SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die ik net uitgespeeld heb (+/- 24u, beoordeling co-op 8.5, single pl. 8). En de winnaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die dus net aangeschaft is, ik ben benieuwd...
zo groot is de cube niet...quote:
[knip]quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zo groot is de cube niet...past makkelijk onder/naast je TV ergens hoor. Das nou een voordeel van de Cuben ten aanzien van de X-doos
![]()
Four Swords is standaard 60 euro.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:36 schreef gamecube_master het volgende:
Mediamarkt Zwolle heeft vandaag:
zelda: four swords: 55 euro
Donkey Konga controllers: 33 euro
Freeloader: 20 euro
NES classic 2: 24
erg nice niet?
originele weet ik niet, maar mediamarkt in zwolle had er wel 1 van 1015 voor 20 euroquote:Op woensdag 29 december 2004 21:21 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Weet iemand toevallig waar je in nederland goedkoop een originele 1019 blocks memorycard kan kopen?? Ik heb die voor mezelf op ebay gekocht, maar nu koop ik liever via een nederlandse webshop. Als ze er nergens hebben bestel ik wel bij lik-sang
bij dimension plus hebben ze US memcards van nintendo 1019 blocks voor ongeveer 40¤quote:Op woensdag 29 december 2004 21:21 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Weet iemand toevallig waar je in nederland goedkoop een originele 1019 blocks memorycard kan kopen?? Ik heb die voor mezelf op ebay gekocht, maar nu koop ik liever via een nederlandse webshop. Als ze er nergens hebben bestel ik wel bij lik-sang
mijn game was niet gesealed en het boekje was beschadigd. na 1 mailtje mocht ik hem terugsturen. Ze controleren normaal gesproken wel meldde degene die ik mailde, maar deze zal er tussendoor geslipt zijn. Als het goed is krijg ik geld terug. Ik wil natuurlijk geen 2e hands spel voor de prijs van een nieuw spelquote:Op woensdag 29 december 2004 22:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
bij dimension plus hebben ze US memcards van nintendo 1019 blocks voor ongeveer 40¤
dimension plus is een prima site en mijn game werd perfect afgeleverd
is voor herhaling vatbaar
ze hebben ook een winkel dacht ik, maar ik weet ff niet waar die zit...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mijn game was niet gesealed en het boekje was beschadigd. na 1 mailtje mocht ik hem terugsturen. Ze controleren normaal gesproken wel meldde degene die ik mailde, maar deze zal er tussendoor geslipt zijn. Als het goed is krijg ik geld terug. Ik wil natuurlijk geen 2e hands spel voor de prijs van een nieuw spel
het is tot zover netjes en snel opgelostquote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ze hebben ook een winkel dacht ik, maar ik weet ff niet waar die zit...
iig niet in de buurt van zeeland
ze hebben iig best veel daar en ze zijn soms goedkoper dan de winkel
ik zal er iig vast nog wel eens een keer wat bestellen
what he saidquote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gekregen van de kerstman
[afbeelding]
OMG de ex-baas van Nintendo vind Kirby GAY!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis fake, maar zo grappig.
Met die kabel kun je prog. scann & 480p aanzetten mits je TV dat ondersteunt (onwaarschijnlijk). De kabel is alleen te importeren.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:10 schreef supadupagama het volgende:
Als ik volgende maand een zilveren GameCube koop, zit dan nog de digitale video output er nog bij achterop? Ik las dat deze optie vanaf mei in Amerika weggehaald was van de hardware, is dat ook zo in Nederland?
Belangrijker is m'n vraag of digitale (component) kabels een duidelijke verbetering van beeldkwaliteit geven bij GameCube games? In plaats van de standaard bijgeleverde scart (composite) kabels.
[afbeelding]
http://www.nintendo.com/c(...)e/hook_component.jsp
Ook vroeg ik me af of de Playstation 2 alleen maar een standaard scart aansluiting heeft of ook een optie tot component kabels? Op m'n nieuwe TV zit namelijk maar 1 component aansluiting, 2 scarts, etc.
PS: Ik ben geen techie, ik weet ook alleen maar van het verschil door deze pagina:
http://www.projectorpeople.com/tutorials/dec-cable.asp
Bedankt voor de hulp!
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Whoppa heb een gamecube![]()
Had niet veel geld meer over deze spellen heb ik nu:
- Rayman 3 (mijn vriendin wou die hebben)
- Mario Kart Double Dash
- Star Wars Rogue Leader
- Pokemon Colosseum
Weten jullie nog een aantal leuke spellen?
quote:Metroid Prime (2), FZero GX, Mario Kart Double Dash, Mario Tennis, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe (2), Tales Of Symphonia, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Wario Ware Inc.: Mega Party Games, Donkey Konga, Zelda: Four Swords adventures, Donkey Kong: Jungle Beat, Baten Kaitos, Zelda "kipkorn", Mario party serie enz enz
De Nintendo Gamecube heeft nu 400+ games waarvan er 100+ exclusief voor de Gamecube zijn.
Ik vind toch dat je wel een leuk pakketje hebt samen gesteldquote:Op donderdag 30 december 2004 10:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Whoppa heb een gamecube![]()
Had niet veel geld meer over deze spellen heb ik nu:
- Rayman 3 (mijn vriendin wou die hebben)
- Mario Kart Double Dash
- Star Wars Rogue Leader
- Pokemon Colosseum
Weten jullie nog een aantal leuke spellen?
Engelse text op een japanse boxart.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:09 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
The Legend of Zelda: Gates of the Realm ?
Het ziet er anders heel goed gefotoshopt uitquote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Engelse text op een japanse boxart.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Engelse text op een japanse boxart.![]()
Zal best fake zijn maar wie weet heeft Zelda wel een 1 - 4 players optiequote:
Wat dan? Ik vond het wel overtuigend.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Roi het volgende:
Ik zie daar niet echt een bewijs in hoor![]()
Het ging om de eerste regel. Daar staat 1-4 players. Die waverace box heb ik erbij gedaan als vergelijking.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Roi het volgende:
Mischien heeft Zelda wel multiplayer opties
En bij de boxart van WaveRAce is de 2e regel langer, bij die van Zelda is die juist korter!
Ooit gehoord van Four Swords?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:42 schreef Roi het volgende:
Nou hij kan toch best multiplayer zijn ? Bij Metroid Prime paste multiplyer eigenlijk ook niet, zeiden ze de hele tijd. Maar nu deel 2 er is vindt iedereen het geweldig en is er niks mis mee! Dus waarom zouden ze het ook niet doen bij Zelda?!
Zou wel cool zijn, een Zelda Multiplayer.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond het wel overtuigend.
Ja, jij wel ? Zoja, waarom poste je de "1-4 players" dan als bewijs ?quote:
Vraag me serieus af wat er aan de hand is. Ten eerste de zeer foute spelling, wat écht niet zomaar gebeurt. Ik noem een 'acount', 'enigste' 'in plaatst', 'registreerd', 'maar wel liefst'.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef drdolittle het volgende:
Hebben jullie ook het volgende mailtjhe van Nintendo gehad??
---------------------------------------------------------
Nintendo wenst jou een prettige jaarwisseling toe!
En om de jaarwisseling hélemaal prettig te maken geeft Nintendo 1000 sterren weg! Dat noemt Nintendo nou een jaar goed afsluiten! Maar om die 1000 te ontvangen moet je natuurlijk wel eerst iets doen:
- Een VIP-acount aanmaken via de 1000-Knop.
~ Als jij het enigste e-mailtje met de 10000-Knop in plaatst van de 1000-Knop hebt dan begint het nieuwe jaar voor jou hélemaal goed, want dat betekend dat je géén 1000 krijgt als jij je registreerd als VIP, maar wel liefst 10.000!
-------------------------------------------
Dan moet je dus een nieuw account aanmaken![]()
Helaas is het dus niet zo dat je eventjes 1000 sterren op je bestaande account opgeteld krijgt![]()
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV die progressive scan support heeft, anders zouden de digitale plugs er niet opzitten, dus dat is geen probleem. Jammer dat niemand hier component kabels heeft gekocht bij z'n GameCube, ik had wel graag het verschil geweten. Is het over het algemeen bij DVD spelers de kwaliteit ook zo veel beter dat ik er ¤30 aan de component kabels uit kan geven zonder twijfel?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:37 schreef BMH het volgende:
Met die kabel kun je prog. scann & 480p aanzetten mits je TV dat ondersteunt (onwaarschijnlijk). De kabel is alleen te importeren.
Gevonden, het is nep. De link in het mailtje is http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/register/index.jsp?m=l&a=10000sterren, dat is de link die iemand gebruikt voor ambassadors. Ik heb namelijk dezelfde link met mijn nickname daar, en dat is http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/register/index.jsp?m=l&a=thompie. Ofwel, iedereen die zich zo registreert zorgt ervoor dat die hackers 250 sterren krijgen. Oplichterij. Allemaal NIntendo mailen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vraag me serieus af wat er aan de hand is. Ten eerste de zeer foute spelling, wat écht niet zomaar gebeurt. Ik noem een 'acount', 'enigste' 'in plaatst', 'registreerd', 'maar wel liefst'.
Heb het mailtje overigens zelf ook. Maar goed, is die mailserver niet gehacked ofzo? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |