Sinds ik op xbox live zit vind ik het aleen maar irritant dat ik berichten moet typen op de pc...ik draai nu aparte software, Teamspeak...om toch met me vrienden te kunnen ouwehoeren zonder dat ik stil moet staan en afgeschoten word omdat ik een bericht aan het typen was.quote:Op zondag 19 december 2004 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het maar lomp. Op de PC kan je gelijk berichten typen enzo. Met Xbox Live! heb je gelijk een microfoon nodig.
Geniaal spelquote:Op maandag 20 december 2004 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste goede voornemen 2005: Eternal Darkness eindelijk eens gamen.![]()
quote:
schiet niet echt op voor je... krijg je niks voor kerst?quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds geld in te zamelen voor een geemkjoeb zelda pakket. Ik zit nog steeds op 20 euro.
130 Euros to go!
Dan moet je je lichaam maar verkopen...quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds geld in te zamelen voor een geemkjoeb zelda pakket. Ik zit nog steeds op 20 euro.
130 Euros to go!
Heb me voorgenomen om volgend jaar per console tenminste één game die in mijn backlog zit uit te spelen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal spelEen van de betere games op Cube !
Metroid Prime 2 wint voor mij 4 verschillende categorieën!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stem op de Cube game van het jaar, in verschillende categorien.
Ik vier geen kerst.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
[..]
schiet niet echt op voor je... krijg je niks voor kerst?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:25 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dan moet je je lichaam maar verkopen...
Heb Paper Mario nog niet gespeeld maar ik deel je meningquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Metroid Prime 2 wint voor mij 4 verschillende categorieën!
Heb ik ook gedaan, twee jaar geleden, toen een Mario Sunshine pakket 240 euro kostte... Wat dagen binnen gezeten in een medicijnonderzoeksinstituut.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vier geen kerst.
Ik denk dat ik wel 60 euro uit me pa kan persen. Dan heb ik 80 euro. En dan nog 70 euro van mama.
[..].
erg slome verbinding of ligt het aan mij...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:26 schreef BMH het volgende:
Trailer van gamecube's online RPG Homeland
Zie ook: http://modernjackass.com/(...)nsaw_controller_get_quote:There's a chainsaw-shaped controller for the Nintendo GameCube, inteded for use with the new Resident Evil game. It's spattered with fake blood and emits chainsaw noises, but it also has all the buttons it needs to sub in for your regular GameCube controller
quote:Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, Konami): 8/10
Super Mario 64 DS (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Shadow of Rome (PS2, Capcom): 7
Viewtiful Joe 2 (GC/PS2, Capcom): 8
Eye Toy:Antigrav (PS2, Sony): 7/10
Sawaru: Made In Wario (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Ace Combat 5: The Unsung War (PS2, Sony): 7/10
Blinx 2: Masters Of Time And Space (Xbox, Microsoft): 5/10
Mario Power Tennis (GC, Nintendo): 5/10
Baten Kaitos (GC, Namco): 7/10
Feel The Magic XY/XX (Nintendo DS, Sega): 6/10
Alien Hominid (PS2/GC, O3 Entertainment): 7/10