Dit gaat echt iets wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Roi het volgende:
Fire Emblem scan uit de Famitsu
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er beetje Final Fantasy Tactics-achtig uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Roi het volgende:
Fire Emblem scan uit de Famitsu
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee! Daar vind ik geld en vind ik nieuwe wapens en troep. Ik hou lekker mijn Peseta's en koop niksquote:
1024x768 is zoooo 2003quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:40 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
jammer dat die plaatjes zo groot zijn en teveel rare tekens bevatten...
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
RE 4Eindelijk de cubus weer eens afstoffen.
![]()
Japans.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ow wacht... het is bijna 2005 ! tijd om chinees te leren
Chocobo speel jij Metroid Prime 2 : Echoes dus op een gamecube met stof?quote:
ik zat nog te twijfelenquote:
Mario Party 6 - CUBE ( On Order )quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:57 schreef Thomper het volgende:
Ein-de-lijk!
Ik koop overigens waarschijnlijk toch niks meer tot februari, Mario Power Tennis en Jungle Beat.
Nee dat ook weer niet maar laten we niet overdrijven hier. Zoveel toppers zijn er voor mij niet op Cube. Sinds ToS game ik weer op de Cubequote:Op zaterdag 18 december 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Chocobo speel jij Metroid Prime 2 : Echoes dus op een gamecube met stof?
Die komt toch pas in maart uit?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Party 6 - CUBE ( On Order )
meeeehh
Snap niet dat je daar nog op wachtquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Party 6 - CUBE ( On Order )
meeeehh
Ik betaal ook niet. Mijn broer en zijn vriendin zijn mario party addicts. Ik speel vaak een rondje mee. Altijd leukquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap niet dat je daar nog op wacht![]()
1 gespeeld allemaal gespeeld toch ? Ohja,... meer minigames en bords in deze zeker !
Jah maar het blijft gewoon altijd leuk met 3 vrienden. Die fun is onbeschrijvelijk!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap niet dat je daar nog op wacht![]()
1 gespeeld allemaal gespeeld toch ? Ohja,... meer minigames en bords in deze zeker !
Ja ik vind het ook een leuk spel, voor al als je je een midag verveelt, ik heb zelf geen één mario party, omdat ik niet echt vrienden heb die zich daarin interreseren (ja behalve Gamecube_master dan maar de heeft het zelf al, dus dan hoef ik het niet te halen), en hij is volgens mij ook niet echt heel erg leuk in de single playerquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah maar het blijft gewoon altijd leuk met 3 vrienden. Die fun is onbeschrijvelijk!
Ninja Turtles voor de NES in het kwadraad! Damn, dat spel was zoo leuk met zen tweetjes.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef HomerJ het volgende:
2 players tegelijk? Damn wat moet je daar van voorstellen?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:38 schreef BMH het volgende:
[...]
Ja. Noodzakelijk? Ja. Kopen? Jazeker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:59 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
nitendo memcard van 1019 blocks uit de US voor 40¤ (bij dimplus)
is dat duur...?
of ie noodzakelijk is weet ik niet... ik kan het denk ik best lang volhouden met een 251 blocks memcardquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Noodzakelijk? Ja. Kopen? Jazeker.
Werken ze hier dan wel, als ze geimporteert zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
of ie noodzakelijk is weet ik niet... ik kan het denk ik best lang volhouden met een 251 blocks memcard
maar er zit helaas geen garantie op omdat het een import is...
of zijn die dingen zo betrouwbaar dat je geen garantie nodig hebt...?
Spoooooooooooooooooilers!!!!quote:
er staat niks op de site dat ze mogelijk niet werken omdat het een US is en dat staat normaal bij import spulquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Werken ze hier dan wel, als ze geimporteert zijn?
5 jah. Of 6 importeren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:09 schreef Goldboy het volgende:
Even 'n vraagje, ik wil om tijdens feesten toch 'n echt multiplayer spel te hebben 'n mario party kopen, dan nu de vraag:
4 of 5? [zelf dacht'k 5]
Er zit een mic bij elke versie van MP6quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Zat bij MP6 geen microfoon? Of is dat enkel in de Japanse versie?
lik-sang?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:05 schreef sjeppert het volgende:
waar kan je het beste een freeloader halen
ik heb hem bij dvdboxoffice gehaald, ik dacht dat er een actie daar was dat als je een spel haalt je 10 euro betaald voor de freeloaderquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:05 schreef sjeppert het volgende:
waar kan je het beste een freeloader halen
ik moet je helaas teleurstellen dat de gamecube voor 1% online is gegaan, er zijn maar een paar spellen die online kunnen. Wat je wel kan proberen is warppipe maar dan moet je spellen halen die LAN ondersteuning hebben (mario kart, 1080 avalanche) en dat hebben er weinig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
heb net een gamecube gekocht
alleen ik had er ook een memorycard bij moeten kopen en ik wil natuurlijk online...
even uitzoeken nog allemaal
ik zie een BROADBAND ADAPTER voor 50 euro
en een MODEM ADAPTER voor 40 euro elders, ik neem aan dat het niet hetzelfde is of toch? het moet dus op de kabel en niet via de telefoon
nintendo zegt dat ze niet zullen achterblijven met online gamen, maar in de praktijk ligt het anders. Het is bijna 100% zeker dat er geen online service wordt opgezet omdat het teveel geld kost om nog maar een paar games online te zetten omdat het developen van een game lang duurt en de nieuwe console van nintendo eind mei wordt aangekondigdquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
zijn ze nog van plan dit grote in te gaan zetten dan, like xbox live?
is dit nu nog want dan bestel ik hem gelijk met resident evil 4quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:31 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb hem bij dvdboxoffice gehaald, ik dacht dat er een actie daar was dat als je een spel haalt je 10 euro betaald voor de freeloader
check de site, ik weet het nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef sjeppert het volgende:
[..]
is dit nu nog want dan bestel ik hem gelijk met resident evil 4![]()
Ik heb genoeg aan Resident Evil 4 en de nieuwe Zelda.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn lijstje voor volgend jaar is echt grootWe trappen af met Resi 4 om vervolgens Jungle Beat te gaan spelen. Dan komen de Mario games (Tennis, Party en Baseball) en dan Zelda.
Cube
Damnquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn lijstje voor volgend jaar is echt grootWe trappen af met Resi 4 om vervolgens Jungle Beat te gaan spelen. Dan komen de Mario games (Tennis, Party en Baseball) en dan Zelda.
Cube
volgens mij is die niet meer te koop...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan Resident Evil 4 en de nieuwe Zelda.
Weet iemand trouwens waar je de Zelda pak (Cube, controller, WW, Bonus disc) kan kopen voor zo goedkoop mogelijk? Freerecordshop heeft niet meer. En die websites snap ik niet.![]()
Ik heb 'm echt nodig!
opvolger van de gamecube, maar het duurt nog wel even voor dat die uitkomt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
eind mei komt een nieuwe console zeg je, is dat die handheld of komt er een opvolger voor de gamecube console zelf?
Terecht voor z'on gamequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Damn, BMH. Je bent wel geobsedeerd bezig....
Volgens mij werkt die Memmorycard niet bij alle games! Zoiets had ik iig ergens gehoord.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:59 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
nitendo memcard van 1019 blocks uit de US voor 40¤ (bij dimplus)
is dat duur...?
alweer een reden om gewoon een nintendo 251 blocks memcard te halen in de winkelquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die Memmorycard niet bij alle games! Zoiets had ik iig ergens gehoord.
Hypenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Damn, BMH. Je bent wel geobsedeerd bezig....
Animal crossing 57+, maar daar kreeg je een gratis memory card bij (59 bloks)quote:Op zondag 19 december 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
Alleen EA games en animal crossing gebruiken er echt heel veel.
ja en het maximale van AC is 61 blocksquote:Op zondag 19 december 2004 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Animal crossing 57+, maar daar kreeg je een gratis memory card bij (59 bloks)
Wanneer maakt tie dan gebruik van 61 bloks?quote:Op zondag 19 december 2004 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
ja en het maximale van AC is 61 blocks
Savefiles NES-games misschien?quote:Op zondag 19 december 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wanneer maakt tie dan gebruik van 61 bloks?
geen idee, maar staat op de doos van AC. Spel gebruikt 58 - 61 blocks volgens de achterkantquote:Op zondag 19 december 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wanneer maakt tie dan gebruik van 61 bloks?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]Interessante links:Fanboy.nl Binnenkort (waarschuwing: Extremistisch fanboynistisch)
Volgens mij heeft iedereen recht op een geloof en vrijheid van meningsuitingquote:
Spam is geen recht maar een zondequote:Op zondag 19 december 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen recht op een geloof en vrijheid van meningsuiting
je eigen site bij de intressante links zetten noem ik eerder spamquote:Op zondag 19 december 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen recht op een geloof en vrijheid van meningsuiting
Daar heb je een punt ja,quote:
Ja, maar die kan ik net zo goed thuis spelenquote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef mordradead het volgende:
Mario Kart en ToS vind je toch wel leuk.... is pn03 het kopen waard?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
zijn ze nog van plan dit grote in te gaan zetten dan, like xbox live?
Sega wilde online met Phantasy Star Online 1&2 en 3, dus daarvoor is ie. En voor die drie LAN-spelletjes.quote:Op zondag 19 december 2004 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
wat moeten ze dan met een breedband adapter in het assortiment... alleen voor LAN spelletjes? en dat zijn er dus ook maar 2...
Dat slaat ook nergens op, Xbox Live! kan harstikke cool en gezellig zijn. Het is op zich een gemiste kans Gamecube online, maar voor mij hoeft het niet omdat ik heel vaak met 3 vrienden game!quote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit nou voor gekloot met online enzo.
Online op een console is voor losers.
Single-player games is da sh1z. Als je online wilt spelen doe je dat maar lekker op de PC!
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.quote:Op zondag 19 december 2004 21:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op, Xbox Live! kan harstikke cool en gezellig zijn. Het is op zich een gemiste kans Gamecube online, maar voor mij hoeft het niet omdat ik heel vaak met 3 vrienden game!
Ik praat liever in de (gratis bijgeleverde) headset dan dat ik met mijn controller zinnen invoer.. veel intuitiever. Zoiezo is online erg cool, al is multiplayer met vrienden ook gezellig.quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.
Maar dat is ook wel cool. Ik zeg alleen dat ik liever gewoon single-player adventures wil dan Halo 2s met onlineplay.
quote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit nou voor gekloot met online enzo.
Online op een console is voor losers.
Single-player games is da sh1z. Als je online wilt spelen doe je dat maar lekker op de PC!
Rare manier om dat te zeggen heb je...quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zeg alleen dat ik liever gewoon single-player adventures wil dan Halo 2s met onlineplay.
Ja, op het moment is het inderdaad koeler met het raampje open...quote:Op maandag 20 december 2004 00:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
He, heb jij airco in je auto? Ik rij altijd met het raampje open, dat is veel cooler...
je kan racen met 8 karren tegelijk, 8 x 2 spelers is 16, dus met 2 personen op een karquote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
BTW, MKDD kun je lannen met MAX 16 spelers, maar heb je dan ook 16 race karren, of moet je met z'n tweeën op één??
Metroid Prime is verreweg beter dan MK DD.quote:Op maandag 20 december 2004 19:26 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
MK DD wordt mn eerste game![]()
ik weet nog niet of ik Metroid Prime 1 er meteen bijkoop of niet... hangt van mn budget af![]()
Dat voornemen had ik vorig jaar ookquote:Op maandag 20 december 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste goede voornemen 2005: Eternal Darkness eindelijk eens gamen.![]()
Had je vorig jaar als voornemen om in 2005 ED te gaan gamenquote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat voornemen had ik vorig jaar ook
Bijdehand rotjongquote:Op maandag 20 december 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je vorig jaar als voornemen om in 2005 ED te gaan gamen![]()
Sinds ik op xbox live zit vind ik het aleen maar irritant dat ik berichten moet typen op de pc...ik draai nu aparte software, Teamspeak...om toch met me vrienden te kunnen ouwehoeren zonder dat ik stil moet staan en afgeschoten word omdat ik een bericht aan het typen was.quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.
Geniaal spelquote:Op maandag 20 december 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste goede voornemen 2005: Eternal Darkness eindelijk eens gamen.![]()
quote:
schiet niet echt op voor je... krijg je niks voor kerst?quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds geld in te zamelen voor een geemkjoeb zelda pakket. Ik zit nog steeds op 20 euro.
130 Euros to go!
Dan moet je je lichaam maar verkopen...quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds geld in te zamelen voor een geemkjoeb zelda pakket. Ik zit nog steeds op 20 euro.
130 Euros to go!
Heb me voorgenomen om volgend jaar per console tenminste één game die in mijn backlog zit uit te spelen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal spelEen van de betere games op Cube !
Metroid Prime 2 wint voor mij 4 verschillende categorieën!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stem op de Cube game van het jaar, in verschillende categorien.
Ik vier geen kerst.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
[..]
schiet niet echt op voor je... krijg je niks voor kerst?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:25 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dan moet je je lichaam maar verkopen...
Heb Paper Mario nog niet gespeeld maar ik deel je meningquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Metroid Prime 2 wint voor mij 4 verschillende categorieën!
Heb ik ook gedaan, twee jaar geleden, toen een Mario Sunshine pakket 240 euro kostte... Wat dagen binnen gezeten in een medicijnonderzoeksinstituut.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vier geen kerst.
Ik denk dat ik wel 60 euro uit me pa kan persen. Dan heb ik 80 euro. En dan nog 70 euro van mama.
[..].
erg slome verbinding of ligt het aan mij...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:26 schreef BMH het volgende:
Trailer van gamecube's online RPG Homeland
Zie ook: http://modernjackass.com/(...)nsaw_controller_get_quote:There's a chainsaw-shaped controller for the Nintendo GameCube, inteded for use with the new Resident Evil game. It's spattered with fake blood and emits chainsaw noises, but it also has all the buttons it needs to sub in for your regular GameCube controller
quote:Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, Konami): 8/10
Super Mario 64 DS (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Shadow of Rome (PS2, Capcom): 7
Viewtiful Joe 2 (GC/PS2, Capcom): 8
Eye Toy:Antigrav (PS2, Sony): 7/10
Sawaru: Made In Wario (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Ace Combat 5: The Unsung War (PS2, Sony): 7/10
Blinx 2: Masters Of Time And Space (Xbox, Microsoft): 5/10
Mario Power Tennis (GC, Nintendo): 5/10
Baten Kaitos (GC, Namco): 7/10
Feel The Magic XY/XX (Nintendo DS, Sega): 6/10
Alien Hominid (PS2/GC, O3 Entertainment): 7/10
Crash 'N' Burn (PS2/Xbox, Eidos): 7/10
Mario Power Tennis - GC Avg Ratio: 83%quote:Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef HomerJ het volgende:
Erg zwak van Mario Tennis, een gemiste kans van Nintendo?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
van de Nintendo site:
[afbeelding]
Online spelen
Nintendo zal zowel een 56K Modem Adapter als een Breedband Adapter uitbrengen voor Nintendo GameCube. De preciese toepassingen zullen in een later stadium worden aangekondigd, maar vergis je niet - de Nintendo GameCube is volledig uitgerust om online gaming naar nieuwe hoogten te tillen.
neuh, edge is een raar bladquote:Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef HomerJ het volgende:
Erg zwak van Mario Tennis, een gemiste kans van Nintendo?
maar meer van hetzelfde hoeft toch niet slecht te zijn, zo doet Edge het wel overkomen namelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 16:50 schreef mordradead het volgende:
mario tennis zal wel een beetje meer van hetzelfde zijn + nog wat nieuwe opties, het is gewoon uber-fun met een paar vrienden.... zoals het hoort
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!
als hetzelfde goed is dan is het uiteraard nog steeds goedquote:Op woensdag 22 december 2004 18:50 schreef Tain het volgende:
[..]
maar meer van hetzelfde hoeft toch niet slecht te zijn, zo doet Edge het wel overkomen namelijk
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
volgens mij is het starfox armada (of hoe dat spel nu ook mag heten)
vind dat maar zonde van je sterren, ik spaar door voor zo'n pakketquote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef Roi het volgende:
Gratis Nintendo troep in de sterrencatalogus!
Pictogrammen en deze desktop
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vind dat maar zonde van je sterren, ik spaar door voor zo'n pakketwel 4000 sterren in 1x
maar dan krijg je ook echt iets, nu is het een of ander bagger pokemon pakket, maar er zit wel een memcard bij
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef Roi het volgende:
Gratis Nintendo troep in de sterrencatalogus!
gratis als in 0 sterren, kijk maar eens goedquote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
gratis voor 50 sterren een desktop zeker?
hm, ik dacht bij dat eerste plaatje dat ik de aankondiging van Mario Basketball had gemist...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:18 schreef HomerJ het volgende:
[plaatjes]
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef koei het volgende:
[..]
hm, ik dacht bij dat eerste plaatje dat ik de aankondiging van Mario Basketball had gemist...
Ikaruga 2?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!
Is ook mijn gok jaquote:
Daar zat ik net aan te denkenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef Tain het volgende:
Het zou me vrij raar lijken als Nintendo zijn eigen Mario Basketball zou maken. Cube versie van NBA Street V3 krijgt ook al de Mario All-stars in het spel en zou me niks verbazen als er in een contract staat dat Nintendo geen eigen basketballspel mag uitbrengen.
Zoals Mario Baseball....quote:Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
<knip> en kan Nintendo zich bezig houden met belangrijke, nieuwe games.
Of je wisselt van scart kabel?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hmmm....
ik moet een scart box hebben, anders kan ik mn toekomstige cube niet op de tv aansluiten
ik ben bang dat mn ouders die niet gaan financieren dus dan wordt het een scart box ipv metroid prime
moet ook nog kleren hebben in 2005
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodigquote:Op donderdag 23 december 2004 15:07 schreef philipnorth het volgende:
of je gebruikt zo'n scart splitter van 5 euro?
gebruik ik ook, en werkt prima
Ik heb mijne van Karwei en Expertquote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodig
Iedere zaak die ook maar een beetje aan elektronica in huis heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodig
Ach van de reviews van Mario party moet je je echt niks aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Mario Party fansWelke is tot nu de beste op Cube ? 4 of 5 ? Of moet er gewacht worden op 6 want de reviews daarvan zijn over het algemeen wat minder dan de vorigen
Kijk is 3posts boven jequote:Op donderdag 23 december 2004 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
Komen er ook nog leuke spellen uit?
ik vind rpg's en fps games maar niks hoor
kan niet wachten op MP6, vooral games met extra dingen, controllers etc. vind ik cool
Het is zo dat je in deel6 de akties van computerspelers kunt skippen. Ook is de speed-up optie weer toegevoegd die ook in deel3 zat.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef speknek het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat zes het beste is. De reviews zijn wel minder, maar de meeste vergelijken ze niet echt met de vorigen. Degene die dat wel doen zeggen dat zes wel iets meer te bieden heeft.
Oh en volgens mij lopen de figuurtjes in zes veel harder, en dat is toch wel de grootste bron van irritatie aan de eerdere delen. Maar goed, een ervaringsdeskundige ben ik niet.
--edit--quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelda plaats ik niet onder leuke spelletjes
Goed zo!quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:20 schreef Chocobo het volgende:
Ben met Paper Mario 2 bezig,... fantastisch spel man![]()
Metroid, Four swords, Tales of symphonia??? Welke?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:32 schreef Hellrazor het volgende:
nu ik Halo2 heb uitgespeeld ga ik maar weer is cuben![]()
Heerlijk idd,.... cooler dan ik dacht. Noot,... als je dit leest. Dit is zoooooo'n spel voor jouw. Je hele naam staat op deze gamequote:
Als je alleen WW hebt gespeeld kan je dat nog niet zeggen of vond je OOT ook niet cool. Tis bijna niet eens grappig zo'n stellingquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
ik geloof dat ik hier geen kwaad woord over Zelda mag zeggen, maar sorry, het is niet mijn type spel
Scart verdeel doos halen echter heeft dan alleen scart 1 RGB ingang of een wat duurdere doos kopen waarin alle 4 of 5 scart ingangen RGB ondersteuning anders blijf je composite houden !quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
nog maar ff een keer:
ik heb geen scart ingang vrij voor de tv
wat kan je hieraan doen?
ik dacht zelf aan een scart box, maar hoorde ook nog wat over een scart splitter?
wat kan ik met een scart splitter?
zijn er nog andere oplossingen/mogelijkheden?
En bedankt. Nu moet ik hem weer kopenquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk idd,.... cooler dan ik dacht. Noot,... als je dit leest. Dit is zoooooo'n spel voor jouw. Je hele naam staat op deze game![]()
Echt een geweldig spel. Die gameplay![]()
Zooo briljant !
Omfg het was een grapje!quote:
Weer up maar niks aan de hand! Hopelijk gaan ze weer net als vorig jaar gratis sterren geven met kerst!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:12 schreef gamecube_master het volgende:
www.nintendo.nl ligt eruit, hou de site in de gaten dus
Ieder chapter is weer net wat anders, iedere keer weer net een leuke twist. Heb je net even genoeg, en loop je ineens met 101 kriebelende beestjes door een boom.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk idd,.... cooler dan ik dacht. Noot,... als je dit leest. Dit is zoooooo'n spel voor jouw. Je hele naam staat op deze game![]()
Echt een geweldig spel. Die gameplay![]()
Zooo briljant !
Ach joh, dat is het waard. Als je teleurgesteld was in Halo 2, dan neem je toch gewoon deze?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En bedankt. Nu moet ik hem weer kopen
Hoe moet ik zien wat je met een post bedoelt zonder posticon, en 1 smileyquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omfg het was een grapje!![]()
Lekkere GoT-style mod benje zeg.
Oh.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe moet ik zien wat je met een post bedoelt zonder posticon, en 1 smiley
Jaaaaaaaaaa Gijs dat moet je ZEKER doen !! Geloof me !quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En bedankt. Nu moet ik hem weer kopen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ieder chapter is weer net wat anders, iedere keer weer net een leuke twist. Heb je net even genoeg, en loop je ineens met 101 kriebelende beestjes door een boom.
Welk chapter ben je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Mirror mode was is een hell imo. Je leert alle levels verkeerd om. Daarom heb ik die ook maar niet gehaald.quote:Op zondag 26 december 2004 10:15 schreef Platina het volgende:
Yesch! Ik heb eindelijk MarioKart: Double Dash!! uitgespeeld
Heb mezelf er toe kunnen dwingen om die vervelende All Cup Tour mode te doen
Een man met smaakquote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
Komende dagen Metal Gear Solid 3 uitspelen en dan ga ik de cube afstoffen.quote:
ik kan nu alleen nog maar mirror mode rijden. vooral waluigi stadium net na die grote jump (door het midden) daar neem ik de bocht altijd verkeerd als het geen mirror mode is. Maarja dat had ik ook met mariokart 64 daar kon ik ook op het laatst alleen nog maar mirror modequote:
Je hebt leuke kado's gekregen van de kerstmanquote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
ik had er ook moeite mee.. maar Mario Kart zijn DE games die ik wil "masteren"quote:Op zondag 26 december 2004 10:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Mirror mode was is een hell imo. Je leert alle levels verkeerd om. Daarom heb ik die ook maar niet gehaald.
quote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
Ben nu nog even bezig met MGS3. Maar daarna ga ik hier goed voor zitten.quote:
Och, da's in nederland ook zo.quote:Op maandag 27 december 2004 02:21 schreef Oksel het volgende:
Ik wil best aan kerst doen, alleen hier in Australie snapt Nintendo het niet helemaal.. alles is op X-box gericht..Dus hier geen Zelda, DS oid..
haha ik laat mn vrienden zelf een controller meenemenquote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Prima keus, mag ik je aanraden om nog een controller erbij te kopen? Mario kart met meerdere is echt een stuk leuker
De N64 versie was leuk en revolutionair maar dit hoeft voor mij niet meerquote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Roi het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gf7j/index.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een Leernicht zeg :\
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maak je op uit de plaatjes? Zonder het ooit gespeeld te hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De N64 versie was leuk en revolutionair maar dit hoeft voor mij niet meer
Understatement van het jaarquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef Kremers het volgende:
Net een filmpje van RE4 gezien, holy shit dat ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die ik net uitgespeeld heb (+/- 24u, beoordeling co-op 8.5, single pl. 8). En de winnaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die dus net aangeschaft is, ik ben benieuwd...
zo groot is de cube niet...quote:
[knip]quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zo groot is de cube niet...past makkelijk onder/naast je TV ergens hoor. Das nou een voordeel van de Cuben ten aanzien van de X-doos
![]()
Four Swords is standaard 60 euro.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:36 schreef gamecube_master het volgende:
Mediamarkt Zwolle heeft vandaag:
zelda: four swords: 55 euro
Donkey Konga controllers: 33 euro
Freeloader: 20 euro
NES classic 2: 24
erg nice niet?
originele weet ik niet, maar mediamarkt in zwolle had er wel 1 van 1015 voor 20 euroquote:Op woensdag 29 december 2004 21:21 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Weet iemand toevallig waar je in nederland goedkoop een originele 1019 blocks memorycard kan kopen?? Ik heb die voor mezelf op ebay gekocht, maar nu koop ik liever via een nederlandse webshop. Als ze er nergens hebben bestel ik wel bij lik-sang
bij dimension plus hebben ze US memcards van nintendo 1019 blocks voor ongeveer 40¤quote:Op woensdag 29 december 2004 21:21 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Weet iemand toevallig waar je in nederland goedkoop een originele 1019 blocks memorycard kan kopen?? Ik heb die voor mezelf op ebay gekocht, maar nu koop ik liever via een nederlandse webshop. Als ze er nergens hebben bestel ik wel bij lik-sang
mijn game was niet gesealed en het boekje was beschadigd. na 1 mailtje mocht ik hem terugsturen. Ze controleren normaal gesproken wel meldde degene die ik mailde, maar deze zal er tussendoor geslipt zijn. Als het goed is krijg ik geld terug. Ik wil natuurlijk geen 2e hands spel voor de prijs van een nieuw spelquote:Op woensdag 29 december 2004 22:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
bij dimension plus hebben ze US memcards van nintendo 1019 blocks voor ongeveer 40¤
dimension plus is een prima site en mijn game werd perfect afgeleverd
is voor herhaling vatbaar
ze hebben ook een winkel dacht ik, maar ik weet ff niet waar die zit...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mijn game was niet gesealed en het boekje was beschadigd. na 1 mailtje mocht ik hem terugsturen. Ze controleren normaal gesproken wel meldde degene die ik mailde, maar deze zal er tussendoor geslipt zijn. Als het goed is krijg ik geld terug. Ik wil natuurlijk geen 2e hands spel voor de prijs van een nieuw spel
het is tot zover netjes en snel opgelostquote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ze hebben ook een winkel dacht ik, maar ik weet ff niet waar die zit...
iig niet in de buurt van zeeland
ze hebben iig best veel daar en ze zijn soms goedkoper dan de winkel
ik zal er iig vast nog wel eens een keer wat bestellen
what he saidquote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
OMG de ex-baas van Nintendo vind Kirby GAY!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis fake, maar zo grappig.
Met die kabel kun je prog. scann & 480p aanzetten mits je TV dat ondersteunt (onwaarschijnlijk). De kabel is alleen te importeren.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:10 schreef supadupagama het volgende:
Als ik volgende maand een zilveren GameCube koop, zit dan nog de digitale video output er nog bij achterop? Ik las dat deze optie vanaf mei in Amerika weggehaald was van de hardware, is dat ook zo in Nederland?
Belangrijker is m'n vraag of digitale (component) kabels een duidelijke verbetering van beeldkwaliteit geven bij GameCube games? In plaats van de standaard bijgeleverde scart (composite) kabels.
[afbeelding]
http://www.nintendo.com/c(...)e/hook_component.jsp
Ook vroeg ik me af of de Playstation 2 alleen maar een standaard scart aansluiting heeft of ook een optie tot component kabels? Op m'n nieuwe TV zit namelijk maar 1 component aansluiting, 2 scarts, etc.
PS: Ik ben geen techie, ik weet ook alleen maar van het verschil door deze pagina:
http://www.projectorpeople.com/tutorials/dec-cable.asp
Bedankt voor de hulp!
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Whoppa heb een gamecube![]()
Had niet veel geld meer over deze spellen heb ik nu:
- Rayman 3 (mijn vriendin wou die hebben)
- Mario Kart Double Dash
- Star Wars Rogue Leader
- Pokemon Colosseum
Weten jullie nog een aantal leuke spellen?
quote:Metroid Prime (2), FZero GX, Mario Kart Double Dash, Mario Tennis, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe (2), Tales Of Symphonia, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Wario Ware Inc.: Mega Party Games, Donkey Konga, Zelda: Four Swords adventures, Donkey Kong: Jungle Beat, Baten Kaitos, Zelda "kipkorn", Mario party serie enz enz
De Nintendo Gamecube heeft nu 400+ games waarvan er 100+ exclusief voor de Gamecube zijn.
Ik vind toch dat je wel een leuk pakketje hebt samen gesteldquote:Op donderdag 30 december 2004 10:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Whoppa heb een gamecube![]()
Had niet veel geld meer over deze spellen heb ik nu:
- Rayman 3 (mijn vriendin wou die hebben)
- Mario Kart Double Dash
- Star Wars Rogue Leader
- Pokemon Colosseum
Weten jullie nog een aantal leuke spellen?
Engelse text op een japanse boxart.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:09 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
The Legend of Zelda: Gates of the Realm ?
Het ziet er anders heel goed gefotoshopt uitquote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Engelse text op een japanse boxart.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Engelse text op een japanse boxart.![]()
Zal best fake zijn maar wie weet heeft Zelda wel een 1 - 4 players optiequote:
Wat dan? Ik vond het wel overtuigend.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Roi het volgende:
Ik zie daar niet echt een bewijs in hoor![]()
Het ging om de eerste regel. Daar staat 1-4 players. Die waverace box heb ik erbij gedaan als vergelijking.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Roi het volgende:
Mischien heeft Zelda wel multiplayer opties
En bij de boxart van WaveRAce is de 2e regel langer, bij die van Zelda is die juist korter!
Ooit gehoord van Four Swords?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:42 schreef Roi het volgende:
Nou hij kan toch best multiplayer zijn ? Bij Metroid Prime paste multiplyer eigenlijk ook niet, zeiden ze de hele tijd. Maar nu deel 2 er is vindt iedereen het geweldig en is er niks mis mee! Dus waarom zouden ze het ook niet doen bij Zelda?!
Zou wel cool zijn, een Zelda Multiplayer.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond het wel overtuigend.
Ja, jij wel ? Zoja, waarom poste je de "1-4 players" dan als bewijs ?quote:
Vraag me serieus af wat er aan de hand is. Ten eerste de zeer foute spelling, wat écht niet zomaar gebeurt. Ik noem een 'acount', 'enigste' 'in plaatst', 'registreerd', 'maar wel liefst'.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef drdolittle het volgende:
Hebben jullie ook het volgende mailtjhe van Nintendo gehad??
---------------------------------------------------------
Nintendo wenst jou een prettige jaarwisseling toe!
En om de jaarwisseling hélemaal prettig te maken geeft Nintendo 1000 sterren weg! Dat noemt Nintendo nou een jaar goed afsluiten! Maar om die 1000 te ontvangen moet je natuurlijk wel eerst iets doen:
- Een VIP-acount aanmaken via de 1000-Knop.
~ Als jij het enigste e-mailtje met de 10000-Knop in plaatst van de 1000-Knop hebt dan begint het nieuwe jaar voor jou hélemaal goed, want dat betekend dat je géén 1000 krijgt als jij je registreerd als VIP, maar wel liefst 10.000!
-------------------------------------------
Dan moet je dus een nieuw account aanmaken![]()
Helaas is het dus niet zo dat je eventjes 1000 sterren op je bestaande account opgeteld krijgt![]()
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV die progressive scan support heeft, anders zouden de digitale plugs er niet opzitten, dus dat is geen probleem. Jammer dat niemand hier component kabels heeft gekocht bij z'n GameCube, ik had wel graag het verschil geweten. Is het over het algemeen bij DVD spelers de kwaliteit ook zo veel beter dat ik er ¤30 aan de component kabels uit kan geven zonder twijfel?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:37 schreef BMH het volgende:
Met die kabel kun je prog. scann & 480p aanzetten mits je TV dat ondersteunt (onwaarschijnlijk). De kabel is alleen te importeren.
Gevonden, het is nep. De link in het mailtje is http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/register/index.jsp?m=l&a=10000sterren, dat is de link die iemand gebruikt voor ambassadors. Ik heb namelijk dezelfde link met mijn nickname daar, en dat is http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/register/index.jsp?m=l&a=thompie. Ofwel, iedereen die zich zo registreert zorgt ervoor dat die hackers 250 sterren krijgen. Oplichterij. Allemaal NIntendo mailen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vraag me serieus af wat er aan de hand is. Ten eerste de zeer foute spelling, wat écht niet zomaar gebeurt. Ik noem een 'acount', 'enigste' 'in plaatst', 'registreerd', 'maar wel liefst'.
Heb het mailtje overigens zelf ook. Maar goed, is die mailserver niet gehacked ofzo? :S
Als je ook dat mailtje hebt, stuur dan een reply/forward met het mailtje dus naar contact@nintendo.nl en newsletter@nintendo-europe.com. Hopelijk krijgen die oplichters een leuke taakstraf plus een ban ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Roi het volgende:
Goed gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |