Ikaruga 2?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!
Is ook mijn gok jaquote:
Daar zat ik net aan te denkenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef Tain het volgende:
Het zou me vrij raar lijken als Nintendo zijn eigen Mario Basketball zou maken. Cube versie van NBA Street V3 krijgt ook al de Mario All-stars in het spel en zou me niks verbazen als er in een contract staat dat Nintendo geen eigen basketballspel mag uitbrengen.
Zoals Mario Baseball....quote:Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
<knip> en kan Nintendo zich bezig houden met belangrijke, nieuwe games.
Of je wisselt van scart kabel?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hmmm....
ik moet een scart box hebben, anders kan ik mn toekomstige cube niet op de tv aansluiten
ik ben bang dat mn ouders die niet gaan financieren dus dan wordt het een scart box ipv metroid prime
moet ook nog kleren hebben in 2005
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodigquote:Op donderdag 23 december 2004 15:07 schreef philipnorth het volgende:
of je gebruikt zo'n scart splitter van 5 euro?
gebruik ik ook, en werkt prima
Ik heb mijne van Karwei en Expertquote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodig
Iedere zaak die ook maar een beetje aan elektronica in huis heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?? ik heb er ook nog een nodig
Ach van de reviews van Mario party moet je je echt niks aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Mario Party fansWelke is tot nu de beste op Cube ? 4 of 5 ? Of moet er gewacht worden op 6 want de reviews daarvan zijn over het algemeen wat minder dan de vorigen
Kijk is 3posts boven jequote:Op donderdag 23 december 2004 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
Komen er ook nog leuke spellen uit?
ik vind rpg's en fps games maar niks hoor
kan niet wachten op MP6, vooral games met extra dingen, controllers etc. vind ik cool
Het is zo dat je in deel6 de akties van computerspelers kunt skippen. Ook is de speed-up optie weer toegevoegd die ook in deel3 zat.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef speknek het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat zes het beste is. De reviews zijn wel minder, maar de meeste vergelijken ze niet echt met de vorigen. Degene die dat wel doen zeggen dat zes wel iets meer te bieden heeft.
Oh en volgens mij lopen de figuurtjes in zes veel harder, en dat is toch wel de grootste bron van irritatie aan de eerdere delen. Maar goed, een ervaringsdeskundige ben ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |