK tegen mij?
Je stemde op Airelle weet ik nog, en dan nog, dan kies je opnieuw.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar ik weet niet meer wat ik had bij Dizer - Airelle
Hoi Tomquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Middag!
hoiquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef Donders het volgende:
Ik ben een newbie....
quote:Dizer vs. Airelle
timbob vs. ZOWIEE
Svensational vs. BVO
Svensational vs. Zhenar
Zhenar vs. BVO Euuh...
Christine vs. Bupatih Geen stem
Als het maar een Feest-OP wordt en een feestelijke TTquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:28 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat we over vijf minuten in topic #200 zitten.
Maar... jullie zijn allebei lieverdsquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
Ja, aan die Euuh... hebben we dus juist niks..
I know, I know... maar je zult toch moeten kiezen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar... jullie zijn allebei lieverds
Die hint snap ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
I know, I know... maar je zult toch moeten kiezen..
Hint: Kijk 'ns bij Zhenars stemmen uit de eerste ronde..
Damn. Helse pijnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Bupa's tip van de dag:[afbeelding]Steek nooit een multomap in je oog.
He, dat wou ik net eens uitproberenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Bupa's tip van de dag:[afbeelding]Steek nooit een multomap in je oog.
wat mag wel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Don't try this at home!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
He, dat wou ik net eens uitproberen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het maar een Feest-OP wordt en een feestelijke TT
Oh ja. Orgi. Ik heb geen zin om al die SOPics door te lezen.
Vertel eens aan ome Bupi wat er scheelt
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef 2609 het volgende:
godverdomme ik zou die barbara wel ff willen neuken
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg Orgi donder jij eens lekker op![]()
En dat is slechts een greep eruit...quote:Nadine en Tom zijn gewoon een stelletje super kleuters dieheel vervelend gaan doen en achter je rug over je gaan lullen als ze hun zin niet krijgen.
In ieder geval ben ik blij dat ik niet meer mee doe met SOP. En zeg nouzelf SOP is gewoon kut.
en zal ook echt niet verder gaan in September.
Je goudvissen beschilderen, beschuit aan de waslijn hangen, je parkiet mond-op-mond-beademing geven, het behang kapot knippen met een kartelschaar en natuurlijk oversteken terwijl het licht op oranje staat.quote:
Auwquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Don't try this at home!
Wil ik mijn map uit de kast halen......TSJOP
Barbara wilen neuken?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat is slechts een greep eruit...![]()
Dat was wel even wat anders dan een verkeerde lensquote:
Hij zegt dat 2064 ofzo een kloon van mij is, omdat er een koffiecafe 1753 heet ofzo. Dus ik zei dat helemaal niet maar een andere user, maar daar krijg ik de schuld vanquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Barbara wilen neuken?
Sinds wanneer heet jij Barbara
En je moet niet zoveel luisteren naar _ELMaikel_
Je moet je sowieso niks aantrekken van lui die alleen maar zitten te zeiken en te zeuren.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was wel even wat anders dan een verkeerde lens
Euh, ik snap het hélémáál.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij zegt dat 2064 ofzo een kloon van mij is, omdat er een koffiecafe 1753 heet ofzo. Dus ik zei dat helemaal niet maar een andere user, maar daar krijg ik de schuld van![]()
Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:39 schreef Christine het volgende:
Herkansing:
Dizer vs. Airelle
timbob vs. ZOWIEE
Svensational vs. BVO
Svensational vs. Zhenar
Zhenar vs. BVO
Christine vs. Bupatih
Ik mag zeker niet lachenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik weet weet wel wat vergelijkbaars: Je lenzen in je ogen zetten met schoonmaakvloeistof ipv inzetvloeistof
En dan je oog niet meer open kunnen doen door de pijn en dus de lens er ook niet uit kunnen halen
En dan dus bijna gillend het huis doorrennen![]()
Als dat gaat leiden tot bedreigingen met de dood..quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, ik snap het hélémáál.
Geloof ik
Anyway, Orgi. Zoals BVO ook al zei: krijg eens een dikkere huid.
Het is maar een forum. So what als iemand over/tegen je zeikt
Komt 'ie weer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zit Svennie 2x in het tournament?.
Als het echt serieuze bedreigingen met de dood zijn, en niet van die losse flodders: "Ga eens ff dood ofzo", dan kun je het beste een modje van het desbetreffende subforum mailen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als dat gaat leiden tot bedreigingen met de dood..![]()
Achteraf is het wel grappig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet lachen
Nou ja, ik doe het toch.![]()
![]()
Dat had ik al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:46 schreef BVO het volgende:
En Tania, jij moet nog oip het duel tussen mij en Zhenar stemmen..
Ik ben er klaar mee. Ik laat ze lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het echt serieuze bedreigingen met de dood zijn, en niet van die losse flodders: "Ga eens ff dood ofzo", dan kun je het beste een modje van het desbetreffende subforum mailen.
Briljante tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef Bupatih het volgende:
Je moet je sowieso niks aantrekken van lui die alleen maar zitten te zeiken en te zeuren.
Handigquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja Beev.
Ik had een keer in een topic iets handigs gepostAllemaal linkjes naar posts van mensen die gestemd hadden.
Joh, ik ben vorige week zaterdag ook met de dood bedreigd (i.r.l.) maar daar schijt je toch gewoon opquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als dat gaat leiden tot bedreigingen met de dood..![]()
Goed zo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik laat ze lekker
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan
Ik had niet gestemd bij het duel tussen jou en Sven
Huh, hier stond net iets andersquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik laat ze lekker
Uhuh.quote:
Aha. Mooi zo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.![]()
.
Enneh Bupa, die heb ik gevonden.. Heb ze nu allemaal, behalve:
timbob een paar.
Tania 1.
haagse_elfje allemaal.
Svurno 1.
Ja dan had je daar natuurlijk ook een linkje naartoe moeten makenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.
Alleen is het niet echt handig wanneer niemand weet waar ik dat had gepost.
Ik dacht ook dat ik die tekst opgeslagen had.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dan had je daar natuurlijk ook een linkje naartoe moeten maken![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Shit. Ik heb het toch bewaard, Tania
------------------------------
BVO's post voor de nieuwe ronde
Dizer
Orginial
bar_rel
_ELMaikel_
Zhenar
timbob
Timmai
BVO
Airelle
niksan
babette21
Tania18
mark_03
Nano
En verder nog niks volgens mij?
Ja ik weet het. Ik ben fantastisch.
EDIT: En babette ook.
----------------------------------
quote:
Jij zeurt soms welquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
Ik zeur ook nooit..
Altijd vrolijk zijn is irritant..
Mensen verbeteren ook..
Newbies zijn.
.
Zo..
Ah, het gaat nu wéér heel spannend en gepriegel worden bij Zhenar en mij.![]()
.
Dat duel is ook niet zo heel belangrijk meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Svennie is pas over een maand weer online.
Dat is allang bekendquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Wat een shitzooi!
Wat moet zo'n bloedmooie vrouw als! Kristin Davis
! nou met zo'n oude zak als
! Steve Martin
!
I know. Maar ik zag het vandaag weer staan in de tv-gids en toen hield mijn hartje even op met kloppen.quote:
Ik schrik ook wel eens van kleine beestjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:34 schreef Orginial het volgende:
* Orginial schrikt zich dood want er kruipt een zwart beest met oranje stippen over zijn toetsenbord...![]()
Edit: Het was maar een lieveheersbeestje
Inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik schrik ook wel eens van kleine beestjes
Niet omdat ik bang voor ze ben, maar meer omdat ze er *opeens* zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
InderdaadHet lieveheersbeestje ligt trouwens dood in de prullebak..
Lieveheersbeestjes zijn liefquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
InderdaadHet lieveheersbeestje ligt trouwens dood in de prullebak..
JAquote:
Die is best wel engquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] STOP ZINLOOS GEWELD [afbeelding]
quote:
Nou hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
Ik zeur ook nooit..
Altijd vrolijk zijn is irritant..
Mensen verbeteren ook..
Newbies zijn.
.
Zo..
Ah, het gaat nu wéér heel spannend en gepriegel worden bij Zhenar en mij.![]()
.
Last van astma geloof ik. Hij ademt een beetje erg zwaarquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik ging vroeger altijd lieveheersbeestjes vangen en in een potje met gaatjes stoppen.
En dan deed ik er een blaadje sla bij
En dan gaan ze eten, en vliegen, en lief zijn.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:49 schreef niksan het volgende:
[..]:Y:Y
Vroeger hadden wij zo'n struik in de tuin met heeeeeeéééél veeeeeéél lieveheersbeestjes
En dan zoch ik het lieveheersbeestje op met de meeste stipjes
En dan
Vond ik dat leuk
Er zijn ook van die roze
Ik had ooit de missie opgevat om motten te trainen en er een circus van te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik ging vroeger altijd lieveheersbeestjes vangen en in een potje met gaatjes stoppen.
eigenlijk he.. zijn lieveheersbeestjes maar vieze beestjes..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik trap ze gewoon dood.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij hadden ook zo'n struik![]()
En dan stiekem in de huiskamer het folie er af halen.![]()
Dan gingen ze rondvliegen in het huis
En dan weer vangenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij hadden ook zo'n struik![]()
En dan stiekem in de huiskamer het folie er af halen.![]()
Dan gingen ze rondvliegen in het huis
Whahaquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ooit de missie opgevat om motten te trainen en er een circus van te maken.
Maar na een paar uur werd dat toch wel erg frustrerend.Motten zijn niet bepaald volgzaam, kan ik je vertellen.
Motten zijn stom. Vlinders zijn lief en mooi enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ooit de missie opgevat om motten te trainen en er een circus van te maken.
Maar na een paar uur werd dat toch wel erg frustrerend.Motten zijn niet bepaald volgzaam, kan ik je vertellen.
Of over je hand/arm laten lopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:52 schreef niksan het volgende:
[..]
En dan weer vangen
En dan op de plant zetten
Dan gaan ze beestjes eten
nuttig enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik trap ze gewoon dood.
Maar in het verleden vangde ik ze ook, om te verzorgen en twee dagen erna achter te komen dat ze gestikt waren..![]()
Ik had van vriendjes geleerd dat de gele soort giftig was. Daar was ik dus altijd heel bang voor. Eigenlijk voor alle lieverheersbeestjes die niet rood met zwarte stippen waren. Ik nam het zekere voor het onzekerequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of over je hand/arm laten lopen
Dan zijn ze lief
En dan schrikken als ze plots wegvliegen
En oh ja
Al die tijd maar denken dat je aan de stipjes kon zien hoe oud ze waren![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of over je hand/arm laten lopen
Dan zijn ze lief
En dan schrikken als ze plots wegvliegen
En oh ja
Al die tijd maar denken dat je aan de stipjes kon zien hoe oud ze waren![]()
Jaquote:
Er hoeven er nog maar 2 hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we gewoon een tijdslimiet afspreken voor het tournament? Bijvoorbeeld vanavond om 21 uur sluiting en dan stemmen tellen!![]()
Het heeft wel lang genoeg geduurd; iedereen die te sloom / te dood is heeft pech gehad.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had van vriendjes geleerd dat de gele soort giftig was. Daar was ik dus altijd heel bang voor. Eigenlijk voor alle lieverheersbeestjes die niet rood met zwarte stippen waren. Ik nam het zekere voor het onzekere
Zo probeert de samenleving haat te kweken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat zeiden ze vroeger ook altijd tegen mij.
Ik was ook altijd bang voor de anders-gestippelden
Ow ja, Timbob en Haagse_elfje.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo probeert de samenleving haat te kweken.![]()
![]()
Gelukkig zijn wij nog goed terecht gekomen!
Die heeft gestemd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja, Timbob en Haagse_elfje.
En ElMaikel dan? Ik dacht dat hij het ook weer had uitgesteld...?
Tegen mij dus ook he. Wat gemeenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat zeiden ze vroeger ook altijd tegen mij.
Ik was ook altijd bang voor de anders-gestippelden
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we gewoon een tijdslimiet afspreken voor het tournament? Bijvoorbeeld vanavond om 21 uur sluiting en dan stemmen tellen!![]()
Het heeft wel lang genoeg geduurd; iedereen die te sloom / te dood is heeft pech gehad.
Nu komen er allemaal lieveheersbeestjes- en kleurentrauma's boven!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Ze willen je laten denken dat anders gekleurden verkeerd zijn
Maar dat is niet zo.
Stomme vriendjes van vroeger![]()
Wat kunnen kinderen toch gemeen zijn. Wie zou die roddel jaren geleden verzonnen hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu komen er allemaal lieveheersbeestjes- en kleurentrauma's boven!![]()
Zou daar therapie voor zijn?![]()
Nee, die zwarte lieveheersbeestjes zijn altijd heel lui. Tenminste, dat zei men! Maar het is vast niet waar!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Maar die zwarten zijn toch echt giftig?
En stelen ze echt rode besjes enzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Maar die zwarten zijn toch echt giftig?
En ze vormen altijd groepen. De ene groep aan de oostzijde van de struik en de andere aan de westzijde. En dan vechten!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En stelen ze echt rode besjes enzo?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze vormen altijd groepen. De ene groep aan de oostzijde van de struik en de andere aan de westzijde. En dan vechten!![]()
Maar dat zal dus ook wel niet waar zijn. Ik weet niet meer wat ik moet geloven!!!![]()
Westsidequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze vormen altijd groepen. De ene groep aan de oostzijde van de struik en de andere aan de westzijde. En dan vechten!![]()
Maar dat zal dus ook wel niet waar zijn. Ik weet niet meer wat ik moet geloven!!!![]()
Ben je er een kwijt?quote:
Die eekhoorn is tof!quote:
Dies toch van zo'n dance nummer van een paar jaar geleden?quote:
Jeee, Go BVO!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Dizer vs. Airelle
timbob vs. ZOWIEE
Svensational vs. BVO
Svensational vs. Zhenar
Zhenar vs. BVO
Christine vs. Bupatih
ik heb het al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Zhenar het volgende:
Als H_E en Timbob nu stemmen, dan... dan... Dan hebben we strax de uitslag!!!![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
Ik kan dit niet...
Het is beter als hij weggaat, maar ik wil niet dat hij weggaat
Sterkte!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
Ik kan dit niet...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
Ik kan dit niet...
Lief plaatje!quote:
druk enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lief plaatje!
Stemmen in het tournament zou ook heel lief zijn!![]()
Jáquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Jullie hadden het overlieveheersbeestjes
En van dat er gemene beestjes waren enzoquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef timbob het volgende:
ik stem op christine
Kikkers zijn eng. En vies. En glibberig. En glad. En iew....quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lief
Gisteren liep ik buiten en toen zag ik een kikker. Kikkers zijn eng![]()
Niks is definitief Christine, als dit niet blijkt te zijn wat je wilt kan je altijd voor hem vechten. Maar je weet dat het op dit moment niet gaat en daarom moet je nu voor jezelf kiezen. En je bent sterk dus het gaat je wel lukken hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef Christine het volgende:
Nee, dit gaat definitief worden Bob... *bang*
En timbobje bent lief
Kikkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kikkers zijn eng. En vies. En glibberig. En glad. En iew....![]()
En ik ben ook nog eens zo blind dat ik eerst dacht dat het een blaadje was (het was donkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kikkers zijn eng. En vies. En glibberig. En glad. En iew....![]()
omdat jij een puike vent bent verderquote:
Ik was vroeger een kikker, nu ben ik een knappe prinsquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lief
Gisteren liep ik buiten en toen zag ik een kikker. Kikkers zijn eng![]()
Wie heeft je gekust dan??quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was vroeger een kikker, nu ben ik een knappe prins
De ronde is dan nu voorbij toch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Christine en Bupatih schelen nu 1 stem. Svurno enDada
hebben nog niet gestemd.
Ik kan dat duel nu ook gewoon sluiten toch?.
Padden! Iewquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef timbob het volgende:
[..]
omdat jij een puike vent bent verder [afbeelding]
maar ik kan heel gezellig praten met christine over alles enzo
timbob zou eventueel nog op ons duel kunnen stemmen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De ronde is dan nu voorbij toch?
Of moet timbob nog andere stemmen uitbrengen?
Springende beesten zijn niet lief.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens zo blind dat ik eerst dacht dat het een blaadje was (het was donker) en toen sprong hij ineens vlak voor me weg, de engerd
![]()
Ja halloquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Dada en sven zouden zeker op mij stemmen
Svurno sloeg jouw duel over omdat hij die niet wist.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Dada en sven zouden zeker op mij stemmen
Niet eerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno sloeg jouw duel over omdat hij die niet wist..
Svurno is nog wel even weg toch? En Dada... tja...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
timbob zou eventueel nog op ons duel kunnen stemmen..
Evenals Svurno dat bij Bupa en Christine kan doen en Dada bij alle duels.![]()
.
Dus jij hebt Dada ontvoerd?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Precies. En ik filosofeer altijd tot diep in de nacht met Dada over de geneugten van het leven.
En Svurno. Damn, van alle Fok!kers die in het buitenland zitten, is hij toch wel de tofste.
Nietus, jij filosofeert niet met Dadaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Precies. En ik filosofeer altijd tot diep in de nacht met Dada over de geneugten van het leven.
En Svurno. Damn, van alle Fok!kers die in het buitenland zitten, is hij toch wel de tofste.
filosofeerde bedoelde ik.quote:
Nou, ik was met Dada getrouwdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
filosofeerde bedoelde ik.
Męn, hij zit nog diep in mijn hart. Vandaar dat ik soms in de tegenwoordige tijd brabbel.
Zullen we binnenkort maar een Dada herdenkinsdienst houden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
filosofeerde bedoelde ik.
Męn, hij zit nog diep in mijn hart. Vandaar dat ik soms in de tegenwoordige tijd brabbel.
Ben ik dan door?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Voor ons duel maken timbobs stemmen niet meer uit.
Omdat ik ook geen zin heb om nog dik 2 weken op Svurno te wachten (die dat duel bewust overgeslagen heeft omdat 'ie teveel twijfelde) en we ook niet automatisch een stem van Dada voor Christine kunnen tellen, is de ronde nu gesloten..
Tenzij er mensen onoverkomelijke bezwaren hebben, zo benk dan ook wel weer.![]()
.
Ik heb onoverkomelijke bezwarenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Tenzij er mensen onoverkomelijke bezwaren hebben, zo benk dan ook wel weer.![]()
.
Je zou natuurlijk precies dezelfde keuze hebben gemaakt als je zelf in Christine's schoenen stondquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Omdat ik ook geen zin heb om nog dik 2 weken op Svurno te wachten (die dat duel bewust overgeslagen heeft omdat 'ie teveel twijfelde) en we ook niet automatisch een stem van Dada voor Christine kunnen tellen, is de ronde nu gesloten..
.
topic #200: we rouwen om Dadaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort maar een Dada herdenkinsdienst houden?
Komt ie vast opeens opdagen, dat zou immers heel Soap/Show van hem zijn!
Dada had ook heus wel op mij gestemd ipv Zhenar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk precies dezelfde keuze hebben gemaakt als je zelf in Christine's schoenen stond![]()
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat er hier geen bezwaren tegen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
.
Preciesquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk precies dezelfde keuze hebben gemaakt als je zelf in Christine's schoenen stond![]()
Ja, want Dada verafschuwt mijn engelse taalgebruik en jij bent niet zo van de engelse uitspraken. En jij kent Dada natuurlijk ook al veel langer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada had ook heus wel op mij gestemd ipv Zhenar.. Toch?
.
En toen zei ik ook niks..
Die smiley en dat uitroepteken gaan niet samen in mijn hoofd. Hoe kun je nou heel nadrukkelijk uitdrukkingloos kijken?quote:
Dan mis je 2 stemmen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mijn tellingen sta ik voor met 8-7 ?
@niksan: Wat is er?
Ik wil dat we wachten op svurno...quote:
Svurno heeft kunnen stemmen, maar toen zei 'ie dat 'ie die oversloeg omdat 'ie die te moeilijk vond.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil dat we wachten op svurno...
Of anders bedenk je maar weer zo'n creatieve constructie
Of anders wil ik hem wel bellen hoor, maar dan gelooft niemand me.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar ik bedoel Beev dat als jij tegenover Bupa stond en je stond net iets achter en je had nog een piepklein kansje om toch door te gaan, dan had je die ronde desnoods een half jaar open gehouden
Ach, iedereen is wel eens hypocrietquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar ik bedoel Beev dat als jij tegenover Bupa stond en je stond net iets achter en je had nog een piepklein kansje om toch door te gaan, dan had je die ronde desnoods een half jaar open gehouden
Nee, Beev wil graag winnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is BVO heel eerlijk wat dat betreft, hoor. Hij heeft alles met het gelijkspel enzo toch ook heel netjes afgehandeld?
Terwijl ik onder het mom van "loten", "meeste stemmen in ronde 1", enz best mezelf had kunnen plezieren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is BVO heel eerlijk wat dat betreft, hoor. Hij heeft alles met het gelijkspel enzo toch ook heel netjes afgehandeld?
We hadden niet afgesproken dat je stemmen mocht overslaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno heeft kunnen stemmen, maar toen zei 'ie dat 'ie die oversloeg omdat 'ie die te moeilijk vond.
Dan vind ik het een beetje onzinnig om dan toch nog 3 weken te gaan zitten wachten.. Of is dat zo vreemd gedacht?
.
Wie niet!quote:
Okquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar laat het maar zitten, op deze manier heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Nee męn, heb al vaak genoeg gewonnen.quote:
Hmm hmm..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl ik onder het mom van "loten", "meeste stemmen in ronde 1", enz best mezelf had kunnen plezieren..
En Taniaatje... daarom vraag ik ook wat de andere SC-ers ervan vinden..
Zeker alleen vanwege je salarisverhoging die we hebben afgesproken bij een overwinning?quote:
Chill! Het is tenslotte maar een spelletje... *troost*quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden niet afgesproken dat je stemmen mocht overslaan
Maar laat het maar zitten, op deze manier heb ik er al helemaal geen zin meer in.
80% toch??quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker alleen vanwege je salarisverhoging die we hebben afgesproken bij een overwinning?
Salaris waarvoor?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker alleen vanwege je salarisverhoging die we hebben afgesproken bij een overwinning?
Ehmm...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden niet afgesproken dat je stemmen mocht overslaan
Maar goed, ik wil best wachten hoor.quote:De ronde loopt totdat iedereen gestemd heeft, al dan niet blanco.
Gheghe. Misschien bij de concurrentquote:
Neeeee! Niet nog meer wachten!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehmm...
Uit de loting van ronde 1:
[..]
Maar goed, ik wil best wachten hoor..
Campagne leiden.quote:
Ben je soms Bupa's "secretaresse"? [insert wenkbrauw optrek smiley]quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je soms Bupa's "secretaresse"? [insert wenkbrauw optrek smiley]
Ja dat weet ik, maar het gaat al twee rondes helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Chill! Het is tenslotte maar een spelletje... *troost*
Mensen omkopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Campagne leiden.
Touringbus rondrijden
Flyers uitdelen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Ik weet iig zeker dat ik dit nooit meer doe..
Kop op.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Ik weet iig zeker dat ik dit nooit meer doe..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het gaat al twee rondes helemaal niet leuk.
Plus al dat gezeik hier thuis... ik heb gewoon geen zin in gedoe en gezeur. Dus jullie bekijken het maar met dat tournament
Jawel. Lekker arrogant wezenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hallo mensen, zo gaat de glans toch wel een beetje van mijn toekomstige overwinning af hoor
Ohnee, sorry, dat mocht niet meer van Babette
jij gezellig?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ben ik dan niet gezellig?
Ik zit je maar te stangen..Je stemt maar lekker op C. hoor
Had je mn opbeurende en steunende post wel gelezen? Dit is maar een spelletje waar je niet te zwaar aan moet tillen, maar ik begrijp dat je er niet zoveel zin meer in hebtquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het gaat al twee rondes helemaal niet leuk.
Plus al dat gezeik hier thuis... ik heb gewoon geen zin in gedoe en gezeur. Dus jullie bekijken het maar met dat tournament
Vorige keer ging het zo makkelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een erg ondankbare taak...
![]()
Ik schop wel even meequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Lekker arrogant wezenProbeer ik ook.
Wij schoppen onszelf de finale in.
?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
En oja al dat hielenlikken ben ik ook meer dan zat
* Zhenar sluit zich daarbij aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih geeft de welgemeende complimenten aan Beev.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef timbob het volgende:
[..]
jij gezellig?
je belt me nooit meer, komt nooit es lang.. ik kreeg niet eens een kerstkaart van je
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar ja, forget it ik zie nu pas je bovenstaande post.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
En oja al dat hielenlikken ben ik ook meer dan zat
En een bronstige, behaarde, aftandse chimpansee toevallig ook niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga geen kikker kussen
Als je nou een lieveheersbeestje geweest was
Met jou erbij welquote:
Stinkt ie uit zijn mond?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En een bronstige, behaarde, aftandse chimpansee toevallig ook niet? [afbeelding]
Whehe.quote:
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe.. Ik hou maar even wijselijk m'n mond.
.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, sorry...
Stink jij uit je mond dan?
Oh gelukkig. Want ik vind persoonlijk dat ik erg vakkundig hielen lik namelijk!quote:
Draai er eens niet om heen.quote:
Ik hou toch meer van rozenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, ik ruik lekker fris. Naar viooltjes.
Jij dacht (ook) dat ze mij bedoelde!!!quote:
Bupa je weet zelf dondersgoed dat jij al sinds het begin van het toernament iedereens hielen zit te likken en elke kont zit te kussen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Draai er eens niet om heen.
Zeg het dan. Jij kwam ermee op de proppen.
Nee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij dacht (ook) dat ze mij bedoelde!!!![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
Mensen!
veel plezier vnvnd in topic nr 200
ik ga lekker naar paradiso, luisteren naar Roots Manuva!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Een hielenlikker ben ik iig niet..
Vink zelf dan..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Bupa je weet zelf dondersgoed dat jij al sinds het begin van het toernament iedereens hielen zit te likken en elke kont zit te kussen.
Dit bedoel ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kop op.
Heb ik je trouwens al mijn complimenten geven voor het alweer organiseren voor een toernooi?
Nee, bij dezen
* Bupatih geeft de welgemeende complimenten aan Beev.
quote:
Ja, en buiten de deuren van het gesticht noemen we dat hielenlikenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh mijn god, Christine
Ik?
Euh, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar hier bij ons heet mijn gedrag "ironie"
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en buiten de deuren van het gesticht noemen we dat hielenliken
Nee, en dan die "schattige" gedichtjes van je, dat ze op je moeten stemmen en hun stem veranderen enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik weet niet hoe je opgevoed bent, maar ik vind het wel zo netjes om iemand te bedanken voor wat hij heeft gedaan.
Net als dat ik aftredende modjes bedank als ze stoppen.
Naja, even eerlijk, van een beetje slijmen ben jij niet vies natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je gedrag nu eigenlijk best grappig
![]()
!!!
Kom maar op met die posts waar ik hielenlik
Hier, neem ook een zakje popcornquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:33 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we anders allemaal een grote kiss-and-make-up-orgie houden? I hate it when you guys fight!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |