Daar was ik net al mee bezig, maar internet deed vaag!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:11 schreef speknek het volgende:
Next big release Animal Crossing 3 september.
Maak daar eens snel Donkey Konga of Paper Mario 2 van.
Zet gelijk ook even Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 enzo in je pricecompare als je dan toch tijd over hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef MeZZiN in het vorige topic het volgende:
maar willen we een europese release lijst of een US release lijst (Roy tnx voor de tip)
Rustig aan ben net weer aan het werk en zo kom van vakantie terug.... komt allemaal goed... was toch al van plan om de DB van de pricecompare op te schonen en te updatenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Zet gelijk ook even Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 enzo in je pricecompare als je dan toch tijd over hebt.
Dixons heeft hem als ????... heb nog niets gehoord van de FRS ... zal hem dan ook al hebben denk ik...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
YES! Donkey KOnga is binnen bij de Dixons! Ik kan hem vanmiddag ophalen!
Was maar een grapje, ik ben je al oneindig dankbaar hiervoor, dus doe rustig aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef MeZZiN het volgende:
Rustig aan ben net weer aan het werk en zo kom van vakantie terug.... komt allemaal goed... was toch al van plan om de DB van de pricecompare op te schonen en te updaten
Die heb ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:11 schreef speknek het volgende:
Next big release Animal Crossing 3 september.
Ik heb m;'n nurmmer achter gelaten bij de dixons, als ze hem hadden zouden ze me bellen. en dat gebeurde net! YEAH! BOng BONG!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dixons heeft hem als ????... heb nog niets gehoord van de FRS ... zal hem dan ook al hebben denk ik...
Hier linkje van tothegame gesorteerd op eureleasequote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Rustig aan ben net weer aan het werk en zo kom van vakantie terug.... komt allemaal goed... was toch al van plan om de DB van de pricecompare op te schonen en te updaten
Ik ga dit projectje volgende week starten eerst met Europese release lijst en dan met een US... kijken of het makelijk lukt.
Het is okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Was maar een grapje, ik ben je al oneindig dankbaar hiervoor, dus doe rustig aan zou ik zeggen.
ik zie geen halo 2 hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:08 schreef philipnorth het volgende:
tvp en melding van het feit dat ik konga wil, maar m eerst wil spelen.
En ik wil ToS, en PM2 eigenlijk ook wel en waarom staat er een plaatje van halo 2 in de OP?
Mezzin, zou je die price compare ook voor de andere consoles kunnen maken?
Hij kan het wel maar ik doe het niet. sorry had het in het vorige berichtje willen zetten maar je ben te zoveelste al die dat vraag. ik snap je wel maar ik heb te tijd niet en ook geen zin om iets anders dan nintendoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:08 schreef philipnorth het volgende:
Mezzin, zou je die price compare ook voor de andere consoles kunnen maken?
geeft niet, was gewoon een vraagquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar ik doe het niet. sorry had het in het vorige berichtje willen zetten maar je ben te zoveelste al die dat vraag. ik snap je wel maar ik heb te tijd niet en ook geen zin om iets anders dan nintendoin te voeren de database bestaat nu al uit ongeveer 500-600 cross links... plus hij is wat out of date dus er komen er nog 100 + bij als ik de nieuwe games opneem. maar heel misschien als ik ooit in een goede bui ben maak het het beschikbaar voor de foute consoles
(in mijn ogen dan) maar dan moeten jullie zelf gaan vullen maar die tijd is nog niet aangebroken sorry.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar ik doe het niet. sorry had het in het vorige berichtje willen zetten maar je ben te zoveelste al die dat vraag. ik snap je wel maar ik heb te tijd niet en ook geen zin om iets anders dan nintendoin te voeren de database bestaat nu al uit ongeveer 500-600 cross links... plus hij is wat out of date dus er komen er nog 100 + bij als ik de nieuwe games opneem. maar heel misschien als ik ooit in een goede bui ben maak het het beschikbaar voor de foute consoles
(in mijn ogen dan) maar dan moeten jullie zelf gaan vullen maar die tijd is nog niet aangebroken sorry.
Tnx! ik zal alleen wel een FAQ maken bij de site waar dit soort vragen worden beantwoord scheeld iedereen tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:18 schreef philipnorth het volgende:
[..]
geeft niet, was gewoon een vraag
Vind het sowieso geweldig wat je gedaan hebt
flauwquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier rayman:
[afbeelding]
Rechtsonder. Dat was een garpje van BMH (![]()
![]()
) maar hij blijft erin
ik zou toevallig niet je script mogen gebruiken om die aan te passen voor ps2 en xbox games?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx! ik zal alleen wel een FAQ maken bij de site waar dit soort vragen worden beantwoord scheeld iedereen tijd
En ja nintendo rulez ze maken gewoon de beste games!
grappigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier rayman:
[afbeelding]
Rechtsonder. Dat was een garpje van BMH (![]()
![]()
) maar hij blijft erin
De eerste keer was het grappig jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |