Okquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar laat het maar zitten, op deze manier heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Nee mên, heb al vaak genoeg gewonnen.quote:
Hmm hmm..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl ik onder het mom van "loten", "meeste stemmen in ronde 1", enz best mezelf had kunnen plezieren..
En Taniaatje... daarom vraag ik ook wat de andere SC-ers ervan vinden..
Zeker alleen vanwege je salarisverhoging die we hebben afgesproken bij een overwinning?quote:
Chill! Het is tenslotte maar een spelletje... *troost*quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden niet afgesproken dat je stemmen mocht overslaan
Maar laat het maar zitten, op deze manier heb ik er al helemaal geen zin meer in.
80% toch??quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker alleen vanwege je salarisverhoging die we hebben afgesproken bij een overwinning?
Salaris waarvoor?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker alleen vanwege je salarisverhoging die we hebben afgesproken bij een overwinning?
Ehmm...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden niet afgesproken dat je stemmen mocht overslaan
Maar goed, ik wil best wachten hoor.quote:De ronde loopt totdat iedereen gestemd heeft, al dan niet blanco.
Gheghe. Misschien bij de concurrentquote:
Neeeee! Niet nog meer wachten!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehmm...
Uit de loting van ronde 1:
[..]
Maar goed, ik wil best wachten hoor..
Campagne leiden.quote:
Ben je soms Bupa's "secretaresse"? [insert wenkbrauw optrek smiley]quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je soms Bupa's "secretaresse"? [insert wenkbrauw optrek smiley]
Ja dat weet ik, maar het gaat al twee rondes helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Chill! Het is tenslotte maar een spelletje... *troost*
Mensen omkopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Campagne leiden.
Touringbus rondrijden
Flyers uitdelen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Ik weet iig zeker dat ik dit nooit meer doe..
Kop op.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Ik weet iig zeker dat ik dit nooit meer doe..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het gaat al twee rondes helemaal niet leuk.
Plus al dat gezeik hier thuis... ik heb gewoon geen zin in gedoe en gezeur. Dus jullie bekijken het maar met dat tournament
Jawel. Lekker arrogant wezenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hallo mensen, zo gaat de glans toch wel een beetje van mijn toekomstige overwinning af hoor
Ohnee, sorry, dat mocht niet meer van Babette
jij gezellig?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ben ik dan niet gezellig?
Ik zit je maar te stangen..Je stemt maar lekker op C. hoor
Had je mn opbeurende en steunende post wel gelezen? Dit is maar een spelletje waar je niet te zwaar aan moet tillen, maar ik begrijp dat je er niet zoveel zin meer in hebtquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het gaat al twee rondes helemaal niet leuk.
Plus al dat gezeik hier thuis... ik heb gewoon geen zin in gedoe en gezeur. Dus jullie bekijken het maar met dat tournament
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |