Mario Power Tennis - GC Avg Ratio: 83%quote:Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef HomerJ het volgende:
Erg zwak van Mario Tennis, een gemiste kans van Nintendo?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
van de Nintendo site:
[afbeelding]
Online spelen
Nintendo zal zowel een 56K Modem Adapter als een Breedband Adapter uitbrengen voor Nintendo GameCube. De preciese toepassingen zullen in een later stadium worden aangekondigd, maar vergis je niet - de Nintendo GameCube is volledig uitgerust om online gaming naar nieuwe hoogten te tillen.
neuh, edge is een raar bladquote:Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef HomerJ het volgende:
Erg zwak van Mario Tennis, een gemiste kans van Nintendo?
maar meer van hetzelfde hoeft toch niet slecht te zijn, zo doet Edge het wel overkomen namelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 16:50 schreef mordradead het volgende:
mario tennis zal wel een beetje meer van hetzelfde zijn + nog wat nieuwe opties, het is gewoon uber-fun met een paar vrienden.... zoals het hoort
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!
als hetzelfde goed is dan is het uiteraard nog steeds goedquote:Op woensdag 22 december 2004 18:50 schreef Tain het volgende:
[..]
maar meer van hetzelfde hoeft toch niet slecht te zijn, zo doet Edge het wel overkomen namelijk
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
volgens mij is het starfox armada (of hoe dat spel nu ook mag heten)
vind dat maar zonde van je sterren, ik spaar door voor zo'n pakketquote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef Roi het volgende:
Gratis Nintendo troep in de sterrencatalogus!
Pictogrammen en deze desktop
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vind dat maar zonde van je sterren, ik spaar door voor zo'n pakketwel 4000 sterren in 1x
maar dan krijg je ook echt iets, nu is het een of ander bagger pokemon pakket, maar er zit wel een memcard bij
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef Roi het volgende:
Gratis Nintendo troep in de sterrencatalogus!
gratis als in 0 sterren, kijk maar eens goedquote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
gratis voor 50 sterren een desktop zeker?
hm, ik dacht bij dat eerste plaatje dat ik de aankondiging van Mario Basketball had gemist...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:18 schreef HomerJ het volgende:
[plaatjes]
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef koei het volgende:
[..]
hm, ik dacht bij dat eerste plaatje dat ik de aankondiging van Mario Basketball had gemist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |