Tijd voor keiharde aktie! De roer moet om! Kick die paar onzinnige onzinners uit de slowchat. Maak mij blauw!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar goed, het 'gezeur' om het SC topic dateert al vanaf de zomer
Nadat hij gezien heeft bij wie hij zich moet inlikken heeft hij het opgegevenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:38 schreef Fliepke het volgende:
nog meer suggesties sharkdoggie
Aktie punten:quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:38 schreef Fliepke het volgende:
nog meer suggesties sharkdoggie
Ik probeer het wel bijquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nadat hij gezien heeft bij wie hij zich moet inlikken heeft hij het opgegeven![]()
Misschien is yvonne wat invloedrijkerquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik probeer het wel bijNikky
ofzo
Die's oud en lelijk. Dan nog liever Daggla of Speknek.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien is yvonne wat invloedrijker :')
Gaat over Opvolger Transport Tycoon komt eraan!quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:22 schreef Jump het volgende:
kan een modje dit topic niet hernoemen naar "[PC] Chris Sawyer's Locomotion"? dat is toch de naam van het spel
Anders zouden de users zoiets zelf in elkaar kunnen knutselen met de polls.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Worden er nog Fok! Game Awards van 2004 gehouden of iets dergelijks?
Waarbij we voor de beste spellen in verschillende categoriën die uitgebracht zijn in 2004 onze stemmen/lijsten moeten uitbrengen. En eventueel nog prijzen kunnen winnen die beschikbaar worden gesteld door sponsors. En dit alles dan eventueel in medewerking met de Fok! Games subsite en de G&C forum.
Ik zou nog even wachten tot de laatste paar grote titels in december gereleased zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Worden er nog Fok! Game Awards van 2004 gehouden of iets dergelijks?
Waarbij we voor de beste spellen in verschillende categoriën die uitgebracht zijn in 2004 onze stemmen/lijsten moeten uitbrengen. En eventueel nog prijzen kunnen winnen die beschikbaar worden gesteld door sponsors. En dit alles dan eventueel in medewerking met de Fok! Games subsite en de G&C forum.
Daarmee in de derde week van dec. beginnen. Om volgend jaar pas met zo'n lijst te beginnen maakt het al een stuk minder leuk (wel wat eerlijker).quote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot de laatste paar grote titels in december gereleased zijn.
Done. Tevens een stiekem tvptje, want ik heb even over dit topic heengelezenquote:Op zondag 28 november 2004 16:17 schreef QyRoZ het volgende:
Even Jump quoten:
[..]
Gaat over [PC] Chris Sawyer's Locomotion
Mijn dank is groot.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt aan gewerktMeer kan ik er nog niet over zeggen
Er wordt geluisterd naar het publiek.quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt aan gewerktMeer kan ik er nog niet over zeggen
waarom is je mooie duckhunt topic doodquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:26 schreef Maanvis het volgende:
KOP EEN EEND, LELIJKE HOER!
Geen idee, sinds de eendencrisis heeft Daggla een aversie jegens eenden gekregen. :') Misschien dat dat het probleem is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waarom is je mooie duckhunt topic dood :'(
ok broerquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee, sinds de eendencrisis heeft Daggla een aversie jegens eenden gekregen.Misschien dat dat het probleem is.
Sorry, ik liet me een beetje gaan. Morgen open ik het topic opnieuw, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |