--edit--quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelda plaats ik niet onder leuke spelletjes
Goed zo!quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:20 schreef Chocobo het volgende:
Ben met Paper Mario 2 bezig,... fantastisch spel man![]()
Metroid, Four swords, Tales of symphonia??? Welke?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:32 schreef Hellrazor het volgende:
nu ik Halo2 heb uitgespeeld ga ik maar weer is cuben![]()
Heerlijk idd,.... cooler dan ik dacht. Noot,... als je dit leest. Dit is zoooooo'n spel voor jouw. Je hele naam staat op deze gamequote:
Als je alleen WW hebt gespeeld kan je dat nog niet zeggen of vond je OOT ook niet cool. Tis bijna niet eens grappig zo'n stellingquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
ik geloof dat ik hier geen kwaad woord over Zelda mag zeggen, maar sorry, het is niet mijn type spel
Scart verdeel doos halen echter heeft dan alleen scart 1 RGB ingang of een wat duurdere doos kopen waarin alle 4 of 5 scart ingangen RGB ondersteuning anders blijf je composite houden !quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
nog maar ff een keer:
ik heb geen scart ingang vrij voor de tv
wat kan je hieraan doen?
ik dacht zelf aan een scart box, maar hoorde ook nog wat over een scart splitter?
wat kan ik met een scart splitter?
zijn er nog andere oplossingen/mogelijkheden?
En bedankt. Nu moet ik hem weer kopenquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk idd,.... cooler dan ik dacht. Noot,... als je dit leest. Dit is zoooooo'n spel voor jouw. Je hele naam staat op deze game![]()
Echt een geweldig spel. Die gameplay![]()
Zooo briljant !
Omfg het was een grapje!quote:
Weer up maar niks aan de hand! Hopelijk gaan ze weer net als vorig jaar gratis sterren geven met kerst!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:12 schreef gamecube_master het volgende:
www.nintendo.nl ligt eruit, hou de site in de gaten dus
Ieder chapter is weer net wat anders, iedere keer weer net een leuke twist. Heb je net even genoeg, en loop je ineens met 101 kriebelende beestjes door een boom.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk idd,.... cooler dan ik dacht. Noot,... als je dit leest. Dit is zoooooo'n spel voor jouw. Je hele naam staat op deze game![]()
Echt een geweldig spel. Die gameplay![]()
Zooo briljant !
Ach joh, dat is het waard. Als je teleurgesteld was in Halo 2, dan neem je toch gewoon deze?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En bedankt. Nu moet ik hem weer kopen
Hoe moet ik zien wat je met een post bedoelt zonder posticon, en 1 smileyquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omfg het was een grapje!![]()
Lekkere GoT-style mod benje zeg.
Oh.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe moet ik zien wat je met een post bedoelt zonder posticon, en 1 smiley
Jaaaaaaaaaa Gijs dat moet je ZEKER doen !! Geloof me !quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En bedankt. Nu moet ik hem weer kopen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ieder chapter is weer net wat anders, iedere keer weer net een leuke twist. Heb je net even genoeg, en loop je ineens met 101 kriebelende beestjes door een boom.
Welk chapter ben je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Mirror mode was is een hell imo. Je leert alle levels verkeerd om. Daarom heb ik die ook maar niet gehaald.quote:Op zondag 26 december 2004 10:15 schreef Platina het volgende:
Yesch! Ik heb eindelijk MarioKart: Double Dash!! uitgespeeld
Heb mezelf er toe kunnen dwingen om die vervelende All Cup Tour mode te doen
Een man met smaakquote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
Komende dagen Metal Gear Solid 3 uitspelen en dan ga ik de cube afstoffen.quote:
ik kan nu alleen nog maar mirror mode rijden. vooral waluigi stadium net na die grote jump (door het midden) daar neem ik de bocht altijd verkeerd als het geen mirror mode is. Maarja dat had ik ook met mariokart 64 daar kon ik ook op het laatst alleen nog maar mirror modequote:
Je hebt leuke kado's gekregen van de kerstmanquote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
ik had er ook moeite mee.. maar Mario Kart zijn DE games die ik wil "masteren"quote:Op zondag 26 december 2004 10:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Mirror mode was is een hell imo. Je leert alle levels verkeerd om. Daarom heb ik die ook maar niet gehaald.
quote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
Ben nu nog even bezig met MGS3. Maar daarna ga ik hier goed voor zitten.quote:
Och, da's in nederland ook zo.quote:Op maandag 27 december 2004 02:21 schreef Oksel het volgende:
Ik wil best aan kerst doen, alleen hier in Australie snapt Nintendo het niet helemaal.. alles is op X-box gericht..Dus hier geen Zelda, DS oid..
haha ik laat mn vrienden zelf een controller meenemenquote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Prima keus, mag ik je aanraden om nog een controller erbij te kopen? Mario kart met meerdere is echt een stuk leuker
De N64 versie was leuk en revolutionair maar dit hoeft voor mij niet meerquote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Roi het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gf7j/index.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een Leernicht zeg :\
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maak je op uit de plaatjes? Zonder het ooit gespeeld te hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De N64 versie was leuk en revolutionair maar dit hoeft voor mij niet meer
Understatement van het jaarquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef Kremers het volgende:
Net een filmpje van RE4 gezien, holy shit dat ziet er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |