Dat slaat ook nergens op, Xbox Live! kan harstikke cool en gezellig zijn. Het is op zich een gemiste kans Gamecube online, maar voor mij hoeft het niet omdat ik heel vaak met 3 vrienden game!quote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit nou voor gekloot met online enzo.
Online op een console is voor losers.
Single-player games is da sh1z. Als je online wilt spelen doe je dat maar lekker op de PC!
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.quote:Op zondag 19 december 2004 21:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op, Xbox Live! kan harstikke cool en gezellig zijn. Het is op zich een gemiste kans Gamecube online, maar voor mij hoeft het niet omdat ik heel vaak met 3 vrienden game!
Ik praat liever in de (gratis bijgeleverde) headset dan dat ik met mijn controller zinnen invoer.. veel intuitiever. Zoiezo is online erg cool, al is multiplayer met vrienden ook gezellig.quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.
Maar dat is ook wel cool. Ik zeg alleen dat ik liever gewoon single-player adventures wil dan Halo 2s met onlineplay.
quote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit nou voor gekloot met online enzo.
Online op een console is voor losers.
Single-player games is da sh1z. Als je online wilt spelen doe je dat maar lekker op de PC!
Rare manier om dat te zeggen heb je...quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zeg alleen dat ik liever gewoon single-player adventures wil dan Halo 2s met onlineplay.
Ja, op het moment is het inderdaad koeler met het raampje open...quote:Op maandag 20 december 2004 00:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
He, heb jij airco in je auto? Ik rij altijd met het raampje open, dat is veel cooler...
je kan racen met 8 karren tegelijk, 8 x 2 spelers is 16, dus met 2 personen op een karquote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
BTW, MKDD kun je lannen met MAX 16 spelers, maar heb je dan ook 16 race karren, of moet je met z'n tweeën op één??
Metroid Prime is verreweg beter dan MK DD.quote:Op maandag 20 december 2004 19:26 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
MK DD wordt mn eerste game![]()
ik weet nog niet of ik Metroid Prime 1 er meteen bijkoop of niet... hangt van mn budget af![]()
Dat voornemen had ik vorig jaar ookquote:Op maandag 20 december 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste goede voornemen 2005: Eternal Darkness eindelijk eens gamen.![]()
Had je vorig jaar als voornemen om in 2005 ED te gaan gamenquote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat voornemen had ik vorig jaar ook
Bijdehand rotjongquote:Op maandag 20 december 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je vorig jaar als voornemen om in 2005 ED te gaan gamen![]()
Sinds ik op xbox live zit vind ik het aleen maar irritant dat ik berichten moet typen op de pc...ik draai nu aparte software, Teamspeak...om toch met me vrienden te kunnen ouwehoeren zonder dat ik stil moet staan en afgeschoten word omdat ik een bericht aan het typen was.quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.
Geniaal spelquote:Op maandag 20 december 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste goede voornemen 2005: Eternal Darkness eindelijk eens gamen.![]()
quote:
schiet niet echt op voor je... krijg je niks voor kerst?quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds geld in te zamelen voor een geemkjoeb zelda pakket. Ik zit nog steeds op 20 euro.
130 Euros to go!
Dan moet je je lichaam maar verkopen...quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds geld in te zamelen voor een geemkjoeb zelda pakket. Ik zit nog steeds op 20 euro.
130 Euros to go!
Heb me voorgenomen om volgend jaar per console tenminste één game die in mijn backlog zit uit te spelen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal spelEen van de betere games op Cube !
Metroid Prime 2 wint voor mij 4 verschillende categorieën!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stem op de Cube game van het jaar, in verschillende categorien.
Ik vier geen kerst.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
[..]
schiet niet echt op voor je... krijg je niks voor kerst?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:25 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dan moet je je lichaam maar verkopen...
Heb Paper Mario nog niet gespeeld maar ik deel je meningquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Metroid Prime 2 wint voor mij 4 verschillende categorieën!
Heb ik ook gedaan, twee jaar geleden, toen een Mario Sunshine pakket 240 euro kostte... Wat dagen binnen gezeten in een medicijnonderzoeksinstituut.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vier geen kerst.
Ik denk dat ik wel 60 euro uit me pa kan persen. Dan heb ik 80 euro. En dan nog 70 euro van mama.
[..].
erg slome verbinding of ligt het aan mij...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:26 schreef BMH het volgende:
Trailer van gamecube's online RPG Homeland
Zie ook: http://modernjackass.com/(...)nsaw_controller_get_quote:There's a chainsaw-shaped controller for the Nintendo GameCube, inteded for use with the new Resident Evil game. It's spattered with fake blood and emits chainsaw noises, but it also has all the buttons it needs to sub in for your regular GameCube controller
quote:Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, Konami): 8/10
Super Mario 64 DS (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Shadow of Rome (PS2, Capcom): 7
Viewtiful Joe 2 (GC/PS2, Capcom): 8
Eye Toy:Antigrav (PS2, Sony): 7/10
Sawaru: Made In Wario (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Ace Combat 5: The Unsung War (PS2, Sony): 7/10
Blinx 2: Masters Of Time And Space (Xbox, Microsoft): 5/10
Mario Power Tennis (GC, Nintendo): 5/10
Baten Kaitos (GC, Namco): 7/10
Feel The Magic XY/XX (Nintendo DS, Sega): 6/10
Alien Hominid (PS2/GC, O3 Entertainment): 7/10
Crash 'N' Burn (PS2/Xbox, Eidos): 7/10
Mario Power Tennis - GC Avg Ratio: 83%quote:Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef HomerJ het volgende:
Erg zwak van Mario Tennis, een gemiste kans van Nintendo?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
van de Nintendo site:
[afbeelding]
Online spelen
Nintendo zal zowel een 56K Modem Adapter als een Breedband Adapter uitbrengen voor Nintendo GameCube. De preciese toepassingen zullen in een later stadium worden aangekondigd, maar vergis je niet - de Nintendo GameCube is volledig uitgerust om online gaming naar nieuwe hoogten te tillen.
neuh, edge is een raar bladquote:Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef HomerJ het volgende:
Erg zwak van Mario Tennis, een gemiste kans van Nintendo?
maar meer van hetzelfde hoeft toch niet slecht te zijn, zo doet Edge het wel overkomen namelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 16:50 schreef mordradead het volgende:
mario tennis zal wel een beetje meer van hetzelfde zijn + nog wat nieuwe opties, het is gewoon uber-fun met een paar vrienden.... zoals het hoort
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!
als hetzelfde goed is dan is het uiteraard nog steeds goedquote:Op woensdag 22 december 2004 18:50 schreef Tain het volgende:
[..]
maar meer van hetzelfde hoeft toch niet slecht te zijn, zo doet Edge het wel overkomen namelijk
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
volgens mij is het starfox armada (of hoe dat spel nu ook mag heten)
vind dat maar zonde van je sterren, ik spaar door voor zo'n pakketquote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef Roi het volgende:
Gratis Nintendo troep in de sterrencatalogus!
Pictogrammen en deze desktop
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vind dat maar zonde van je sterren, ik spaar door voor zo'n pakketwel 4000 sterren in 1x
maar dan krijg je ook echt iets, nu is het een of ander bagger pokemon pakket, maar er zit wel een memcard bij
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef Roi het volgende:
Gratis Nintendo troep in de sterrencatalogus!
gratis als in 0 sterren, kijk maar eens goedquote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
gratis voor 50 sterren een desktop zeker?
hm, ik dacht bij dat eerste plaatje dat ik de aankondiging van Mario Basketball had gemist...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:18 schreef HomerJ het volgende:
[plaatjes]
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef koei het volgende:
[..]
hm, ik dacht bij dat eerste plaatje dat ik de aankondiging van Mario Basketball had gemist...
Ikaruga 2?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!
Is ook mijn gok jaquote:
Daar zat ik net aan te denkenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef Tain het volgende:
Het zou me vrij raar lijken als Nintendo zijn eigen Mario Basketball zou maken. Cube versie van NBA Street V3 krijgt ook al de Mario All-stars in het spel en zou me niks verbazen als er in een contract staat dat Nintendo geen eigen basketballspel mag uitbrengen.
Zoals Mario Baseball....quote:Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
<knip> en kan Nintendo zich bezig houden met belangrijke, nieuwe games.
Of je wisselt van scart kabel?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hmmm....
ik moet een scart box hebben, anders kan ik mn toekomstige cube niet op de tv aansluiten
ik ben bang dat mn ouders die niet gaan financieren dus dan wordt het een scart box ipv metroid prime
moet ook nog kleren hebben in 2005
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodigquote:Op donderdag 23 december 2004 15:07 schreef philipnorth het volgende:
of je gebruikt zo'n scart splitter van 5 euro?
gebruik ik ook, en werkt prima
Ik heb mijne van Karwei en Expertquote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodig
Iedere zaak die ook maar een beetje aan elektronica in huis heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodig
Ach van de reviews van Mario party moet je je echt niks aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Mario Party fansWelke is tot nu de beste op Cube ? 4 of 5 ? Of moet er gewacht worden op 6 want de reviews daarvan zijn over het algemeen wat minder dan de vorigen
Kijk is 3posts boven jequote:Op donderdag 23 december 2004 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
Komen er ook nog leuke spellen uit?
ik vind rpg's en fps games maar niks hoor
kan niet wachten op MP6, vooral games met extra dingen, controllers etc. vind ik cool
Het is zo dat je in deel6 de akties van computerspelers kunt skippen. Ook is de speed-up optie weer toegevoegd die ook in deel3 zat.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef speknek het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat zes het beste is. De reviews zijn wel minder, maar de meeste vergelijken ze niet echt met de vorigen. Degene die dat wel doen zeggen dat zes wel iets meer te bieden heeft.
Oh en volgens mij lopen de figuurtjes in zes veel harder, en dat is toch wel de grootste bron van irritatie aan de eerdere delen. Maar goed, een ervaringsdeskundige ben ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |