Welke games?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:00 schreef Sport_Life het volgende:
aangeboden : Gamecube met 4 games bied maar ik doe er geen drol meer mee.
heb je niets leuks te ruil? ik heb de game nog niet veel gespeeld en om hem dan weg te doen voor 10 euroquote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef ICTservice het volgende:
Iemand die hier hitman 2 voor een tientje verkoopt?
Hier nieuw isie 20 pleuro
boudewijn?
Even een tip:quote:Op woensdag 22 september 2004 23:28 schreef SCaRaB het volgende:
Nog maar ff opnieuw:
gezocht:
Mario Party 5
James bond, everything or nothing
Mario kart double dash
Hopelijk heeft iemand dit voor een leuk prijsie
hmm als je je spullen los zou verkopen. Dan heb ik wel intresse in wat spellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:18 schreef supadupagama het volgende:
Vraagje, ik krijg mijn GameCube console set met 16 games and veel accesoires waarschijnlijk niet in 1X verkocht. Nu zou ik wel los willen gaan verkopen, maar dan zou ik als eerste graag hetvolgende in 1 koop willen verkopen: "GameCube + Memorycard251 + Gameboy Player + GBA-GNC Linkcable + FreeLoader + US Animal Crossing"
Want dan kan ik verder alle Games & WaveBirds los verkopen. Is er iemand die de bovenstaande set zou willen kopen of denk je iemand te kennen die hem zou willen kopen voor een goede prijs?
[TK] GAMECUBE & 16 games + GameBoy Player, 4 controllers etc
Ik heb ook nog wel BG&E te koop of te ruilquote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef ShadoW17 het volgende:
En verkoop je BG&E?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |